Ozkan
10-08-2014

Uitstekend

Mijn naam is Ozkan Ilhan Ben sinds 15 jaar in Nederland. Heb ook zo lang bij Interpolis een verzekering afgesloten via Rabobank.Ik had weleens groot wel eens kleinschalig schade gehad. Ik ben erg blij mee hoe ik geholpen ben.Interpolis is een bedrijf:klant gericht ,mee denkend, snel en kwalitatief beste in zijn/haar branche. Ik kan op mijn verzekering maatschappij als Interpolis zegen Dank jullie wel allemaal.

Gr ozkan Ilhan

11-04-2014

Nooit meer Interpolis

Op geen enkele manier medewerking of meedenken na een grove fout met grote gevolgen door handelen medewerkers van Interpolis. Schandalige behandeling. Nul medewerking.

01-03-2013

Een aantal jaar geleden had ik na de aankoop van een nieuwe auto mijn verzekering bij Interpolis afgesloten via de Rabobank.

Al snel kreeg ik een sterretje in mijn ruit, gelukkig had ik me hiervoor extra verzekerd. Maar helaas was een medewerker dhr. W. van Interpolis er niet van overtuigd dat dit om nieuwe schade ging. Ze hadden zelfs een schade-expert ingeschakeld om dit ook te controleren!

Uiteraard viel voor hem niet op te maken hoe lang dit sterretje in de ruit zat. Echter was de medewerker Interpolis niet bereid om deze schade van enkele tientjes te vergoeden. Uiteraard heb ik hierover een klacht ingediend. En degene die deze klacht behandelde was dus ook dhr. W. Een hele vreemde gang van zaken.

De extra glasverzekering kostte me 20 euro per maand, dat komt per jaar neer op 240 euro, en een schade van nog geen 50 euro vinden ze te veel om te repareren. Interpolis is niet een verzekering die ik anderen zal aanraden.

29-01-2013

Zeer teleurgesteld over de service..... na al 20 a 25 jaar goede klant zowel zakelijk als prive.

Gaat er een keer wat mis zijnde het adres klopte niet helemaal en dat was al jaren zo..bekend bij de bank maar niet bij interpolis waardoor de rekening niet meer bij mij binnen kwam.

En hup uit de verzekering gegooid zonder waarschuwing. Gevolg melding van RDW dat ik niet verzekerd was en een bekeuring tegemoed kan zien. Stel je voor dat er een ongeluk was gebeurd....je hoeft er niet op te rekenen dat interpolis dan deze schade vergoed. Dit foutje kon eenvoudig gecorrigeerd door interpolis kost ze ook niks...gewoon service maar vergeet het maar ze laten je gewoon verrekken...zoek het maar uit...eigen schuld had je maar moeten doorgeven dat het adres niet helemaal ok was.

Ik meld dat de bank wel het juiste adres had maar dat telt niet natuurlijk....de bank hoeft niet op te letten ...de klant moet dat doen of krijgt gewoon de zwarte piet toegespeelt.

Terwijl het oplossen van dit misverstandje ze niks kost behalve nu een slechte naam.

Ik raad u aan dit in u overweging mee te nemen als u een verzekering af te sluiten.

Ik trek al mijn verzekeringen in ieder geval weg....ik wens niet als oud vuil behandeld te worden.