Justfire reviews

4.5
18-03-2024

Onderhoudsbeurt gedaan aan onze palletkachel door Wesly van Justfire. Toppertje

Alles goed gedaan en goede uitleg gehad.

Thx Wesly

Jop
06-03-2024

Levensgevaarlijk bedrijf. Agressief personeel.

Claudia
22-02-2024

Pelletkachel geplaatst door Justin en Joost.

Vakkundig gebeurt en super vriendelijke jongens

Goede uitleg gehad en we zijn tot nu toe erg tevreden. Herkennen ons niet in de negatieve reacties die hier geplaatst zijn. Het is afwachten hoe het met de service zal zijn in de toekomst als er onderhoud nodig zal zijn.dat moeten we nog ervaren. Vooralsnog 👍

Ian
18-07-2023

Naar onderhoud heb ik gezien dat niet alles is schoon gemaakt.gebeld met Justfire en foto’s laten zien maar alles is goed gedaan zeiden ze.laat ze nooit meer aan mijn apparaat werken.

Lilian
27-03-2023

Onbetrouwbaar bedrijf:

1) Misleidende informatie over onderhoud pelletkachel

2) Onbeschofte behandeling als je klachten hebt

3) Garantieverplichtingen die niet worden nagekomen

Rosita
24-12-2022

Na 5 jaar voor het eerst problemen met onze pellet kachel. Eerst via de site monteur ingepland. Door de drukte en kerst was de eerste mogelijkheid 20-01-2023. Na telefonisch en contact via de email werd ons voorgesteld om het display op te sturen. Wij hebben het display zaterdag verstuurd en woensdag al bericht ontvangen dat het display vervangen dient te worden. Donderdag hadden wij het nieuwe display weer in huis met de juiste instellingen. Binnen een week het probleem opgelost. Bedankt voor het meedenken en de snelle service!

12-12-2022

Zeer slechte ervaringen met dit waardeloos bedrijf

Als hun je negatiefe review niet aanstaat deigen ze met een kort geding wegens laster en belachelijke hogen kosten voor omzetverlies als je deze niet verwijderd!

Ine
03-12-2022

Na de koop van een pelletkachel bleek er een defect te zijn. Meteen de volgende dag stond een monteur op de stoep om te fixen. Tot twee keer toe zijn ze werkelijk fantastisch geweest met service. Ik herken me helemaal niet in de negatieve reacties die ik hier lees. Dankjewel Justfire, ik zit heerlijk blij bij een warme kachel :)

Sylvia
23-11-2022

2 airco's geplaatst.zeer vakkundig en vriendelijke monteurs.kevin en justin.SUPER service en snel geleverd.Echt een aanrader!

Fam Snijders Roermond

Carin
20-10-2022

Wat een waardeloos bedrijf! Grof, beledigend en service is ver te zoeken!

Ritchie
01-10-2022

Vakkundig vriendelijk advies gekregen, pallet haard en airco gemonteerd, zeer tevreden.

Bianca
04-11-2021

Ik ben zeer tevreden over de pelletkachel.

(AANSCHAF 2017)

Jaarlijks onderhoudscontract. Komen op afgesproken tijden. En bij de laatste onderhoudsbeurd werd de module gratis vervangen door een vernieude versie.

Met de wifi module hadden we problemen om hem zelf te verbinden. Wij dachten dat deze kapot was. Maar dit bleek niet zo te zijn. Monteur heeft vandaag geholpen en alles werkt perfect.

Dus hier een tevreden klant :)

Arno
22-05-2021

Echt heel slecht bedrijf

Heel slecht bedrijf. Personeel liegt en de service-afdeling is niet capabel. Advies is om hier echt niets te kopen. Directeur neemt klachten ook niet serieus en beschermt de leugens van het personeel.

15-05-2021

Airco

Airco geleverd en geplaatst ,na ongeveer 4 maanden de steunen zijn aan het roesten.Mail gestuurd pech daar kunnen wij ook niks aan doen.Koop geen airco of een pellet kachel heel slechte service bij Justfire.

Guillaume
03-02-2021

Onderhoud

Waar te beginnen Just Fire!

Vorig jaar eind februari een pelletkachel gekocht, vestiging Spaubeek.

Na een prettig gesprek met een van de verkopers besloten tot aanschaf van een 14kw pelletkachel.

