Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Hoe kan zo'n bedrijf bestaan?!? Net een onverstaanbaar Engels sprekende medewerker aan de telefoon. Ik ken mijn talen, maar hij niet. Ik vraag vriendelijk een andere medewerker, wordt de hoorn erop geknald. Ondertussen zit mijn pakketje (waarde ca. 1000 euro), vast bij een of ander distributiepunt. VER-SCHRIKKELIJK slecht.
Verder is het op de site registeren een monsterklus, niet te doen. Als ik ooit weer iets bestel, dan vraag ik of het pakketje via UPS komt, want in dat geval plaats ik de bestelling niet.
Bezorging via UPS verloopt gewoon dramatisch. Je kunt niet zien wanneer een pakket wordt bezorgd, de aflevertijd is 'voor einde dag'. Nu zegt UPS dat ze tot 19u bezorgen maar dat het wel eens uit kan lopen. Het is inmiddels 19.57 en ik heb nog geen nieuwe updates over mijn pakket, wat vandaag bezorgd zou worden.
Iedere kernen pakje via UPS geleverd wordt gaat het bij mij standaard naar een access point zonder bij mij thuis te proberen.
Ik heb op 13-03 een pakket (internationaal) besteld met track en trace via ups. Sinds 22-03 is deze tracering niet meer geüpdatet door ups op hun website. Ik heb inmiddels (na 2 weken geduldig te hebben gewacht) contact proberen op te nemen met de klantenservice: een email versturen kost 2-3 pagina's aan informatie invullen, bellen is een nog groter drama: ik heb 4-5 min. Diverse informatie moeten inspreken, waarvan de helft verkeerd of niet werd verstaan door de computer. Uiteindelijk te horen gekregen dat ik met een medewerker werd verbonden. Ik heb na 15 min. Totaal geen gehoor maar opgehangen. Inmiddels wacht ik nu 7/8 dagen op een reactie op mijn initiële mail, maar de hoop op enige repliek is ver te zoeken inmiddels. 50 euro "down the drain", zonder dan maar ook enige informatie, laat staan "service".
Aan allen die dit lezen, doe a.u.b. Nooit zaken met deze malafide organisatie: het is één grote boel met kastje-muur activiteiten zonder dat de klant ook maar ergens een fatsoenlijk bericht op terug krijgt. Een schande dat een dergelijk bedrijf zich in deze markt nog staande kan houden/ houdt.
Bij de zogenaamde klantenservice krijg je een robot die geen Nederlands lijkt te verstaan.
Daarna lang in de wacht gezet en vervolgens wordt ineens de verbinding verbroken.
Geen tijdstip van levering. Het zou mogelijk moeten zijn om je pakket te volgen. Niet dus.
Ik hoop dat dit bedrijf snel ophoudt te bestaan (ALS het al "bestaat", want mensen werken er zo te merken niet)
Ze geven aan bij het adres geweest te zijn, kreeg een track en tracé bedrijf gesloten. We zaten op de bank en zagen de auto de straat in rijden ze kunnen met de navigatie van tegenwoordig het juiste adres nog niet vinden. Dit is echt niet de eerste keer dat de pakketjes op het verkeerde adres worden afgeleverd. Bel je naar Ups hang je een kwartier aan de telefoon en wordt na een kwartier weggedrukt. UPS er zijn heel wat verbeterpunten
Ik zie aan 1 stuk slechte comments op dit waardeloze bedrijf en sluit me daarbij aan. Ook ik kan standaarf mijn pakket ophalen bij afhaalpunten, omdat men dan beweert dat ik niet thuis was, terwijl ik elke keer thuis zit te wachten. Ik snap niet dat de dienst überhaupt nog gebruikt word door bedrijven en online shops.
Klantenservice waarmee je 20 minuten aan de lijn zit om er doorheen te komen en alsnog met een virtuele assistent wordt verbonden.
Bereibaarheid zeer, zeer slecht!
De meest trage pakket service ooit
Op 18.2.2019 online betaald en verzendlabel aangemaakt.
