UPS reviews

1.2
Nathalie
13-10-2023

GEEN AANRADER! Verzend je pakketten niet via dit bedrijf! Ik heb een trap van hardhout retour gezonden die keurig in de originele verpakking is ingepakt, volledig dicht is getaped en terug is gezonden naar de leverancier. Ze hebben ten eerste de trap in 3 leveringen retour geleverd, dat duurde weken. De trap is zodanig vernield dat er wel mee gegooid moet zijn. Zie de foto op google hoe het is aangekomen na transport. Ze beweren nu dat het niet goed verpakt was. Hoe moet je een trapboom anders verpakken zodat het heel overkomt en hoe moet het dan met kwetsbare artikelen?

26-09-2023

Zelfs 1 ster is er 10 teveel. UPS is de naam koerierdienst niet waardig. Voor de 3e x dezelfde miserie, ondanks ik er heel dag voor ben thuisgebleven, uiteraard niets geleverd. Geen UPS busje in de straat gezien. Krijg wel de melding 'we hebben het geprobeerd'. Na contact krijg ik verschillende uitvluchten. 'het is een standaard levering' (dus hoeven ze niet aan te bellen?) ; 'de chauffeur kon u niet bereiken' (nee want die zijn te lui om 10 stappen tot je voordeur te zetten) en zelfs, en dit vind ik zelf de beste, 'we kunnen niet leveren op een adres met een busnummer!'. Echt, als je ergens online wil kopen en je ziet levering via UPS, Zie af van je aankoop of ga het ter plaatse kopen!

19-09-2023

Iedere keer sta je te kutten met de levering. 1 pakket duurt doorgaans een week voor het uit hun handen is! Betalen is een groot drama. En als je teveel betaald kan je fluiten naar je geld. En daarbij als.je al een.paki aan de telefoon krijgt. Zijn ze verre van behulpzaam! Wat een bagger service. Gadverdamme

04-09-2023

UPS heeft vandaag een pakketje bezorgd van toch wel van waarde.

Er was niemand thuis dus heet UPS het pakketje gewoon voor de deur gelegd, zonder te realiseren wat de waarde ervan kan zijn. Maar ja zij hoeven maar van de pakketjes af te zijn en boeit hun niet als het pakketje wordt gestolen.

Gewoon een K. firma

Tunde
29-08-2023

Ik wilde in eerste instantie een slechte review achter laten aangezien mijn pakketje niet was afgeleverd op mijn werk plek terwijl dit wel aangegeven was. Na contact met de klanten service kreeg ik echter een mailtje met deze tekst wat mijn dag toch wel een stuk beter maakte: "chauffeur zal bij binnenkomst een gesprek krijgen met ons management en opnieuw een training krijgen hoe de aflever scanner te gebruiken".

Goed om te zien dat de chauffeur er op wordt aangesproken

23-08-2023

Zit te wachten op mijn pakje.Ben ook de tijd die UPS aangeeft van het bezorg moment gewoon thuis.Een uur nadat hetb tijstip van bezorgen is verlopen krijg ik een mail,met de mededeling dat het pakket niet kon worden bezorgd,omdat ik niet thuis zou zijn geweest.

UPS,of althans de bezorger,bedonderd de boel gewoon.

Renate
23-08-2023

Net even reviews gelezen over UPS en het komt precies overeen met mijn eigen ervaring. Nog nooit te maken gehad met UPS maar dit keer wel en het was een verschrikkelijke ervaring. Al 2 dagen zouden ze mijn pakket brengen, maar kreeg te horen dat de ontvanger (ik dus) niet beschikbaar was voor levering. Op de camera is na te gaan dat UPS geen poging heeft gedaan mijn pakket af te leveren. Wel heb ik 2 dagen voor niets zitten wachten. Nu kan ik het over 2 dagen bij een ophaalpunt gaan ophalen. Maar het is nog niet zekeer of dat ook gaat lukken. Daarom raadde de klantenservice van UPC mij aan de tracking goed in de gaten te houden.

