Justfire1 ervaring

Tjeu
11-03-2020

Pusherig bedrijf

! ik koop nooit meer iets bij justfire!
Op de doos staan 2 grote stickers , als je deze doos open maakt kun je de airco niet meer terug sturen. Onzin natuurlijk.
Ook dit , de voorwaarden van justfire: https://www.bol.com/nl/v/justfire-holding-b-v/1358052/?currentpagesellerreview=1&sellerreviewsentiment=negative#conditions
Uitpakken , stekker in het stopcontact. Storing f1 in het apparaat.
Bol.com bellen. Het apparaat mag terug voor reparatie.
Ik heb geen zin in een apparaat wat meteen een storing geeft + deze dreig stickers.
Ik geef aan bij bol.com af te zien van de aankoop.
Van justfire krijg ik deze email.
De airco werd retour gestuurd ter controle omdat u er een storing in kreeg. Wij hebben hem hier gecontroleerd en getest en hij doet het naar behoren. Zodoende wordt deze weer retour gestuurd naar u.
! zonder overleg met bol.com werd het apparaat terug gestuurd naar mij!
En de storing zat er al in, die heb ik niet gekregen.
Ik heb de post geweigerd , en de airco is terug gegaan naar justfire.
Deze email kreeg ik:
Er is contact geweest met de verkoper, en deze geeft aan dat zij geen storing hebben kunnen vinden in de airco. De airco viel inderdaad nog binnen de zichttermijn toen je deze opstuurde naar de partner, maar de voorwaarde voor een retour is dat het artikel nog niet is gebruikt. De partner geeft aan dat de airco duidelijke sporen van gebruik had en daarom niet geaccepteerd kan worden als retour, en om deze reden is de airco naar je teruggestuurd.
Dit is gelogen. Dit bedrijf is gewoon heel pusherig.
Er zou een wieltje stuk zijn en een kras op zitten. Dit zijn geen gebruikers sporen maar het is gewoon stuk.

Uiteindelijk heb ik, na 10 keer heen en weer bellen met bol.com, 6 weken later mijn geld terug gekregen.
Justfire wilde niet meewerken.

Welk cijfer geef jij Justfire?