Interpolis reviews

3.8

18-04-2019

Ze schrijven brieven naar overleden personen

Mijn partner is overleden op 25 februari 2019 hij had een verzekering bij Interpolis, maar omdat hij is overleden is deze verzekering niet meer nodig, en ik heb dat ook gemeld bij hun, toch blijven ze brieven sturen met het verzoek om te betalen, ik vind dit zo onbeschoft en brutaal, dat ik eraan zit te denken om me ergens anders te verzekeren en allen verzekering bij interpolis te be-eindigen, het zijn gewoonweg brutale honden daar

SK
15-04-2019

Glashelder genaaid!

Eerst eisen ze een deugdelijk hekwerk rondom het pand, daarna is er ingebroken zonder braakschade aan het hek maar enorme schade aan 2 voertuigen en krijg je onderstaande reactie terug;

Wij verlenen geen dekking

Nu er geen sprake is van braakschade aan het hekwerk verlenen wij geen dekking. Uitsluiting 40 is van toepassing.

Niet verzekerd is schade die ontstaat aan een motorrijtuig veroorzaakt door diefstal en/of inbraak gedurende sluitingstijd van het bedrijf,

OPLICHTERS!

Marielle
08-04-2019

Schade lekkende leiding kruipruimte.

Prima geholpen en de snel afgehandeld.

Deskundig iemand aan de lijn.

Neemt de rekening telefonisch rustig met je door.

'S middags al een mailtje dat de schade binnen vijf dagen wordt bijgeschreven op de rekening.

Baukje
25-03-2019

Zorgverzekering

Interpolis gaat onzorgvuldig om met de belangen van patiënten. Doet niet zijn best, maar laat serieuze zaken niet door een medisch team beoordelen maar door een een medisch administrateur. Wijst aanvraag op standaard voorwaarden af terwijl er juist op bijzondere voorwaarden een beroep is gedaan.

Ook de klacht en de nazorg van deze klacht is door een ondeskundige medewerkster onvoldoende afgewerkt

Celine
12-03-2019

Alleen maar goede ervaringen

Meerdere malen (helaas) schade moeten melden bij interpolis. Altijd goed en snel geholpen.

Afgelopen zomer nog onze vakantie moeten annuleren wegens ziekte van familie. Alleen de factuur van het reisbureau op hoeven sturen, geen doktersverklaring o.i.d. en het geld stond ook snel weer op onze rekening.

Ooit overgestapt naar interpolis, omdat we ook zulke goede ervaringen met interpolis als tegenpartij hadden. Hartstikke tevreden dus!

07-03-2019

Ik zou frauderen.

Van achter aangereden. Gelukkig ging het niet erg hard en was de schade beperkt tot een trekhaak dop en een deuk in de bumper. De tegenpartij is verzekerd bij interpolis. Een taxatie bij het schadebedrijf laten maken, omdat het schadebedrag meer als 500 euro was moest er een taxateur komen. Dus auto een dag kwijt. Er blijkt helemaal niemand te zijn komen kijken, maar heeft het schadebedrijf foto's gemaakt en doorgestuurd. Tot mijn grote verbazing krijg ik een mail dat volgens de expert de schade niet door de aanrijding veroorzaakt kan zijn omdat de kentekenplaat van de tegenpartij nog heel is. of ik kan bewijzen dat die deuk er al niet inzat! (je moet dus elke dag een foto van je auto met de krant van die dag maken?) Mijn verweer dat de deuk precies zit op de plek waarbij de auto van de tegenpartij het sleepoog zit werd compleet genegeerd. Volgens de "expert" kon de schade niet door de aanrijding veroorzaakt zijn. Interpolis verdenk mij dus van fraude?

Interpolis wil niet betalen, dat is glashelder.

06-03-2019

Traag en niet actief

Rechtsbijstandsverzekering bij autoschade traag en niet actief. Zelf bellen en vragen naar stand van zaken en voortgang. Al heel snel werd een accoord met patstelling voorgesteld. Kortom: niet tevreden!

Ds
05-03-2019

Heel makkelijk afwijzen van hulpvraag

Voor mij geen positieve ervaring. Ik wilde weten waar ik juridisch stond toen ik er met de buren niet uitkwam over een erfdienstbaarheid. Dit zou niet onder de dekking vallen omdat ik wel had kunnen weten dat dit een geschil werd toen ik de woning kocht. Ook mbt een boom, die stond er al dus pech gehad. Wat een regelrechte onzin. Snel wegwezen.

