Kamagrabestellen-shop.nl8 ervaringen

Joost
13-04-2021

Internet dieven

Voor €65 pillen besteld.
Bevestiging gekregen dat het is afgehandeld.
Na 3 weken niets ontvangen.
Mails worden niet beantwoord.
Helaas dus geld kwijt.
Zie meerdere negatieve reviews
Oplichters dus en niets bestellen.

Denny
24-02-2021

Niets geleverd

Bestelling na 3 weken nog steeds niet geleverd.

Ap
23-02-2021

Als je wilt betalen en niets ontvangen, doe dat dan hier.

Bestelling maken, geld overmaken naar Internet Seals en dan krijg je lekker niets in de brievenbus. Oplichters zijn het!

Ger
16-02-2021

Helaas, ben er ook ingetrapt

Helaas, ben er ook ingetrapt. Bij je bestelling geven ze je korting, zodat je wat meer besteld. De bestelling wordt nooit geleverd. Ja, zo kan ik ook wel korting geven. Zwendelaars. Hier dus nooit bestellen.

Willem
15-02-2021

Na weken wachten nog niets ontvangen.

Wel betalen maar niets ontvangen. Je wordt opgelicht. Snap niet dat deze website nog op internet kan staan. Op je bericht wordt niet gereageerd. Oplichters.

Karel
13-02-2021

Bestelling wordt niet geleverd.

Bestelling niet ontvangen. Uiteraard wel betaald. Contact met (e-mailadres verwijderd) wordt niet op gereageerd. Krijg geen antwoord en ontvang ook niets. Oplichters!

Ron
05-02-2021

Bestelling niet ontvangen

Bestelling blijft uit. Meerdere vragen gesteld over de bestelling. Krijg geen antwoord en ontvang ook niets.
Kleine bestelling snel ontvangen, maar grotere bestelling ontvang je blijkbaar niet. Teleurstelling!

Arno
13-01-2021

Na 3x leveren Niks ontvangen

September bestelling geplaats, kwam niet aan, na 30 dagen wachten(zoals de voorwaarden zijn) werd mij verteld, dat het bij de Douane wel is fout kon gaan, maar is een 2de verzending gedaan, ook deze kwam niet aan. toen ik aangaf mijn geld terug te willen, moest ik wel eerst 30 dagen gewacht hebben na de 2de verzend datum. in plaats van mijn geld terug te storten, stuurde die sukkels een 3de verzending. na weer flink klagen moest ik wederom 30 dgn wachten, en toen was het inmiddels 4 januari, waarop ik mijn geld terug vroeg, dit zou uiteindelijk terug gestort worden. 7-15 dgn. dus de 7de dag vroeg ik waarom dit niet wat sneller kon want het is van de zotte dat je vanaf september op je geld moet wachten. in de mailing werden ze steedt botter, gen beste meneer en groeten nee hoor gewoon bot, echt waardeloze shop, als je niet naar Spanje kunt leveren, doe het dan niet. En dat is mijn advies.

Welk cijfer geef jij Kamagrabestellen-shop.nl?