Interpolis Autoverzekering

20 ervaringen
11-06-2017

Ik ben behandeld als een fraudeur

Al heel mijn leven all risk verzekerd geweest bij inter polis .

enkele maanden geleden is mijn auto in de nacht beschadigd over de hele zij kant en voor kant .

In het kort: auto naar de garage gebracht expert gekomen die zegt dat het 3 schades zijn ik krijg maar een schade uit betaald .

echt schandalig waarom zou ik oude schades op geven ik ben zuinig op mijn auto .

Nu zelf veel kosten gehad.

José
16-04-2017

Topervaring

Heb nu twee keer ervaring met Interpolis gehad, en ik moet zeggen dat ik perfect geholpen ben. Een keer met mijn auto. Expert kwam en we hebben samen een vergoeding bepaald. Twee dagen later stond het geld op mijn rekening. Andere keer een geschil met de huurstichtingen na overlijden van schoonvader. Interpolis opgebeld.En zij hebben deze zaak overgenomen en opgelost met de verhuurder. Zelf niets aan hoeven doen. Voor mij geen andere verzekering dan Interpolis !

28-02-2017

Waardeloze maatschappij, serieus waar!

Ik ben all-risk verzekerd voor 197 euro per maand. Medio augustus 2016 krijg ik een aanrijding met een tegenpartij, hij zit fout en zijn verzekeringmaatschappij erkent het. Mijn eigen verzekering (Interpolis) wil toch een onderzoek starten omdat het bedrag van 7200 euro aan de hoge kant ligt. Er volgt een onderzoek, de auto wordt onderzocht, telefonisch interview en uiteindelijk komt er iemand bij mij thuis langs (2,5 uur persoonlijk interview). Er blijkt niets aan de hand te zijn. Interpolis geeft aan dat zij het geld zullen overmaken (in november). Continu achteraan gaan en uiteindelijk wordt het schadebedrag pas medio januari 2017 overgemaakt. De huurkosten heb ik nog steeds niet ontvangen. We zitten inmiddels bijna in maart, ik wordt van kastje naar de muur gestuurd. Dit allemaal terwijl ik niet eens fout zit, all-risk verzekerd ben, 197 euro per maand betaal. Waardeloze verzekeringmaatschappij. Wel innen, maar nooit of met moeite uitkeren, zelfs niet wanneer het een verhaalbare schade is. Woorden schieten mij te kort, echt waardeloos. Wij zijn inmiddels overgestapt naar een ander maatschappij.

28-01-2017

Autoschade betaling

Eerst na een week moeten bellen wanneer de schade betaald wordt! Zelfde dag bevestiging ontvangen dat binnen 5 dagen betaald wordt en nu na 11 dagen nog niets ontvangen!

29-11-2016

Top service

Helaas verkeerde voorlichting gekregen bij schade maar nog nooit is een klacht zo netjes opgelost. Ook eerdere ervaringen Interpolis niets dan goeds!

05-09-2016

Waardeloze verzekering

Bij het afsluiten van een WA plus verzekering moet je ook een rechtbijstands verzekering afsluiten. Dat vertellen ze je er niet bij ! Had al mijn verzekeringen bij Interpolis ondergebracht, maar bij een aanrijding buiten mijn schuld moest ik alles zelf afhandelen met de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij. Ik moet dus al het werk voor ze doen dat is toch gewoon ongelofelijk. Zodra dit allemaal oplgelost is ga ik meteen over naar een andere maatschappij.

Manon
15-05-2016

Prima niks op aan te merken

Interpolis glashelderrrrr

En daar is geen woord van gelogen

13-05-2016

Hoge kosten, geen dienstverlening

Rabobank verdient goud geld als tussenpersoon. Dienstverlening kennen ze niet, en opzeggen gaat zeer stroef.

