Interpolis reviews

3.8

13-12-2016

Waterschade

Na 40 jaar verzekerd te zijn geweest ga ik nu op zoek naar een andere verzekering. Ze hanteren de regels zeer strak en gaan voorbij aan het feit dat ik alles heb gedaan om verdere schade te voorkomen. Zeer teleurstellend Interpolis.

Luuk
09-12-2016

Top service

Ik ben niet zo van de reviews, maar werd door Interpolis zo positief verrast. Aardig wat problemen gehad in een niet westers land. Veel schade en kosten gemaakt. Echter binnen 24 uur nadat ik de uiterst vriendelijke dame had gesproken aan de telefoon. Kreeg ik al een mail dat het geld voor de kosten en nieuwe spullen al overgemaakt is! Top top top!

Michiel
29-11-2016

Top service

Helaas verkeerde voorlichting gekregen bij schade maar nog nooit is een klacht zo netjes opgelost. Ook eerdere ervaringen Interpolis niets dan goeds!

Nico
12-11-2016

INTERPOLIS OVERSLAAN!

INTERPOLIS.BETER NIET! Kwaliteit van verzekering leer je pas kennen als ze moeten uitkeren. 20 jaar lang premie betaald. Nooit iets geclaimd. Heb je ze nodig voor een diefstal van 850 euro en dan wordt je afgescheept met 120,- euro.Kansloze club die vanaf hoofdkantoor je schade beoordelen. Mijn adbies.Alle allesin1 polissen die via een bank worden afgesloten skippen.zorg voor een goede tussenpersoon die je helpt met je verklaring zodat je zeker bent van een uitkering als het eens echt nodig is!

07-11-2016

Bijzonder glashelder!

Mijn vrouw viel thuis plotseling voor over met als gevolg vele verwondingen en de bril onherstelbaar beschadigd. Interpolis gebeld en mij bijzonder fijn te woord gestaan! Een dag later het geld op de rekening voor een nieuwe bril! BIJZONDER!

24-10-2016

Afhandeling waterschade

Heb waterschade door defecte boiler , laminaatpakket ziet er niet uit , officiele offerte in gediend , alleen laten we alles doen door een ervaren bedrijf omdat we dit zelf niet meer kunnen. helft van de offerte werdt betaald , offerte was tehoog .de uithaal en afvoerkosten van het laminaat vonden wij ook erg duur , maar helaas kunnen wij hieraan niets doen .na een telefonisch gesprek met een dame die zich schadeexpert mag noemen bij het glasheldere interpolis zakte mijn broek nog verder af ! laminaat dat al ongeveer 5 ligt kon volgens haar nog welweer gedeeltelijk worden gebruikt , ten eerste is dit laminaat niet meer tekoop en ten 2de heb je altijd toch kleurverschil , of ben ik nu dom ? ben al wel 60 jaar geweest .ik zit nu te wachten op een ECHTE EXPERT , zal ook wel in het belang van het GLASHELDERE interpolis werken . mijn advies , vertrekken ook al heb je meer als 25 jaar GEEN schade , je wordt GENAAID !

Bianca
17-10-2016

Wat een service en begrip!

Wij staan werkelijk versteld van Interpolis, wat een begrip voor onze situatie! Ik voel me een gewaardeerde klant en niet zoals bij sommige andere verzekeraars een nummertje. Ze dachten met ons mee en waren zeer service gericht. Ik ben blij dat we bij Interpolis verzekerd zijn!

Mariska
10-09-2016

Inbraak

Na inbraak in mijn studentenwoning werd alles vergoed. Snel afhandeling, medewerker hielp zeer goed mee denken. Door de schrik vergeet je snel een aantal zaken (denk aan OV kaart aanvragen/nieuw id kaart) Medewerker hielp zeer goed meedenken. Kreeg echt alles vergoed. Ben zeer tevreden!

05-09-2016

Waardeloze verzekering

Bij het afsluiten van een WA plus verzekering moet je ook een rechtbijstands verzekering afsluiten. Dat vertellen ze je er niet bij ! Had al mijn verzekeringen bij Interpolis ondergebracht, maar bij een aanrijding buiten mijn schuld moest ik alles zelf afhandelen met de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij. Ik moet dus al het werk voor ze doen dat is toch gewoon ongelofelijk. Zodra dit allemaal oplgelost is ga ik meteen over naar een andere maatschappij.

