JANNOVA 12 ervaringen

Andre
12-01-2021

Fietspomp

Zoals de meeste mensen een elektrische pomp besteld en een handpompje ontvangen.

Bernadet
Bernadet
11-01-2021

Niets bestellen

Ook hier iemand die 2 electrische pompen heeft besteld en er een handpomp voor heeft gekregen.
Het ergste is nog wel dat ik hun reclame hebben gezien via Facebook of Instagram. Oplichters kunnen dus maar gewoon plaatsen wat ze willen.
Niets bestellen!

Annick
05-01-2021

Bedrog!

Superaanbieding: 1+1 gratis elektrisch fietspompje voor 29.99euro. Na 2 maanden wachten eindelijk bestelling ontvangen: een mottig zwart handpompje, kostprijs max 1euro?
Triestig om de mensen zo te bedriegen!

Hilde
04-01-2021

Fietspomp het zijn grote bedriegers

Ook ik had een fietspomp besteld van 29,95€
Kreeg eveneens een onnozel speelgoed handpompje
Die totaal niet overeen komt met het originele fietspomp en dit na 2 maand wachten .

Sonja
03-01-2021

Deze bedriegers incasseren geld maar leveren niets

Leveren niets. Oplichters

Gerda
02-01-2021

Electrische fietspomp

Heb 2 electrische fietspompen besteld bij dit bedrijf
maar heb ontvangen een flut pomp die echt niet
€ 29.95 waard zijn.
Dus mensen, hier nooit iets bestellen.

Nur
29-12-2020

Oplaadbare fietspomp

Ik heb op 15 November een oplaadbare fietspomp besteld 2 voor 29,95 en heb een kleine hand fietspomp ontvangen die ik bij action ook had kunnen kopen. Wat een oplichterij zeg.dit heb ik nog nooit meegemaakt, misschien moet ik ook maar Meester Frank Visser contacteren?😏

Nina
21-12-2020

Scam!

Vieze oplichters niet bestellen.
Iemand al een idee over geld terug vorderen?

Wiaan
Wiaan
21-12-2020

Bestelling komt niet

Jas besteld en meteen bevestiging gehad maar nu na twee maanden tig mails gestuurd te hebben, niets! Website ook uit de lucht. Nep bedrijf. Geef ze aan bij de politie

Diana
Diana
20-12-2020

Opgelicht

Dit bedrijf stuurt iets anders dan je besteld. Ik had een jas besteld en betaald. Krijg een t-shirt opgestuurd na 2 weken.
Daarna meerdere mails gestuurd, maar geen reactie. Daarnaast bestaat de site ook niet meer. Mails gestuurd naar jannova en meerdere mails naar het adres die in de eerste bestelling bevestiging stonden.
Ze maken reclame op Facebook. Daarna zijn ze onvindbaar

Sanniek
Sanniek
18-12-2020

Hier niét bestellen

2 elektrische pompjes besteld waar je zelfs autobanden mee op zou kunnen pompen maar we ontvangen net een wokkie-wokkie handpompje. Schandalig! Hier NIET bestellen! €30 verdwenen.

Christine
Christine
16-12-2020

Ontgoocheld

Ik heb op 1 nov een robot stofzuiger besteld. Na een maand een mailtje gestuurd wanneer mijn bestelling zou toekomen. Reactie gekregen, maar geen antwoord opmijn vraag.
Tot 14 dagen geleden kon ik track en trace zien, maar nu helaas werkt dit ook niet meer.
Net alsof ze van de aardbodem verdwenen zijn. 😢 😢

Welk cijfer geef jij JANNOVA ?