UPS reviews

1.2

16-02-2021

Slechtste ervaring ooit!

Slechtste ervaring ooit met een bedrijf! Er was een pakket afgegeven op een afhaalpunt, aangezien ik niet thuis was op het moment van leveren. De openingstijden van het afhaalpunt weken af van wat UPS mij heeft doorgegeven. Hierdoor stond ik voor een dichte deur. Om mijn onvrede hierover te uiten én om andere klanten hiervoor te behoeden, nam ik contact op met UPS. Na 20 minuten in de wacht een gebrekkig Engels sprekende mevrouw, die mij beloofde dat ik binnen 24 uur zou worden gebeld. Na 3 dagen zelf contact opgenomen. Weer 20 minuten in de wacht. het gesprek dat volgde sloeg werkelijk alles. De dit keer Nederlands sprekende medewerker, gaf eerst aan dat ik gisteren terug gebeld zou zijn, wat niet waar is en liet mij vervolgens "live" mee genieten van zijn chat gesprek met de supervisor. Daarbij liet meneer al merken zelf ook niet zo blij te zijn met de gang van zaken binnen zijn bedrijf en met de reacties van de supervisor. Lang verhaal kort: UPS kon er niks aan doen dat het afhaalpunt verkeerde openingstijden doorgeeft. En de supervisor had het zo druk dat zij het maar vervelend vond dat de klantenservice medewerker haar lastig viel hierover. Ook werd nogmaals gelogen door te zeggen dat ik gisteren al gebeld was door haar. Daar moest ik het mee doen. Geen excuses gehad, geen belofte dat zij het zouden aanpassen. Heel knullig en amateuristisch allemaal. Te gek voor woorden. Dit kan gewoon niet. Heb dit bij de winkel ook al gemeld waar ik mijn pakket besteld had. Zouden zij met zo'n bedrijf willen samenwerken? Ik kan het me onmogelijk voorstellen!

16-02-2021

Rijdt rondjes, levert niet af, zending retour. communiceert niet met de klant

UPS particulieren. Is een samenraapsel van co-contracters. Los personeel, lastiger aan te sturen. Communiceren niet met de klant Rijden rondjes en zetten m.i. zonder reden mijn pakket een tijdje in een magazijn. En dan komt mijn pakket beschadigd weer terug. Stuurt behalve betaling bij vertrek krijg ik ook nog een tweede factuur.

Waar die voor is? UPS presteerde in deze case immers helemaal niets. Maar UPS wil wel zoveel mogelijk cashen. Tot aan een nabetaling (?) van wel EUR 40,-.Niet inhuren hoor! .

Werner
12-02-2021

Aflevertijden kloppen niet.

Gisteren zou er een zending worden bezorgt.(donderdag)

Die is uitgesteld naar vandaag. (vrijdag)

Maar ook vandaag komt er niks.

Zojuist de koerier gesproken die toevallig bij de buren stond en hij zei:

komt het uit Duitsland? ja inderdaad.

o dan wordt het pas dinsdag want die container staat nog in Duitsland.

terwijl ket pakket volgens de track and trace nog steeds vandaag moet komen.

Dus UPS liegt. laten ze dan gewoon vertellen hoe het werkelijk zit. Aan leugens heb je niks. En bellen naar de klantenservice na een raar menu te hebben doorlopen ( als je even tussendoor hoest is de vituele assistent al van slag) schiet ook niet op want dat duurt meer dan een kwartier!

06-02-2021

Erg slecht, weer.

Bijzonder verhaal, pakket kan op verschillende plaatsen tegelijk zijn. Dan wel de Franse tak van UPS, maar ook werken met de franse slag, klopt dus helemaal niets van. En wil je updates ontvangen moet je een taal selecteren, maar Hollandais, Netherlands, Dutch, Pay Bas, maakt niet uit, elke taal of land is te vinden, alleen wij niet. Echt bizar.

27-01-2021

Slechte website. Wel de betaling doen, maar geen diensten geleverd

Pakket is nooit opgehaald en ben nu al maanden bezig om mijn geld terug te krijgen. Dit is echt de slechtste pakketvervoerder

26-01-2021

Heel slechte klantbenadering.Er wordt nooit iets uitgelegd.

Pakket wordt een paar keer van Utrecht naar Vaduz en terug gereden. Dan gaat het pakket in een magazijn. De toelichting waarom er op en neer wordt ge jo-jo't; wordt niet verteld. Was er een natuurramp en is stad VADUZ weggevaagd? Niets van gehoord.Moest de koerier zijn auto inrijden? Had 't even gezegd.Waarom ligt mijn pakket in een magazijn. Is dat afgebrand? (ik hoop van niet hoor) Kortom. UPS legt niet en nooit iets uit.

