UPS reviews

1.2

Albert
29-01-2018

In vergelijking met Kiala is UPS een ramp. Via hun site een acces point zoeken werkt niet goed. Via Google gaat het beter. Op een gegeven moment moet je een afleverlokatie kiezen. Afgezien van het feit dat het voor mij handigste Kialapunt niet meer mee doet, krijg ik wel een lijst met access point, maar kan ik niet selekteren. Ik zou iedereen aanraden om naar DPD te gaan. Laat die Amerikanen lekker in de stront zakken met hun ingwikkelde verhalen.

Albert Knop

Laura
29-01-2018

WAARDELOOS!

Een paar jaar met volle tevredenheid gebruik gemaakt van Kiala. Zowel als verzender als ontvanger. Nooit problemen gehad. Echt zo ontzettend jammer dat dit nu verleden tijd is. :(

Sinds UPS de boel heeft overgenomen, is het een zooitje. Ten eerste kost het een dagtaak om uit te vogelen hoe je een zending aanmeldt/paketlabel aanmaakt. Vervolgens ben je nóg een extra dagtaak kwijt aan het invoeren van allemaal overbodige informatie. Zeer gebruiksonvriendelijk! Zo’n labyrint nodigt je niet uit tot het verzenden van pakketjes. Anderzijds zit ik als ontvanger nu al ruim twee weken te wachten op een pakketje, dat nog steeds niet is afgeleverd bij mijn UPC Accesspoint. Van de track & trace “abracadabra” word ik ook al niet veel wijzer. Op 15 januari is het pakketje verzonden, de verwachte aankomst datum was toen 18 januari. Op 19 januari zag ik dat het was gewijzigd in de 24ste, maar inmiddels is het 29 januari en heb ik nog steeds mijn pakket niet. Wanneer ik het dan wél kan verwachten weet ik niet. Sinds twee dagen krijg ik op de track & trace website van UPS de mededeling dat de informatie over de verwachte leverdatum “niet bekend” is. Op 20 januari heeft een “bestemmingsscan” plaatsgevonden ergens op een onbekende plek in Amsterdam en dat is het laatste wat ik weet over de voortgang van mijn zending “in transit”. Morgen maar even bellen met de klantenservice van UPS. Al denk ik - gezien de voorgaande reviews hier - dat ik daar niet te veel van moet verwachten. Wat een ongelooflijke slechte koerier is dit zeg!

Sjan
27-01-2018

Twee maal factuur , en is al door mij betaald

Voor de tweede maal krijg ik een factuur van UPS om te betalen . De vorige keer zeiden ze , gewoon verscheuren . Hun fout . Opnieuw weer een brief gekregen om te betalen , met als dreiging binnen 14 dagen niet betalen dan wordt het bedrag met 50 euro verhoogd . gisteren gebeld , 2 , maal 10 min aan de tel gehangen maar geen kontakt . Maar een mail gestuurd . Hele slechte ervaring dus

Hellen
26-01-2018

Een factuur gekregen ?

Wat een waardeloos bedrijf! Zomaar een factuur gekregen voor een pakket wat al in November verzonden is! En betaald vooraf! Een dreigende brief ook nog.heb een klacht ingediend en ben hier niet van gediend ook heel raar de brief was verzonden naar mijn huisadres met alleen mijn voornaam als aanhef.lekker profi!

25-01-2018

Wat een drama

Veel pakketten verstuurd met Kiala. Super voor € 3,95 een pakje nar een Kiala-punt. Nu probeer ik het weer en ben na 1 uur invullen en zoeken nog nergens. Bestaat geloof ik niet meer.

25-01-2018

Totaal onoverzichtelijk

Ik zou gelijk 'Access Point' veranderen in 'No Entrance Point'. Wat een onduidelijke manier van communiceren via de site van UPS. Kiala had alles prima voor elkaar. Snel, duidelijk, goedkoop, perfect. UPS is in alles het tegengestelde. Langzaam, onduidelijk, duur en slecht voor elkaar. Jammer dat goed functionerende, relatief kleine bedrijven, worden opgeslokt door mastodonten die hun zaken slecht of helemaal niet voor elkaar hebben. UPS? Einde verhaal voor mij!

Eveline

Ik wil Kiala terug!

Wat een grote teleurstelling dat Kiala er niet meer is. Werd net doorgelinkt naar de site van UPS, en ben na een halfuur zoeken afgehaakt. Volstrekt onmogelijk om uit te vinden hoe je een pakket kunt versturen, wat het kost, waar je het moet afleveren of ophalen. Zo absurd onduidelijk, dat het BananaSplit lijkt. Of een opzettelijke actie met ondoorgrondelijk motief. Werkelijk schandalig hoe UPS de mooie service Kiala heeft vernaggeld.

Kaat
24-01-2018

Omslachtig niet gebruikers vriendelijk, noch tijdige levering

Aantal uur bezig geweest om mijn pakket verstuurd te krijgen. Met Kiala was het zo klaar. 18 januari zou het geleverd worden, dat is pas 20 januari geworden. 1 week onderweg. Erg fijn voor mijn klanten. Niet dus.

Olga
24-01-2018

UPS waar blijf je met excuses en verbeteringen?

