Interpolis reviews

3.8

Va
04-10-2019

Teleurstellend.

Onvriendelijke telefoniste. Welke niet kan meedenken met de klanten, werkt niet oplossingsgericht.

Hier betaal je dan maandelijks een bedrag voor. Dit is geen waar voor mijn geld.

Kortom teleurstellende service. We stappen dan ook binnenkort over naar een andere verzekeraar.

Jils
24-09-2019

Geen geld terug bij doorlopende reisverzekering

Ik was mijn EarPods kwijt geraakt tijdens een vriendenweekend in Praag. Vervolgens wordt het niet vergoed omdat zij vinden dat ik meerdere keren per dag moet controleren of ik deze EarPods nog in bezit heb. Ik gebruik die oordopjes alleen tijdens het reizen dus tijdens de vakantie gewoon in mijn koffer.

Coen
09-09-2019

Top

Airpod verloren op vakantie. Gebeld, korte wachttijd, schade gemeld en binnen twee dagen teruggebeld. ‘Ik ga het direct naar u overmaken’, topservice!

07-09-2019

Ongeval in huis

Mijn moeder op leeftijd woont nog alleen en is s'avonds gevallen. Ze heeft bijna een dag op de grond gelegen en bloede flink. Vloerbedekking was doordrenkt en niet meer schoon te krijgen. Interpolis gebeld of dat dit verzekerd is, dus ja. Alles binnen een kwartier geregeld. Krijgen we de volgende dag ook nog een mooie bos rozen met een kaartje van beterschap. Moet zeggen. TOP, dikke pluim voor interpolis

Georg
31-08-2019

Steeds duurder.

Schade vrije jaren worden niet meer in premie Auto verlaging maar in premie verhoging verrekend.

12-08-2019

Zeer slecht!

Al jaren een doorlopende dure reisverzekering bij Interpolis. Heb ik een keer schade want telefoon en e-reader verloren, willen ze niet vergoeden omdat er geen aangifte bij lokale politie is gedaan. Ja, dat was nog al makkelijk met een overstap op het vliegveld van Seoul die al krap was. Ik heb de verzekering gelijk opgezegd!

Robin
08-08-2019

Laptop verzekeren wassen neus

Mijn laptopscherm was gebroken tijdens mijn reis.

Laptop was ongeveer 1200 euro reparatie 300 euro.

Interpolis kijkt naar de dagwaarde minus 25% afschrijving per jaar, minus eigen risico. Oftewel nog geen 70 euro. Claim nooit wat en betaal al tig jaar premie voor niets dus.Lekker beroepen op kleine lettertjes die ze in de afgelopen jaren hebben aangepast. Zeer slechte ervaring dus.

Francois
02-08-2019

Verschrikkelijk

Deze lui doen maar wat.de schade vrije jaren worden verwisseld in mijn nadeel.

Ze hebben het verzekeringspakket al meerdere malen gewijzigd.

En nu worden er allerlei bedragen van mijn rekening afgeschreven, die niet kloppen.

Ik heb heel veel spijt dat ik hier naartoe ben gegaan.

Interpolis glas"helder", maar dat helder kan weg, ik snap niets van dit bedrijf

Na dit ben ik gelijk bij ze weg!

06-07-2019

Interpolis behulpzaam

Pech onderweg.

Interpolis

Supergoed geholpen.

Bedankt.

20-06-2019

Geen reactie na schade door hun klant

Een klant van interpolis maakt schade aan onze stilstaande wagen.Netjes formulier ingevuld.

Nu na 2 weken nog geen belletje gehad hoe ze nu deze schade gaan oplossen ,Wat een waardeloos bedrijf.Niks glashelder.Ja,wanneer het ze zelf uitkomt

Rosanne
17-06-2019

Nooit meer Interpolis

Op vakantie is mijn tas gestolen met twee gloednieuwe duikmaskers en een Gopro camera.

Ik zat op drie meter afstand van de tas maar heb het niet zien gebeuren. Volgens Interpolis is dit nalatigheid? Ik had beter op moeten letten. Ik moest me continue verdedigen aan de telefoon en voelde me zelf bijna een crimineel. Omdat het niet om dure spullen gaat willen ze deze keer uitkeren, maar volgende keer niet meer. Als er een telefoon oid in de tas had gezeten zouden ze niets uitkeren.

De duikmaskers en gopro kostte allemaal 25 euro per stuk en het bedrag zou dus op 75 euro komen. Interpolis keert echter de dagwaarde uit en dat is in totaal 52 euro? Vreemd voor artikelen die niet in prijs zin gedaald en die pas 2 weken oud waren op het moment van de diefstal.

Ik stap zo snel mogelijk over.

