Rob
11-12-2017

Ze zijn bereid om je te helpen, daar waar je het nodig hebt.

Deze klacht is opgelost

Tweede verzending met Kiala

De eerste verzending ging prima, mooi op tijd. Pakket keurig op orde. Tweede verzending is verzonden, maar nooit bij mij aangekomen. Hoop nog steeds dat ze mijn pakket eerdaags aanbieden bij mijn kiala/UPS punt in Driebergen. Denk dat dit dus niet de goede oplossing is, als je als service (tegen betaling) pakketten bezorgd, moet je het goed doen, anders NIET aan beginnen. Zoek contact met kiala/ups, maar zou niet weten hoe.

Update van 16/11/2017:
Kreeg info dat ze een track en trace nummer nodig hebben, maar die heb ik nooit ontvangen. Had ik bij het eerste pakket ook nooit ontvangen, Kreeg gewoon een mail dat het pakket klaar lag in Driebergen bij het Kiala punt.

Dana
Deze klacht is opgelost
15-11-2017

Verzenddatum s avonds laat vervroegd naar dag zelf na betaling

Dit is echt zooo belachelijk. Sowieso zou het 3,04 kosten om pakket te verzenden. Na een enorm gedoe met van alles zorgvuldig invullen en controleren €5,92 betaald via iDeal. Krijg ik mail terug, log ik in, blijkt dat ze i.p.v. van donderdag op vrijdag, zelf de verzending van woensdag op donderdag hebben gezet, zonder mijn toestemming, op woensdagavond terwijl het al half negen s avonds is en dus alle winkels al lang dicht zijn.!Pffff.:-(

Mark
15-11-2017

UPS 1 groot drama !

Ben meer dan een uur bezig geweest om alles in te vullen en dan blijft dat download symbool maar draaien.

NOOIT meer UPS, gewoon maar met Post.nl, lekker makkelijk, snel en vertrouwt !

Corien
Corien
14-11-2017

Ander acces Point

Mensen, ik heb altijd met veel tevredenheid per Kiala verzonden. Zij zijn sinds kort onder de vlag van UPS. Ik verzond mijn 2e pakketje met UPS. Ik zag tot mijn stomme verbazing op 1 november dat het op een ander punt verderop was afgeleverd. Inmiddels 8 keer contact gehad met UPS telefonisch en per mail, met beide UPS access punten. De ontvanger heeft geen auto en moet nu 9 km fietsen naar het op te halen punt. Ik ben steeds aan het lijntje gehouden door UPS dat ze aan de juiste afdeling door zouden geven dat het terug moest naar het andere punt. Na 14 dagen belt er één of andere . van UPS dat ze volgend de vervoersvoorwaarden hebben gehandeld en dat het pakje retour komt naar mijn ups punt. Ik wil jullie hierbij waarschuwen voor de UPS praktijken en raad je aan hier niet mee te verzenden.!

Chris
10-11-2017

Zo omslachtig dat je je afvraagt of je uberhaupt nog iets wil verzenden.

Vroeger altijd met tevredenheid kiala gebruikt, is blijkbaar recentelijk UPS geworden. Iets versturen is nog nooit zo omslachtig geworden. Na meer dan een half uur op de onoverzichtelijke website gezocht te hebben naar verzendtarieven eindelijk een PDF document van 66 paginas gevonden! Houd maar op ik kan niet meer.

Coby
09-11-2017

5 klachten over Kiala, nu UPS

Ik heb 5 klachten over Kiala, geschreven op ervaringen.nl. Kiala nam contact op en zou het uitzoeken, ze vroegen alle informatie over ontbrekende pakketten en kapotte pakketten. Nu Kiala over gegaan is naar UPS, heb ik UPS gebeld met de vraag of zij deze klachten op kunnen lossen. UPS zegt vervolgens niet verantwoordelijk voor de klachten van Kiala te zijn en dat ik maar contact opnemen met het emailadres van Kiala. Dit heb ik vervolgens gedaan en tot op heden geen reactie. Ook heb ik bovenstaande gemeld op ervaringen.nl Ups ging heel snel reageren na deze reactie. UPS maakte per mail te kenbaar dat ze het gingen uitzoeken. Ik heb meteen alle informatie gestuurd over deze verloren/pakketten en vervolgens heb ik nooit meer iets vernomen.Voor ervaringen.nl doet UPS dat hij iets onderneemt.maar UPS doet helemaal niets. Sorry, ik vind dit een erg slechte zaak! Ik als kleine ondernemer kan niet geloven dat zulke 'grote' ondernemingen als UPS alle klachten aan hun laars lappen!

