Karel
21-05-2018

Verzending maken lukt nog geen eens

Probeer een pakketje te versturen met UPS, kan alle gegevens invullen. maar als ik bij de betaalpagina kom krijg ik geen optie te zien om in te vullen. geprobeerd met verschillende browsers en ook nog geprobeerd met de app. Jammer. toch maar Post.nl

Hein
Hein
19-05-2018

Adres onbekend.?

Woon al twintig jaar op dit adres. Tig pakketjes ontvangen via PostNL etc.nu 1pakketje via UPS,krijg ik een mail dat adres onbekend is,en dat ze het niet kunnen vinden.50 meter verderop bij mij in de straat een UPS ophaalpunt pfff .

Fronie
15-05-2018

Onduidelijk waar pakket nu is

Op 7 mei 2018 is er een pakket bij een Access Point afgeleverd. Van de verzender hebben we keurig een trackingnummer gekregen. De verzender heeft ons e-mailadres vermeld, maar we hebben geen mail ontvangen. Geprobeerd een account aan te maken, maar dit lukte niet, uiteindelijk lukte het om voor het trackingnummer een melding per mail te ontvangen. Nu is er vandaag, op 15 mei een alternatief trackingnummer aangemaakt, onduidelijk waarom. Bij elke update zou er een mail gestuurd worden, maar dus wederom niets ontvangen. Het pakket is dus al meer dan een week “onderweg”, maar het is volstrekt onduidelijk waar het zich nu bevindt. Zojuist geprobeerd de klantenservice te bellen, maar die zijn niet bereikbaar, kan ik me voorstellen, het is inmiddels buiten de kantooruren. Dus een mail gestuurd, ook dit lukt niet. Alle velden ingevuld, maar steeds de melding dat niet alles ingevuld is. Terwijl alle verplichte velden ingevuld zijn. Altijd een zeer tevreden klant geweest van Kiala, maar de website van UPS is echt een drama. Enige tijd geleden een pakket proberen te verzenden, maar het was zo onmogelijk om een verzendlabel aan te maken, dat we voor een DHL service punt hebben gekozen, wel wat duurder, maar scheelt een hoop ergernis. Nu proberen we dus al meer dan een week een pakketje op te halen bij het Access Point in ons dorp. Ik bedenk me de volgende keer nog weleens, voor ons geen UPS meer. Wat een ellende!

Raoul
Raoul
15-05-2018

Ongelooflijke verwarrende site

Vandaag geprobeerd het afleveradres van een zending te veranderen. Mijn eerste ervaring met UPS, maar ik ben echt verbijsterd over de ondoorzichtigheid van de site, en de omslachtige procedures. Met veel moeite aangemeld voor MyUPS, en vervolgens blijkt er niets meer te kunnen. Geprobeer de te bellen, maar omdat ook daar alles is geautomatiseerd duurt dat tientallen minuten zonder dat je iemand aan te telefoon krijgt. Je moet notabene een tracingnummer inspreken, waarbij de computer je regelmatig niet verstaat en je weer overnieuw kunt beginnen. Een zeer slecht doordachte site, slechte klantenservice, en een veel te complex processen, waardoor UPS de tijd van z'n klante verdoent, en eigenlijk alleen maar irritatie sorteert.

H.
11-05-2018

Voortaan naar de concurrent

Het is eenvoudiger een raketmotor te vouwen dan een pakketje te versturen met UPS/KIALA. Ik ben naar de concurrent gegaan, nooit meer UPS/KIALA!

Ed
08-05-2018

Einde Kiala/UPS

Na een half uur zoeken op de site heb ik het opgegeven hoe je een pakje van UPS punt tot UPS punt moet sturen.

WB
30-04-2018

Tot hiertoe geen problemen

Heb nu zo;n 7x gebruik gemaakt van UPS/Kiala, wel alleen in gevallen waarin het niet itmaakt wanneer het pakje komt. Dus geen verjaardagskado of iets wat je snel nodig hebt. 1x problemen gehad maar dat kwam omdat de verzender het pakje op mijn naam naar het adres van het Accespoint had gestuurd. Dus daar konden ze niets aan doen. Andere keren ging het prima duurt 4 dagen ongeveer wanneer het voor 16:00 is ingeleverd. Er is nu weer een pakje onderweg, ben benieuwd maar heb goede moed! Negatieve verhalen lees je altijd, de gewone verhalen worden niet gemeld vaak.

Koos
30-04-2018

Invullen formulier

Wat een ellende, weer geprobeerd,toch niet te doen.

Onlogisch,

Geef mij maar weer Kiala, dat ging wel goed.

Mr Bijverdiensten

Ans
23-04-2018

Wat een doffe ellende

Vandaag wilde ik een pakket verzenden met UPS, nou dat is me niet gelukt, ik werd doorgestuurd naar naar andere bedrijven zoals DHL. Je moet echt van alles invullen, dat ik ben afgehaakt, ik heb mijn pakket verzonden met DHL, wat een gemak, even een bon printen en klaar!

Huib
10-04-2018

Vreemde ervaring.