Afgesproken dat wij zelf de kachel komen ophalen en voor de installatie zorgdragen(aanleg rookkanaal). Daarnaast een bedrag voldaan voor het instellen van de kachel t.w.v. € 115,-

So far so good!

Na enige tijd was het merkbaar dat de kachel niet voldoende warmte produceerde. Hiervoor contact opgenomen (via mail) telefonisch vrijwel onmogelijk. Er werd direct een afspraak ingepland voor het sturen van een monteur. Monteur heeft de kachel opnieuw ingesteld en geeft ook aan dat de kachel nu beter zal functioneren. Na 2 dagen merkbaar dat de kachel nog minder warmte produceerde. Hierop wederom een afspraak ingepland en weer zal er een monteur een bezoek brengen. 3e poging inmiddels.

Monteur zeer vriendelijk en correct en wederom opnieuw ingesteld, kachel produceerde meer warmte. Aangegeven dat de ventilator een vervelend geluid maakte, monteur geeft aan dat het inderdaad aan de ventilator ligt. Een nieuwe ventilator zal toegestuurd worden en kan ik zelf makkelijk inbouwen, volgens monteur. Daarnaast besteld een WiFi Module.

Ontvangen een nieuwe ventilator (inderdaad makkelijk te vervangen) enige dagen later de WIFI Module. Volgende probleem WIFI Module maakt geen connectie. Mail gestuurd met vragen. Beknopt antwoord en WIFI Module funnctioneerd nog altijd niet. Wederom gebeld en eindelijk iemand telefonisch gesproken. Verzoek of iemand contact kan opnemen om te bepalen of ik wellicht ergens een fout maak. Er gaat weer een week overeen, dan maar weer mailen. Ondertussen het volgende probleem, kachel ventilator maakt een geluid of een "wasmachine centrifugeerd". Antwoord Just Fire, onderhoud aanvragen en € 150,- voldoen en er zal dan iemand ter plekke komen kijken, want onderhoud zou toch ook nodig zijn.

Aangegeven dat op de factuur vermeld staat onderhoud 0,00 euro en de verkoper heeft ook aangegeven tijdens de aankoop dat dit het 1e jaar gratis zou zijn en dat ik dan kan besluiten een contract af te sluiten. Antwoord Just Fire: heb ik verkeerd begrepen. Op de factuur staat onderhoud vermeld en dat klopt maar moet wel achteraf voldaan worden. " vreemd toch, waarom zou je dit al op de factuur vermelden".

Na ongeveer 20 mailtjes was ik het spuugzat en gevraagd of er telefonisch overleg mogelijk is met de eigenaar. Wederom geen reactie. Hierop een bericht geplaatst op Facebook en wat er dan gebeurd, een voicemail bericht van de eigenaar. Of ik aub het bericht wil verwijderen, want we komen wel tot een oplossing, negatieve publiciteit kan zijn bedrijf schade toe richten. Uiteindelijk reactie verwijderd. Maar het gesprek met de eigenaar komt er kort op neer dat ik onderhoud moet laten uitvoeren en anders werd er niks gedaan en bijkomend, dat mijn account bevroren word.

Zelf een voorstel gedaan om het bedrag van € 150,- te delen. Hierop het antwoord, nee.

Uiteindelijk onderzoek gaan verrichten. Een aantal sites gevonden, waaronder Klachten Kompas en Truspilot. Ook hier vergelijkbare problemen.

Vandaag 3 februari 2021 een mail laten toekomen of het mogelijk is, toch maar het onderhoud uit te voeren. Reden dat ik graag een veilige pelletkachel en een goed functionerende pelletkachel in mijn woning wil hebben. Maar het antwoord is nee, want zou door middel van een fake naam meerdere negatieve berichten hebben geplaatst. Dit laatste is niet het geval. Ik moet eerst langskomen om het probleem te bespreken. Alsof ik niks anders te doen heb.

Conclusie:

- onprofessioneel en weinig kennis;

- beloftes maken en niet nakomen;

- communicatie is erg moeizaam;

- geen emphatie voor de klant;

- producten functioneren niet naar behoren.

Dit nog nooit meegemaakt. Voldoende geduld getoont, maar uiteindelijk is de maat vol. Verkopen betekent niet alleen geld ontvangen maar ook nazorg en een goed functionerend product leveren.