Het bedrijf waar ik mijn bestelling had geplaatst heb ik meteen geschreven dat ik geen zaken meer met ze kan doen, zolang zij UPS als vervoersbedrijf hebben. Jammer, want zij hebben mooie dingen.

UPS krijgt van mij een 0

Ferry
11-08-2023

Om mee te beginnen, wat een verschrikkelijk slechte service . UPS kiest een andere locatie voor de bezorgen dan dat je zelf selecteerd. Ik kom met moeite naar de ander Locker locatie om het op te halen, op het Proof of Delivery document staat "afgegeven bij de frontdesk" echter de mensen daar hebben niks ontvangen, ik zelf heb geen locker password ontvangen. Dan maar bellen naar UPS uit eindelijk ( na een lange wachttijd) een Engels UPS medewerker gesproken voor het missende password voor de lockers, dit zouden ze mij toe sturen binnen 24 uur. echter nooit een wachtwoord gekregen, wel een mail die aangeeft dat mijn pakketje nooit ontvangen is door de Locker locatie terwijl het Proof of delivery aangeeft van wel. weer bellen dat ik graag het mystery van het verdwenen pakketje wil oplossen ik wil mijn pakketje graag hebben. De medewerker was zoals zij zelf aan gaf erg MOE, ik belde immers ook wat later. Ik heb te weinig ruimte om mijn ellende uit te leggen . helaas geen pakketje😢

Marko
03-08-2023

200 dollar betaald om een pakketje uit Amerika te halen, 2 dagen bezorg bevestiging, 2X geannuleerd, de status verspringt nog steeds, zou nu zijn ingeklaard, terwijl er al 2 dagen beloofd is dat het zou worden afgeleverd. Bellen en mailen heeft totaal geen zin. Treurig bedrijf, als je een dienst koopt, horen ze die dienst uit te voeren. Eerste en laatste keer dat ik dit droevige bedrijf in huur!

27-07-2023

Onbetrouwbaar en onkundig bedrijf.

Ondertussen al 13 dagen aan het wachten op een pakje en bij de telefonische klantendienst zijn ze ook al niet echt slim.

Ondertussen is het pakket al 3 dagen na elkaar bij het verkeerde pick-up point aan het proberen leveren.

Als ik in de toekomst zie dat een webshop met UPS werkt ben ik weg. Ik zal dan wel een andere webshop zoeken om mijn inkopen te doen.

Fiz
27-07-2023

Ik had de bezorging op 26 juli gezet. Hele dag thuisgebleven. Daarna een LEUGEN op de track en trace dat ik niet thuis zou zijn geweest. Het zou vandaag uiterlijk 13.45 worden geleverd. Ik belde rond 14.45 en er werd mij beloofd dat het uiterlijk 17.00 zou worden. Wat denk je? NIETS. Nu staat het ineens op morgen. Ik ben ZZPer en opdrachten afzeggen kost geld. UPS is zeer onprofessioneel en incompetent.

Anne
21-07-2023

Wat een ZOOI! Maandag besteld kwam woensdag in huis. DRIE KEER verkeerd bezorgd! Een week later op vrijdag NIKS. Wel elke keer zeggen dag het bezorigd gaat worden he, leugenaars!

18-07-2023

Wat een FLUTBEDRIJF!

Als ik iets bestel en zie dat ze bezorgen met UPS ben ik weg!

Zoveelste keer gewoon niet bezorgen.

laten je de hele dag thuis zitten om vervolgens niet langs te komen op afgesproken tijd.

Nogmaals, zie ik dat een bedrijf bezorgd via UPS doe ik mijn aankoop ergens anders!

Wat betreft de 1 ster die ik ze geef.

Die krijgen ze omdat 0 sterren jammer genoeg niet kan!

Esther
10-07-2023

Je blijft thuis voor het ontvangen van het pakket. Bezorger belt aan, wij zeggen door de 'ring' bel "zet maar neer hoor, en anders kom ik eraan!" de bezorger zegt grof "nee", loopt weg en als we de deur open doen scheurt hij weg.

Klantenservice zegt dat ze niet kunnen wachten omdat ze het te druk hebben.

