Kamergarant.nl7 ervaringen

John
22-10-2017

Oplichters eerste klas

Verschillende keren gereageerd maar nog nooit een tegen reactie gekregen ook 1 keer telefonisch contact gehad en toen werd beloofd dat ik binnen een week terug gebeld zal worden voor een kamer Nooit meer wat gehoord Zonde van inschrijfgeld maar ik geb een mail gestuurd naar programma oplgelicht Dus in afwachting

Bart
20-09-2017

1E KLAS OPLICHTERS

De woningen die zij aanbieden zijn niet in eigen beheer. Daarnaast is het onmogelijk om iemand direct aan de telefoon te krijgen. Het kantoor bevindt zich op een industrieterrein waar niemand aanwezig is.

NIET INTRAPPEN DUS

Kim
29-08-2017

Oplichting

Je hoort nooit wat terug, en als je via whatsapp vraagt hoe en wat dan laten ze je iemand terug bellen met een geheim nummer. contact adressen zijn allemaal panden met meerdere bedrijven erin.

misschien maar eens melden bij de politie en dergelijke?

Tim
30-07-2017

Scam

De site is nep. De zelfde woningen komen weer terug op de website en er blijkt geen klantenserivces te zijn. Vermijd deze site.

Samantha
26-07-2017

Soms wat late reacties maar trots op m'n nieuwe woning!

Soms duurde het even voor er duidelijkheid kwam. Dat is soms best vervelend als er haast achter zit.

Uiteindelijk heb ik de woning mogen bekijken en drie dagen daarna heb ik een contract mogen tekenen. Ik ben blij!

Groetjes

Mike
23-07-2017

Nep

Nooit reactie gekregen van verhuurders. Ben het uit gaan zoeken en blijkt idd nep. De fotos zijn allemaal terug te vinden van woningen die even daarvoor te koop hebben gestaan. Exact die fotos van de verkoop sites. Ik ben naar een aangeboden woning gegaan, (waarin van de foto het huisnummer vergeten was weg te halen) en heb aan degene die er woonde gevraagd wat de status was vd die woning. En idd was helemaal geen sprake van dat die te huur stond; woning was recent gekocht!

Da
03-07-2017

Riekt naar oplichting!

De kamerverhuurder reageert niet, verwijst alles door naar de verhuurder waar je niet mee in contact kunt komen. Wanneer je belt wordt je verwezen naar het contactformulier. Wanneer je gebruik maakt van de Whatsapp functie, wordt er verwezen naar de verhuurder. Al een aantal keer gereageerd op woningen, en daar heb ik nog nooit iets van teruggehoord. Wat betreft de eenmalige €24,95 die je moet betalen: op dit moment zou ik het niet nog een keer over hebben voor de service van dit bedrijf.

Eerst zullen er veranderingen moeten plaatsvinden!

Welk cijfer geef jij Kamergarant.nl?