Intertoys reviews

1.7

Teup
06-08-2022

Respecteren het consumentenrecht niet en reageren zelfs niet op pogingen van het Thuiswinkel keurmerk voor bemiddeling. Dit is NIET de Intertoys van vroeger, het is een zeer slechte webshop die de naam gekocht heeft. MIJDEN

Alisa
28-03-2022

Super onvriendelijke verkoopster in Utrecht (Hoog Catharijne)

WvS
03-12-2021

Klantenservice heeft geen kennis van zaken en lapt iedere termijn en belofte aan hun laars. Komen als reactie daarop met leugens. Beschamend dit!

25-11-2021

Slechte service en bovendien nu ook selectief klanten toestaan. Mij niet meer gezien.

Godelinde
19-04-2021

Online bestellen en met cadeaukaart van intertoys betalen. Tijdens het afrekenen krijg ik in het scherm de tekst “oeps er ging iets mis”. Bestelling weg, en geld van de cadeaukaart weg. meteen de klantenservice gebeld, hier kreeg ik te horen dat binnen 24 uur het geld weer op de cadeaukaart staat. Dit gebeurt waarschijnlijk vaker want het antwoord had de telefoniste meteen klaar. ik kan (en wil uiteindelijk) niks meer bestellen, en moet maar wachten tot het geld weer op de kaart staat. Dan heb ik het al ergens anders besteld, waardeloze service!

Nec
15-04-2021

Speelgoed bestelt voor mijn Neefje als cadeau bij Intertoys. Vervolgens wordt er een verkeerd artikel geleverd. Neem ik contact op met Intertoys. We kunnen het artikel niet retouren of omruilen. Wat een slechte service

Sam
23-02-2021

Te laat geleverd en artikel stuk

Ruim op tijd had ik wat speelgoed besteld bij Intertoys voor een verjaardag. De levertijd zou 3-4 dagen zijn (ik had gekozen voor PostNL). Intertoys heeft mijn pakket echter afgegeven aan fietskoeriers. Hier kreeg ik in eerste instantie een niet werkende T&T code van. Na een moeizaam gesprek met de klantenservice heb ik eindelijk een werkende T&T code gekregen, maar bleef fietskoeriers de bezorgdatum verzetten. Hierdoor kwam het cadeau niet op tijd aan voor de verjaardag. Intertoys kon hierin niks betekenen en fietskoeriers was niet bereikbaar. Als klap op de vuurpijl was het speelgoed bij aankomst ook nog eens stuk. Wederom de klantenservice van Intertoys gebelds. Ze gaven aan dat ik het product kon ruilen en dat dit tot 10 werkdagen kon duren. Ben er helemaal klaar mee. Wat een groot en bekend Nederlandse speelgoedwinkel is, hoeft van mij nooit meer. Prutsers.

Anna
17-02-2021

KOOP/BESTEL HIER NIETS!

Wat een vreselijke winkelketen. De klantenservice is zo intens slecht, nog nooit zo schofterig behandeld door meerdere medewerkers. Dure winkel en vreselijke service. Ze leveren foute producten en weigeren het op te lossen. Bestel hier niets!

10-02-2021

Waardeloze afhandeling klantenservice Intertoys

Zoals ik al meer lees hier bij de reviews van Intertoys kan ik hier volmondig bij aansluiten met een ZEER slechte ervaring en afhandeling door de klantenservice.

29 december 3 artikelen retour gestuurd en tot op vandaag 10-02-21 nog geen terugbetaling ontvangen.

Als je klantenservice belt krijg je te horen dat het gisteren verwerkt is en binnen 10 werkdagen op de rekening zal staan. Dat verhaal kregen we ook al op 25-01 te horen. 10 werkdagen, in de tijd dat het banken onderling zelfs lukt om binnen een minuut geld van de ene naar de andere bank over te schrijven. Nee Intertoys in deze tijd van Corona wilden wij alle begrip hebben voor de middenstand maar jullie maken het te gek en misbruik van de consument. Dus niet klagen als het slecht met het bedrijf gaat, daar hebben jullie het zelf naar gemaakt.

Hang GEEN lulverhalen op naar je klanten daar win je geen vertrouwen mee!

Nanda
04-02-2021

Slechte zask

7 januari iets besteld voor de verjaardag van onze dochter. Dezelfde dag werd het door het filiaal in Hengelo thuis bezorgd. Best een goede service. Op 18 januari geretourneerd, 22 januari was het op het distributiecentrum. Nu bijna 2 weken geleden en het is nog steeds niet verwerkt. Meerdere keren met de klantenservice gebeld en klacht ingediend, maar krijg steeds hetzelfde verhaal te horen wat ze denk ik van een papiertje voorlezen of overschrijven.

