Kerstxl.nl9 ervaringen

Quincy
Quincy
28-07-2021

Keurig op tijd geleverd

Ik heb multi color bolletjes besteld voor in de tuin. Mooi licht en werkt top erg tevreden

Sandra
13-07-2021

Prachtige vlaggenmast verlichting

Ik kocht via kerstxl vlaggenmastverlichting.
Keurig op tijd geleverd inclusief handleiding.

Kerstxl bedankt

Tim
12-07-2021

Kerstverlichting zelfs in de zomer geleverd

Ik bestelde kerstverlichting
zelfs in de zomer geleverd echt keurig!

17-01-2021

Geen levering, geen service

Het product werd niet binnen de gestelde levertermijn geleverd (Het was belangrijk dat ik het op tijd zou krijgen om bepaalde redenen, dus ik had vooraf ook nog even gebeld of de beloofde levertijd gehaald zou worden). Toen het nog langer zou gaan duren, maar weer gaan bellen. En mailen. Het werd tot 2 maal toe afgedaan met dat ze mij terug zouden bellen om eea na te gaan. Nooit meer wat gehoord. Levering is ook nooit gekomen. Later maar achter mijn geld aan gegaan via Bol.com, die daarvoor garant stond. Geld van Bol.com teruggekregen. Van KerstXL nooit meer wat gehoord.

Bas
21-11-2020

Andere pakketdienst

Neem een andere pakketdienst in handen, het mag toch niet zo zijn dat alles afgeschoven wordt op corona?
16-11 kerst verlichting besteld voor buiten nu is het de 21ste en nog steeds dezelfde status van verzenden.
Nu is het zo dat ik binnenkort onder het mes moet en daarna de verlichting niet meer kan op hangen! Dit vindt ik bijzonder erg!

Johan
08-11-2019

Retourvoorwaarden niet in overeenstemming wettelijke bepalingen

Let op de kleine lettertjes: bij retournering van de hele bestelling, worden de in rekening gebrachte verzendkosten niet terugbetaald. Dit is in strijd met de wettelijke bepalingen (wet koop op afstand). Je bent dus 2x verzendkosten kwijt als de aankoop niet bevalt.
Let ook op de details van de verlichting, het opgegeven wattage klopt niet (is 10x lager) waardoor de lampen toch heel anders zijn dan verwacht.
Bij navragen wordt aangeraden langs te komen, is dat het idee van een webshop?

Jeffrey
Jeffrey
27-09-2019

Jeff

Vandaag besteld morgen in huis!
Besteld om 22 uur en ontving het pakketje al om 9:23 thuis.
Ongelofelijk!

Vince
27-09-2019

Snelle service bij kerstxl

Supernel geleverd en keurig verpakt.
Aanrader !

Renate
19-12-2017

Geeft niet thuis

Wij hadden voor de kerstversiering buiten, een verlicht rendier met bewegend hoofd besteld. De bestelling kwam keurig op tijd. Echter bij het plaatsen bleek de motor, die het hoofd moest bewegen, defect. We hebben een mail gestuurd naar het bedrijf KerstXL.nl. Daar hebben we nooit een reactie op gehad. Een review op hun website werd verwijderd evenals een reactie op hun facebook pagina. Doe nooit zaken met hen.

Welk cijfer geef jij Kerstxl.nl?