IZZ reviews

5.8

Jashmaya
04-04-2016

Izz, een topper!

mijn hele familie heeft een verzekering bij izz, en we hebben dit nu al voor heel wat jaren. er is nooit iets geks om hoek komen te kijken, en je word geholpen als er iets fout gaat. goed betaal baar, zorgzaam en vriendelijke mensen.

Hugo
25-03-2016

Snel en een beetje onhandig

Ik ben sinds 2 jaar deelnemer aan IZZ. Het is een verzekeraar die snel uitbetaald. Toen ik 1 keer een verschik van mening had, is dat snel rechtgezet.

Inloggen met je DigID is onhandig omdat je ook nog een een per sms ontvangen code moet invullen

29-02-2016

Duur en zeer lange wachttijden als je belt

Relatief erg dure verzekering.

Bij het bellen naar de klantenservice heb ik 21 minuten in de wacht gestaan. Medewerker gaf toe dat dit al "lang" een probleem is. (Merkwaardig dat ze er dan nog niets aan gedaan hebben om dit te verhelpen)

Vorige week eigen risico nota ontvangen (bij elke verzekering natuurlijk hetzelfde bedrag)

Optie bekeken of ik dit in termijnen kan betalen, ja dat kan maar helaas alleen maar in 8 termijnen.

Andere verzekeringen bieden opties aan tot 12 maanden.

Blij dat ik dus ben overgestapt naar een andere verzekering.

Marie-Jose
02-02-2016

Stap over naar IZZ

Ik ben zeer tevreden over IZZ. Hebben goede aanvullende verzekering, makkelijke toegangbare website, duidelijke informatievoorziening en behulpzaam bij onduidelijkheden

Michel
01-02-2016

De beste zorgverzekeraar

Ik ben erg tevreden over mijn zorgverzekering IZZ.

Je krijgt hoge vergoedingen. Je hebt grote keuze aan artsen en ziekenhuizen. Ze hebben met bijna alle hulpverleners contracten afgesloten. Dus je heb vrije artsen keuze.

Ingediende nota's worden snel uit betaald.

Bij IZZ ben je goed verzekerd

Marloes
14-01-2016

IZZ overzichtelijk?

JA, IZZ is overzichtelijk met zijn vergoedingen.

Op de website kun je gemakkelijk de vergoedingen vinden voor verschillende dingen alles staat in alfabetische volgorde. Zo ben je snel op de hoogte wat er vergoed wordt

Eerpie
13-01-2016

Top verzekering

Ben nu een aantal jaar verzekerd hierbij via mijn werk krijg ik porting.nog nooit problemen met de verzekering ervaren

Marion
13-01-2016

Prettige service

Prettig bedrijf. Mooi samengesteld pakket. Ik heb tot nu toe niet een betere optie die bij mij past gevonden.

Mariska
08-01-2016

Veel service voor je geld

De vergoedingen bij IZZ zijn heel ruim. Je krijgt heel wat meer voor je geld dan bij andere verzekeringen. Ook de klantenservice is goed bereikbaar en vriendelijk.

26-12-2015

Zorgeloos

Nooit problemen en bij vragen altijd een zeer uitvoerige uitleg.Super beleefd en uiterst correct

Fleur

Betrouwbaar.

Er is een duidelijk overzicht van de beschikbare vergoedingen. Declaraties worden op tijd betaald.

Alternatieve zorgverlening zit al in de eerste aanvullende verzekering met een mooie vergoeding en ook voldoende fysiotherapie.

Een gunstige tandartsverzekering.

Bij vragen of problemen word ik goed geholpen.

Ingrid

Goede verzekering

Snelle uitbetaling redelijke premie

Roel

Voor mensen in de zorg

toegespitst op mensen in de zorg. declaraties worden snel, volledig online en probleemloos afgehandeld

Tonnie

Vanwege fysiotherapie

Vanwege ernstige spierklachten heb ik 3x per week fysio nodig en die wordt voor een redelijke premie volledig vergoed door IZZ.

Marijke

Super voor de zorg

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Veel extra dingen voor mensen die in de zorg werken, zoals fysiotherapie.

Berry
12-12-2015

Deze is nog beter dan de beste!

Snelle betaling.

Veel verzekerd dat bij andere niet is mee-verzekerd.

Nog NOOIT een probleem gehad met I.Z.Z.

Wij overwegen NIET om over te stappen naar een andere zorgverzekering.

Bij vragen altijd zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan.

Carin

Een goede zorgverzekeraar

Ik ben erg tevreden over mijn zorgverzekeraar IZZ.

Ze hebben goede voorwaarden. Ze betalen binnen 10 werkdagen de ingediende declaraties uit.

Dit is een zorgverzekering voor mensen die in de zorg werken.

Nienke

Steeds minder vergoed

Via ICSI zwanger proberen te raken in België, dit brengt een hoop geregel met zich mee en de telefonistes weten vaak niet het juiste antwoord op mijn vragen. Heb je verschillende telefonistes,krijg je verschillende antwoorden.

Daarnaast wordt er ook steeds minder vergoed. De kraamzorg wordt zelfs niet bij het aanvullende pakket vergoed. En van de tandarts wordt nog maar 80% vergoed i.p.v. 100%.

Het enige pluspunt is dat de kosten niet omhoog zijn gegaan.

Razorjanus

Goede zorgverzekeraar

Ik had een rekening per ongeluk 2 keer betaald. IZZ gaf in eerste instantie aan dat dit niet het geval was, maar niet veel later zag ik toch dat het bedrag terug gestort was op mijn rekening. Netjes!

Goede verz.

Flexibel met betalen van eigen risico wat uistekend ie geregeld.