- naar mijn mening is dit een fout van het bedrijf, je medewerkers onnodig opjagen omdat je niet genoeg medewerkers aanneemt om prettig en klantvriendelijk te laten bezorgen, maar ups denkt hier schijnbaar anders over -

Kennelijk moet je tegenwoordig achter je deur wachten tot ze er zijn zodat je per direct open kan doen, anders mag je je pakket ergens op gaan halen.

Groffe bezorger, omdat hij opgejaagd wordt, dat begrijp ik, dus vooral - slechte klantenservice!

Tjeu
06-07-2023

Hele dag thuis geweest voor UPS, zegt langs te komen, maar komt niet. Dan staat dat het pakket afgehaald kan worden bij een Acces Point en dat die daar al geleverd is, maar pakket is daar nog niet afgeleverd. Wat een clusterfuck bij UPS niet normaal.

Debbie
29-06-2023

Kan ik ook een 0 geven? Duur pakket via ups laten bezorgen. zou gisteren komen ineens bericht " pakket beschadigd gaat retour".

Gisteravond bericht, niet beschadigd wordt vandaag bezorgd. Vandaag weer bericht " is beschadigd , gaat naar depot".

Zou het ermee te maken hebben dat het pakket 50 kilo weegt en de bezorger het weigert te tillen?

Kan me namelijk niet voorstellen dat t hen wat interesseert of een pakket beschadigd is.

Ohja sidenote, we hebben wel 80 euro betaald voor deze bezorging.

28-06-2023

Waardeloos. 14 dagen geleden een bericht ontvangen dat de bezorger het pakket niet kon afleveren. Er was iemand thuis en op de camera's is niemand van UPS te zien. Gebeld en de belofte gekregen dat het nogmaals zou worden aangeboden. Na een aantal dagen een mail gestuurd en het zou nu echt binnen 3 werkdagen nogmaals worden bezorgd. Wederom niemand gezien, nogmaals gemaild en er zou een "2nd reminder" worden gestuurd. Na 14 dagen (!) een mail ontvangen dat het bij een ophaalpunt lag, maar dat het nu retour was naar de afzender. Uiteraard gebeld, maar helaas. er was niets aan te doen. Ondertussen 2 weekenden niet aan de klus kunnen beginnen, maar van UPS totaal geen enkel begrip of iets gelijkaardigs. Ik kon een klacht sturen en mogelijk kregen we de bezorgkosten dan terug, maar ik moest het maar oplossen met de verzender. Ze doen niets met de klacht noch met reviews, maar ik wil graag anderen waarschuwen: als je de kans hebt, kies een andere pakketbezorger. Wat een waardeloze service

Rick
28-06-2023

Ze geven doodleuk met track and trace aan dat ze de volgende dag bezorgen, maar dan komen ze niet en verschuiven ze het naar de volgende dag. Volgende dag hetzelfde liedje, en zo gaat het door tot je je pakket eindelijk veel te laat en vaak beschadigd krijgt. Zo gaat het altijd, ze kunnen nooit hun afgesproken tijd waar maken en toch doen ze elke keer weer doodleuk alsof ze binnen een dag bezorgen terwijl ze zelf ook weten dat dit NOOIT het geval is. En ze maken er ook een gewoonte van om pakketjes kwijt te raken, dan heb je dagenlang helemaal geen idee wat de status is. Kan er niet bij hoe zo'n slecht bedrijf nog kan opereren in Nederland en dat webshops er daadwerkelijk gebruik van maken, dat kost je gewoon klanten.

Aidan
23-06-2023

Bizar dit, consistent beroerde communicatie en afspraken zijn gewoon niet één keer nagekomen. Ik heb een steen in mn buik als ik iets bestel en zie dat de website met UPS werkt.

Anass
22-06-2023

Ik wacht inmiddels al bijna 2 weken op mijn pakketje elke dag wordt er gezegd dat de pakket de volgende dag zou moeten aankomen maar dna staat er bezorgpoging mislukt ontvanger was niet thuis terwijl de pakket niet bij mij thuis wordt geleverd maar bij een acces point en de werknemers die de schuld elke keer weer de schuld geven aan hun chauffeurs