Op 4.2.2020 een openstaande factuur voor deze zending ontvangen met de vraag binnen de 30dagen te betalen.
Klantendienst stuurt je telkens naar de volgende dienst en als laatste kreeg ik uit Polen een engelstalige mail met de melding dat mijn factuur nog niet betaald was!
De 2de UPS mail bevestigde dat ik betaald had en zending was aangekomen.
De laatste mail uit Polen negeerde deze 2de mail volledig!
Ik heb wel bij mijn bankrekening geen enkele betaling teruggevonden voor UPS.
Misschien is er bij de online betaling de link naar de bank wegens een softwarefout op de website van UPS niet gelukt.
Vandaar dan deze factuur?
Vele vragen ivm met deze 3,99 euro kosten!
Bestelling via Dyson website, het beloop.
1. Bezorgdatum door Dyson en UPS op 28-1 vastgesteld, per mail op de hoogte.
2. Op 28-1 (ik blijf ervoor thuis) de hele dag status van bezorging (via ups.com) op 'bezorgdatum 28-1'. Het geschatte tijdstip is dan tussen 9.00 en 19.00 u met mogelijke uitloop. Na 19.00 nog geen bericht of wijziging, bezorgdatum veranderd in 30-1.
3. Op 30-1 wederom geen enkele tijdsindicatie, bezorger gemist tijdens boodschappen doen. Nieuwe bezorgdatum volgens briefje 31-1.
4. Ik probeer te bellen naar UPS klantenservice, duurt 12 minuten om door het menu heen te komen, krijg vervolgens niemand te spreken. Bezorgdag van UPS volgens klantenservice is 30-1-2019.
5. De enige ophaal locatie regio Utrecht is echt veel te ver om af te halen.
Verwacht UPS dat ik iemand inhuur of een een week vakantie opneem om een pakket in ontvangst te nemen?
UPS, schaam je, en ik bestel nooit meer iets bij een website die via UPS bezorgd.
Zeer slechte ervaring omdat
-de levertijd zeer slecht is
-het aangegeven levertijdframe lang is, 1dag dus een hele dag reserveren om op UPS levering te wachten
- de bereikbaarheid van de klantenservice slecht is 5 minuten door keuzemenu’s lopen en dan na nog eens 1 minuut totale stilte en geen medewerker aan de lijn
Ik ga niet meer bestellen bij bedrijven die alleen met UPS versturen
Dit is de 2e keer deze week dat ik een pakket van UPS hoop te ontvangen. De eerste keer kreeg ik een bericht dat ze om 20.00 uur zouden komen. Staan ze in eens vroeg in de middag aan de deur. De 2e keer krijg ik alleen een datum door en dat ze voor het einde van de dag komen. Tja een hele dag thuis blijven is voor mij niet mogelijk. Wil ik een afhaal punt uitzoeken maar hebben ze geen afhaal punt in het westelijk deel van Eindhoven. Ik hoop dat Philips snel stopt met UPS anders stop ik met Philips.
UPS is waardeloos bedrijf. Alleen maar bezorging maandag tm vrijdag overdag. Denk eens na! Wij werken ook gewoon hoor!
Daarna dagenlang langs vaste deur komen (4 x in totaal) voordat pakket eindelijk eens naar een afgiftepunt gaat. Duurt hierdoor meer dan een week voor je pakket eindelijk hebt.
Jammer dat je vaak vast zit aan UPS met zending uit buitenland. Wanneer ik vrije keus zou hebben NOOIT UPS! Totaal niet klantvriendelijk.
Als je graag 40 minuten anar een robot luisterd die je elke 2 minuten vraagt of je zeker weet dat je een mens wilt spreken.
Bel vooral ups. anders verstuur je pakketje ergens anders.
Ze bellen niet aan, brengen het pakket per direct naar een afhaal punt. Het is al 2 keer gebeurd met hetzelfde pakket. Ik kan het niet ophalen i.v.m met handicap. Harteloze bedrijf ik moet nu iemand inhuuren om het pakket voor mij op te halen bij het afhaalpunt, want mijn track en trace nummer werkt niet meer.
