Marcel
06-12-2017

Moeilijke site, 2x zo duur als Kiala!

Ik ben anderhalf uur bezig geweest om een label te printen, site past zelf gegevens aan, ik vul nee in, site veranderd het automatisch in ja. Dat kan toch niet?! Kortom: Onoverzichtelijke site, niet aan te raden! Kiala was goed en goedkoop, UPS is 2 x zo duur, je betaald bijna € 17,- voor een pakketje naar Belgie. (voorheen was dat € 7,50). Voortaan breng ik het pakketje zelf wel naar Belgie met de auto :)

Tilly

Waardeloos!

Na lange tijd met Kiala tientallen pakketten per week verstuurd te hebben naar volle tevredenheid (snel overzichtelijk, meerdere etiketten aanmaken alvorens te betalen verstuurde ik na de overname nog maar 1a2 pakketjes per week met het nieuwe UPS en dan alleen op uitdrukkelijk verzoek van de klant. Tot mijn verbazing kon ik nergens op site vinden waarom ik naar Terneuzen opeens ruim 11 euro moest betalen, ook de klantenservice wist het niet en moest ik technische diens maar bellen. Via google op deze site gelezen dat het is omdat het een afgelegen gebied betreft? Waarom staat dat nergens op de UPS site dan? Nu het pakket met DHL verzonden voor 5 euro naar Terneuzen en ging nog snel ook zeg.binnen een paar minuten een etiket uit de printer! Jammer dat een goed bedrijf als Kiala zo de nek omgedraaid is.mij zien ze in ieder geval niet meer teug bij UPS als vaste klant! Bagger bagger en nog eens bagger.

Karin

Verdriedubbeling van de verzendkosten

Heb een pakje verzonden naar finland; eind bedrag wat ik moest betalen aan paypal voor dat ik het etiket kon afdrukken 17,79 euro ( 3 x gecontrolleerd! ) dus verstuur het pakje , goed aangekomen en krijg nu een factuur van 87,97 euro in de brievenbus! en natuurlijk reeds van paypal afgehaald. Ik heb mijn dochter nog eens laten controleren en die kwam juist hetzelfde uit! een schande om mensen zo op telichten

Marc
04-12-2017

Hopeloos UPS, vaarwel Kiala

Hopeloos, verzend nu NIETS meer via UPS, via Kiala verzond ik wekelijks 2 a 3 pakjes. Nu doe ik dan via Post.nl, deze is ook in Belgie aktief. UPS richt zich meer op bedrijven, en NIET klantvriendelijk naar particulieren.

Leon
04-12-2017

Waardeloos, jammer van Kiala!

Kom al niet aan een tarieven lijst, laat staan dat ik nog ga proberen iets te verzenden! Het einde van Kiala en UPS komt er in Nederland nooit goed in op deze wijze! Als Sint het wist zouden ze in de zak gaan!

Jannie
Jannie
03-12-2017

Super

Superrrr superrrr superrrr

Robin
Robin
03-12-2017

Dit is huilen met de pet op

Ik heb massa's pakketten verstuurd met Kiala en nooit een probleem gehad. UPS maakt er zo een ongelofelijke, duurdere warboel van. ik heb nog nooit een bedrijf zichzelf zo de nek zien omwringen. Dit is een service die ik iedereen afraadt. Met Kiala hadden ze goud in handen, maar dit is bagger van de allerlaagste soort.

Yorick
Yorick
02-12-2017

Slechter dan dit bestaat niet

Wat een slechte bezorg service. Dan maar iets meer betalen voor PostNL!

Jolanda
Jolanda
02-12-2017

Drama

Wat een ellende, probeer al drie dagen pakketten te verzenden voor mijn bedraf, steeds op het eind van het invulproces een foutmelding. Nummer gebeld wat er staat, bestaat niet meer, ander nummer gedraaid. Een dame die het ook niet weet. Belt u de technische hulp maar. Gebeld, Engelstalige man vraagt me een momentje te wachten op zijn Nederlands sprekende collega. Half uur gewacht. €€€€ ben r klaar mee, wat een bagger!

Hooijer
29-11-2017

Omline verzendklaar maken is drama

Ik sluit me aan bij alle andere recente klagers. Ik heb nog nooit zón puinhoop gezien. Terwijl het zo eenvoudig kan. Viorheen Kiala was snel en simpel

Alfons
29-11-2017

Hoe verlies ik mijn klanten

Pakket aangemeld voor ophalen bij een UPS access point voor de prijs van €4,00. Heel veel gegevens moeten invullen en uiteindelijk kan ik via ideal betalen. Totaal prijs €5,39. Aanmelding is niet meer te annuleren, weg winst van de verkoop. Is mijn eerste maar tevens laatste pakketje via UPS. Ga in het vervolg via DPD versturen naar een ophaalpunt voor €4,00. UPS bedankt.

Hielke
28-11-2017

Helemaal waardeloos

Destijds met Kiala veel pakketten verzonden tot volle tevredenheid. Nu met UPS is het niet meer te doen, ik snap geen biet van de website, wat een onoverzichtelijke bedoeling.

