Interpolis reviews

3.8

Manon
15-05-2016

Prima niks op aan te merken

Interpolis glashelderrrrr

En daar is geen woord van gelogen

Dippie
13-05-2016

Hoge kosten, geen dienstverlening

Rabobank verdient goud geld als tussenpersoon. Dienstverlening kennen ze niet, en opzeggen gaat zeer stroef.

Hbruist
02-04-2016

Hagelverzekering, glashelder opgelicht

Bij de zware hagelbui eind augustus 2015 hebben hagelstenen zo groot als tennisballen grote deuken in het dak van damwandpanelen van mijn schuur geslagen. Geen probleem dacht ik. Boven aan de polis stond met grote letters HAGELDEKKING. Totdat de berichtgeving van Interpolis kwam. Kleine krasjes en deukjes zijn uitgesloten in de dekking en het dak is niet aangetast in de functionaliteit.

Zware tegenvaller dus. Het dak is volledig gedeukt en ziet er uit als een poffertjespan. Moeten er hagelstenen zo groot als voetballen vallen voordat er schade uitgekeerd wordt? Ik vind het glasheldere oplichting. Kappen met deze partij is mijn enige advies.

Marlous
26-03-2016

Interpolis, en vergoeding medicatie

Sinds begin 2016 ben ik overgestapt naar zorgverzekeraar Interpolis. Ik betaal sindsdien ietsjes meer, maar dat word dubbel en dwars goed gemaakt omdat Interpolis een van de weinige (zo niet de enige) verzekeraar is die mijn medicatie nog vergoed. Dan gaat het hier om de Concerta waar ik anders ruim €90 per maand voor moet betalen.

Twan
20-03-2016

Goede service

Ik heb interpolis 2x nodig gehad. 1x voor ipad en 1x voor schade aan een kinderbed. Allebei de keren hebben ze binnen 2 dagen 75% van de nieuw waarde overgemaakt ( circa 250 euro ). Interpolis heb ik niks op aan te merken, prima!

Anouk
01-03-2016

Fijne afhandeling schade van verzekerde

Nadat een klant van Interpolis schade aan mijn auto had gereden, heb ik contact opgenomen met mijn eigen verzekering. Na twee telefoontjes, was het voor mij nog onduidelijk welke stappen ik precies moest zetten om de schade te claimen. Daarna heb ik Interpolis, de verzekering van de schaderijder, gebeld. Deze kon mij direct verder helpen door alleen al telefonisch de informatie van het schadeformulier te vermelden. Ze hebben mijn vragen beantwoorden en hebben helder uitgelegd welke stappen ik moest nemen. Ook het maken van een afspraak met de exper en de verdere afhandeling is goed verlopen!

Wietse
15-02-2016

Zeer slechte afhandeling schademelding

Ik heb mijn verzekeringen al ca. 20 jaar via Interpolis lopen. Altijd netjes premie betaald. Nu heb ik recent een schade gemeld omdat onze hond een deur van kennissen had vernield, waarschijnlijk uit angst voor vuurwerk met oud en nieuw. De melding hebben we 4 januari jl. bij Interpolis gedaan (aansprakelijkheidsverzekering).

Inmiddels is het half februari, we zijn 4 telefoontjes en 4 vragenbrieven verder, waarin Interpolis de gedupeerden onder meer aanraadt de schade te claimen bij hun eigen inboedelverzekering. Hier lusten zelfs de honden geen brood van.. Ik schaam mij vooral ten opzichte van de gedupeerden. Dit proces koste erg veel tijd vooral voor hun (brief na brief) er lijkt geen klantgevoel en vooral geen daadkracht aanwezig bij de schade afhandeling van Interpolis. Als ik dit vooraf had geweten, had ik mijn verzekeringen hier niet afgesloten.

Brekkie
06-02-2016

Wat een kut bedrijf is dit

Ik kan ze wel uit kotsen, ze zijn te beroerd om een normaal antwoord te geven. Geven geen antwoord op je vragen. Gevoelloos personeel.

Tine
05-02-2016

Rabobank rekent meer dan 20% administratiekosten

Het een-tweetje van interpolis en rabobank ik vooral een winner voor hun portemonnee. Op mijn vraag wat mij als consument dit geeft vertelt rabobank dat ze bijvoorbeeld mij nu mijn vraag kunnen beantwoorden, mijn rekeningen opmaken en sturen en het bedrag innen. Meneer heeft ook nog even voorgerekend dat het per maand helemaal niet zo veel in wat ik betaal.

Conclusie: een kunstmatige kostenpost wordt opgevoerd door interpolis/ rabobank.

Bah, de hele financiele dienstverlening komt behoorlijk mijn keel uit.

