UPS reviews

1.2

Lisa
11-09-2020

Wat is UPS een ongelooflijk K.*.T bedrijf

Wat is UPS een ongelooflijk K.*.T bedrijf, pakket zou vandaag (vrijdag 11-09) aan het eind van de dag geleverd worden, hele dag voor thuis gebleven, wordt het pakket verschoven naar maandag, vrije dag weg en geen pakketje waar je je zo op verheugd. Trieste boel.

Rick
02-09-2020

Slechtste service en communicatie die ik ooit heb meegemaakt

Zij komen langs zonder tijdsindicatie. Na 2 keer niet kunnen leveren kreeg ik na lang zoeken op de meest ongebruiksvriendelijke website te zien dat het pakket bij de voordeur was achtergelaten en dat ik het kon ophalen bij een pickuppunt. Het stond niet bij de voordeur en was ook niet bij het pickup punt. Toen ik na heel veel moeite iemand aan de lijn kreeg werd mij verteld dat ik via de leverancier zelf een onderzoek moest laten starten om erachter te komen waar mijn pakket is. Ik begrijp oprecht niet dat dit bedrijf nog kan bestaan op deze manier.

Wil

Bezorging pakje

Auto met pakje komt aan , bestuurder kijkt me aan en rijdt door.

direct een mail gekregen , u was niet aanwezig ,het pakje kunt ophalen bij 1 van onze opslag filialen.

dit heb ik nog nooit meegemaakt wat ontzettende hufters

Marieke

Asosciaal

Er werden 3 pakketten van ieder 10 kilo bezorgt, ik woon 2 etages hoog wat best mee valt. Word het gewoon in de gallerij gezet onder het mom van zoek het zelf lekker verder uit. Er is geen lift dus heb ik 3 pakketten van ieder 10 kilo zelf 2 trappen op moeten slepen terwijl het prima even snel met z'n 2en gedaan had kunnen worden. >:(

Zuzza

Waardeloos service

Geen poging om pakket op huisadres te leveren, toch een piging gemeld.

Geen reactie op claims bij pakket schade. Schade was behoorlijk, alsof het van de vliegtuig zonder parachute gegooid is.

Onduidelijke trace gegevens.

Onbereikbaar klantenservice.

Sterk afgeraden!

Jacquelin
20-08-2020

Levert niet uit

Ik krijg vele import zendingen vanuit USA, maar UPS maakt er echt een potje van. ze laten het pakket 3 dagen liggen in Heerenveen, wordt niet ingeladen.

DHL doet er 2 dagen over maar met UPS nu al 8 dagen. Ik zal al mijn leveranciers nu vragen het NIET meer te versturen met UPS. wat een K*T bedrijf zeg.

Manita
14-08-2020

Aflevering

Afspraak vanuit hun, in ieder geval voor het einde van de dag. Zijn helemaal niet langs geweest, en geen bericht achter gelaten wat dan wel te hebben gedaan met de antieke vaas van 450€. Bleek ergens in Rhoon te zijn afgegeven en niet in Hoogvliet. Ups gebeld en zou doorverbonden worden met medewerker maar verbinding werd steeds verbroken. Mij suf gezocht naar aflever adres

Sergio
10-08-2020

Damaging the parcels all day long

Constantly delaying deliveries due to damage of the packets during transit . Already happened this 3 times and once they sent the damaged packet back to the sender. They must be playing "catch the ball" with the boxes at the warehouse. Unbelievable. Terrible company.

Ajoniems
07-08-2020

Dubbele rekening VAT.

Uit Amerika een pakket besteld van 86 euro.

Vervolgens moeest ik (volledig onverwachts)

ineens 22,26 bij betalen. Dit waren de import/belasting kosten.

Nou geen probleem, netjes afgerekend etc.

Krijg ik 2 weken later een brief van ups.

U bent ons nog 22,26 schuldig.

Als u te laat betaald rekenen wij 40 euro extra boete en 8% extra op de 22,26 euro.

Er staat vervolgens nergens wat dan "te laat betalen" is. Geen datums niks. Erg vreemd.

