Jannova11 ervaringen

JvSt
15-01-2021

Jannova.geen zaken mee doen

Fietspompje (2e gratis) besteld, betaald en nooit geleverd. Webshop is al niet meer bereikbaar. Ik zal aangifte doen tegen deze boefjes. Ik kan €29.95 afschrijven!

Alie
Alie
08-01-2021

Fietspompje

Ja, hier de volgende met slechte ervaringen.
Het ook bij ons over het fietspomp.
Klachten gelijk aan anderen.
Lange wachttijd, daarna alsnog foute levering.
Niet reageren op mail.

Bart
29-12-2020

Afrader! Doe geen zaken met Jannova!

In november de superpompjes besteld en betaald. Raden wat ik gister ontvangen heb.een onhandig niet werkend plastic handpompje. Inderdaad net als de anderen hier beschrijven, het zijn oplichters eerste klas! Doe geen zaken met Jannova, ze zijn slechts uit op je centen en leveren niet wat je besteld hebt (als ze al iets leveren).

Frits
28-12-2020

Doe vooral aangifte!

Fietspompje (2e gratis) besteld, betaald en nooit geleverd. Toezeggingen over verzending incl. track and trace b lijken volslagen nep. Webshop is al niet meer bereikbaar. Ik zal aangifte doen tegen deze boefjes.

24-12-2020

Cameras

2 cameras bestelt 16/11, nooit iets ontvangen , reageren niet , bestel niets bij JANNOVA het zijn oplichters!

Birgit
22-12-2020

Klopt niks van

Koop een familiespel van €20 krijg ik na 4 weken een andere kaart-spelletje opgestuurd. Ja sorry maar dat hoef ik niet. Zijn ze niet meer vindbaar. Dus koop er niks. Zijn oplichters

Ruben
21-12-2020

Iets anders geleverd dan beloofd

Na 3 maanden wordt iets geleverd maar niet wat besteld is. Had dan gewoon niets geleverd. Dit is pure oplichting

Leny
21-12-2020

Jannova??

Besteld en betaald een kerstdeegroller en twee elektrische bandenpompen voor mijn scootmobiel.
Ontvangen 4 plastic koekjesvormen en 1 nep fietspompje uit China. Alles bijeen nog geen waarde van €2
Ik heb ze aangeschreven, maar natuurlijk geen antwoord. De site hebben ze dus ook uit de lucht gehaald.
Mensen ben gewaarschuwd, het zijn OPLICHTERS

Mieke
Mieke
19-12-2020

Niets ontvangen

Ik heb eind oktober 2020 besteld bij jannova, tot op vandaag niets ontvangen maar wel geld kwijt ?

Ger
Ger
17-12-2020

Pas op !

Ook ik heb slechte ervaring helaas. 1 ster is nog te veel. Ik heb 4 magnetische camera's besteld. Ik heb een levering gehad van 1 camera net iets groter dan een dobbelsteen. Lijkt totaal niet op mijn bestelling. De website is niet meer.

Daan
15-12-2020

Niet bestellen!

Ik heb een dobbelspel besteld 2 voor de prijs van 1. Website bestaat inmiddels niet meer. Vandaag kreeg ik en pak kaarten opgestuurd. Klopt aan geen kanten. Jammer dat dit soort bedrijven adverteren via facebook.

Welk cijfer geef jij Jannova?