Nicole
Nicole
15-05-2020

'We missed you' & slechte klantenservice

Zeer slecht.

voor de derde keer slechte ervaring. Derde pakketje. Wederom een bericht dat het pakket niet afgeleverd kon worden omdat er niemand thuis was. Los van het feit dat ik door Corona hele dagen thuis werk, zag ik de ups auto via de parkeerplaats van mijn appartementen complex langs en weer doorrijden. Zoveel over 'u was niet thuis'.

Vervolgens probeer ik er weer achteraan te bellen.

geen doorkomen aan via de telefoon. En uiteindelijk bij de optie: wilt u een medewerker spreken - ja zeggen - en dan 30 minuten wachten en helemaal niets horen.

Ik wou dat ik als besteller kon kiezen welke pakket service gebruikt wordt.

Tom
14-05-2020

Hoe krijg je je bestelling binnen

Ik zou twee pakketten krijgen er werd er maar een geleverd en daarna is mijn pakket gegijzeld helpdesk proberen te bellen maar naar een heel traject wordt de verbinding verbroken je krijgt geen medewerker aan de lijn

Emily
Emily
14-05-2020

Ervaring UPS klantenservice Tip

De telefonische klantenservice van UPS is een grote grap en hun website is ook niet om door heen te komen. Ik heb het geprobeerd via twitter en toen kreeg ik wel een gewoon persoon snel te spreken. Ik weet niet wat er uit gaat komen, maar gewoon contact is tenminste mogelijk. Ze zullen vast ook zo iets hebben op facebook.

Renso
09-05-2020

Eens maar nooit meer.

Zo te zien niet enigste met een klacht over UPS.

Wat een vreselijk slechte service.

Ik zit thuis te wachten op mijn pakketje, krijg ik een melding dat ze langs zijn geweest.

nou ja de volgende dag maar weer proberen, weer een hele dag gewacht want een tijd indicatie is er niet. en ja hoor weer een melding met, "We missed you".

En na de derde poging mag ik het pakketje ophalen op een acces point.

JW
08-05-2020

Slechte informatie, nog geen aflevering

Op 26 april een pakketje besteld en betaald. Levertijd ivm de huidige periode zou 4 tot 5 dagen zijn. Helaas tot op vandaag nog geen pakketje ontvangen, terwijl via de track &trace code de aangegeven aflever datum al voorbij is. Inmiddels is het pakketje opnieuw in Heerenveen (depot) aangeboden!?

Dit betreft ook een ander pakketje.

Helaas ontbreekt iedere vorm van communicatie. Men lijkt zich niet te beseffen dat het om betaalde artikelen van klanten gaat.

Voor mij geldt, zodra een leverancier zaken doet met UPS, worden er geen pakketjes meer besteld.

Noor
Noor
08-05-2020

Erg slechte bedrijf

Ik heb een elektrische tandenborstel van €300+ euro gekocht op website van Philips die via UPS bezorgt. Ik heb dit pakketje helemaal niet ontvangen ,maar kreeg ik toch een sms dat mijn pakketje wordt afgeleverd. Ongelooflijk! Nu weet ik helemaal niet waar mijn pakketje is?

Fedde
07-05-2020

Afleveren

Vandaag om 17.00 een melding gekregen dat ze morgen voor het einde van de dag komen( anders is het toch overmorgen?)

Beetje late melding. Service valt erg tegen.

Bluh

SLECHTE WERKERS

Mensen die bij drop-off point werken weten niksss! Mijn pakket ligde 1 week in drop off point omdat de werkers hebben mijn pakket in verkeerde plek gelegd!

Verschrikkelijk slechte klanten service

Je krijgt echt geen hulp of info.

Zo slecht maak je het zelden mee

O. yigit

Waardelos klantenservice

Snap niet dat klantenservice noemt!

al 4 keer gebeld om de 5 minuten door medewerker weggedrukt.

en nog steeds niet beken waar mijn pakket is!

Agnes
30-04-2020

Extreem klantonvriendelijk

Bezorger zou langs geweest zijn en me gemist hebben, maar ik was de hele dag thuis. Probeerde daarop klantenservice te bereiken maar nadat je door een ellenlang keuzemenu bent gegaan volgt er telefonisch totale stilte of, als je kiest voor contact per e-mail, weer een nieuw keuzemenu waarin je onbegrijpelijke keuzes moet maken en dat vervolgens vastloopt. Zeer frustrerend, om woedend van te worden.

Dra
29-04-2020

Niet langs geweest

Mijn laptop zou voor reparatie door ups opgehaald worden maar koerier nooit langs geweest, geen brief in de bus en ook telefonisch niet bereikbaar. volgens track and trace zijn ze wel langs geweest?!