04-03-2019

Misleiding

Erg en diep teleurstellend dat een verzekering continuu Diktat geeft over vernieuwingen van alarminstallaties zonder enige rede (veilig wonen is voor hun geen begrip) en dat na twintig jaar zonder enige schademelding ik voor maar een paar duizend euros voor hun gewoon niet meer lijk te bestaan. SCHANDE

01-03-2019

Interpolis stapelt fout op fout

In de periode januari/februari is er veelvuldig contact geweest met de klantenservice over de premieberekening voor de zorgverzekering 2019 voor ons gezin. Er is veelvuldig landurig contact geweest met minimaal 5 medewerkers. Telkens bleken er bij de premieberekening veel fouten te zijn gemaakt waardoor er een veel te hoge premieberekening werd toegestuurd. Als dat 1 keer gebeurt en het afgesproken premiebedrag wijkt vervolgens sterk af het premieoverzicht, verlies je het vertrouwen en bel je nog een keer waarna blijkt dat er weer fouten zijn gemaakt. Dat heeft zich tot minimaal 3 maal herhaalt. Aangezien de totaal premie van mijn oudste zoon die ouder is als 18 in 1 keer werd afgeschreven was ik in de veronderstelling dat dit met de totaalpremie van de rest van het gezin ook zou gebeuren. Vervolgens mistte ik de eerste herinnering voor het bedrag van 3175,12 omdat ik niet scherp was omdat ik dacht dat dit ook automatisch geïncasseerd zou worden. Toen ik de laatste medewerker hierover belde toonde zij in hiervoor weinig begrip. Ook niet toen bleek dat er in het premie-overzicht weer een fout stond. Zij vond dat de incassokosten van 10,- gewoon betaald moest worden. Zij was in het hele gesprek niet begripvol, instrumenteel en vaak moeilijk te verstaan en liet mij vaak niet uitpraten. Zij had geen begrip voor het feit dat Interpolis 3 tot 4 x fouten op fouten had gestapeld, het niet in verhouding is om vervolgens die 10,- toch te willen incasseren terwijl mij de telefoonacties bij elkaar toch zeker een dag werk hebben gekost. Ik ben boos op haar geworden want ik vind deze behandeling door haar namens Interpolis schandelijk. Dit is daarom het laatste jaar dat ik bij Interpolis verzekerd zal zijn. Ik zal iedereen die het wil weten afraden bij Interpolis te verzekeren. Nooit meer Interpolis!

Penny
21-02-2019

Misleiding

Afgelopen week ben ik op wintersport geweest. Tijdens de lunch heb ik mijn portemonnee laten liggen op het dienblad en ben daarna weer verder gaan skiën. Hierdoor kwam ik er 's avonds pas achter dat mijn portemonnee miste. Ik ben verschillende keren terug geweest naar het restaurant, de toeristen info en de gondel vanuit het dal, maar helaas is hij niet teruggevonden. Daarom heb ik uiteindelijk aangifte gedaan in Oostenrijk.

Terug in Nederland heb ik contact opgenomen met interpolis vanwege kosten voor een nieuw rijbewijs, kentekenbewijs, enz. Om deze reden belde Interpolis me. Na zo'n 10 minuten vragen te hebben beantwoord krijg ik als antwoord dat ik gelijk terug had moeten gaan (binnen een paar minuten) na het "vergeten" als hij dan kwijt was geweest dan had ik wél een vergoeding gekregen. Volgens interpolis ben ik onzorgvuldig geweest en onzorgvuldigheid is een reden om niets te vergoeden.

Erg jammer, ik ben al jaren "klant" met een doorlopende reisverzekering. Nu ik een keer iets wil melden, wordt deze direct naar de prullenbak verwezen.

Mar
28-01-2019

Waarschuwing eigen bijdrage!

Sinds dit jaar zijn er bij de inboedel verzekering nieuwe voorwaarden bij Interpolis: bij "plotselinge gebeurtenissen" (zijn ze dat niet bijna allemaal?), geldt nu een eigen bijdrage van €100,-!

In alle eerlijkheid, dat kan ik nog aanvaarden bij schadebedragen vanaf bv €1000,-. Mijn schade was echter net iets boven de €200,-, waardoor ik de schade voor de helft zelf betaal. Waarvoor ben ik dan verzekerd? Dit valt onder het uitkleden van je klanten. Schandalig! Voor mij straks geen Interpolis meer.

