Inwoonloket β€’ 25 ervaringen

Deze organisatie zijn criminelen

Serap
11-11-2018

FRAUDEURS

Nou had dus begrepen dat hun helpen met een inschrijfadres heb me aangemeld, betaling gedaan. Kreeg een mail terug dat ze me zouden bellen, wat niet is gebeurd. Dus nam ik zelf telefonisch contact op, kreeg een dame aan de lijn die zei dat ze helpen met inschrijven en eventueel dat ze ook hielpen met schulden oplossen. Ik vroeg dus hoe dat precies zat, werd er tegen me gezegd dat ze niet op kantoor was dat ze onderweg was en of ik later terug kon bellen. Nou later gebeld kreeg niemand meer aan de lijn. Heb ze gemaild, kreeg opeens een mail dat ze er mee bezig waren en dat ik van de week alle benodigde papieren opgestuurd zou krijgen. Ondertussen had ik via alle reviews na grondig op internet te kijken, door dat het gaat om fraudeurs. Dom van me uiteraard ook dat ik dit niet eerder ben gaan doen maargoed. Hun weer gemaild, dat ik geen gebruik meer wil maken van hun diensten dat ik het ondertussen al had geregeld, kreeg een mail terug dat alles in orde was en dat ik was ingeschreven? hoe dan? Tevens weer een mail gestuurd van ik heb u eerder gemaild dat ik geen gebruik meer wil maken van u diensten dus hoe kan ik ingeschreven staan? ik wil graag de betaling terug op mijn rekening! kreeg dus net weer een mail met daar in : wij zullen uw gegevens uitschrijven uit ons systeem.

Ze reageren gewoon niet!

Ik wou eerste instantie geen review zetten ivm afwachten maar bij deze mensen aubbb trap er niet innnnnn!

Aangifte gaat zeker gebeuren. Of we al ons geld terug krijgen is nog maar de vraag.

Angelique
Angelique
10-11-2018

Smerige Fraudeurs

Ook mijn vriend is slachtoffer van hun misleidende methodes, zal maandag direct contact opnemen met de politie. Voel me gewoon beetje dom dat ik hun niet eerder heb nagecheckt.

Jessica
Jessica
27-10-2018

Zeer slechte ervaringen

Inwoonloket zijn de grootste oplichters hun frauderen met contracten met valse handtekeningen erop van een huurbaas wat nergens niks van weet en verhuren huizen waar al iemand is ingeschreven en woont wat totaal niks van hun weet hun zouden me sleutel later sturen maar kon me wel vast inschrijven bij de gemeente dankzij hun een hoop problemen gekregen bedankt inwoonloket lieve mensen ga niet met hun in zee hun geven je oplossingen wat geen oplossingen zijn en je zelf in de grootste problemen komt ze zijn ook in eens in verbouwing en reageren niet op mails en telefoontjes bij deze inwoonloket ik doe aangifte

John
18-10-2018

Oplichting/fraude

Mensen opletten aub. De positieve reviews zijn eigen reviews zijn van eigen mensen. Dit zijn oplichters die op funda kijken welke woningen te huur staan. Daarna maken zij een vals contract op terwijl de verhuurder van niets weet.

Sashka
Sashka
16-10-2018

Inwoon loket

Lieve mensen dit zijn oplichters, mijn zus heeft zich daar ingeschreven en ze heeft een contract gekregen voor een adressinschrijving. Ze heeft zich zelf ingeschreven bij gemeente en uieidelijk een brief gekregen dat inwoonlocket.nl oplichters zijn en dat ze valse contract hebben aan haar gegeven. Politie is hiermee bezig en hun site staat inmiddels zogenaamd in verbouwing. Let op ze zijn oplichters, als je ook opgelucht bent door deze mensnen geef snel door aan polietie zodat ze aangepakt kunnen worden!

Frank
10-10-2018

Afrader

Hun factureren . jij betaald netjes en hun sturen je dreigende mails. een afrader voor iedereen.

Sjaak
27-09-2018

Wat een service!

Het samenwonen werkte helaas niet en ineens stond ik op straat. Als je in Nederland geen adres hebt ben je ineens een "zwerver" en heb je nergens meer recht op. Ik ben haastig op zoek gegaan naar een (tussen)oplossing en kwam bij Inwoonloket uit. Met een mega snelle en correcte afhandeling hebben zij mij aan een adres kunnen helpen! En zij doen nog veel meer! Ik ben er ontzettend blij mee. Ik kan nu zonder stress op zoek gaan naar een passende woonruimte.

