I have been waiting at home the whole day on March 5th for this parcel. At 16:25 I noticed the tracking status has been updated to “The receiver was not available for delivery. We'll make a second attempt the next business day.” So I called the customer service immediately. One hour later some one from the Netherlands called me back saying that it is not possible to deliver the parcel today and I have to accept that fact the parcel might be delivered tomorrow. I asked why the status saying the delivery has been attempted, then the people on the call told me to ask this myself to the driver. The attitude from the people calling back me was very arrogant and unprofessionally.
2 pakjes op 1 week verloren!
Eerste pakje werd op een ander adres in een andere gemeente geleverd, tweede pakje gisteren geleverd maar niets in de brievenbus.
Ik krijg er grijs haar van!
Ze zijn echt waardeloos die koeriers
Waardeloos waardeloos waardeloos
Waardeloze koeriersdienst. Ik heb alleen maar slechte ervaringen met dit bedrijf. Spullen zijn of kapot als ze worden bezorgd of ze worden op een verkeerd adres bezorgd!
UPS valt mij zwaar tegen.
Bezorger UPS zie ik aankomen is mooi op tijd, hij blijft zitten in zijn bus en rijd weer weg.
Krijg e-mail bezorgt op een UPS afhaalpunt bezorgpoging mislukt.
Volgende dag ga ik het ophalen bij dat afhaalpunt vraag naar de reden waarschijnlijk had die medewerkster totaal geen zin om mij fatsoenlijk mijn vraag te beantwoorden
Ja hoor, of ze leveren het bij de buurman af, waarna het maar de vraag is of ik het krijg.
En nu stond er geen huisnummer op het door ups geprinte label! Dus. adres moest nog maals worden gegeven. en dan duurt het, en duurt het, terwijl de chauffeur 10 min verderop is. komt vandaag niet meer. wat een waardeloos bedrijf is dit zeg.
Duur horloge uit pakketje gestolen, originele verpakking is verdwenen en vervangen door een dicht getaped ups zak. Nul reactie tot nu toe….
Ongelooflijk, maar waar. UPS heeft het opnieuw verknoeid! (Dat is nu 3 keer in 1 week.) Mijn UPS bestelling werd vandaag aangeboden terwijl ik via het UPS-platform liet weten dat pakjes NIET kunnen aanvaard worden tussen 20 en 26 december.
Ondanks deze mogelijkheid die UPS zélf aanbiedt, houden zij zich niet aan deze afspraak omdat op 22 december om 13:19 het pakket werd aangeboden.
UPS is geen betrouwbare partner!
Pakketje komt tussen 15:30 en 17:30.
Dit is de melding van UPS, je kan zelfs kijken waar de chauffeur zich ongeveer bevindt.
Nu maar wachten, de chauffeur is nog niet in de buurt, maar ineens heeft hij jou gemist en krijg je geen pakket. We proberen het morgen weer.
Op deze manier kun je het blijven proberen.
Ik wacht al 4 dagen op het pakket en niets. Ik heb geen trackingnummer, ik weet niet waar mijn pakket is, niemand neemt de telefoon op.
Zeeeer slechte ervaring. Pakket nooit ontvangen.
Schandalig!
Eigenlijk is het -1. Wacht al bijna twee weken op mijn pakket. 1 keer aflevering gewijzigd naar pakketpunt en vervolgens alleen maar ellende. Zij wijzen met hun vinger naar mij. Maar begrijpend lezen en luisteren is bijzonder lastig. Ik mag niet discrimineren maar misschien moeten ze mensen aannemen die het Nederlands goed beheersen. En chauffeurs aannemen die de moeite doen een pakketje bij de buren afleveren als dit gevraagd wordt. Nooit meer zal ik iets bestellen wanneer het afgeleverd wordt door UPS
3 pakketten 2 zelfde bedrijf 1 ander bedrijf. Ecco schoenen. Blijft Ecco met dit bedrijf in zee gaan. Koop ik geen schoenen meer. Wat een bedrijf is dit.
Nu en nooit meer! 6 dagen thuis gezeten. Elke dag. Dan een dag later. Nou ik krijg er kromme tenen van. Eén 1zijn ze nog niet waard .
Geen communicatie van te voren gekregen over het leveren of ophalen van producten. Hierdoor ivm werk ze geregeld gemist.
Ook geen track nummer ontvangen.
Telefonisch zeer moeilijk te bereiken.
Niet aan te raden voor een efficiënte werking.
GEEN AANRADER! Verzend je pakketten niet via dit bedrijf! Ik heb een trap van hardhout retour gezonden die keurig in de originele verpakking is ingepakt, volledig dicht is getaped en terug is gezonden naar de leverancier. Ze hebben ten eerste de trap in 3 leveringen retour geleverd, dat duurde weken. De trap is zodanig vernield dat er wel mee gegooid moet zijn. Zie de foto op google hoe het is aangekomen na transport. Ze beweren nu dat het niet goed verpakt was. Hoe moet je een trapboom anders verpakken zodat het heel overkomt en hoe moet het dan met kwetsbare artikelen?
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Zelfs 1 ster is er 10 teveel. UPS is de naam koerierdienst niet waardig. Voor de 3e x dezelfde miserie, ondanks ik er heel dag voor ben thuisgebleven, uiteraard niets geleverd. Geen UPS busje in de straat gezien. Krijg wel de melding 'we hebben het geprobeerd'. Na contact krijg ik verschillende uitvluchten. 'het is een standaard levering' (dus hoeven ze niet aan te bellen?) ; 'de chauffeur kon u niet bereiken' (nee want die zijn te lui om 10 stappen tot je voordeur te zetten) en zelfs, en dit vind ik zelf de beste, 'we kunnen niet leveren op een adres met een busnummer!'. Echt, als je ergens online wil kopen en je ziet levering via UPS, Zie af van je aankoop of ga het ter plaatse kopen!
Iedere keer sta je te kutten met de levering. 1 pakket duurt doorgaans een week voor het uit hun handen is! Betalen is een groot drama. En als je teveel betaald kan je fluiten naar je geld. En daarbij als.je al een.paki aan de telefoon krijgt. Zijn ze verre van behulpzaam! Wat een bagger service. Gadverdamme
UPS heeft vandaag een pakketje bezorgd van toch wel van waarde.
Er was niemand thuis dus heet UPS het pakketje gewoon voor de deur gelegd, zonder te realiseren wat de waarde ervan kan zijn. Maar ja zij hoeven maar van de pakketjes af te zijn en boeit hun niet als het pakketje wordt gestolen.
Gewoon een K. firma
Ik wilde in eerste instantie een slechte review achter laten aangezien mijn pakketje niet was afgeleverd op mijn werk plek terwijl dit wel aangegeven was. Na contact met de klanten service kreeg ik echter een mailtje met deze tekst wat mijn dag toch wel een stuk beter maakte: "chauffeur zal bij binnenkomst een gesprek krijgen met ons management en opnieuw een training krijgen hoe de aflever scanner te gebruiken".
Goed om te zien dat de chauffeur er op wordt aangesproken
Zit te wachten op mijn pakje.Ben ook de tijd die UPS aangeeft van het bezorg moment gewoon thuis.Een uur nadat hetb tijstip van bezorgen is verlopen krijg ik een mail,met de mededeling dat het pakket niet kon worden bezorgd,omdat ik niet thuis zou zijn geweest.
UPS,of althans de bezorger,bedonderd de boel gewoon.