Kentekenmaken.nl reviews

2.8

01-12-2022

Betaald maar je krijgt niets geleverd. Tel nummer is continu bezet, en geen reply op mail. Beloofd 24 uur levering maar op veel reviewsites zie je dat dit een boefje is.

Aangifte is gedaan

15-10-2022

Fantastisch bedrijf

Binnen enkele dagen de mooie blauwe platen met luxe letters erop binnen!

Prima contact, en mooie platen

Huib
17-09-2022

Bijna 6 weken geleden een witte kentekenplaat besteld. Belofte was dat de plaat binnen 2 dagen verstuurd zou worden. Na een week nog niets ontvangen, heel lastig omdat we op vakantie zouden gaan. contact op welke manier was niet mogelijk. Toen bij een ander alsnog besteld en binnen 2 dagen ontvngen. Aangezien ik betaling achteraf had bedongen via Klarna heb ik hun ook van mijn anulering in kennis gesteld. Deze week kreeg ik een aanmaning van Klarna dat er betaald moest worden. ook deze bank is slecht of eigenlijk niet bereikbaar. Ik heb nogmaals Kentekenplaat gebeld werd niet opgenomen maar kreeg promt een SMS je dat ik via dat medium maar moest communiceren . Prompt krijg ik na bijna 6 weken een mailtje dat de plaat zou worden aangemeld bij POSTnl. Gisteren werd de plaat aangeboden, maar heb geweigerd. Kentekenplaat beroept zich op allerlei juridische voorwaarden. Nou daar heb ik niets mee te maken belofte was levering in 2 dagen, en daar heeft hij dus zich niet aan gehouden.

07-09-2022

Mensen, lees het volgende graag.

Ik heb hier een kentekenplaat besteld, ik heb het wel betaald maar niet ontvangen. Ik had hem geappt en hij loste niks op.

totdat ik aangifte ging doen. Toen stuurde hij snel een kentekenplaat op.

Dus mensen, DOE AANGIFTE!

Narianne
02-09-2022

Heb een week geleden besteld, maar dan bij The Plate Factory, maar dat is dezelfde, want ze hebben hetzelfde 06 telefoonnummer en hun mailadres is hetzelfde (e-mailadres verwijderd)

Niet bereikbaar, ook ik ga aangifte doen, maar begrijp dat ik daar dan nog 2 weken mee moet wachten?

Ga ik dan daarna doen.

Dus mensen, niets bestellen bij beide en wellicht meer bedrijven met hetzelfde emailadres en telefoonnummer dat onbereikbaar is.

Sandra
31-08-2022

Per ongeluk verkeerde kenteken doorgegeven, binnen paar minuten na bestelling contact opgenomen via whatsapp, mail, sms en telefonisch (werd niet opgenomen). Kentekenplaat wel snel geleverd maar met foutief kenteken. Geen enkel antwoord gekregen, heel vervelend.

Joris
24-08-2022

Prachtige website, maar dat zegt dus niks.

Bestelling gedaan en na 6 weken nog niets ontvangen; geappt, gemaild en gebeld, zeer slechte communicatie.

Tot op heden niets gekregen. NIET BESTELLEN!

U bent gewaarschuwd!

Er zijn u vele voor gegaan die zijn opgelicht, waaronder ik helaas.

Sander
14-08-2022

Ik had beter moeten weten…

Website met alleen mobiel nummer wat je “24/7 kunt bellen” kortom 1 persoon die er een zooitje van maakt

Bestelling gedaan en na 6 weken nog niets ontvangen; geappt, gemaild en gebeld maar 1x reactie dat het al verstuurd was en “track en trace zou volgen”

Oplichter dus

Jerûn
08-08-2022

Net als alle andere melders hier; na bestellen én betalen mail ontvangen dat de bestelling was afgerond, daarna niks meer gehoord. Via sms liep contact zeer moeizaam. Na sturen van schermafbeelding van alle negatieve reviews en kritiek werd me medegedeeld dat ik geen blauwe platen had mogen bestellen wegens leeftijd van auto. Toen ik hem confronteerde met dat mijn auto uit 1974 is, draaide de stemming (of dat ik aangifte tegen zijn bedrijf zou doen). Ik wilde mijn geld terug, maar ineens waren de platen er volgens hem. Ik zegde toe dat als de platen alsnog geleverd worden ik een positieve recensie zou geven: bij deze. Iedereen hier die niks ontvangen/gehoord heeft: sms-en: 0618842887

Hein
02-08-2022

Motorplaat besteld, niks geleverd. Op mails wordt niet gereageerd

18-07-2022

Kentekenplaat besteld en betaald ; echter alleen een bestelbevestiging ontvangen, geen plaat. Niet bij dit bedrijf bestellen!

Tijdens het proces van aangifte doen blijkt dat het geen zin heeft: bij de politie is dit bedrijf niet bekend als zijnde malafide,

Harry
02-04-2022

Geen plaat ontvangen en geen contact. Let op fake.

Wees gewaarschuwd

Hc
24-03-2022

Geen product ontvangen

Geen contact mogelijkheden, niet via mail, tel of sms.

Mijn advies geen zaken doen met kentekenmaken.nl

Ferry
14-03-2022

Ik heb een kentekenplaat besteld met plaathouder en betaald, ik heb wel de plaat gekregen maar de plaathouder ontbreekt.

2 X een mail gestuurd 3 X gebeld maar er wordt niet opgenomen.

Ik ben dus het geld kwijt. advies zoek een ander bedrijf.

Roel
03-03-2022

Snel geleverd en een mooie shop! Ook mogelijkheid om achteraf te betalen. Dit vind ik zelf zeer prettig en geeft zekerheid. TOP!

23-02-2022

Heb hier een kenteken besteld in 3 weken een paar keer gemail met 1 antwoord wat is je bestel nr terwijl ik gereageerd heb op een mail van hun waar een heel overzicht in staat met mijn naam en alles alleen weer geen bericht!

Na 3 weken dan maar proberen te appen eerst leek het contact goed en zeggen ze dat het vervelend is alleen later zeggen ze dat ze de status aan het controleren zijn en er niet gereageerd word dus heb daarna 10 appjes gestuurd maar ze negeren je gewoon lezen het wel alleen krijg geen antwoord! Gewoon een mega kut bedrijf!

Koop hier nooit iets!

Lkkr leven van andermans centen

Zo kan ik ook wel een webwinkel runnen! Oplichters? Of slechte ondernemers?

Brian
23-02-2022

Goede site en een heldere bestelwijze.

Jo

Zeer snel bezorgd.

Aad
23-02-2022

Zeer snel bezorgd en had nog leuk contact met deskundig advies.

Odyr
23-02-2022

Heb een witte plaat hier besteld voor mijn aanhanger. Was snel in huis en ook goed verpakt!