UPS reviews

1.2

Daniël
22-11-2019

Slechtste pakketbezorger ever!

Ik heb een pakket besteld bij Thomann. Dat verliep allemaal vlot, maar sinds dat UPS het in handen heeft is het compleet drama! Ik ben nu al 2,5 week aan het wachten op mijn pakket! Eerste pakket van de twee is bezorgd bij een UPS afhaalcenter. Tweede pakket heb ik een nieuw tijdsvak voor aangemaakt, omdat ik op de aangegeven tijd niet thuis zou zijn. Ik vandaag de gehele dag aanwezig thuis. Niemand gekomen. Ik ben even de deur uit, terwijl mijn vriendin gewoon thuis is. Zie ik plots via track&trace dat mijn pakket is geweigerd aan de deur?!?! Niemand is langsgeweest! Wat een drama met UPS. Ik hoop nog steeds dat ik mijn pakket ontvang. heb ik nog niet verteld dat het ene pakket is opengesneden bij de opening!

Timo
20-11-2019

De grootste pannenkoeken

Ik had mijn pakket maandag moeten ontvangen het is woensdag avond laat en nogsteeds niks ontvangen. op mijn track en trace staat al 5 uur lang dat het onderweg is.

19-11-2019

Nooit meer iets wat via UPS komt!

Vandaag zou er een pakketje geleverd worden waarvoor een handtekening vereist is.

Het zou 'einde dag' geleverd worden.

Om 13.00 uur stopt er een bus van UPS voor de deur, Ik loop alvast naar de deur, en hoor de bus al weer wegrijden.

Contact proberen te krijgen met UPS. Vergeet het maar, eindeloze menu's met als conclusie dat er niemand te spreken is wegens een storing, maar dat het pakket geleverd is.

NIET DUS.

Blijkt het 2 deuren verder in een (buiten)brievenbus gedumpt, zonder dat er voor getekend is.

Dus:

Ik bestel niets meer waarbij UPS als bezorgdienst ingezet wordt.

09-11-2019

Je besteld iets voor zaterdag, ups veranderd de dag, en meldt dan dood leuk, u was weer niets thuis.

Dus veranderen van tijd, liegen en vooral niet bezorgen en een betaalde dienst niet nakomen.

Bellen lukt niet, e-mail sturen even min.

Koopt u iets, laat die smerige bruine wagens het niet bezorgen, want die kennen geen service, of zich aan de afspraak houden. schaamteloos

Linda
08-11-2019

Waardeloze pakketbezorger

Je kunt van te voren niet aangeven dat een pakket naar een UPS point verstuurd moet worden, pas wanneer er een eerste (dus mislukte) bezorging is geweest. De tijd waarop bezorgd wordt, wordt veel te ruim aangegeven: "voor het eind van de dag" is een rekbaar begrip. Het aantal UPS points is beperkt. In mijn woonplaats met 70.000 inwoners slechts 2, waarvan er 1 alleen doordeweeks open in. Bezorgers rijden je huis en het UPS point voorbij, waarna je op de site leest dat je niet thuis was, of dat het UPS point dicht was (dat was gewoon open). Wijzigingen van bezorgadres op de site duren 3(!) werkdagen, voordat ze zijn doorgevoerd. Klantenservice per mail/Twitter toont alle begrip, maar doen niets/kunnen niets oplossen.

Door deze UPS-ellende bestel ik niet meer online via Apple en Hornbach. Zo waardeloos dat je van te voren niet altijd weet of een webwinkel met UPS werkt. Dan zou je zo'n winkel op voorhand links laten liggen.

WW
30-10-2019

Incompetente chauffeurs en waardeloze klanten 'service'

Niet te bevatten dat dit bedrijf nog in business is. Ik heb al slechte dingen meegemaakt met andere koeriersdiensten en dacht dat het niet slechter kon. Nou UPS, je kunt trots zijn - zo waardeloos als jullie heb ik nog nooit gezien. Geen tijdsvakken aangeven (ze zeggen alleen dat ze voor 23.30 komen.) en dus geen rekening mee kunnen houden thuis te zijn. Dus na twee pogingen laten omleiden naar mijn werk. Blijf ik daar tot 19u zitten omdat ze nog steeds niet geweest zijn. Krijg ik onderweg naar huis de melding dat het adres fout was, met andere woorden ze konden het niet vinden. Bel je de klanten 'service' de volgende dag met de hoop het te kunnen ophelderen zodat je eindelijk je pakket krijgt. De medewerker vertelt me op belerende toon dat ik het adres beter had moeten aangeven. De volledige straatnaam, huisnummer, volledige postcode en plaatsnaam was ingevuld.je kon niet eens iets extra's vermelden in dat absurde systeem van hen. Lijkt erop dat het in de pakketbezorging tegenwoordig niet eens goed hoeft te zijn, als je maar niet de slechtste bent. Treurig.