Net als hele velen met mij. Kiala was top! ups is een ramp, echt een drama. Wat anderen geschreven hebben over een superonduidelijke website (hoe verzend ik een godsnaam een pakket, zoals ik eerst super gemakkelijk en goedkoop via kaila deed?) is allemaal, helemaal waar. Het is gewoon niet te doen. Mensen haken af. Geen alternatief voorhanden, dus mensen stappen toch maar massaal terug naar postnl. Die zijn er blij mee. Is er toch nog iemand blij. Ups moet zich diep, diep schamen dat ze kiala, een zo'n klantvriendelijke, goedkope, dankbare verzendwijze van vooral particulieren, om zeep hebben geholpen! kiala, kun je ups niet aanklagen of zo? radar/kassa, kunnen jullie niet helpen? zovelen de dupe, wie kan hier iets aan doen?

24-01-2018

Onnodig veel vragen en uiteindelijk na een paar minuten is pas de prijs duidelijk. Als verkoper moet je wel eerst het pakket hebben ingepakt, oftewel vooraf een verzendprijs communiceren in de "dealmaking" met je klant is niet mogelijk.

Per
23-01-2018

Onbegrijpelijke prijsstelling, make ups greedY again

Kiala was duidelijk, betrouwbaar voor particulier voor de MKB, v.d. klant, overzichtelijk. UPS complex, onduidelijk, DUUR (nl mijn WERK tijd om dingen uit te zoeken per leverancier). Niet meer doen. Afhaker voor Nederland. Jammer van de MKB die zich als ophaalpunt opgeven. Post NL plaatst pakketten v.d. deur, bij onbetrouwbare/werkloze/ buren, dat is geen alternatief! Nog erger propt dingen niet die niet gevouwen mogen, door de bus. make u p s greedy again. stupid 1970's corss selling website approach. Zero points in the euro-posting-song festival.

23-01-2018

Nooit meer UPS, kosten onduidelijk, verzend gegevens invullen waardeloos, onnodig veel vragen, invervolg alleen maar via Postnl verzenden, iets duurder maar bezorgen aan huis. Jammer dat Kiala niet meer bestaat!

Li
22-01-2018

Kiala Top.UPS omslachtig!

Vorig jaar voor het eerst gebruik gemaakt van Kiala. Helemaal TOP! Duidelijke site, makkelijk toegankelijk, duidelijk prijsoverzicht. Nu wil ik weer een pakketje via Kiala versturen en "verdwaal" ik in een warboel. Zit ik zomaar, zonder dat ik het weet, op de website van UPS. Nou dan toch maar eens kijken hoe ik hier een pakketje vandaan moet versturen.weer één en al onduidelijkheid en onduidelijke vragen, waarbij ik angstvallig in de gaten houdt of de prijs bij elke toetsaanraking omhoog gaat. Uiteindelijk toch maar de "zending geannuleerd". Ik zoek wel verder. maar niet via UPS

Mar
21-01-2018

Weerbaarheid Ups site

Heel erg Waardeloos

20-01-2018

Kiala Top - UPS grote Flop

Hier valt niet mee te werken. Veel te veel vragen, geen vaste prijslijst waardoor prijsopgave aan kopers niet vooraf te doen is (te omslachtig) - Zolang dit niet veranderd zal er door mij niets via UPS verzonden worden.

19-01-2018

Afrader

Zolang ze niet eenvoudig klik en klaar maken met voor de klant vooraf duidelijke webpagina.net als kiala. ABSOLUUT afrader door te veel kleine lettertjes , pagina's vol met informatie in vullen voor dat je ook maar 1 pakketje klaar hebt, dat is niet te doen. en ja zo als verwacht ook nog eens duurder dan voorheen. zelfs bij het access point snapte mijn uitgeprinte en aangemelde bon niet eens. en na het versturen kreeg ik een e-mail van de klant waar zijn pakketje bleef?. was vertraagt en niet naar het service punt gestuurd.

Arie
19-01-2018

De meest klant-onvriendelijke website!

Of men wil van de oude Kiala klanten af of wijzig/verbouw de website.!

Xxx
17-01-2018

Extra factuur van 4,07 euro

Vandaag factuur ontvangen van 4.07 euro, terwijl ik altijd al van te voren had betaald voor alle pakketjes, voor de labels uitgeprint kunnen worden. eerst uitgezocht om welk pakje het ging, betaling gecheckt en gebeld met UPS (gelukkig niet al te lang in de wacht), blijkt dat ze landelijk naar iedereen(?) deze onjuiste factuur van 4,07 euro hebben verstuurd. hoef je dus niet te betalen. Maar ja, hoeveel mensen gaan dit uitzoeken en bellen etc,? ben je ook weer best wat tijd mee kwijt. ik vind dit echt heel slecht, nooit meer een pakje met UPS! veel te veel gedoe.

Stijn
14-01-2018

Omslachtig en duur

Het vroegere Kiala is officieel dood. UPS is heel omslachtig en uiteindelijk ook stukken duurder. Bovendien werd mijn pakketje niet eens geleverd naar het gevraagde access point, maar een heel eind verder. Dat doen ze soms zonder vragen indien het druk is.

Jasper
12-01-2018

Langzaam, verwarrend, ondoorzichtig

Er is geen heldere prijslijst en het kost je een hoop tijd om een pakje te vrzenden. Alles wat Kiala goed maakte is er niet meer. Waarom heeft UPS Kiala dan overgenomen? voor de locaties die Kiala punt waren? Nu versturen ze er niks meer lijkt me zo. Niemand die er nu nog gebruik van maakt.