Lekker naar de concurrent.

DOEI!

Jikkie
27-11-2017

Spullen stuk

Ik had een schaal en kan opgestuurd alles netjes verpakt Maar het was beide stuk(hier is echt niet netjes mee omgegaan) Kiala wil mijn klacht niet in behandeling nemen ! Wat een slechte service Bij het Kialapunt waar ik het had gebracht zeiden ze dat de chauffeurs de dozen gewoon neergooiden

27-11-2017

UPS, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan!

Vreselijk, wat een klantonvriendelijke en omslachtige website. Probeer nu al drie dagen een pakket voor verzending aan te melden en een verzendlabel te printen. Probeer eerst je weg eens te vinden in het doolhof van de UPS site, vervolgens moet te overdreven veel informatie verstrekken en heb je dat allemaal gedaan, dan kun je geen verzendlabel afdrukken. Omslachtig allemaal terwijl het zo makkelijk kan zijn! Op deze manier drijf je de klanten makkelijk naar de concurrent. Opdracht nu dus maar geannuleerd, ik ga maar eens kijken bij PostNL en GLS - kost wellicht iets meer maar zoveel makkelijker en klantvriendelijker!

Erik
25-11-2017

Van Kiala naar UPS: From hero to zero

Heb al jaren honderden pakketten verzonden met Kiala. Dit ging vlot, probleemloos en makkelijk. (Ooit 1 pakketje 'zoek' geraakt maar dat is uiteindelijk netjes bezorgd.) Sinds verzenden met UPS-website moet . *zucht*. Onoverzichtelijke website. Na veel zoeken gevonden waar wat in te vullen. Alles ingevuld - foutmelding e-mailadres ontbreekt, terwijl dit wel mooi is ingetikt. UPS Access Point zoeken: knop werkt niet! Via een andere weg verzending ingeven lukt Access Point ingeven dan weer wel. Maar dan is de prijs foutief. Dit is een grote rommelhoop. Heel veel tijdverlies. Mijn pakketje kan nog steeds niet weg . Onbruikbaar.

Elena
24-11-2017

Online frankeren lukt niet!

Ik verkoop kleding via marktplaats en wilde voortaan met UPS gaan versturen. ik heb tegen al mijn klanten gezegd dat ik voortaan met UPS zou gaan versturen en niet langer met post NL. want dat scheelt verzendkosten. toen ik echter mijn pakketten wilde frankeren met UPS lukte dit maar voor een klein deel want al snel gaf UPS aan dat er vanwege een ¨intern probleem¨ niet verder gefrankeerd kon worden, mijn betaalopdracht werd simpelweg niet uitgevoerd waardoor ik gedwongen was een groot deel van mijn pakjes alsnog met Post NL. te versturen terwijl mijn klanten minder verzendkosten hadden betaald. ik draaide dus zelf voor de kosten op dankzijn UPS! ik heb ze gemaild maar kreeg geen antwoord, toen uiteindelijk maar gebeld en daar werd mij gezegd dat ze vaker problemen hadden met Ideal en of ik misschien op een andere manier kon betalen. Toen ik echter met mijn creditcard probeerde te betalen lukte dat ook niet en contant betalen bij een UPS punt lukt ook al niet. het heeft me al met al denk ik ong. 50 euro extra frankeerkosten opgeleverd. een negatieve ervaring. erg jammer want ik had graag met UPS verstuurd.

Lizet
22-11-2017

Verzendkosten 2x betalen?

Beste ups, Op 21 september heb ik het pakketje 1ZL3YT80YZ05513934 met de kortingscode van oude Kiala betaald via IDEAL € 3,04. Nu vandaag krijg ik nog een keer voor hetzelfde pakketje een factuur 20174706472 thuis a € 4,05. Dit kan toch niet de bedoeling zijn? Ik hoor graag hoe jullie dit gaan oplossen.

Mvg Lizet

Cor
22-11-2017

Pakketje zoek ?

Op 2 November pakketje verstuurd, kwam 14 dagen later aan op de verkeerde bestemming, geen mailtje, ben toen zelf maar gaan zoeken. H.e.e.a. zou maximaal 5 dagen onderweg zijn pakketje bij afhalen flink beschadigd. Dit was dus mijn laatste verzending met Kiala/UPS

Astrid
20-11-2017

DRAMA!

Ik ben ruim een uur bezig geweest met aanmelding/versturing/betaling online. Bedrag betaald, bedrag afgeschreven, site knalt eruit, alles weg. Geen label, geen mail, geen bewijs, niks. WAT EEN DRAMA-SITE!

Margarita
17-11-2017

Nogmaals

Ik heb een tijdje geleden een klacht ingediend over het feit dat ik voor en label betaald heb maar niet ontvangen. Nou breekt mijn klomp, ik kreeg gisteren een factuur binnen van € 4,05 euro om die te betalen. Ik heb die van jullie tegoed hoor! Waarom een factuur? Ik betaal altijd direct online! Ik begrijp er niks van. Graag uitleg.