Weet 1 ding ik bestel nooit meer wat bij Intertoys.

Nu maar afwachten wanneer de mail krijgen dat het is verwerkt en wanneer we ons geld terug krijgen.

Gelukkig met de Mastercard betaald. Weten dat we toch ooit ons geld terug krijgen

Greet
23-01-2021

Nog steeds geld niet terug

18 december iets besteld, 4 januari 2021 pas ontvangen. 5 januari pakket geretourneerd. Nu 22 januari nog steeds geen bevestiging van ontvangst en ook mijn geld nog niet terug ontvangen.

Waardeloos bedrijf, Bestel hier nooit meer

Maarten
10-01-2021

Blijf hier weg

In december een bestelling gedaan en niets meer vernomen. Klantenservice reageert niet. Na een reactie op een klacht op twitter eindelijk iemand die reageert. Uiteindelijk via pm geannuleerd, maar de betaling kwam niet retour. Gelukkig via paypall betaald en via paypall na een maand mijn geld terug. Van intertoys alleen een mailtje ontvangen of ik nog even een review over het product kon schrijven (dat ik nooit ontvangen heb)

Dr
30-12-2020

Wat een vreselijk slecht drama bedrijf

Wat een vreselijk slecht drama bedrijf.

bestel midden november artikelen voor 5 december krijg je het na de sint binnen.

Retourneer je het pakket moet je langer wachten dan de 10 werkdagen die maximaal vermeld staan om je geld retour te krijgen. dag 11 nog geen poen. Oplichters zijn jullie.

Wederom gebeld met klantenservice en nu waren ze weer vergeten om het door te zetten naar de financiële afdeling

Ga daarom een een juridische procedure tegen jullie starten

Derk
28-12-2020

Waar is mijn geld?

Korte versie: heb iets besteld wat op voorraad was, order geannuleerd door intertoys en 10 dagen later NOG STEEDS mijn 400 euro niet terug!

Lange versie: 17 december een LEGO deathstar a 400 euro besteld bij intertoys. Levering vanuit de winkel Heuvelgalerie Eindhoven waar hij op voorraad was. De volgende dag ontvang ik een bericht dat hij niet voorradig is en geannuleerd. Volgens de website was er de volgende dag echter nog gewoon voorraad in deze winkel. Ik de klantenservice gebeld. Die bevestigden dat het wel een fout op de website zou zijn, en er geen voorraad meer was. Waar je zou verwachten dat je bij een annulering vanuit intertoys ook direct je geld terug krijgt, bleek dit niet het geval. Op de 21e per mail aangegeven dat ik zsm mijn geld terug wil. Nooit reactie ontvangen en nog steeds, 10 dagen later, geen 400 euro terug! Het verhaal kreeg een extra negatieve lading toen een vriend, wonend om de hoek, bij de zelfde winkel twee stuks van dezelfde deathstar bestelde op de 24e. Deze konden gewoon geleverd worden. De winkel belde hem om aan te geven dat ze wel verbroken zegels hadden (dozen staan leeg in de winkel) en wilden dus even checken of dit een probleem was (heel netjes). Bij navraag bevestigde de winkel ook dat ze de dagen daarvoor niet zonder voorraad hebben gezeten. Ik dezelfde dag een boze mail gestuurd naar de klantenservice, weer aangegeven dat ik zsm mijn geld terug wil. Nog steeds geen enkele reactie en geen geld. Zo slecht!

Al met al, heb het idee dat de winkels prima zijn, maar de klantenservice de slechtste waar ik ooit mee te maken heb gehad.

Ga nu kijken welke stappen ik verder kan nemen want 400 euro wil ik toch graag zsm terug.

Chantal
22-12-2020

Hele slechte service!

Voor iedereen die een bestelling wil gaan doen op de webshop van Intertoys Nederland doe dit NIET. Ik ben nu al een maand aan het wachten op mijn Sinterklaaskado en door de klantenservice van Intertoys wordt je niet geholpen. Heb ze ze de afgelopen maand een 10-tal keer gebeld met de vraag of ik terug gebeld kan worden en dit is nog steeds niet gebeurt. Ook mijn geld terug storten kan niet want ze moeten eerst uitzoeken waar mijn pakket is gebleven. Dan moeten ze wel eerst mijn klacht in behandeling nemen want gebeurt dus steeds niet. Je zou denken dat de Intertoys met de klant zou meedenken of in iedergeval met een oplossing zou komen maar dat is een enorme tegenvaller. INTERTOYS NEDERLAND neem je klanten eens serieus!