Ik wilde een retour zending afgeven bij De Wasstraat in Gouda een UPS Access Point. Midden in de middag alleen maar gesloten deuren waarvan er uiteindelijk een werd geopend. Vervolgens werd mij verteld dat het verzenden in plaats van gratis mij 2 Euro ging kosten. Dat bleekt dus uiteindelijk toch gratis te zijn. (Retour naar 123 inkt) Vervolgens deed men nogal omslachtig over het ontvangstbewijs en heb ik, omdat ik het afgeven van emailadres hiervoor wel erg vind gaan, uiteindelijk een copie sticker van het verzendnummer ontvangen. Toen ik naar buiten wilde zat de deur weer op slot en ik moest ik weer terug om iemand te zoeken die mij naar buiten wilde laten. De medewerkers waren wel vriendelijk, maar ik zal niet gauw weer daar een pakketje gaan afgeven. Het lijkt wel of ze daar liever geen klanten in de zaak willen hebben.

El
06-04-2018

Zorgvuldig omgaan met pakketjes

3 bordjes van de 6 verzonden bordjes kapot. Niet zorgvuldig om gegaan met het pakket waarop duidelijk breekbaar staat. Helemaal in bubbeltjesplastic en dik karton verpakt. Dat had goed moeten gaan als men er netjes mee om was gegaan. Daarnaast na een week moeten navragen bij verkoper of ze pakketje al had verzonden want geen melding ontvangen dat het al bij kialapunt stond. Stond er dus al 4 dagen.Kortom erg teleurgesteld in de service en zot nu met 3 kapotte bordjes waar ik dus niks mee kan.

HK
04-04-2018

Zeer slechte ervaring. Site werkt niet goed. Erg ingewikkeld. Bellen kost een zee van tijd met allerlei vragen en bevestigingen. Dan het trackingnummer invoeren. Krijg je iemand van klantenservice moet je nogmaals het trackingnummer opgeven. Terugbellen duurt erg lang. Voor mij nooit meer UPS

04-04-2018

Site moet totaal opnieuw worden ontwikkeld

Niet te doen. Moet opnieuw ontwikkeld worden vanuit de klant. Nu haakt vrijwel iedereen halverwege het onduidelijke proces af. Misschien is dat ook de bedoeling.

Govert
28-03-2018

Niet te geloven!

Enorm klungelig allemaal, wat een amateurs.

Serdar
23-03-2018

Ups met opzer

Gisteren wilde ik na 2 jaar weer eens met Kiala versturen. Kiala website was makkelijk te doen. Maar jeminee toch wat een chaos nu ik weeebij Kiala ben. Je wordt gestuurd naar en ander website. Echt niet te geloven zo onduidelijk niet eens amateur maar buitengewoon zielig en triest. Geen prijzen , geen uitleg over kiala punten en formulier invullen voor wat weetje nog niet. Ik ging meteen nar dhl pakket versturen direct naar adres, 5,75. Zo slecht is met opzet gedaan kan niet anders zodat paketjes met 4 euro niet meer mofelijk is. Want kiala werd steeds froter en beroemder . Begrijpiee. Dus even omkopen die handeltje.

Martin
17-03-2018

Einde Kiala/UPS

Helaas, al was de site van Kiala niet al te best (met andere woorden = slecht en onoverzichtelijk) doet UPS daar nog een schepje erbovenop, tot het punt dat ik niet meer met Kiala/UPS pakketten kan versturen. Met de nieuwe site geef ik het op.er valt gewoon niks te versturen, je moet eerst een -tal van egevens invullen alvorens je überhaupt een prijs voor de zending te zien krijgt! Te triest voor woorden.postNL kan keurig alle tarieven direct vermelden op hun site en zo'n monster bedrijf als UPS niet? Laat me niet lachen.

Jetty
12-03-2018

Wat een drama UPS

Voorheen verstuurde ik wel met Kiala, maar nu het UPS is wat een drama vooral de website, en inderdaad de verzendkosten staan ook niet goed aan gegeven op de site, dit is de laatste keer dat ik wat met hun verstuur, 1 groot drama.

Nikki
12-03-2018

Wisselende verzendkosten

Er wordt geadverteerd met 4.06 aan verzendkosten bij ups dat wordt bij het maken van de verzendbon dan al vaak 4.08 of 4.09 dan denk ik ok die paar centen maar vandaag was het plotseling bijna verdubbeld naar 7.96 dat wordt mij te gortig - ups gebeld en krijg een antwoord als wisselende benzine kosten voor het vervoer wat op mij overkomt als een smoesje postnl dhl of dpd hebben wel een vaste prijs binnen nederland vind het een zeer vreemde en zeer onduidelijke organisatie heb ook meerdere rekeningen gehad van al betaalde verzendbonnen die ik weg mocht gooien dit was een of andere fout bij hun ze moeten nog heel veel verbeteringen maken bij ups dit is echt niet leuk meer

Josien
Josien
10-03-2018

Onhandig

Zelfde ervaringen als hier genoemd zijn. In de winkel waar ik het pakketje af gaf knipte de medewerker de streepjescode van het verzendticket uit (die had ik niet eens hoeven te printen, enkel tonen zodat die gescand kon worden) en die plakte ze samen met een pakketlabel op het pakketje. Raar! Online betalen kon niet met ideal of paypal. Dus in de winkel betaald. Nu maar hopen dat het aan komt. Nooit meer ups!

Rene
08-03-2018

UPS, ik dacht dat het aan mij lag.

Zo even een pakje versturen via Kiala. Nou waarom kom ik telkens bij ups terecht! Waarom is dit zo omslachtig? Ligt dit nu aan mij dat het zo lastig is om een pakje te versturen? Wat een rompslomp. Ik betaal voortaan toch liever wat meer bij postnl en weet zeker dat ik snel klaar ben en dat het pakje snel bezorgt wordt. Voor mij hoeft deze doolhof niet meer. Misschien vinden ze dit bij die Ammies wel normaal