Rom
07-08-2020

Wat een slecht bedrijf

Wat een slecht bedrijf is dit

Wat een slecht bedrijf is dit. Pakketje tweemaal aangeboden terwijl we niet thuis waren. Gelijk gebeld op de dag van de tweede levering. Eerst heleboel antwoorden geven, vervolgens verbinding verbroken. Dit gedurende anderhalf uur. Vervolgens vi website geprobeerd: technische storing. Volgende dag weer gebel. Bingo: contact! Van UPS moet je op de dag van levering de hele dag thuis zijn. Regel het maar, succes! Dus afgesproken dat het pakket op een accespunt zou worden gebracht, zodat ik het daar kan halen. Dat zou vandaag zijn. Via T&T echter nog geen afleverinformatie: wéér bellen. Pakket blijkt niet op een accespoint te kunnen worden ingeleverd! Niemand van UPS die me daar even over informeert. Kortom, als je leverancier via UPS verzendt, zoals Footlocker, denk 2x na. Of je moet altijd de hele dag thuis zijn.

24-07-2020

Website is een ramp

Ups een keer gekozen omdat fedex niet boven 1000 dollar verzekerde. Maar nooit meer. De website is een totale catastrofe. Ik heb er een paar uur over gedaan om een zending aan te maken. En ik weet nog steeds niet wat ik ermee moet doen. Op het etiket staat dat ik 3 prints van de douanefactuur nodig heb. Deze kwam wel ergens langs bij het aanmaken van de zending. Maar nadat dit gebeurd is, is de douanefactuur weg. De zending staat ook niet in mijn account, en niet in mijn email inbox. Hij is niet meer toegangelijk. Ook had ik tijdens het aanmaken van de zending gekozen voor 'afgeven op een afgiftepunt' en ik kon een afgifte punt kiezen in de buurt. Dus heb ik er een gekozen. Na het afronden van de zending kreeg ik een bericht te zien dat mijn zending niet kan worden afgegeven bij ieder afgiftepunt (dus ook niet bij het door mijn gekozen afgiftepunt.) Maar aleen bij een 'klantencenter'. Dus op de website kijken, waar is een klantencenter. Op de website staat geen klantencenter. Wat is een klantencenter? Ik weet het niet. Waar? Ik snap er niks van.

Beau
21-07-2020

Top

Gisteren iets besteld uit duitsland, vandaag mooi op tijd in ontvangst kunnen nemen. Bezorger vroeg netjes om de naam en kwam heel vriendelijk over

20-07-2020

Mijn pakketje wordt gegijzeld

Het is de Useless Parcel Suckers weer gelukt.

Ik bestel iets in Japan. Dat kost uiteraard invoerrechten. “Betaal uw invoerrechten vooraf, dat scheelt

weer gedoe bij het afleveren!” Zoiets stond er online. Doe ik dus. Als de koerier bij mijn deur staat zegt hij dat er nog invoerrechten betaald moeten worden. Ik laat hem op mijn ING app zien dat ik al betaald heb. Ik krijg het pakje, maar nog geen twee minuten later staat hij er weer. Pakje moet weer ingeleverd worden anders krijgt hij grote problemen met UPS want “HET SYSTEEM” staat niet toe dat een pakje afgegeven wordt als “HET SYSTEEM” niet weet dat de invoerrechten al betaald zijn. Ik twijfel, maar de koerier is een beste vent, dus ik geef hem het pakje terug in de verwachting dat het wel goed zal komen. SPIJT!

Mijn betaling is blijkbaar in UPS limbo terecht gekomen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. ALS je al iemand te spreken krijgt dan beloven ze van alles maar gebeurt er niets. En op het UPS pakket punt staan een paar arrogante heksen die ook op geen enkele manier meewerken aan het zoeken van een oplossing. Ik heb mijn eigendom nog steeds niet. Ik denk er over om aangifte te doen van ontvreemding.

UPS is veruit de slechtste vervoerder die er is ; wees gewaarschuwd!

Marina
17-07-2020

Levering blijft staan in Brussel

Op 8 juli een jas besteld die vanuit Denemarken geleverd moest worden. Op 10 juli komt de zending aan in Brussel en wordt daar gewoon vastgehouden en niet doorgezonden naar Antwerpen. Ook de leverancier schijnt geen antwoord te ontvangen waarom de zending in Brussel blijft hangen. uiteraard is de bestelling vooraf betaald. Dit is mijn eerste slechte ervaring met een online aankoop en ik vrees dat dit inderdaad aan UPS te wijten valt

Thomas
06-07-2020

Beschadigd afleveren GEBRUIK GEEN UPS

Ik kreeg vanuit Duitsland een nieuwe meetmicrofoon aangeleverd via UPS. Het zat verpakt in de normale verpakking en een extra doos waar luchtbubbels plastic in zaten. De buitenste doos was helemaal ingedeukt alsof er iets tegenaan was gereden/gedrukt. De meetmicrofoon was bijna helemaal door zijn eigen verpakking heen geschoten. Ik heb even gekeken hoeveel kracht ervoor nodig was om die microfoon doos te beschadigen, maar die doos krijg je niet zomaar met je handen stuk. Ze zijn er uitermate hard mee omgegaan. Uiteraard retour gestuurd. De nieuwe levering was precies hetzelfde verhaal. Nog even de foto van de vorige aflevering erbij gepakt. Het waren echt 2 verschillende beschadigingen, op zo te zien precies dezelfde manier gecreëerd. De microfoon uitgeprobeerd en die werkte nog. Ik bestel dus nooit meer op een website die UPS als bezorgdienst gebruikt.

