UPS reviews

1.2

O. yigit
01-05-2020

Waardelos klantenservice

Snap niet dat klantenservice noemt!

al 4 keer gebeld om de 5 minuten door medewerker weggedrukt.

en nog steeds niet beken waar mijn pakket is!

Agnes
30-04-2020

Extreem klantonvriendelijk

Bezorger zou langs geweest zijn en me gemist hebben, maar ik was de hele dag thuis. Probeerde daarop klantenservice te bereiken maar nadat je door een ellenlang keuzemenu bent gegaan volgt er telefonisch totale stilte of, als je kiest voor contact per e-mail, weer een nieuw keuzemenu waarin je onbegrijpelijke keuzes moet maken en dat vervolgens vastloopt. Zeer frustrerend, om woedend van te worden.

Dra
29-04-2020

Niet langs geweest

Mijn laptop zou voor reparatie door ups opgehaald worden maar koerier nooit langs geweest, geen brief in de bus en ook telefonisch niet bereikbaar. volgens track and trace zijn ze wel langs geweest?!

24-04-2020

Onbereikbaar

Totaal onbereikbaar, de ene computer na de andere aan de telefoon, ondertussen voor honderden euros aan verzendkosten vragen maar totaal geen service leveren.

wil je spullen kwijt verstuur het met ups

Gust
23-04-2020

UPS is het slechtste bedrijf ooit

Mijn zending: 1ZJ9T24W6800005810 is nooit bij de klant aangekomen.

3maanden langs claims indienen, documenten en vragenlijsten invullen met informatie die ze reeds gekregen hebben en wekelijks bel ik in om te weten te komen wat de status is van het pakket. Niemand kan me helpen of ze leggen gewoon de telefoon af. Het is absurd dat deze wantoestanden zomaar kunnen. Niet alleen zijn hun verzendkosten veel hoger dan marktconform (circa €46) ook is hun service heel onrespectvol naar de klant toe.

20-04-2020

Belachelijk hoge factuur achteraf

Ik verkocht een schilderij via marktplaats. De afmetingen waren 100 cm x 100 cm. De koper kwam uit België en vroeg me het pakket te verzenden op haar kosten. Ik heb het schilderij goed ingepakt met karton en hardboard zodat het ook heelhuids aan zou komen. Via de ups website alles ingevuld wat trouwens super omslachtig werkt (met de verpakking erbij was de verpakking 107 x 108 x 7 cm en 14 kilo totaal) de verzendkosten kwamen neer op 29 euro. Die kosten heb ik netjes doorgegeven aan de koper. Het pakket is verzonden en enkele dagen later goed aangekomen.

2 weken later krijg ik een factuur van ups, of ik naast de betaalde (en door ups berekende) 29 euro, nog eens 87,98 wil betalen. Wat denk je zelf?! Belachelijk dit! Maar als ik dan hier naar de reviews kijk van hun klanten, ben ik niets verbaasd. Ik betaal in elk geval niks!

Umair
18-04-2020

NOOIT MEER

Slechtste klantendienst ooit!

17-04-2020

HOE KAN DIT BEDRIJF BESTAAN?!?

Hoe kan zo'n bedrijf bestaan?!? Net een onverstaanbaar Engels sprekende medewerker aan de telefoon. Ik ken mijn talen, maar hij niet. Ik vraag vriendelijk een andere medewerker, wordt de hoorn erop geknald. Ondertussen zit mijn pakketje (waarde ca. 1000 euro), vast bij een of ander distributiepunt. VER-SCHRIKKELIJK slecht.

Verder is het op de site registeren een monsterklus, niet te doen. Als ik ooit weer iets bestel, dan vraag ik of het pakketje via UPS komt, want in dat geval plaats ik de bestelling niet.

Jessie

Dramatisch

Bezorging via UPS verloopt gewoon dramatisch. Je kunt niet zien wanneer een pakket wordt bezorgd, de aflevertijd is 'voor einde dag'. Nu zegt UPS dat ze tot 19u bezorgen maar dat het wel eens uit kan lopen. Het is inmiddels 19.57 en ik heb nog geen nieuwe updates over mijn pakket, wat vandaag bezorgd zou worden.

Bruno

Leveren niet aan huis

Iedere kernen pakje via UPS geleverd wordt gaat het bij mij standaard naar een access point zonder bij mij thuis te proberen.

KV
16-04-2020

Verschrikkelijk traag en verschrikkelijk klant-onvriendelijk

Ik heb op 13-03 een pakket (internationaal) besteld met track en trace via ups. Sinds 22-03 is deze tracering niet meer geüpdatet door ups op hun website. Ik heb inmiddels (na 2 weken geduldig te hebben gewacht) contact proberen op te nemen met de klantenservice: een email versturen kost 2-3 pagina's aan informatie invullen, bellen is een nog groter drama: ik heb 4-5 min. Diverse informatie moeten inspreken, waarvan de helft verkeerd of niet werd verstaan door de computer. Uiteindelijk te horen gekregen dat ik met een medewerker werd verbonden. Ik heb na 15 min. Totaal geen gehoor maar opgehangen. Inmiddels wacht ik nu 7/8 dagen op een reactie op mijn initiële mail, maar de hoop op enige repliek is ver te zoeken inmiddels. 50 euro "down the drain", zonder dan maar ook enige informatie, laat staan "service".