01-03-2016

Fijne afhandeling schade van verzekerde

Nadat een klant van Interpolis schade aan mijn auto had gereden, heb ik contact opgenomen met mijn eigen verzekering. Na twee telefoontjes, was het voor mij nog onduidelijk welke stappen ik precies moest zetten om de schade te claimen. Daarna heb ik Interpolis, de verzekering van de schaderijder, gebeld. Deze kon mij direct verder helpen door alleen al telefonisch de informatie van het schadeformulier te vermelden. Ze hebben mijn vragen beantwoorden en hebben helder uitgelegd welke stappen ik moest nemen. Ook het maken van een afspraak met de exper en de verdere afhandeling is goed verlopen!

09-11-2015

Top verzekering!

In de afgelopen jaren helaas al enkele keren aanspraak moeten maken op mijn verzekering(auto en inboedel). In alle gevallen geen moeilijk gedoe en het bedrag binnen 2 dagen op mijn rekening. Afgelopen vrijdag is mijn iphone6 in het toilet gevallen en ik heb het hele weekend zitten balen. Maandag met Interpolis gebeld en wederom geen moeilijk gedoe , de reparatie door Apple wordt gewoon vergoed. (ik was er eigenlijk al vanuit gegaan dat ik nu pech had en dat Interpolis dit niet zou vergoeden vanwege nalatigheid) Ik hoef zelfs niks op te sturen , gewoon foto's maken en bonnetjes bewaren. Daarom , top verzekering! ik ga daar nooit meer weg!

14-08-2015

AL 5 MAANDEN WACHTEN OP SCHADEAFHANDELING

Heb in maart schade gehad met mijn auto (FULL CASCO VERZEKERD)
en ben nog aan het wachten op een afhandeling. Telefonisch valt niet te praten (zeer onvriendelijk) heb ook een rechtsbijstandsverzekering maar ze zijn bij interpolis zo slim dat je die niet kunt gebruiken omdat mij wordt verteld dat het nog in behandeling is. Betaal al 5 maanden wegenbelasting voor nx

Heb zeer slechte ervaring zoals zonder mijn toestemming verzekering opzeggen waardoor ik een boete krijg van € 407,- die ik moet betalen. Vervolgens bel ik ze op en wordt er alleen maar excuses aangeboden maar probleem oplossen ECHT NIET......

13-06-2015

Mijn moeder van 73 met een aow uitmerinf kreeg een ongeluk met haar auto niet haar schuld. De tegenpartij ook een interpolis klant de aansprakelijkheid was meteen du8delijk. Nu 3 maanden later nog steeds geen geld. Gelukkig ben ik zelf allang weg nij interpolis.

05-04-2015

Ik ben goed geholpen nadat mijn auto was gestolen

Mijn auto was gestolen, Aangifte gedaan en bij Interpolis gemeld. De volgende dag stond er een huurauto bij mij voor de deur. (Een nieuwe beetle zelfs!) Die heb ik 20 dagen mogen gebruiken daarna moest ik de auto terug brengen en kreeg ik het aankoop bedrag op mijn rekening terug gestort. Ik ben goed geholpen, Enige minpunt jammer dat ik de spullen die in de auto lagen niet vergoed heb gehad.

13-03-2015

Snel en klantvriendelijk

Vroeger nooit schade gehad, afgelopen jaar ineens 3x. Een keer een grote ruit in de woonkamer met een barst, waarschijnlijk tijdens het stoeien een van de kinderen tegen het raam gevallen. Bij de tweede was mijn nieuwe telefoon van het bed gevallen en het scherm was stuk. En vandaag een barst in de autoruit. Bij alledrie de schades was het met een telefoontje snel geregeld, zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Alle rompslomp is uit handen genomen. Super!

10-12-2014

Absoluut niet klantvriendelijk

door menselijk fout ( wat ook aantoonbaar is) is er per ongeluk een auto uit de verzekering gegaan! Interpolis kan de ingangsdatum 30 dagen terugzetten. In ons geval gaat het om 2 dagen....zonder dat er in die 2 dagen schade is geweest! zegt Interpolis GLAS HELDER: dat doen we niet. Resultaat 400 euro boete van het RDW! Polis loopt al 22 jaar maar blijkbaar verdienen ze niet genoeg aan ons.
Interpolis slecht meedenkend/ meevoelend met de klanten die al jaren zonder problemen trouw zijn geweest......Van je trouwe klanten moet je het hebben Interpolis!