Sjoerd
09-01-2019

Ook Interpolis preventiewinkel een ramp

Bestel iets in de preventiewinkel van Interpolis en je kan er een maand op wachten terwijl het op voorraad staat!

Verder is het dacht ik verboden bij de AVG wet om nog om een geboortedatum te vragen bij het doen van een aankoop.

Na het lezen van de andere ervaringen is het mij echt duidelijk dat zij hun zaken NIET op orde hebben!

Medewerker wilde mij tegemoet komen met een kortingsbon, maar ik heb géén vertrouwen in dit bedrijf!

Steven
09-01-2019

Dieven

20 jaar nooit wat gedeclareerd en nu na een brand zit ik al een jaar op geld te wachten.

27-12-2018

Interpolis Dieven

Jarenlang premie betaald en nooit gedeclareerd maar op het moment dat er wordt ingebroken in je auto op vakantie in het buitenland komen ze aan met allerlei onzinnige polisvoorwaarden waardoor er niets wordt uitgekeerd.

Arno
20-12-2018

Fantastiche service en hulp

Jarenlang verzekerd en (gelukkig) nooit gebruik van hoeven maken. Nu helaas een paar kwesties achter elkaar. Super snelle afhandeling, vriendelijk en effectief geholpen. Alle schade snel en vakkundig hersteld. En als “kroon” op de geweldige ervaring kregen wij ook nog een prachtig boeket als steuntje voor alle vervelende zaken en schades. Wij waren sprakeloos! Een fantastische verzekeringsmaatschappij die de klant centraal stelt en precies het juiste doet om de klant van dienst te zijn. TOP!

Herman
21-11-2018

Interpolis? Glashard

Aantoonbaar letselschade aan oog na ongelukje in een discotheek. Tegenpartij aansprakelijk gesteld. Interpolis zegt doodleuk dat "je dat risico nu eenmaal loopt in een discotheek" en weigert iedere uitkering. Kleineren en premie innen, dat kunnen ze. Ben er meteen opgestapt.

Karim
19-11-2018

Schade

Mijn ervaring met dit bedrijf is niets anders dan positief.

Kundig, vriendelijk, behulpzaam en eerlijk.

Heb sinds ik klant ben al meerdere schades gemeld, en altijd correct behandeld.

Dat wil niet zeggen dat alle claims werden vergoed, maar als dat wel het geval was, dan is de afhandeling ook nog eens zo geregeld.

Super bedrijf,

Geef ze een 10+

23-10-2018

Niet doen.

Ik was een aantal jaren verzekerd bij Interpolis (Zilveren kruis Achmea) Altijd keurig mijn premie betaald, en weinig gedeclareerd. In 2017 ging mijn rechter gehoor aanzienlijk achteruit. Na onderzoek bleek, dat ik een brughoektumor in mijn hoofd had. Deze was de oorzaak van de achteruitgang van het gehoor. In overleg met "Beter Horen" en op advies van deze audicien heb ik gekozen voor hoortoestellen van het merk Phonak. (Beter Horen werkt nota benen samen met Zilveren kruis) Toen er eenmaal een verzoek werd ingediend voor een bijdrage van toestellen in categorie 5, was Zilveren Kruis niet thuis. Er waren allerlei belemmeringen. Er waren net twee hoortesten uitgevoerd, maar toch moest er op mijn kosten opnieuw een hoortest worden uitgevoerd. De kans op vergoeding van de gekozen toestellen werd in een telefoongesprek eigenlijk al meteen gereduceerd naar nul. Werkelijk een onbegrijpelijke, achterlijke behandeling. Ik heb in december 2017 mijn verzekering opgezegd.

Ilse
12-10-2018

Top service zoals het hoort!

Al een aantal keer ongelukkige schade gehad aan apparaten. Medewerkers zijn begripvol, handelen vlot en zijn vooral heel duidelijk in de afhandeling. Dit keer waterschade aan telefoon door een dom foutje bij de toiletten en ik wist niet of dit te declareren was. Inboedelverzekering kan nogal ingewikkeld zijn in studentenhuizen en dit is mij volledig helder uitgelegd. Zoals geïnstrueerd ben ik bij een telefoonreparateur langs gegaan, total loss verklaring ontvangen. Twee uur na mijn eerste telefoontje had ik weer een behulpzame medewerker aan de lijn. Huidige nieuwwaarde vergoed gekregen en dit stond de volgende dag al op mijn rekening. Medewerking moet altijd van twee kanten komen bij dit soort zaken en met Interpolis is het altijd heel soepel verlopen zonder gedoe