Kerstxl.nl reviews

7.3
PeriodeLaatste 12 maanden20202019
Sandra
10-10-2021

Vlaggenmast verlichting van Luksus besteld via kerstxl en bol.com.

De vlaggenmast verlichting van kerstxl is echt top.

Keurig verpakt met een handleiding om de vlaggenmast op te zetten.

Ik ben blij, laat de kerst maar komen.

Tim
10-10-2021

Top levering, top service

Het product werd keurig binnen de gestelde levertermijn geleverd (Het was belangrijk dat ik het op tijd zou krijgen om bepaalde redenen, dus ik had vooraf ook nog even gebeld of de beloofde levertijd gehaald zou worden).

Keurig verpakt.

Top kerstxl.nl

04-10-2021

Erg goede zaak, ben langs geweest om voor kerstverlichting te kijken en werdt erg goed geholpen door Quincy! Zeker een aanrader

Zildjian
04-10-2021

Top kwaliteit verlichting. Zeer goede klantenservice. Snelle levering. Helemaal tevreden!

Bauke
03-10-2021

Goede kwaliteit verlichting en ook nog eens snelle levering!

Quincy
Quincy
28-07-2021

Keurig op tijd geleverd

Ik heb multi color bolletjes besteld voor in de tuin. Mooi licht en werkt top erg tevreden

17-01-2021

Geen levering, geen service

Het product werd niet binnen de gestelde levertermijn geleverd (Het was belangrijk dat ik het op tijd zou krijgen om bepaalde redenen, dus ik had vooraf ook nog even gebeld of de beloofde levertijd gehaald zou worden). Toen het nog langer zou gaan duren, maar weer gaan bellen. En mailen. Het werd tot 2 maal toe afgedaan met dat ze mij terug zouden bellen om eea na te gaan. Nooit meer wat gehoord. Levering is ook nooit gekomen. Later maar achter mijn geld aan gegaan via Bol.com, die daarvoor garant stond. Geld van Bol.com teruggekregen. Van KerstXL nooit meer wat gehoord.

Bas
21-11-2020

Andere pakketdienst

Neem een andere pakketdienst in handen, het mag toch niet zo zijn dat alles afgeschoven wordt op corona?

16-11 kerst verlichting besteld voor buiten nu is het de 21ste en nog steeds dezelfde status van verzenden.

Nu is het zo dat ik binnenkort onder het mes moet en daarna de verlichting niet meer kan op hangen! Dit vindt ik bijzonder erg!

Johan
08-11-2019

Retourvoorwaarden niet in overeenstemming wettelijke bepalingen

Let op de kleine lettertjes: bij retournering van de hele bestelling, worden de in rekening gebrachte verzendkosten niet terugbetaald. Dit is in strijd met de wettelijke bepalingen (wet koop op afstand). Je bent dus 2x verzendkosten kwijt als de aankoop niet bevalt.

Let ook op de details van de verlichting, het opgegeven wattage klopt niet (is 10x lager) waardoor de lampen toch heel anders zijn dan verwacht.

Bij navragen wordt aangeraden langs te komen, is dat het idee van een webshop?

27-09-2019

Jeff

Vandaag besteld morgen in huis!

Besteld om 22 uur en ontving het pakketje al om 9:23 thuis.

Ongelofelijk!

Vince
27-09-2019

Snelle service bij kerstxl

Supernel geleverd en keurig verpakt.

Aanrader !

Renate
19-12-2017

Geeft niet thuis

Wij hadden voor de kerstversiering buiten, een verlicht rendier met bewegend hoofd besteld. De bestelling kwam keurig op tijd. Echter bij het plaatsen bleek de motor, die het hoofd moest bewegen, defect. We hebben een mail gestuurd naar het bedrijf KerstXL.nl. Daar hebben we nooit een reactie op gehad. Een review op hun website werd verwijderd evenals een reactie op hun facebook pagina. Doe nooit zaken met hen.