Ruben
08-11-2017

Achteraf nog een factuur.

Als je hart en portemonnee wilt sparen, geen zaken mee doen.

L.

Prutsers!

Website is een groot drama, ongelofelijk veel werk om alles in te vullen en er uberhaupt achter te komen wat het verzenden gaat kosten. `J ehebt er bijna een dagtaak aan. Wie heeft dit verzonnen?

Verzendlabel niet ontvangen, mails niet ontvangen of te laat. Site werkt niet naar behoren.

Als je klantenservice benaderd weten zij het eigenlijk ook niet helemaal.

Ik vind het bijna knap om dit anno 2017 voor elkaar te krijgen. Ik ben niet zo snel met negatief commentaar maar dit is een woord BAGGER.

Ik ga wel naar DHL of Post NL.

Michelle
Michelle

Onbekwame medewerker

Via deze website een melding aangemaakt (5125481) over de hoge verzendkosten binnen Nederland (Terneuzen, € 11,29). Binnen een dag een reactie: verzendkosten zouden toch € 4,06 bedragen. Via website lukte me dit niet. Gebeld met klantenservice. Uiteindelijk blijkt de info die hun medewerker heeft gegeven als reactie op mijn melding niet te kloppen. Verzendkosten zijn toch € 11,29. Conclusie: medewerkers zijn niet op de hoogte van hun eigen verzendkosten. Nooit meer UPS.

Paul
07-11-2017

Let's make America great again.

Wat een ongelofelijke prutsers, die Yanks. Dit weekend 2x hetzelfde pakketje geprobeerd, onnodig ingewikkelde procedure en na de geslaagde betaling met Ideal geen spoor van een verzendlabel! Bellen met klantenservice levert niets op. Met Kiala was het in 10 minuten gefikst. Dus maar terug naar Post NL.

Lot
06-11-2017

Hoe lang kan verzenden duren?!

Vorige week zondag iets besteld via marktplaats. Mevrouw heeft dit de volgende dag meteen verzonden maar tot op heden, 8 dagen later, nog niks ontvangen. Mevrouw bij het UPS Access Point vertelde me dat ze gemiddeld 2/5 werkdagen levertijd hebben. Weet iemand wat normaal gesproken de levertijd is en waarom dit zo lang duurt?

Wil

Kiala werkte prima.

Wat een enorm gedoe om de website in te vullen. Een van de ontvangers heeft na 2 weken nog steeds geen e mail om op te halen. Nu 4 keer gebruikt en stop er mee.

Billy

Verzending via UPS een ramp

Het ontvangen van een pakje via UPS is een ramp. Duurt weken en dan heb je nog niets. Voorheen via Kiala was een week of anderhalf en het pakje was er. Ook de berichtgeving van Kiala via internet was ook goed. Zal zelf niets meer via UPS verzenden. Ga in het vervolg weer via Post.nl.

Arz
05-11-2017

BETAALD MAAR GEEN EMAIL MET VERZENDLABEL ETC ONTVANGEN

Ik heb net proberen een pakket online te verzenden omdat ik dacht dat het zo makkelijk zou gaan als eerst met kiala. Maar nee, zoveel typwerk en uiteindelijk betaald. Ook ging het geld van me rekening meteen af. Maar ik heb daarna helemaal geen mail gekregen van ‘UPS’? Helemaal geen verzendlabel niks. mijn geld is weg en ik kan mijn pakket niet eens meer verzenden? Wat een domme site. Ik betaal liever meer voor postNL die wel alles netjes doet.