15-10-2019

Super slechte service

We waren gewoon thuis maar kennelijk niet gewacht tot de deur werd open gedaan hierna pakketje gedropt om af te halen in ander ipv eigen doop waar ook een afhaalpunt is, echt waardeloos

Maran
11-10-2019

Waardeloos bedrijf

De website is inderdaad een drama. Tijdrovend en vreselijk irritant. Heb je dat eindelijk voor elkaar gekregen, betaal je voor de zending, is er zogenaamd een storing. Geen verzendlabels ontvangen en wel betaald.

Klantenservice gebeld, dat duurt eerst 3 minuten, want je wordt door wat keuzes geloodst en daarna nog een enorm gezeur over iets, maar als je dan iemand aan de lijn krijgt, weten ze blijkbaar geen oplossing, kunnen ze niet doorverbinden, wordt je tijdens het wachten eruit gegooid, krijg je verkeerde andere telefoonnummers, enz. Ik heb 2,5 uur totaal gebeld. De oplossing: nieuwe zending aanmaken (en natuurlijk opnieuw betalen!)

Dus verzend nooit via UPS!

27-09-2019

Dramatisch bedrijf

Werkelijk op ieder vlak faalt dit bedrijf gigantisch. De bezorging is absoluut dramatisch (zie alle eerdere reviews over "einde van de dag" bezorgtijden, niet te volgen briefjes etc) en de website is werkelijk één van de meest klantonvriendelijke gedrochten die ik ooit heb gezien. Deze mensen hebben echt geen idee wat service betekent. Uiteindelijk zal ze dat (hopelijk) ook gaan opbreken. Ik bestel in ieder geval niet meer online bij een bedrijf waarvan UPS de bezorger is (Apple bijvoorbeeld). Grootste afrader die ik kan bedenken!

Anja
25-09-2019

Drama!

Wie kan mij helpen? in december 2018 heeft ups een pakket afgeleverd, onverwacht zou ik 70€ invoerrechten betalen, dat was mij te veel dus heb ik het pakket geweigerd. De chauffeur heeft vergeten het pakket retour te scannen dus het pakket was maanden kwijt bij ups, waar ik dan ook mij geld van het pakket niet terug krijgt. Naar heel veel bellen en mailen was het opgelost, maar zij blijven facturen opsturen. Dit was dan ook opgelost, ik hoefde de factuur niet te betalen. Nu krijg ik in september een brief van de advocaat! weer de klantenservice gebeld, ik hoef niet te betalen. Maar de advocaat holthuizen bleeft hardnekkig. Ik ben het zo sat met de klantenservice, ik heb in mijn vrije tijd betere dingen te doen. A.u.b wie kan mij verder helpen?

Andre
08-09-2019

DIEVEN

Heb pakketje teruggestuurd omdat ik 80 euro moest betalen terwijl het een gift was dit klopt niet zij blijven maar factures sturen zeer slecht bedrijf iedereen spreekt erover.

01-09-2019

Hopeloos met afspraken

Dagen lang wachten en maar niet komen. Is geen afspraak mee te maken,

Dirk
16-08-2019

Misleidende Track&Trace

Zeer slechte en misleidende informatievoorziening.

Volgens het UPS portal zou mijn pakket 'aan het eind van de dag' geleverd worden.

Dus als hardwerkend iemand de middag vrij gepland om thuis te zijn.

Al thuis komend was de chauffeur er al lekker om 09:00 id ochtend geweest terwijl er niemand thuis was. Nu 3 dagen (weekend) wachten totdat hij maandag ochtend opnieuw geleverd wordt tussen 08:00 en 12:00hr. Kost weer een ochtend vrij nemen.

Bedankt UPS, mijn pakket te laat en weer een paar vrije uren verloren.

Mandy
06-08-2019

WAARDELOOS!

Ongeregelde puinhoop! Elke keer zo lekker duidelijk met de leveringstijd van het pakket. Dag 1 heb ik het pakketje gemist. Toen wilde ik de afleveringsopties wijzigen, werkte de site niet mee. De geschatte leveringstijd "einde van de dag", ook weer zo duidelijk! Nu ben ik net thuis om (naar mijn mening) optijd te zijn voor het pakketje, zie ik als ik inlog (wat ook super gaat met de website die regelmatig voor geen meter werkt en ik niet eens een e-mail of telefoontje heb gekregen) dat de bezorger al om 12:30 UUR! is geweest.

Dat is het einde van de dag? WAARDELOOS! Al de zoveelste keer dat het me slecht bevalt.

Eerder heeft mijn vriend ook een hele dag gewacht tot ze mijn pakketje zouden ophalen voor een retourzending die vervolgens nooit kwam opdagen, ondanks dat er gebeld was en diegene onderweg was, de volgende dag weer een hele dag gewacht i.v.m. de aangegeven tijd. Want ze zijn OH ZO lekker duidelijk.

De app is overigens ook waardeloos, alles is onoverzichtelijk en werkt voor geen meter!

ASE
02-08-2019

Onvriendelijk Robot "klantenservice" die niet werkt.

