JustCooling reviews

1.0

05-04-2023

Justcooling en of Justfire. Onze airco is op dit moment al 122 dagen defect. Airco van 15 maanden oud ging 4-12-2022 defect. Verwarmde niet meer, deze airco destijds gekocht bij Justcooling, eigenaar heeft ons geadviseerd. Volgens hen een airco, met A merk compressor van Mitsubishi, verwarmen in de winter, van het gas af, duurzaam, lange levensduur, 5 jaar garantie etc. Wij hebben gecontroleerd bij huisbezoek, ook voor bijwarmen in de winter, ivm een pelletkachel die we ook hadden. Jazeker mogelijk. Na weken, maanden bellen, mailen, bezoek monteur, weten we nog niet wat met onze airco is. Nu zegt justcooling, onjuist gebruik, deze airco is toch niet goed voor verwarmen, Mitsui zegt wel mogelijk, nu willen ze ons een Aux airco met korting weer verkopen, eerst voor €650,00 bijbetalen, toen €500,00 en nu willen ze €1000,00. Wij betalen niks, willen onze airco werkend.

Komen nu eind mei airco halen, proberen ze te maken op werkplaats, weten niet wanneer hij terug komt.

Maurice
17-06-2021

Kies bij dit bedrijf nooit voor de optie zelf installeren

Kies bij dit bedrijf nooit voor de zogenaamde optie "zelf installeren", want als de airco dan niet meer koelt, geeft het bedrijf aan dat je opeens geen garantie meer krijgt en ze komen nog niet eens kijken. Je krijgt de mededeling zoek zelf maar een andere monteur en los het zelf maar op.

Ik heb een airco gekocht 968 euro en betaal daarnaast ook nog 189 voor de optie afpersen/ontluchten/testen. De monteur heeft de leidingen aangedraaid en afgeperst en geeft aan dat alles akkoord is, maar als de airco een paar maanden later niet meer werkt, krijg je alleen maar te horen, los zelf maar op. Ze komen nog niet eens kijken wat de lekkage veroorzaakt, misschien is de geleverde installatie of door hun geleverde koelleidingen stuk.

Mijn ervaringen is; de verkoop gaat heel goed en snel, maar als er een probleem is dan is de service waardeloos en worden de problemen niet opgelost.