Lieke
Lieke
04-11-2017

Wat een drama!

Ik verstuurde heel veel pakketjes via Kiala, en doorgaans wat ik erg tevreden. Het was goedkoop en de website sprak voor zichzelf. Nu moet het via UPS. Wat een drama! Wie heeft die site bedacht? Ik ben minimaal 20 minuten bezig met het invullen van alle velden. Dit kan toch niet de bedoeling zijn? Ik kwam ineens ook uit op een prijs van 21 euro ipv 3,95 euro.

Ik was fan van Kiala, maar ga nu weer terug naar PostNL. Die weten in elk geval wel hoe ze een site moeten bouwen. Drama, UPS! Jullie gaan heel veel klanten verliezen.

Geen aanrader dus!

Anne
04-11-2017

Heimwee naar Kiala

En dan héb je eindelijk die formulieren ingevuld en betaald en pakket verstuurd, dan dit: ontvanger krijgt géén bericht dat er een pakket klaar ligt, verzender hoort ook niks, pakket wordt teruggestuurd! Klanten service: 'Ja, dan is er iets misgegaan, heel vervelend, dan moet u het pakket opnieuw versturen, ja, dan moet u ook opnieuw betalen, heel vervelend, fijn weekend verder.' WTF?

John
03-11-2017

Kiala . verzendkosten online 3,04 tot 20 kilo maar wel naheffing van 10 euro

Kiala ups verstuur hier niks mee ik heb vier pakketen van 18 kilo verstuurd , op de kiala website staat 3,04 verzendkosten per pakket tot 20 kilo via online betalen en label aanmaken .maar dan krijg je nadien nog wel een pittige rekening (plus minus 10 euro per pakket) gestuurd verstuur dus niks met kiala want het klopt van geen kant en contact opnemen is haast niet voor elkaar te krijgen opl*chting is het

F.J.
02-11-2017

Slechter kan het niet

De zending is nu meer dan 1 maand onderweg. Inmiddels 7 verschillende UPS mensen gesproken, allen roepen iets anders en niemand die weet waar de zending is. Op klachten wordt niet gereageerd. Op een paar mails wordt gereageerd zonder dat ze een antwoord geven. Een losgeslagen bende is het daar. Waar is mijn zending UPS?

Zaza
01-11-2017

Uur bezig met formulier en rottige website

Wat een omslachtige website van Ups zeg. Gewoonweg V R E S E L I J K ! Ik dacht even een pakje te versturen, even uitprinten tralala. Ik zou bijna zelf in de auto springen om het te gaan brengen dat gaat sneller. Kiala was veel beter. Eerst krijg ik een prijsopgave na veel geharrewar van ruim 13 euro terwijl dit bijna 4 euro zou zijn. No way! Zoek zoek zoek en je zoekt wat af op die rotsite van Ups. Wat een drama.Terug weer naar google en. Uiteindelijk kom ik via een Kiala link wederom terug op de ups website alleen dit keer met korting en na bij elkaar anderhalf uur prutsen rolt het etiket uit mijn printer. Ook niet zonder allerlei problemen want het etiket was zoek door popup blocker . Welke jojo heeft die site zo verzonnen zeg. En wat een belachelijke vragenlijst. Betalen gaat ook moeizaam. pffff. Dramatisch. Ik ga via een ander mijn pakketjes laten versturen.

Albert
01-11-2017

Zelf brengen gaat sneller dan het formulier invullen

Pakketje versturen van inleverpunt in Nederland naar ophaallocatie in belgie. voor dat je weet wat dat moet gaan kosten ben je zo een uur verder. Dan denk je de prijs te weten en ga je de verzendmodule opstarten. Dan wordt het spannend, zo gauw als je pakketje groter is dan 25x25 x25 cm springt de kostprijs met sprongen omhoog, niet leuk als je net een prijs hebt afgesproken. Nee, dan was kiala een stuk makkelijker en voordeliger. Ik verstuur niet meer met UPS, gewoon weer naar het vertrouwde Postnl, eenvoudig en supersnel.