John
03-11-2017

Kiala . verzendkosten online 3,04 tot 20 kilo maar wel naheffing van 10 euro

Kiala ups verstuur hier niks mee ik heb vier pakketen van 18 kilo verstuurd , op de kiala website staat 3,04 verzendkosten per pakket tot 20 kilo via online betalen en label aanmaken .maar dan krijg je nadien nog wel een pittige rekening (plus minus 10 euro per pakket) gestuurd verstuur dus niks met kiala want het klopt van geen kant en contact opnemen is haast niet voor elkaar te krijgen opl*chting is het

F.J.
02-11-2017

Slechter kan het niet

De zending is nu meer dan 1 maand onderweg. Inmiddels 7 verschillende UPS mensen gesproken, allen roepen iets anders en niemand die weet waar de zending is. Op klachten wordt niet gereageerd. Op een paar mails wordt gereageerd zonder dat ze een antwoord geven. Een losgeslagen bende is het daar. Waar is mijn zending UPS?

Zaza
01-11-2017

Uur bezig met formulier en rottige website

Wat een omslachtige website van Ups zeg. Gewoonweg V R E S E L I J K ! Ik dacht even een pakje te versturen, even uitprinten tralala. Ik zou bijna zelf in de auto springen om het te gaan brengen dat gaat sneller. Kiala was veel beter. Eerst krijg ik een prijsopgave na veel geharrewar van ruim 13 euro terwijl dit bijna 4 euro zou zijn. No way! Zoek zoek zoek en je zoekt wat af op die rotsite van Ups. Wat een drama.Terug weer naar google en. Uiteindelijk kom ik via een Kiala link wederom terug op de ups website alleen dit keer met korting en na bij elkaar anderhalf uur prutsen rolt het etiket uit mijn printer. Ook niet zonder allerlei problemen want het etiket was zoek door popup blocker . Welke jojo heeft die site zo verzonnen zeg. En wat een belachelijke vragenlijst. Betalen gaat ook moeizaam. pffff. Dramatisch. Ik ga via een ander mijn pakketjes laten versturen.

Albert
01-11-2017

Zelf brengen gaat sneller dan het formulier invullen

Pakketje versturen van inleverpunt in Nederland naar ophaallocatie in belgie. voor dat je weet wat dat moet gaan kosten ben je zo een uur verder. Dan denk je de prijs te weten en ga je de verzendmodule opstarten. Dan wordt het spannend, zo gauw als je pakketje groter is dan 25x25 x25 cm springt de kostprijs met sprongen omhoog, niet leuk als je net een prijs hebt afgesproken. Nee, dan was kiala een stuk makkelijker en voordeliger. Ik verstuur niet meer met UPS, gewoon weer naar het vertrouwde Postnl, eenvoudig en supersnel.

Kimberley

Overname Kiala door UPS slecht

Na veel, echt veel gesukkel met het invoeren van alle gegevens die UPS wil, kwam ik op een bedrag van €11,29 uit. Bij Kiala was dit altijd €3,95 en was ik in no time klaar met invoeren. Na erg lang in de wacht te hebben gestaan bij de klantenservice van ups kreeg ik een zeer incompetente meneer aan de lijn die ook niet snapte waarom ik €11,29 moest betalen. 'Ja mevrouw, dan zal het wel zo zijn', had hij als snuggere opmerking. Dus weer een avondje proberen en wat blijkt!? Ik woon in Zeeland, dus dan komt er toeslag voor afgelegen gebieden bij! Echt te gek voor woorden dit! Kiala vond dit nooit een probleem en Postnl rekent ook geen absurde toeslag! Nou UPS jullie gaan zo toch veel klanten verliezen, inclusief mij.

Lisa
Deze klacht is opgelost

Pakket status blijft hetzelfde

Vorige week 25/10 heeft iemand een pakje verstuurd voor me. Nu is het pakketje nog steeds in het afgeefpunt van de verzender.

JoCa

Krankzinnige verzendformulier

Verzendformulier van ups is: bezopen, belachelijk, onzinnig, absurd etc etc etc. aub kijk eens naar het formulier van : Kiala, DPD, DHL TNT , Dit zijn klantvriendelijke formulieren. Die van UPS is echt een drama

JoCa

Patrick
31-10-2017

Na ideal betaling alsnog factuur ontvangen!

12-10-2017 heb ik vier pakketten afgegeven om verzonden te worden naar een ander ups-punt. Eerst wilde ik ze niet verzenden, maar omdat deze persoon de velgen zo graag wilde hebben er toch maar meet akkoord gegaan mits hij de etiketten zou verzorgen zodat ik niks hoefde te doen als de pakketjes te verpakken, de labels erop te plakken en weg te brengen naar het dichts bijzijnde ups punt. De pakketten werden gescand en er werd akkoord gegeven voor verzending, ook was alles netjes betaald.

Nu: 2 weken later krijg ik rekeningen van bijna 10 euro per stuk. Of ik deze rekeningen wil voldoen terwijl alles al netjes betaald is.

Ik raad iedereen af om zaken met ups te doen oplichterij!

Charlotte

Geen traceernummer

Ik heb vorige week donderdag (26/10/17) een pakket verstuurd via UPS/Kiala. Ik heb het etiket afgeprint, pakje afgegeven, maar tot op heden geen enkele mail ontvangen. Ook de voorziene ontvanger heeft nog geen enkele mail met gegevens ontvangen. Zeer lastig, want aangezien ik geen traceernummer heb, kan ik op geen enkele manier contact opnemen met UPS. Kan iemand me hierbij helpen? Kan ik ups toch contacteren via mail/telefonisch?

Guy
Guy
29-10-2017

Slechte site

Barslechte site om verzendlabel aan te maken kruipt veel tijd in beslag dan kiala

Geen mails voor ontvangen pakket .