Onmogelijke inlog mogelijkheden & eeuwig wachten op een nieuwe inlog mogelijkheid. Een starre frustrerende website. Een robot als klantenservice aan de telefoon met een miljoen keuzes die je niet wilt maken en waar je geen tijd voor hebt. En dat terwijl ik alleen maar een UPS service point wil aanwijzen om mijn aankomende pakket op te halen omdat ze gaan leveren op een werkdag. Waardeloze Non Service.

06-07-2019

Bezorger vergeet pakket, enz., enz.

UPS verzorger levert maar één van de uit twee dozen bestaande zending, terwijl je daar een hele dag voor thuis bent.

Volgende dag neemt hij niet de moeite om naar de buren te lopen terwijl dit met een groot briefje op de deur staat! Schrijft meteen z’n briefje en voor ze bij hem is rijdt hij al weg!

Via app (die je MOET) aanmaken kan je geen ander adres aangeven voor bezorging. Alléén een afhaalpunt.

Ik had de dag van bezorging Naar UPS gebeld maar die zeggen doodleuk wij kunnen pas weer wijzigen als er niemand thuis was!

Kortom zeer klantonvriendelijk, waardeloze chauffeur waardoor pakket uiteindelijk 4 dagen later zélf afgehaald moet worden!

WAARDELOOS BEDRIJF!

Niels
04-07-2019

UPS is stuk, het werkt helemaal niet.

Geprobeerd om pakketje op te laten halen in Amsterdam:

1) 08000991300 - zegt bel

2) 09002255877 - zegt bel

3) 0205040500 (Amsterdam) die geeft

4) Een "AI dame" - keuze niet aanwezig, daarna

5) Een DUITSE dame (WTF) daarna gevraagd om engels, daarna

6) Een loop van een onverstaanbaar engels achtige dames computerstem die nummers en letters brabbelt

Wat is is dit een slecht bedrijf zeg, ongehoord.

HA
24-06-2019

UPS - slechtste bezorger?

Ls iets bij mij wordt afgeleverd door UPS gaat er altijd wel iets mis, met als constante factor dat er niet eens wordt geprobeerd het pakket werkelijk af te leveren, maar direct (en lekker makkelijk) wordt doorgereden naar een afhaalpunt. Met als onaangename bijkomstigheid dat er dus ook geen briefje in de brievenbus wordt achtergelaten.

Werkelijk de slechtste bezorgdienst die denkbaar is. De service en het begrip - ofwel het gebrek daaraan - op het afhaalpunt, Hubo van Hees te Breda, maakt de weerzin tegen UPS niet kleiner.

H.A. Stein

Breda

Arie
13-06-2019

UPS een drama!

UPS: Verschrikkelijk!

Helaas ben ik niet de eerste en vast en zeker ook niet de laatste:

Ik zat te wachten op een pakket (vervanging c.q. omruiling van stofzuiger).

Helaas geen track code en dus maar wachten.

Zo ook afgelopen dinsdag, de gehele dag thuis geweest! Echter: geen deurbel, geen UPS!

Oei: wel een kaartje in de bus: “U was niet thuis!”

Hier wel code op vermeld, zodat ik het systeem kon raadplegen. Geweest om 15.01 uur, aldus het systeem. Ik zat op dat moment WK Damesvoetbal te kijken…….erg vreemd….wel thuis dus!

Om geen risico te nemen besloot ik woensdag middag vanaf 14.00 uur ruim anderhalf uur op het balkon te gaan staan: geen auto van UPS in de straat gezien. Toch: systeem geeft ineens aan: “ om 15.05 uur was u weer niet thuis!”

Verder ook geen kaartje in de bus…………absurd dus!

Maar eens gebeld met de klantenservice van UPS en na nogal wat moeite te hebben moeten doen kreeg ik een aardige dame aan de lijn en zij toonde volop begrip.

Dit kan natuurlijk niet!, Aldus deze dame. Zij zei toe de klacht door te spelen en ik wordt in elke geval binnen een uur teruggebeld, Zij gaan er alles aan doen het pakket alsnog vandaag te laten bezorgen!

Klinkt goed, maar zoals al door velen geschreven: terugbellen? Ho maar! Nog steeds geen telefoontje ontvangen!

Omdat er aangegeven staat dat bij derde mislukte poging het pakketje retour afzender gaat, in de loop van de avond in het systeem aangegeven dat ik pakket ga ophalen bij ophaalpunt.

Donderdagmorgen naar ophaalpunt in Schiedam gereden en wonder boven wonder stond daar het betreffende pakket.

Gelukkig dus: eind goed al goed!

UPS: jullie verdienen een dikke vette NUL.

13-06-2019

Afleveradres wijzigen ONMOGELIJK

Ik krijg een pakket en wil dat laten afleveren op een parcelshop

Dat is dus gewoon onmogelijk om dat te regelen.

Niet via de site

Niet via de app

Niet via de "klantenservice" voor zover je van service kunt spreken .

Nu rijdt de koerier naar een gesloten deur , schrijft een briefje ,neemt pakket weer mee en daarna moet ik met de code op het briefje weer aangeven waar hij het pakket moet afleveren : de parcelshop

Hoe achterlijk kan een systeem zijn.