Aan allen die dit lezen, doe a.u.b. Nooit zaken met deze malafide organisatie: het is één grote boel met kastje-muur activiteiten zonder dat de klant ook maar ergens een fatsoenlijk bericht op terug krijgt. Een schande dat een dergelijk bedrijf zich in deze markt nog staande kan houden/ houdt.

Ellen
08-04-2020

Vaag rotbedrijf

Bij de zogenaamde klantenservice krijg je een robot die geen Nederlands lijkt te verstaan.

Daarna lang in de wacht gezet en vervolgens wordt ineens de verbinding verbroken.

Geen tijdstip van levering. Het zou mogelijk moeten zijn om je pakket te volgen. Niet dus.

Ik hoop dat dit bedrijf snel ophoudt te bestaan (ALS het al "bestaat", want mensen werken er zo te merken niet)

02-04-2020

Zoveelste keer

Ze geven aan bij het adres geweest te zijn, kreeg een track en tracé bedrijf gesloten. We zaten op de bank en zagen de auto de straat in rijden ze kunnen met de navigatie van tegenwoordig het juiste adres nog niet vinden. Dit is echt niet de eerste keer dat de pakketjes op het verkeerde adres worden afgeleverd. Bel je naar Ups hang je een kwartier aan de telefoon en wordt na een kwartier weggedrukt. UPS er zijn heel wat verbeterpunten

Tammy
01-04-2020

Ongelooflijk dat deze dienst nog mag bestaan

Ik zie aan 1 stuk slechte comments op dit waardeloze bedrijf en sluit me daarbij aan. Ook ik kan standaarf mijn pakket ophalen bij afhaalpunten, omdat men dan beweert dat ik niet thuis was, terwijl ik elke keer thuis zit te wachten. Ik snap niet dat de dienst überhaupt nog gebruikt word door bedrijven en online shops.

Tuba
27-03-2020

Verschrikkelijk

Klantenservice waarmee je 20 minuten aan de lijn zit om er doorheen te komen en alsnog met een virtuele assistent wordt verbonden.

Bereibaarheid zeer, zeer slecht!

Li
21-03-2020

Bezorging verschrikkelijk traag

De meest trage pakket service ooit

An
20-02-2020

Eerst online betaald en nadien nog een factuur voor zelfde zending!

Op 18.2.2019 online betaald en verzendlabel aangemaakt.

Op 4.2.2020 een openstaande factuur voor deze zending ontvangen met de vraag binnen de 30dagen te betalen.

Klantendienst stuurt je telkens naar de volgende dienst en als laatste kreeg ik uit Polen een engelstalige mail met de melding dat mijn factuur nog niet betaald was!

De 2de UPS mail bevestigde dat ik betaald had en zending was aangekomen.

De laatste mail uit Polen negeerde deze 2de mail volledig!

Ik heb wel bij mijn bankrekening geen enkele betaling teruggevonden voor UPS.

Misschien is er bij de online betaling de link naar de bank wegens een softwarefout op de website van UPS niet gelukt.

Vandaar dan deze factuur?

Vele vragen ivm met deze 3,99 euro kosten!

Geert
30-01-2020

Elke stap verkeerd

Bestelling via Dyson website, het beloop.

1. Bezorgdatum door Dyson en UPS op 28-1 vastgesteld, per mail op de hoogte.

2. Op 28-1 (ik blijf ervoor thuis) de hele dag status van bezorging (via ups.com) op 'bezorgdatum 28-1'. Het geschatte tijdstip is dan tussen 9.00 en 19.00 u met mogelijke uitloop. Na 19.00 nog geen bericht of wijziging, bezorgdatum veranderd in 30-1.

3. Op 30-1 wederom geen enkele tijdsindicatie, bezorger gemist tijdens boodschappen doen. Nieuwe bezorgdatum volgens briefje 31-1.

4. Ik probeer te bellen naar UPS klantenservice, duurt 12 minuten om door het menu heen te komen, krijg vervolgens niemand te spreken. Bezorgdag van UPS volgens klantenservice is 30-1-2019.

5. De enige ophaal locatie regio Utrecht is echt veel te ver om af te halen.

Verwacht UPS dat ik iemand inhuur of een een week vakantie opneem om een pakket in ontvangst te nemen?

UPS, schaam je, en ik bestel nooit meer iets bij een website die via UPS bezorgd.

Jaap
28-01-2020

Zeer ontevreden over levertijd en bereikbaarheid

Zeer slechte ervaring omdat

-de levertijd zeer slecht is

-het aangegeven levertijdframe lang is, 1dag dus een hele dag reserveren om op UPS levering te wachten

- de bereikbaarheid van de klantenservice slecht is 5 minuten door keuzemenu’s lopen en dan na nog eens 1 minuut totale stilte en geen medewerker aan de lijn

Ik ga niet meer bestellen bij bedrijven die alleen met UPS versturen

22-01-2020

Geen afhaalpunt in oostelijk deel Eindhoven

Dit is de 2e keer deze week dat ik een pakket van UPS hoop te ontvangen. De eerste keer kreeg ik een bericht dat ze om 20.00 uur zouden komen. Staan ze in eens vroeg in de middag aan de deur. De 2e keer krijg ik alleen een datum door en dat ze voor het einde van de dag komen. Tja een hele dag thuis blijven is voor mij niet mogelijk. Wil ik een afhaal punt uitzoeken maar hebben ze geen afhaal punt in het westelijk deel van Eindhoven. Ik hoop dat Philips snel stopt met UPS anders stop ik met Philips.