25-01-2021

Jokkebrokken

Zou zaterdagochtend besteld worden, ik de hele ochtend thuis. geen bezorging. Maar dan wel een sms-je "We hebben je gemist". Hoezo? Contact opnemen? Nada! Maandagochtend wordt het alsnog bezorgd. Vriendelijke bezorger: "U heeft gelijk er is niemand van UPS bij u aan de deur geweest". Conclusie: UPS jokkebrokt en verstop zich. Foei!

23-01-2021

Onbetrouwbare bezorging!

Op de dag van bezorging, je bent aanwezig de huisbel en je telefoon functioneren en dan tot je verbazing krijg je een sms bericht dat ze het niet konden bezorgen met de tekst: we hebben u gemist!

Geen telefoontje en geen berichtje in de brievenbus.

Vraag me af of ze wel eens bij het juiste adres zijn geweest.

Gerrit
22-01-2021

Schandalige pakket bezorging

Onderdelen voor mijn oldtimer besteld in USA.

Binnen 4 dagen via Keulen in Apeldoorn.

Daarna begint de ellende.

Mail ontvangen dat pakket op 19-01-2021 tussen 11.00 uur en 15.00 uur wordt bezorgd en of ik thuis wil blijven.

Pakket wordt niet bezorgd, bij navraag(duurt uren) wordt mij verteld dat mijn BTW nr ontbreekt.

Sinds wanneer hebben particulieren een BTW nr.?

UPS stelt een onderzoek te gaan doen en weet niet wanneer dat afgerond is( gezegd werd 72 uur) zijn inmiddels allang voorbij.

Wederom gebeld en wordt weer met een kluitje in het riet gestuurd.

ADVIES: laat nooit maar dan ook nooit iets bezorgen via UPS! en zorg voor een volle batterij in uw telefoon.

Op diverse sites is het aantal klachten over deze prutsers enorm en terecht!

Ed
15-01-2021

Pakket wordt niet afgeleverd, alleen briefje in brievenbus

Bij herhaling doet UPS een briefje in de bus met de mededeling dat er niemand thuis was. Integendeel, ze bellen gewoon niet aan en doen dat briefje standaard in de bus, dat werkt sneller.

Deze week zelfs 3 x achter elkaar. Pakket wordt door UPS zonder verder bericht naar afzender geretourneerd. Helpdesk UPS kan verder ook niet helpen. Bijzonder slechte veervoerder, al jaren problemen. Ik adviseer zoveel mogelijk leveranciers via POSTNL of DHL te bezorgen. Mijdt UPS!

Benjamin
12-01-2021

Pakket afgeleverd bij Acces Point terwijl ik thuis was.

Dag van tevoren een sms'sje ontvangen met tijdvak waarin m'n pakketje zou komen. Wat al meer is dan wat ik normaal ontvang van UPS, normaal staat er alleen maar voor einde van de dag. Dus ik thuis wachtend op het pakketje, en nog voor het einde van het tijdvak krijg ik een mail dat de bezorger het heeft geprobeerd te leveren maar na geen gehoor is vetrokken en het achter gelaten heeft bij een UPS Acces point in de buurt. Ik was gewoon thuis :( Vervolgens heb ik de klantenservice geprobeerd te bereiken (irritantste bel menu ooit) en wordt vervolgens na 15 minuten aan de lijn te wachten ook nog eens opgehangen. Niet blij met deze service!

Emil
11-01-2021

Zeer slecht

Klantenservice hangt gewoon op. Zonder uberhaupt gesproken te hebben. Pakket is kwijt.

Erwin
08-01-2021

Ik heb een bedrijf en verstuur ongeveer 10 - 20 pakketen per maand naar de US. bij elke zending met hun gaat er wel iets mis, maar ze schrijven lekker facturen en zijn nooit bereikbaar. echt een ruk bedrijf.

Christy
08-01-2021

Vreselijk onbetrouwbaar, het zijn een stel dieven.

Pakket: 1ZWV95896894988834 Niet afgeleverd aan het juiste adres.

Het is onbegrijpelijk, hoe een pakket dat bestemt is voor een geheel andere locatie aankomt bij een verkeerd adres in een heel ander deel van het land!

Niet alleen dat, dit pakket vroeg om een handtekening, die ik duidelijk niet heb gegeven. Meerdere emails gestuurd naar UPS klantenservice, maar het enige wat ik krijg is een bot of een standaard email terug:

Bedankt voor uw bericht. We kunnen zien dat uw pakket succesvol is afgeleverd. Mocht u naar aanleiding hiervan nog verdere vragen hebben, reageer dan op deze email en dan helpen we u graag zo snel mogelijk verder.

Achterlijk hoe vreselijk hun hele systeem is, geen wonder dat jullie reviews zo schandalig laag is.