Esther
14-06-2019

Zonde van je geld

3 keer in mijn leven een situatie gehad waarvan ik dacht “dit wordt wel vergoed door mijn wa verzekering”. In alle gevallen afgewezen.

1. Ik stoot per ongeluk de bril van mijn kennis van zijn hoofd en die valt vervolgens kapot op de grond. Interpolis blijft mij doorverwijzen naar de zorgverzekering van de eigenaar van de bril omdat die volgens hen de bril zouden behoeden. Nou. vergeet het maar.

2. Mijn zoontje van destijds 3 wilde graag Picasso spelen en gebruikte daarbij mijn auto als doek. Mijn hele auto beklad met een spuitbus verf. Interpolis gebeld maar schade veroorzaakt binnen het gezin valt niet onder de polis werdt mij verteld.

3. Mijn kennis stapt achterin de auto en daarbij valt zijn telefoon uit z’n jas buiten op de grond. Zonder dat te hebben gemerkt rijd ik er over heen. Pats! beeldscherm kapot. Wederom contact opgenomen met Interpolis. Ook ditmaal pech want schade aangericht door motorvoertuigen wordt niet vergoed.

Voor mij geen wa verzekering meer bij Interpolis. Zonde van mijn geld.

03-06-2019

Dieven

Verwacht geen juridische bijstand bij een w.a. vezekering van interpolis.

29-05-2019

Rond uit slecht langzaam met uitkeren en schuld daarvan afschuiven op expert en andere bedrijven

Sa
22-05-2019

Erg nette afhandeling

Vriendelijk, snel en duidelijk

Senna
21-05-2019

Gewoonweg slecht.

Een goede vriend is terwijl hij op visite was op de pootjes van mijn hondje (6maanden) gaan staan. Beide poten waren gebroken. Operatie heeft €1000,- gekost, voor een pootje. De andere poot hopen we met gips te kunnen helen. Het was een ongeluk, en daarom vinden zij die vriend niet aansprakelijk. Het was niet te voorkomen zeiden ze. Toen ik zei dat hij beter had kunnen opletten of de hond even in de bench had kunnen zetten toen hij op stond , en dit dus wel degelijk te voorkomen was.(ook al was hij natuurlijk niet expres en onbewust op haar pootjes gaan staan.) Zeiden ze dat ze dit niet van hun verzekerde verwachtte. De dierenarts zei dat veel mensen die zo'n operatie niet kunnen betalen er voor kiezen het hondje in te laten slapen. Gelukkig hebben we beide met wat spaargeld zelf kunnen betalen, maar voor ongelukken ben je dus niet verzekerd. Benieuwd of ze hetzelfde antwoord hadden gegeven als het om een paar schoenen ging en het dus niet zo duur voor hun was geweest.

Pres
18-05-2019

Interpolis denkt altijd mee

Lekkages van mijn vloerverwarming en leidingen zijn uitstekend verholpen door specialisten aangestuurd door Interpolis. Het was een heftig probleem: vloer eruit, inboedel opslaan, tijdelijke woonruimte, leidingen vervangen en nieuwe vloer er weer in. Het was geen fijne tijd maar met de steun van Interpolis viel het reuze mee: alle benodigde financiële handelingen zijn tijdig en correct afgehandeld.Dat scheelt enorm in de stress.

Blij dat ik een Allesineen-polis heb afgesloten. Ik raad daarom iedereen deze maatschappij aan.

PS Ik ben hogeschooldocent marketingcommunicatie en klantgerichtheid

Interpolis bedankt

Sf

Interpolis verhoogd verzekeringspremie met 2%

Interpolis verhoogd mijn verzekering met 2 procent staat in hun brief. In plaats van 63 euro per maand moet ik nu 72 euro per maand betalen.

Glashelder noemen ze dat.

Fred

Glashelder

Bij het overlijden van een van mijn ouders kwamen wij er achter dat interpolis nog een aanzienlijk bedrag had uit te keren. Interpolis heeft lang glashard volgehouden dat dit bedrag al uitbetaald was op en bepaalde datum. Na opnieuw aanvragen van de rekening afschriften bleek Interpolis niks uit betaald te hebben. Wat mij betreft zijn interpolis achmea en centraal beheer helemaal niet glashelder. Als ze even kunnen naaien ze je. Ik raad iedereen af om hier een verzekering af te sluiten. Als ze al iets uitkeren dan staat dat in geen verhouding met de daadwerkelijke schade en moeite die het kost om iets vergoed te krijgen.

Glashelder?

Als je je best doet om niet teveel kosten te maken gaan deze glasheldere oplichters zover dat ze daar zelfs minimale van willen vergoeden. Mocht u te maken krijgen met deze oplichters probeer dan het maximaal haalbare op te geven en overdrijf flink dan komt u misschien op het bedrag uit dat u daadwerkelijk aan schade heeft.