20-08-2016

Waterschade iPhone 6

In Frankrijk ben ik 3 weken geleden de rivier in gegaan met mijn telefoon nog in de zak van mijn zwembroek. Dit telefonisch doorgegeven aan Interpolis. Ik heb een alles in 1 verzekering, inclusief een buiten-de-deur-verzekering. Ik werd afgewimpeld met U bent onvoorzichtig geweest, dan keren wij niet uit Dan kan je dus simpel gezegd alle schades laten vallen onder onvoorzichtigheid.

Bij Independer word dit gewoon wel gedekt. Binnenkort ga ik dus al mijn verzekeringen opzeggen bij Interpoils.

Een zeer ontevreden binnenkort ex-klant

15-08-2016

Bagage gestolen uit de auto voor het hotel in Milaan

Bij het overnachtingshotel nabij Milaan is onze auto 's middags opengebroken en zijn de koffers gestolen. Wij waren in het hotel om in te checken en even naar de kamer wat te drinken/eten na een lange reis vanuit Nederland ('s nachts doorgereden). Dezelfde middag ontdekken wij nog de schade toen we de koffers wilden ophalen. Vreselijke ervaring, want je hebt meteen geen kleding voor 2 weken vakantie. Dan denk je nog dat je goed bent verzekerd bij Interpolis (vaste klant en 20 jaar premie betaald). Niet dus. Geen uitkering omdat de koffers in de auto (met geblindeerde achterramen) toch mogelijk zichtbaar zijn. En niet onder een rolhoes, wat niet kan met een gezin. Staat in de kleine lettertjes is ons verteld.

De afwikkeling van de schade is zeer zakelijk en er is geen enkele coulance (net zoals hun slogan 'glashelder' - nee). Waardeloze verzekeraar. We gaan maar snel op zoek naar een andere verzekeraar.

Fred
06-08-2016

Goede zorgverzekering

Interpolis zorgverzekering is een goede zorgverzekering waar je snel en goed geholpen wordt. Geen problemen als je een rekening in temijnen wil betalen. En als je via de rabobank vezekert bent krijg je ook nog korting op de aanvullende verzekering

Rene
27-07-2016

Rechtsbijstand...dacht ik

Onlangs een ongeval gehad, hierdoor ligt mij eigen zaak stil. Interpolis gevraagd of ze mij middels de zakelijke rechtsbijstand willen helpen de tegenpartij aansprakelijk te stellen voor mijn kosten. Dat kon dus niet omdat het ongeval met een motorvoertuig is gebeurd, en daar is een uitsluiting in de kleine lettertjes dat dat dan niet kan...Erg teleurstellend, zaak is gelijk gesloten en ik kan er niet opnieuw mn verhaal over doen. Ik ga maar eens opzoek naar een andere maatschappij. Er onderuitkomen is voor interpolis heel "glashelder" . Ook heel slecht voorgelicht door de Rabo, als tussenpersoon in deze.

Ellen
16-07-2016

INTERPOLIS een betrouwbare verzekering

Al jaren hebben wij onze zorgverzekering via Interpolis.

Wij zijn er heel erg tevreden over en hebben dan ook nog nooit problemen gehad met Interpolis.

04-07-2016

Zeer teleurstellend

Meer dan een jaar rechtsbijstand blijkt het voor niets te zijn geweest. Rechtsbijstand zoekt naar alle mogelijkheden om er onderuit te komen.

Als jou werkgever eerder al een tegen je hebt gezegd ik ben niet tevreden, (welke werkgever zeg dit niet eens een keer) wordt je niet geholpen.

Opzeggen deze verzekering naar de FNV bond

Van Moorsel
24-06-2016

Waterschade snel opgelost

Water kwam via het toilet in gang en kamer. Het vloerkleed in de kamer moest worden gereinigd. Het bedrag voor de reiniging en nog eens de uren die we zelf hadden besteed á10 per uur werden meteen op onze rekening gestort. Super

