Inwoonloket10 ervaringen

Burgos
Burgos
23-02-2019

Niet aanmelden bij inwoonloket.nl

Inwoonloket zijn oplichters, criminelen van het laagst niveau zijn het!

Toon
05-02-2019

En ze gaan gewoon door!

Complete oplichting! Ga hier NIET mee in zee! Je komt in de problemen

Yasmine
10-01-2019

Nooit met hun in zee gaan.

Beste mensen,

Nooit inwoonloket vertrouwen zij hebben mij opgelicht.Ik had een inschrijfadres nodig en kreeg dit van hun. Na 1 maand kwam ik erachter dat deze mensen met huur contracten frauderen.Nooit met hun in zee gaan, omdat je door hun echt in de problemen komt.

Churry
Churry
27-11-2018

Grote fraudeurs

Deze organisatie zijn criminelen

Serap
11-11-2018

FRAUDEURS

Nou had dus begrepen dat hun helpen met een inschrijfadres heb me aangemeld, betaling gedaan. Kreeg een mail terug dat ze me zouden bellen, wat niet is gebeurd. Dus nam ik zelf telefonisch contact op, kreeg een dame aan de lijn die zei dat ze helpen met inschrijven en eventueel dat ze ook hielpen met schulden oplossen. Ik vroeg dus hoe dat precies zat, werd er tegen me gezegd dat ze niet op kantoor was dat ze onderweg was en of ik later terug kon bellen. Nou later gebeld kreeg niemand meer aan de lijn. Heb ze gemaild, kreeg opeens een mail dat ze er mee bezig waren en dat ik van de week alle benodigde papieren opgestuurd zou krijgen. Ondertussen had ik via alle reviews na grondig op internet te kijken, door dat het gaat om fraudeurs. Dom van me uiteraard ook dat ik dit niet eerder ben gaan doen maargoed. Hun weer gemaild, dat ik geen gebruik meer wil maken van hun diensten dat ik het ondertussen al had geregeld, kreeg een mail terug dat alles in orde was en dat ik was ingeschreven? hoe dan? Tevens weer een mail gestuurd van ik heb u eerder gemaild dat ik geen gebruik meer wil maken van u diensten dus hoe kan ik ingeschreven staan? ik wil graag de betaling terug op mijn rekening! kreeg dus net weer een mail met daar in : wij zullen uw gegevens uitschrijven uit ons systeem.

Ze reageren gewoon niet!

Ik wou eerste instantie geen review zetten ivm afwachten maar bij deze mensen aubbb trap er niet innnnnn!

Aangifte gaat zeker gebeuren. Of we al ons geld terug krijgen is nog maar de vraag.

Angelique
Angelique
10-11-2018

Smerige Fraudeurs

Ook mijn vriend is slachtoffer van hun misleidende methodes, zal maandag direct contact opnemen met de politie. Voel me gewoon beetje dom dat ik hun niet eerder heb nagecheckt.

Jessica
Jessica
27-10-2018

Zeer slechte ervaringen

Inwoonloket zijn de grootste oplichters hun frauderen met contracten met valse handtekeningen erop van een huurbaas wat nergens niks van weet en verhuren huizen waar al iemand is ingeschreven en woont wat totaal niks van hun weet hun zouden me sleutel later sturen maar kon me wel vast inschrijven bij de gemeente dankzij hun een hoop problemen gekregen bedankt inwoonloket lieve mensen ga niet met hun in zee hun geven je oplossingen wat geen oplossingen zijn en je zelf in de grootste problemen komt ze zijn ook in eens in verbouwing en reageren niet op mails en telefoontjes bij deze inwoonloket ik doe aangifte

John
18-10-2018

Oplichting/fraude

Mensen opletten aub. De positieve reviews zijn eigen reviews zijn van eigen mensen. Dit zijn oplichters die op funda kijken welke woningen te huur staan. Daarna maken zij een vals contract op terwijl de verhuurder van niets weet.

Sashka
Sashka
16-10-2018

Inwoon loket

Lieve mensen dit zijn oplichters, mijn zus heeft zich daar ingeschreven en ze heeft een contract gekregen voor een adressinschrijving. Ze heeft zich zelf ingeschreven bij gemeente en uieidelijk een brief gekregen dat inwoonlocket.nl oplichters zijn en dat ze valse contract hebben aan haar gegeven. Politie is hiermee bezig en hun site staat inmiddels zogenaamd in verbouwing. Let op ze zijn oplichters, als je ook opgelucht bent door deze mensnen geef snel door aan polietie zodat ze aangepakt kunnen worden!

Frank
10-10-2018

Afrader

Hun factureren . jij betaald netjes en hun sturen je dreigende mails. een afrader voor iedereen.

Welk cijfer geef jij Inwoonloket?