Marian
24-09-2018

Goed geholpen! ❀️

Ik zou mijn kinderen verliezen als ik geen adres had, de rechtbank moest persee een huurovereenkomst zien.

Ik ben geholpen door het Inwoonloket en nu hebben ze een traject voor urgentie opgestart. Ik heb wel wat moeten betalen, maar mijn problemen zijn opgelost en dat kon de maatschappelijk werker niet voor mij doen.

Bedankt Inwoonloket en bedankt Sarah.

Sabinr
23-09-2018

Heel blij oder den Werk adres

Heel blij met her kommende Adresse

Ali
22-09-2018

Ik ben blij

Met inwoonloket ben ik goed geholpen, alles goed gelopen voor inschrijven in nederland. mijn post loopt goed. met telefoon contact worde ik goed geholpen. ik ben zeer tevreden met inwoonloket.

Dan
20-09-2018

Dankbaar πŸ€πŸ‘πŸ½

Ik ben vanaf april van dit jaar ingeschreven via inwoonloket, dankbaar omdat ik weer alle zaken konde regelen,( inschrijfadres, werk ) een adres is heel belangrijk en hun kunnen je het bieden ik raad degene echt die hun zaken in orde willen maken maar hebbeb geen inschrijfadres ga via hun is betrouwbaar! 🀝🀝D.C

Ruben
19-09-2018

Bijna perfect.

Het is bijna perfect, maar "neem contact op met PostNL om door te gaan met het doorsturen van uw brieven", omdat Inwoolekt ze niet naar u mailt, zoals ze zeggen. Goede service en ik beveel het aan.

Gebruik dus hun diensten. Praat met PostNL om je bericht te verzenden. En je zult geen problemen hebben.

Abdel
18-09-2018

Inwoonloket heeft ontzettend goed en snel geholpen.

Inwoonloket heeft mij ontzettend snel en goed geholpen bij letterlijk alles. Ze begrijpen je situatie en veroordelen niemand in welke situatiedan ook. Na het overmaken van het geld, heb ik nu eindelijk mijn adres, mijn digid was geblokkeerd en daar hebben zij mij ook bij geholpen. Ik voel me echt geholpen en dit maar voor 99,- per maand. Ik raad het iedereen aan die tijdelijk in de knoop zit.

A.D

Martha
17-09-2018

Adres via in woonloket

Ik kwam terug naar Nederland maar ik had geen inschrijfadres het was erg vervelend,en ik ondekte op internet inwoonloket,zij hebben mij heel goed geholpen met inschrijfadres daar ben ik heel te vreden over,dank je wel voor alles groetjes.Martha

Abdel
17-09-2018

Hulp uit het hart!

Bij het Inwoonloket werken ze met gevoel en empathie voor de medemens. Ik kreeg een luisterend oor en uiteindelijk een oplossing voor mijn problemen. Ik heb nu inmiddels een inschrijving, mijn rijbewijs is verlengd en ik kan weer werken. Ze gaan mij ook helpen met het vinden van een woning. Bedankt Inwoonloket.

Momiena

Tevreden

Ondanks dat mijn post vanaf het begin nooit door is gestuurd en belangrijke post heb gemist ben ik toch blij dat ik een inschrijfadres heb. Na aantal maanden dat ik geen post had ontvangen kreeg ik een oplossing om de door send service aan te vragen bij post nl maar jammer genoeg maakt niet iedereen gebruik van post nl er is ook sand om bij beiden door send service aan te vragen word een beetje duur. Ook bij de door send service gaat het wel eens mis dat ze niet opletten. Ik vraag me altijd nog af wat er met mijn post is gebeurd die ik niet heb ontvangen. Verder ben ik tevreden en goeie klantenservice.

Wally

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Ik ben Zeer tevreden πŸ‘πŸ‘

Edley
16-09-2018

Post nog geen enkele keer ontvangen

Voor het kunnen inschrijven in Nederland na twee jaar in het buitenland gewoond te hebben was het inwonloket zeer zeker een uitkomst. Echter heb ik mijn belangrijke post na drie maanden lidmaatschap nog steeds niet mogen ontvangen. Dus bij het inschrijven niet van het advies gebruik maken dat het inwoonloket uw post door stuurt maar zelf gelijk het bij PostNL aanvragen. Nu zit ik zonder belangrijke post en dreig ik mijn baan daardoor kwijt te raken.

Ton
Ton

Goed gelopen.

Alles goed gelopen, adres snel nodig gehad. Kon gelukkig binnen een week op adres rekenen.chappo.

Meer Inwoonloket reviews
Welk cijfer geef jij Inwoonloket?