Geef kiala maar terug ! Anders is bpost of dpd

Lis
29-10-2017

Drama UPS!

Na het gebruiksvriendelijke Kiala nu naar niet-te-doen-UPS heb ik maar één ding te melden: DRAMA.

Nooit meer bied ik mijn klanten aan dat het verzenden ook goedkoper via UPS kan ipv het dure PostNL.

Els
28-10-2017
Deze klacht is opgelost

Website is onveilig!

Zit te wachten op een pakketje dat dmv Kiala verstuurd is maar heb het nog steeds niet ontvangen. Ik probeer track en trace maar krijg steeds de melding dat de site inveilig is dus je privacy gegevens niet veilig zijn. Ik begrijp uit alle reacties dat het bedrijf niet zo netjes omgaat met de pakket verwerking. Hoop dat mijn pakket alsnog komt.

Gertjan
27-10-2017

Kiala onder UPS is verslechtering

Ronduit slechte website, zeer onoverzichtelijk. Kost veel meer tijd dan toen het nog Kiala was. Ik krijg geen verzendlabel toegemaild, je kan het alleen 1x printen. Mails die bij ontvanger moeten komen, arriveren bij mij. Ontvanger werd totaal niet geinformeerd. Ongelooflijk dat een bedrijf als UPS zo'n slecht product neerzet.

Gerrit
26-10-2017

Drama

2 uur bezig geweest om gegevens goed ingevuld te krijgen op een onoverzichtelijke site. Betalingsmethode moeten instellen voordat dat lukte. NOOIT MEER UPS DRAMA

M. Mulder
26-10-2017

Geen verzendticket af kunnen drukken, wel betaald!

Nadat ik alle gegevens heb ingevuld, heb ik de betaling via Ideal gedaan. Ik ben geen verzendticket tegengekomen voor afdrukken, met als gevolg dat ik deze nergens meer kan afdrukken. Het aangemaakte pakket is ook nergens meer te traceren. Gebeld met UPS en ze gaven aan dat ik 30 dagen moest wachten en dan contact opnemen met de financiële administratie, zodat ik mijn geld terug kan krijgen.

Het overzetten (transitiefase) van Kiala naar UPS is behoorlijk fout gegaan, waardoor de klant nu de dupe is.

Bert
25-10-2017

Teleurstelling website

Zonet getracht om een verzending aan te maken maar lukt niet. Als er iets fout is dan moet je het zelf maar uitzoeken waar de fout zit. Bij betaling kreeg ik ook nog eens een interne foutmelding (niet op te lossen). Contact opnemen gaat niet behalve via duur betaalnummer. Tegenover Kiala is het zeer omslachtig geworden, voor mij hoeft het niet meer. Ik ga gewoon terug naar BPost. Tarief is zelfs voordeliger.

Johnny

Van Kiala naar UPS verslechtering

Zeer omslachtig, duurder, onoverzichtelijker. Mijn beide webshops bieden vanaf heden geen Kiala/UPS verzendmogelijkheden meer aan. Jammer was anders met Kiala prima geregeld.

Emma

Verschrikkelijk.

Probeerde net via Kiala/Ups een verzendlabel aan te maken, ten eerste was het invullen van de gegevens veel omslachtiger dan voorheen, toen ik bijna aan het eind was, liep de pagina vast. Wat een gedoe, ben gaan kijken of er meer mensen problemen hadden en kwam toen op deze site uit. Na het lezen van de reacties weet ik het zeker, ik ga niet via deze weg een pakketje verzenden. Was altijd een fan van Kiala, goede service, goede prijs en goede info. Maar nu durf ik het echt niet aan.

Rog
24-10-2017

Pakket niet te traceren, en nu?

Bij het aanmaken van een zending krijg je als gastgebruiker geen digitale bevestiging van je track & tracenummer. Je krijgt, buiten het label dat je moet printen uberhaupt nergens een bevestiging, ook niet bij het Kiala inleverpunt. Het t&t nummer staat alleen op je verzendlabel mensen, denk hieraan wanneer je het label op het pakje plakt want anders kun je je nergens meer op beroepen. Aangezien het logistiek een grote teringbende is bij UPS/Kiala wordt het pakket vervolgens niet binnen anderhalve week geleverd wat bij zowel ontvanger als verzender bij nogal wat irritatie zorgt. Stap 2: contact opnemen met UPS. UPS doet er ALLES aan om haar contactgegevens nergens vrij te geven, op de hele site ben ik een half uur in rondjes gestuurd op zoek naar een mailadres / invulformulier / telefoonnummer. NERGENS TE VINDEN. Dan maar bellen met het Kiala-inleverpunt, en gelukkig, zij hebben een telefoonnummer. Stap 3: Bellen met UPS. Na een aantal vervelende menus te moeten doorlopen waar je wordt verzocht het t&t nummer in te spreken dat je niet hebt krijg je met moeite toch ns iemand aan de lijn. Maar: 'geen t&t nummer? Dan kunnen we niks doen.' Is dit het initiatief van een stel halve zolen of hebben we hier met een profi internationale organisatie te maken? Ik vraag het me echt af, wat een idioterie zeg.

M. Vis
24-10-2017

Noodgedwongen gebruikt na doorgestuurd te worden via Kiala.

Als gast getracht een etiket aan te maken. Na alles uiteindelijk ingevuld en betaalt te hebben verschijnt geen etiket wegens pop-up blokering. Op geen enkele manier meer aan te komen. Mailen doen ze ook niet, hoezo geen verschil met Ikala? Pas na een maand kan ik contact opnemen om mijn geld terug te krijgen, als UPS zeker weet dat het "verdwenen" etiket niet gebruikt is. Tip: Maak eerst een account aan of verstuur op een andere manier.