Remco
30-06-2020

Stuur nooit een pakket onder rembours

In februari een rembours pakket verstuurd via UPS, pakket is ontvangen en betaald door klant.

Natuurlijk is de verzending betaald, maar ups weiger ons het geld te geven waar we aan alle kanten recht op hebben.

Meerdere e-mails gestuurd en gebeld en nog steeds geen oplossing, laat staan ​​een antwoord.

Een paar weken geleden werd er dus een aangetekende brief met ingebrekestelling verstuurd, maar opnieuw geen reactie.

De volgende stap is dus een incassobureau.

Kortom, stuur een pakket nooit onder rembours via ups, dan verlies je gegarandeerd geld.

25-06-2020

Vage shit

Nog voor ze het pakket hebben ontvangen in Duitsland, krijg je een mail dat ze het de dag erna komen afleveren. Dat is onmogelijk natuurlijk. In de mail staat dat er getekend moet worden voor aflevering. Maar waarom is onduidelijk. Dus dat doe je niet. Via mychoice laten afleveren bij een afhaalpunt. Na een halve bericht dat er geen volwassene kon tekenen voor ontvangst. Wat, hoezo? Stonden er alleen kinderen in het afhaalpunt?

Bericht geeft aan dat ze het pakket bewaren in een beveiligd magazijn in afwachting op akkoord. Akkoord waarvoor? De volgende aflevering zou pas over een week zijn (na akkoord?). En nu. Klantenservice geeft geen extra info, dus bellen. Inderdaad na veel vragen kom je in de wacht, waarschijnlijk. Alleen stilte op de lijn. Hoe lang houd je dat vol? Word ik in de maling genomen? Krijg je ooit iemand aan de lijn? Wat een arrogantie van UPS. Ik zal nooit meer iets bestellen als het bezorgd wordt door deze prutsers. Ik ga er maar van uit dat ik mijn geld kwijt ben en bespaar mezelf de frustratie. Een leermoment zullen we maar denken.

20-06-2020

Waardeloos bedrijf!

Ze hebben me niet thuis aangetroffen, je kan het afhalen bij een kapperswinkel vandaag na 16.30. Ik naar deze winkel gereden rond 17.00 geen pakket afgegeven.

Nu staat er dat ik volgende week aan de beurt ben!

Klantenservice bel ik op, maar na 10 min telefoneren en het doorlopen van spraakgestuurde menu’s word ik doorverbonden met een medewerker, maar op dat moment word ineens de verbinding verbroken! Hopeloos bedrijf

Geen enkele ster waard!

Nellie
17-06-2020

Had bezorgtijd gewijzigd, maar pakket weer gewoon bezorgd en moet ik het zelf ergens bij een afhaalpunt ophalen. Slecht werkende website en klantenservice niet bereikbaar. Wat een slecht bedrijf.

Rica
17-06-2020

Ongelooflijk slechte service

Om 12.26 zou het pakketje afgeleverd zijn, terwijl het aan het eind van de dag afgeleverd zou worden.

Geen briefje waar het pakketje is afgeleverd, via de mail stond dat het ergens bij de brievenbus of rond het huis was neergelegd . Dit kan niet waar zijn dacht ik nog. Gaan we zoek zoek ik zie je niet spelen?

Maar geen pakje nergens niet bij de deur niet onder de auto niet onder de heg hahahahah, het werd steeds komischer,maar tegelijkertijd zo triest.

Toen de klantenservice gebeld, aha een robot voor de telefoon en na een ellenlange tekst en geduldig blijven ondanks al die onzin die ze je vertellen konden we doorverbonden worden met een medewerker.

Nee dus alleen maar tuut tuut tuut en toen 20 minuten wachten en ja hoor de verbinding verbroken.

Een zeer zeer slechte service , was is dit voor bedrijf, klantenservice is niet bereikbaar. En als ik de rest van de ervaringen lees lijkt dit niet best

Rica