07-11-2014

Meeste geld gaat naar de RABOBANK

Interpolis is een goed bedrijf goede verzekeringen ,alleen de rabobank zit er tussen en rekenen een soort service kosten? die echt de pan uitlopen ,als je deze kosten met een paar verzekeringen opteld zijn de verzekeringen veeel te duur en kan je ergens anders zonder rabobank veel goedkoper uitzijn

10-08-2014

Uitstekend

Mijn naam is Ozkan Ilhan Ben sinds 15 jaar in Nederland. Heb ook zo lang bij Interpolis een verzekering afgesloten via Rabobank.Ik had weleens groot wel eens kleinschalig schade gehad. Ik ben erg blij mee hoe ik geholpen ben.Interpolis is een bedrijf:klant gericht ,mee denkend, snel en kwalitatief beste in zijn/haar branche. Ik kan op mijn verzekering maatschappij als Interpolis zegen Dank jullie wel allemaal.
Gr ozkan Ilhan

11-04-2014

Nooit meer Interpolis

Op geen enkele manier medewerking of meedenken na een grove fout met grote gevolgen door handelen medewerkers van Interpolis. Schandalige behandeling. Nul medewerking.

01-03-2013

Een aantal jaar geleden had ik na de aankoop van een nieuwe auto mijn verzekering bij Interpolis afgesloten via de Rabobank.

Al snel kreeg ik een sterretje in mijn ruit, gelukkig had ik me hiervoor extra verzekerd. Maar helaas was een medewerker dhr. W. van Interpolis er niet van overtuigd dat dit om nieuwe schade ging. Ze hadden zelfs een schade-expert ingeschakeld om dit ook te controleren!

Uiteraard viel voor hem niet op te maken hoe lang dit sterretje in de ruit zat. Echter was de medewerker Interpolis niet bereid om deze schade van enkele tientjes te vergoeden. Uiteraard heb ik hierover een klacht ingediend. En degene die deze klacht behandelde was dus ook dhr. W. Een hele vreemde gang van zaken.

De extra glasverzekering kostte me 20 euro per maand, dat komt per jaar neer op 240 euro, en een schade van nog geen 50 euro vinden ze te veel om te repareren. Interpolis is niet een verzekering die ik anderen zal aanraden.

29-01-2013

Zeer teleurgesteld over de service..... na al 20 a 25 jaar goede klant zowel zakelijk als prive.
Gaat er een keer wat mis zijnde het adres klopte niet helemaal en dat was al jaren zo..bekend bij de bank maar niet bij interpolis waardoor de rekening niet meer bij mij binnen kwam.
En hup uit de verzekering gegooid zonder waarschuwing. Gevolg melding van RDW dat ik niet verzekerd was en een bekeuring tegemoed kan zien. Stel je voor dat er een ongeluk was gebeurd....je hoeft er niet op te rekenen dat interpolis dan deze schade vergoed. Dit foutje kon eenvoudig gecorrigeerd door interpolis kost ze ook niks...gewoon service maar vergeet het maar ze laten je gewoon verrekken...zoek het maar uit...eigen schuld had je maar moeten doorgeven dat het adres niet helemaal ok was.
Ik meld dat de bank wel het juiste adres had maar dat telt niet natuurlijk....de bank hoeft niet op te letten ...de klant moet dat doen of krijgt gewoon de zwarte piet toegespeelt.
Terwijl het oplossen van dit misverstandje ze niks kost behalve nu een slechte naam.
Ik raad u aan dit in u overweging mee te nemen als u een verzekering af te sluiten.
Ik trek al mijn verzekeringen in ieder geval weg....ik wens niet als oud vuil behandeld te worden.

Welk cijfer geef jij Interpolis?