Wiel
21-01-2021

Zeer te vreden!

Vandaag service monteur Just Fire voor onze pelletkachel ontvangen. Zeer vriendelijk maar vooral eindelijk iemand met veel kennis ter zake!

Na twee keer eerder heeft deze monteur niet alleen de kachel volledig schoongemaakt maar ook eindelijk goed afgesteld dit mag ook eens verteld worden dat Just Fire eindelijk een zeer goede maar ook betrouwbare monteur heeft langs gestuurd.Compliment Just Fire. Fam Jacobs Hoensbroek.

Linsey
15-01-2021

Slechtste service die je je maar kan voorstellen

Ik snap simpelweg niet dat dit bedrijf bestaansrecht heeft. Alles is koek en ei totdat het product geleverd is. Vanaf dan geven ze niet thuis bij storingen of slecht functioneren. Ze zijn bijna onbereikbaar en indien je ze dan eindelijk telefonisch hebt weten te bereiken, verzoeken ze je een e-mail te sturen! Zit je dan, midden in de winter, in de kou! Na 6 e-mails zijn we nog altijd niet geholpen en willen ze alleen met ons meedenken als we (terwijl we nog garantie hebben) ook nog een onderhoudscontract afsluiten. We worden zeer onbeschoft beantwoord via e-mail en zitten inmiddels al meer dan een week zonder verwarming bij 0 graden. Ongelofelijk en bijna onbeschrijfelijk. Mensen, wees gewaarschuwd en koop hier nooit een kachel, airco of wat voor een product dan ook!

Ad
04-08-2020

Rotzooi

Via bol.com beschermhoes van Justfire gekocht, prijs €26.95

Binnen 2 maanden vielen de scheuren erin als je de hoes wilde verwijderen.

Waarschijnlijk door de uv-straling, terwijl er geadverteerd wordt met de kreet "beschermhoes beschermd uw terrasheater voor uv, regen en wind"

Nou, het is GEWOON ROTZOOI

Bol.com zou bedrijven zoals JUSTFIRE welke dergelijk rotzooi proberen te slijten via hun webshop moeten weigeren.

Bol.com bouwt hierdoor bij veel klanten een slechte naam op.

Tjeu
11-03-2020

Pusherig bedrijf

! ik koop nooit meer iets bij justfire!

Op de doos staan 2 grote stickers , als je deze doos open maakt kun je de airco niet meer terug sturen. Onzin natuurlijk.

Ook dit , de voorwaarden van justfire: https://www.bol.com/nl/v/justfire-holding-b-v/1358052/?currentpagesellerreview=1&sellerreviewsentiment=negative#conditions

Uitpakken , stekker in het stopcontact. Storing f1 in het apparaat.

Bol.com bellen. Het apparaat mag terug voor reparatie.

Ik heb geen zin in een apparaat wat meteen een storing geeft + deze dreig stickers.

Ik geef aan bij bol.com af te zien van de aankoop.

Van justfire krijg ik deze email.

De airco werd retour gestuurd ter controle omdat u er een storing in kreeg. Wij hebben hem hier gecontroleerd en getest en hij doet het naar behoren. Zodoende wordt deze weer retour gestuurd naar u.

! zonder overleg met bol.com werd het apparaat terug gestuurd naar mij!

En de storing zat er al in, die heb ik niet gekregen.

Ik heb de post geweigerd , en de airco is terug gegaan naar justfire.

Deze email kreeg ik:

Er is contact geweest met de verkoper, en deze geeft aan dat zij geen storing hebben kunnen vinden in de airco. De airco viel inderdaad nog binnen de zichttermijn toen je deze opstuurde naar de partner, maar de voorwaarde voor een retour is dat het artikel nog niet is gebruikt. De partner geeft aan dat de airco duidelijke sporen van gebruik had en daarom niet geaccepteerd kan worden als retour, en om deze reden is de airco naar je teruggestuurd.

Dit is gelogen. Dit bedrijf is gewoon heel pusherig.

Er zou een wieltje stuk zijn en een kras op zitten. Dit zijn geen gebruikers sporen maar het is gewoon stuk.

Uiteindelijk heb ik, na 10 keer heen en weer bellen met bol.com, 6 weken later mijn geld terug gekregen.

Justfire wilde niet meewerken.