Rob
24-04-2020

Onbereikbaar

Totaal onbereikbaar, de ene computer na de andere aan de telefoon, ondertussen voor honderden euros aan verzendkosten vragen maar totaal geen service leveren.

wil je spullen kwijt verstuur het met ups

Gust
23-04-2020

UPS is het slechtste bedrijf ooit

Mijn zending: 1ZJ9T24W6800005810 is nooit bij de klant aangekomen.

3maanden langs claims indienen, documenten en vragenlijsten invullen met informatie die ze reeds gekregen hebben en wekelijks bel ik in om te weten te komen wat de status is van het pakket. Niemand kan me helpen of ze leggen gewoon de telefoon af. Het is absurd dat deze wantoestanden zomaar kunnen. Niet alleen zijn hun verzendkosten veel hoger dan marktconform (circa €46) ook is hun service heel onrespectvol naar de klant toe.

Tom
20-04-2020

Belachelijk hoge factuur achteraf

Ik verkocht een schilderij via marktplaats. De afmetingen waren 100 cm x 100 cm. De koper kwam uit België en vroeg me het pakket te verzenden op haar kosten. Ik heb het schilderij goed ingepakt met karton en hardboard zodat het ook heelhuids aan zou komen. Via de ups website alles ingevuld wat trouwens super omslachtig werkt (met de verpakking erbij was de verpakking 107 x 108 x 7 cm en 14 kilo totaal) de verzendkosten kwamen neer op 29 euro. Die kosten heb ik netjes doorgegeven aan de koper. Het pakket is verzonden en enkele dagen later goed aangekomen.

2 weken later krijg ik een factuur van ups, of ik naast de betaalde (en door ups berekende) 29 euro, nog eens 87,98 wil betalen. Wat denk je zelf?! Belachelijk dit! Maar als ik dan hier naar de reviews kijk van hun klanten, ben ik niets verbaasd. Ik betaal in elk geval niks!

Umair
Umair
18-04-2020

NOOIT MEER

Slechtste klantendienst ooit!

17-04-2020

HOE KAN DIT BEDRIJF BESTAAN?!?

Hoe kan zo'n bedrijf bestaan?!? Net een onverstaanbaar Engels sprekende medewerker aan de telefoon. Ik ken mijn talen, maar hij niet. Ik vraag vriendelijk een andere medewerker, wordt de hoorn erop geknald. Ondertussen zit mijn pakketje (waarde ca. 1000 euro), vast bij een of ander distributiepunt. VER-SCHRIKKELIJK slecht.

Verder is het op de site registeren een monsterklus, niet te doen. Als ik ooit weer iets bestel, dan vraag ik of het pakketje via UPS komt, want in dat geval plaats ik de bestelling niet.

Jessie

Dramatisch

Bezorging via UPS verloopt gewoon dramatisch. Je kunt niet zien wanneer een pakket wordt bezorgd, de aflevertijd is 'voor einde dag'. Nu zegt UPS dat ze tot 19u bezorgen maar dat het wel eens uit kan lopen. Het is inmiddels 19.57 en ik heb nog geen nieuwe updates over mijn pakket, wat vandaag bezorgd zou worden.

Bruno

Leveren niet aan huis

Iedere kernen pakje via UPS geleverd wordt gaat het bij mij standaard naar een access point zonder bij mij thuis te proberen.

KV
16-04-2020

Verschrikkelijk traag en verschrikkelijk klant-onvriendelijk

Ik heb op 13-03 een pakket (internationaal) besteld met track en trace via ups. Sinds 22-03 is deze tracering niet meer geüpdatet door ups op hun website. Ik heb inmiddels (na 2 weken geduldig te hebben gewacht) contact proberen op te nemen met de klantenservice: een email versturen kost 2-3 pagina's aan informatie invullen, bellen is een nog groter drama: ik heb 4-5 min. Diverse informatie moeten inspreken, waarvan de helft verkeerd of niet werd verstaan door de computer. Uiteindelijk te horen gekregen dat ik met een medewerker werd verbonden. Ik heb na 15 min. Totaal geen gehoor maar opgehangen. Inmiddels wacht ik nu 7/8 dagen op een reactie op mijn initiële mail, maar de hoop op enige repliek is ver te zoeken inmiddels. 50 euro "down the drain", zonder dan maar ook enige informatie, laat staan "service".

Aan allen die dit lezen, doe a.u.b. Nooit zaken met deze malafide organisatie: het is één grote boel met kastje-muur activiteiten zonder dat de klant ook maar ergens een fatsoenlijk bericht op terug krijgt. Een schande dat een dergelijk bedrijf zich in deze markt nog staande kan houden/ houdt.