Amanda
11-12-2020

Waardeloze klantenservice

Misleidende info op website. Defect product van 90 euro. Onmogelijk terug te sturen, ongeduldige klantenservice stuurt je het bos in. Nooit meer.

Mayra
04-12-2020

Nog geen geld terug van Intertoys

Op internet een bundel deal gekocht bij Intertoys, Nintendo switch, screen beschermer en hoesje voor de verjaardag van mijn zoontje. Ik zou het binnen een uur kunnen ophalen in de winkel die ik online kon selecteren. Ik kreeg maar geen mail. Volgende dag gebeld. Ik moest geduld hebben, alles is in orde volgend de klantenservice. 3 uur later ontvang ik een mail dat de Nintendo switch niet geleverd kan worden en het geld teruggestort wordt. Ik kijk online, switch is nog verkrijgbaar bij andere Intertoys winkels in de stad, maar dat kunnen ze niet wijzigen. Alleen opnieuw bestellen is de enige optie, maar de bundel deal is verlopen, mag ik 20 euro meer betalen! Andere artikelen worden wel geleverd, kon ik niet annuleren. Mocht ik daar vervolgens de volle prijs voor betalen. Bleef dus niks over van de deal! en vervolgens wacht ik nu al 10! dagen op 325 euro! Als of het niks is! Ronduit schandalig. Nooit meer iets kopen bij Intertoys

Vanessa
03-12-2020

Kansloos

Wat een kansloze bedoeling bij Intertoys. Ik wou een pakketje bij een winkel laten bezorgen.

Er goed op gelet dat de artikelen op voorraad zijn en ik zou het pakketje na 1 uur na openen van de winkel moeten kunnen ophalen.

Slecht enkele minuten na de bevestigingsmail, kreeg ik al n mailtje dat er dingen niet op vaarraad zijn, terwijl de site dat wel aangeeft. Dat is al behoorlijk irritant. En niet alleen irritant, maar ook misleidend.

Mijn pakketje had dus vertraging en ik zou t binnen 1 a 2 dagen op kunnen halen.

Helaas was dat ook weer niet waar. Na 2dg kreeg ik n mail dat er artikelen niet leverbaar zijn. Ik was er inmiddels goed flauw van dus heb te ergens anders besteld en wou de bestelling bij Intertoys annuleren.

Wat blijkt, je kunt bij Intertoys niet annuleren. Je moet het pakketje ophalen bij de winkel en dan zelf retourneren bij het postkantoor.

Welk bedrijf verzint nou zoiets? Ik had nooit gedacht dat een je een bedrijf als Intertoys moet controleren op betrouwbaarheid maar wauw.had ik t maar gedaan!

Social media staat vol met klachten!

23-11-2020

Houden zich niet aan hun eigen Algemene Voorwaarden

Bestelling gedaan met 2 artikelen. 1 artikel kon niet worden geleverd. Heb direct, binnen 1 uur na bericht de overeenkomst ontbonden en geld teruggevraagd. Kan niet volgens klantenservice (1 week lang gebeld en gemaild) moest artikel afnemen (ophalen winkel) en retour sturen. In hun algemene voorwaarden art. 13 lid 3 en 4 staat Intertoys onverwijld het bedrag moeten terug betalen. Doen ze niet. Klantenservice is klant onvriendelijk en hangen zomaar op. De service is buiten proportioneel. Ze reageren ook niet op emails. Mijn advies er niet te bestellen en te kopen. Ik waarschuw iedereen en ook scholen niet bij deze webshop te bestellen.

Almere
17-11-2020

Click & Collect | drama

Zondag gebeld met een winkel over de beschikbaarheid van een artikel. Het was aanwezig, en zou apart worden gelegd. Graag wel Click&Collect bestelling doen, we spraken af dat ik na 2 dagen zou ophalen bij de winkel (30+km van huisadres). Op de dag zelf nog gebeld met winkel. Ja, het lag klaar.

Dus niet. We zijn weer weggestuurd, en moeten wachten op een bericht dat de bestelling wordt geannuleerd. Wanneer? Geen idee. En daarna, nog minimaal 2 weken wachten op terugbetaling. Jammer voor ons, en vooral voor dochter die nu geen verjaardagscadeau heeft. Niet iedereen heeft een dikke portemonnee en kan eenvoudig opnieuw 50 euro op tafel leggen. Abigail van de klantenservice zei de juiste woorden, alleen de toon. Klantenservice van lik mijn vestje. Totaal geen service, of oplossingsgericht.

Voor ons nooit meer Click&Collect. Een stelletje dieven zijn het.