Probleem oplossen bij UPS duurt langer dan de oorspronkelijke levertijd
2 hele dagen na het bericht van Thomann, dat de bestelling direct compleet is verzonden krijg ik aan het einde van de dag een mail dat er een fout is in de adres gegevens, met de vermelding dat de bestelling nog enkele dagen onderweg zal zijn.
Terwijl vermeld is: “vandaag voor 18.00 uur besteld, morgen in huis”.
Na 2 pogingen bellen tot de ingesprektoon begint, lukt het (op aanraden van ervaringsdeskundigen in mijn omgeving) door een 0 in te toetsen in het supperlange belmenu om er door te komen.
Een ongeïnteresseerde medewerker met zwaar Amsterdams accent geeft aan niets te kunnen veranderen en maakt duidelijk dat wanneer de klant geen fouten maakt, alles gewoon goed zou komen.
Het is niet mogelijk om de bestelling ergens af te halen, of wat voor oplossing dan ook. De medewerker heeft geen enkele interesse in de problemen van de opdrachtgever en doet ook geen moeite voor het zoeken en vinden van oplossingen.
Conclusie:
Ik zie een waslijst aan overeenkomstige klachten en ervaringen. Ook ik kies nu niet meer voor de winkel, maar voor een andere distributeur dan UPS!
Wat een drama!
Een verzending betalen via internet, label printen, pakketje klaarmaken, afleveren bij de balie. het werkt allemaal heel redelijk (ook al moet je behoorlijk oefenen met de website om alles goed ingevoerd te krijgen). De bezorging is niet snel, maar acceptabel.
Maar onacceptabel is dat UPS achteraf nogmaals kosten in rekening brengt. De factuur valt op de mat zonder toelichting. Navraag bij de klantenservice leert dat de verpakking van kleding in plastic niet goed geweest zou zijn. Dit bestrijden we, maar los daarvan, dit had gemeld moeten worden bij in ontvangst nemen van het pakketje. Dit gaf geen problemen voor de ontvanger. We ontvangen diverse pakketjes in plastic van gerespecteerde bedrijven.
Onaangekondigd facturen sturen t.b.v. extra kosten is bijzonder vreemd. Tarief wordt immers vooraf al betaald en overeenkomst is daarmee compleet. Reactie helpdesk onacceptabel, want dreigt met ingebrekestelling als we niet betalen met verwijzing naar de voorwaarden. Na lezing van de 68 pagina's voorwaarden staat er gewoon niet in dat je vooraf akkoord gaat met onbekende kosten die tijdens de afhandeling kunnen ontstaan als iemand van UPS inschat dat een verpakking beter moet.
UPS diskwalificeert zichzelf.
We zullen in de toekomst altijd expliciet in advertenties op MP gaan vermelden dat we niet meer aanbieden met UPS te verzenden. Goedkoop blijkt als het aan UPS ligt duurkoop te zijn
(ref ups0029069684).
Ik heb een pakket besteld bij Thomann. Dat verliep allemaal vlot, maar sinds dat UPS het in handen heeft is het compleet drama! Ik ben nu al 2,5 week aan het wachten op mijn pakket! Eerste pakket van de twee is bezorgd bij een UPS afhaalcenter. Tweede pakket heb ik een nieuw tijdsvak voor aangemaakt, omdat ik op de aangegeven tijd niet thuis zou zijn. Ik vandaag de gehele dag aanwezig thuis. Niemand gekomen. Ik ben even de deur uit, terwijl mijn vriendin gewoon thuis is. Zie ik plots via track&trace dat mijn pakket is geweigerd aan de deur?!?! Niemand is langsgeweest! Wat een drama met UPS. Ik hoop nog steeds dat ik mijn pakket ontvang. heb ik nog niet verteld dat het ene pakket is opengesneden bij de opening!
Ik had mijn pakket maandag moeten ontvangen het is woensdag avond laat en nogsteeds niks ontvangen. op mijn track en trace staat al 5 uur lang dat het onderweg is.