Beekman
23-06-2016

Lekkage in badkamer is vervelend: service verlening v Interpolis is -100%

We hebben lekkage in de badkamer. Na de melding kregen we een mail waarin vermeld stond op welke wijze we het plafond in de kamer - daar is nl een lekplek te zien - konden herstellen. Zelf doen, een bedrijf inschakelen of het bedrijf waar Interpolis in onze regio mee werkt, de boel laten sauzen. Dat leek mooi maar daarmee was het lek niet verholpen. Toen ik daarover begon werd gezegd dat lekdetectie erg duur was.Daar moest mevrouw eerst overleg over hebben. Er kwam toestemming, dat liep vlot. Daarna kwam pas na weken wachten, de tussenpersoon van het door Interpolis ingehuurde bouwbedrijf langs. Lekdetectie vond plaats op 1 dec. 2015. Het bezoek van de tussenpersoon vond plaats op 11 jan. 2016. Advies was: koop het af en knap verder zelf eea op. Na enige aarzeling gingen we akkoord. Hij zou voor de overdracht van de gegevens zorgen. Het duurde en duurde. Na wéken wachten maar eens gebeld.Toen heette het dat we een offerte moesten indienen. Hoezo een offerte? De heer die en die zou met jullie communiceren wat wij op zijn advies besloten hebben. Tijdens het gesprek met iemand v Interpolis bleek dat het bedrag wat begroot was voor het herstel heel erg laag was. Tot op heden hebben we nog niets mogen ontvangen. Wél kregen we weer een mail van de tussenpersoon waarin hij vertelde wat we al máánden weten. Op mijn vragen en opmerkingen komt geen enkel antwoord. Van het kastje naar de muur heet zoiets. Mijn man werkte 36 jaar voor de bank die zo innig samenwerkt met Interpolis. Helaas kan hij het zelf niet aan om te bellen en dergelijken en blijkbaar denkt Interpolis s: zo; dat is een makkie! Ik kan via "Mijn Interpolis" zien dat de kosten die het bouwbedrijf in rekening bracht, heel snel voldaan is.

Het kán dus wel!

Waarom heeft Interpolis zo'n hekel aan communiceren via mail of brief? Daar mag eenieder zelf een antwoord bij bedenken. Ik denk dat dit bedrijf niet graag wil dat je aan kunt tonen waarover gecommunicieerd is. Ik heb geen goed woord over voor deze gang van zaken. Als dit akkefietje klaar is weet ik wel wat me te doen staat!

JP
09-06-2016

Eigen mannetje of geen vergoeding

Rechtsbijstand:

"oh u hebt een voorkeur voor eigen jurist, dan bevestig ik even per email dat dat u geen gebruik van ons wilt maken" ".. nee dat vergoeden we dan niet".

Zo, weer een claim goedkoop ontdoken.

Noem ik geen schadeloosstelling. Maar als juridisch leek ben blij dat ik geen belangrijke zaak heb toevertrouwd aan een org met deze houding.

Alles in 1 - polis met maandelijks alleen al 8 euro administratiekosten voor absoluut niks doen. Bij interpolis hebben ze het basisinkomen allang ontdekt.

Est
08-06-2016

Schijnverzekering

Kijk eens goed naar je polis. Schade aan zwembad in de tuin. Bij iedere verzekering valt dit onder de opstalverzekering maar nee bij Interpolis valt dit onder tuin. Met als gevolg dat schade aan zwembad in gevallen die ondenkbaar zijn wordt gedekt. Het inslaan van een meteoriet zal zich toch niet veelvuldig voordoen.

De schandalige afhandeling en leugenachtige verhalen aan de telefoon wil ik het nog niet eens over hebben.

Wij gaan op zoek naar een verzekering waar we niet alleen mogen betalen maar ook daadwerkelijk verzekerd zijn.

31-05-2016

Hopeloos, ongevoelig bedrijf.

Hun credo: Geld is het enige wat voor ons teltl!

Nog nooit een claim gedaan en nu naar ruim 20 jaar toch maar eens mijn inboedelverzekering aangesproken.

De zoon struikelt en stoot de iPad van de tafel op de grond. iPad defect.

Uitkering Interpolis: ong. 30 Euro voor een iPad van 479,- Euro. Reactie Interpolis: "na vier jaar is de iPad afgeschreven en keren wij 10% van de huidige waarde uit."

Goh... als al mijn apparatuur ouder is dan 4 jaar (dus afgeschreven) gaat de premie dan naar beneden want bij een schade keren jullie bijna niets uit, Interpolis?

Wat een onpersoonlijk en ongevoelig bedrijf!