Filip
04-01-2021

Alleen slechte ervaringen

Laten m'n pakje eerst 14 dage in Einhoven slingeren en nadien in Brussel nog een keer 14 dagen. Van zodra ik klacht indien, vinden ze het pakje niet meer en duurt het nog een keer een maand vooraleer ze leveren. Waardeloos

Josan
30-12-2020

Niet thuis? Wat is dit?

Het is dat ik een ster moet geven om een review te kunnen plaatsen. Vanmiddag zou een pakket bij mij thuis afgeleverd worden en ineens een bericht dat het onderweg is naar een lokaal UPS servicepunt. Dit terwijl ik gewoon thuis aan aan het werk ben, ook de deurbel net nog getest heb en die werkt gewoon. Paar maanden geleden hetzelfde meegemaakt. Nu weer speciaal hiervoor op pad morgen. Geen dank UPS, slecht!

Nina
29-12-2020

Als het ff kan, niet meer

Had een pakketje besteld dat al snel zou binnenkomen. vervolgens werd het met de dag telkens opgeschoven en is het pakket uiteindelijk op een willekeurig adres bezorgd, waarbij er in de e-mail die ik kreeg ook nog eens een afleveradres was genoteerd dat niet eens bestaat in mijn wijk. bij de eerste keer bellen kreeg ik iemand aan de lijn waarvan het leek alsof hij er totaal geen zin in had, bood ook totaal geen oplossingen/vergoedingen of wat dan ook. voor mij voelde dit als “zoek het zelf maar lekker uit”. vervolgens anderhalf uur in de kou rondgelopen, op adressen aangebeld om dit zelfbedachte huisnummer te kunnen vinden, tevergeefs. weer gebeld, toen iemand aan de lijn gekregen die mij wel kon vertellen waar het bezorgd was, namelijk een straat verderop (en helemaal niet in de buurt van het ingevulde adres). hier trof ik het pakket met het briefje dat bij mij in de bus had moeten zitten aan. kort samengevat, waardeloos

Silvia
16-12-2020

Ramp bedrijf

Na 1 x geweest te zijn zonder aanbellen briefje in de bus van laatste aanbieding. Gebeld voor nieuwe afspraak, vergeten ze het pakket mee te geven vanuit magazijn. Weg gegooide vrije dag opgenomen. Weer gebeld ja sorry het wordt waarschijnlijk morgen. Ik bestel nooit meer bij een bedrijf dat door hun laat leveren.

Irina
11-12-2020

UPS een keer geprobeerd en nooit weer!

UPS klantservice?! Dat heeft UPS niet!

Paar dagen geleden bij de UPS punt geweest om pakketje naar VS op testuren.

In de winkel wordt mij verteld dat ik op de UPS site moet een streepjescode aanmaken en online betalen.

Heb ik meteen bij de winkelbalie gedaan. En wat denk je? Nooit code ontvangen! Bel je vervolgens met de UPS. Ze laten je wel bandje afluisteren en vervolgens hangen ze weer op!

Luc
11-12-2020

Ramp bedrijf!

Verschrikkelijk bedrijf! Ik deed een import uit China en moest maar liefst 107€ belasting betalen aan invoerrechten. Ik importeer reeds 10 jaar uit China en werkte in het verleden steeds met Fedex of DHL en heb nog nooit zo'n hoge importkosten moeten betalen! Door de huidige drukte moest mijn leverancier beroep doen op UPS. Je wordt eerst doorverbonden naar een telefoonrobot waar je het tracking nummer mondeling moet doorgeven. Bespaar u de moeite. Ik heb het 5x geprobeerd en telkens wordt het nummer verkeerd geïnterpreteerd. Best is om gewoon niets te zeggen. Na een tijd wordt je dan doorverbonden met een telefoonmedewerker die meestal gebrekkig Nederlands (Amerikaans Nederlands) spreekt. Die verbindt je weer door omdat hij niet over de juiste informatie beschikt. Dan verbreekt de verbinding ineens en kan je weer helemaal opnieuw beginnen. Na 3 pogingen ben ik dan uiteindelijk bij de facturatiedienst beland waar ik aangaf de factuur online te willen betalen maar dat lukte niet (ik wilde de gegevens van mijn bedrijf invullen maar dat lukte niet). Uiteindelijk vertelde men me dat dat inderdaad niet mogelijk is tenzij je een bedrijfsaccount aanmaakt. Gezien mijn ervaring ben ik niet geneigd dit te doen en zal ik UPS betalen bij levering (de factuur moet nadien dan weer gewijzigd worden). Ik ben met heel dit gebeuren 1,5 uur van mijn kostbare tijd verloren en wil jullie waarschuwen om nooit met dit klantonvriendelijk bedrijf te werken! Die hebben totaal niets begrepen van marketing!