Joost
04-02-2016

Interpolis reageert niet

Ruim voor de jaarwisseling een zorgverzekering afgesloten, tenminste dat dacht ik. Eerst moest ik mij legitimeren via de Rabobank. Daarna moest mijn vrouw zich legitimeren omdat ze er later achter kwamen dat de verzekering voor mijn vrouw was. Daarna zou het goed komen. Vervolgens hoor ik twee maanden niks. Na de jaarwisseling hoor ik nog steeds niks. Mijn oude ziektekosten verzekering loopt intussen gewoon door die hadden ze schijnbaar nog niet opgezegd. Terwijl ze dat wel zouden doen. Na twee keer bellen gebeurt er nog steeds niks. Vandaag weer 20 aan het lijntje gehouden (letterlijk) Via Whatsapp reageren ze ook niet. Simpelweg waardeloos. Schijnbaar hebben ze geen interesse in nieuwe klanten

Moo
27-01-2016

Zeer slecht echt niet glashelder

Schaden aan smartphone gehad dus gebeld met interpolis ze zeggen je bent er voor verzeker ja maar je hebt al wel eens eerder schaden geclaimd voor de zelfde telefoon (Iphone 6) dus omdat ze niet weten of het om een nieuwe schaden gaat of al bestaande schaden willen ze het niet vergoeden

Ik moet eerst een nota en of gebroken stukken van de vorige schaden tonen dan pas kan het mij vergoed worden de vorige notta en gebroken stukken heb ik allang niet meer en nergens in een overeenkomst of voorwaarden van interpolis staat dat ik notta's van eventuelen verholpen schades moest bewaren.

DUS BEN IK EEN NIET SERIEUS GENOMEN KLANT VAN EEN VERZEKERINGSMAATSCHAPPIJ.

Rein
03-01-2016

Prima zorg voor een prima prijs.

Ik heb al sinds een jaar of 5 Interpolis als ziektekostenverzekeraar en ben daar zeer tevreden over. Snelle en correcte afwikkeling van claims kenmerken deze verzekeraar.

Reinier
19-12-2015

Hele goede prijs-kwaliteitverhouding

Zeker niet de goedkoopste, maar de ervaring leert inmiddels dat consumenten daar niet meer op zitten tte wachten. De kosten van de zorgverzekering zijn fors gestegen sinds de invoering van het nieuwe systeem. Helaas is de kwaliteit hier niet in meegegaan. Zelf ben ik al die jaren niet overgestapt omdat ik eerst de ervaringen van andere consumenten wilde vernemen. Welnu, het blijkt dat de voorwaarden van een meer doorslaggevende waarde zijn dan een lage premie. Ieder jaar betaal ik het volledige bedrag van het wettelijke eigen risico. Een budgetpolis is voor mij absoluut geen optie. Na 3 ziekenhuisopnames inclusief 1x ambulancevervoer weet je wel beter. Ik heb uit kostenoogpunt alleen maar een basisverzekering. Over de service van Interpolis ben ik zeer tevreden. Evenals de betalingsregeling i.v.m. het betalen van het wettelijke eigen risico. Als er wat speelt mail ik en krijg onmiddellijk antwoord. Geen "klinisch" antwoord maar een empathische houding van de schrijver/Interpolis. Nooit problemen over rekeningen over zorgverleners. Kortom, ik ben zeer tevreden ondanks het feit dat ik per maand ongeveer € 10,00 kan uitsparen. Loyaliteit wordt beloond! Ik blijf en stap niet over als de service blijft zoals deze nu is.!

Tari
15-12-2015

Een goede srvice voor een goede prijs

Zeer snelle helpdesk duidelijke antwoorden.

Sneele reactie en afwerking van ingediende declaratie's.

D.kesteloo
11-12-2015

Goed wat ze moeten doen

Tevreden goede overzichten van je eigen bijdrage

Jacques
11-12-2015

Degelijk en betrouwbaar

Interpolis is een degelijk en betrouwbaar bedrijf. de declaraties kloppen altijd en dat moet te maken hebben met de Rabobank waar ze mee gealigneerd zijn.

Dit soort eigenschappen zijn zeer belangrijk, zeker bij zo'n thema als gezondheid en ziekte

Marjo
05-12-2015

Prima!

Prima geholpen bij jas die was verbrand. Meteen geld uitgekeerd. Nu kapotte mobiel, nog niet eens een jaar oud. Maandag bellen, hoop dat het vergoed wordt.

Freakerscotty
26-11-2015

Goed en snel

Ik kwam thuis en vond een lekkende waterleiding.

vocht in het beton en de tegelvloer rondom de lekkage braken de tegels als je er op stapte. Gebeld met interpolis en het was gedekt.

Binnen een week goedkeuring om een nieuwe vloer te leggen

R.Caris
09-11-2015

Top verzekering!

In de afgelopen jaren helaas al enkele keren aanspraak moeten maken op mijn verzekering(auto en inboedel). In alle gevallen geen moeilijk gedoe en het bedrag binnen 2 dagen op mijn rekening.

Afgelopen vrijdag is mijn iphone6 in het toilet gevallen en ik heb het hele weekend zitten balen. Maandag met Interpolis gebeld en wederom geen moeilijk gedoe , de reparatie door Apple wordt gewoon vergoed. (ik was er eigenlijk al vanuit gegaan dat ik nu pech had en dat Interpolis dit niet zou vergoeden vanwege nalatigheid)

Ik hoef zelfs niks op te sturen , gewoon foto's maken en bonnetjes bewaren.

Daarom , top verzekering! ik ga daar nooit meer weg!

M lyklema
25-10-2015

Premie verdubbelt zich

Het ene jaar 98 Europa het volgende jaar 180 Euro. Zonder aankondiging vooraf. Dat noem ik niet glashelder. Waarom? U heeft eigenlijk al die jaren te weinig betaald mevrouw. Uw buurt is een risicovolle buurt voor inbraken. Huh? Nou niet dat u in een achterbuurt woont hoor maar er wordt vaak ingebroken daar. ....tja....Opzeggen en wegwezen dan maar.