UPS reviews

1.2

DDQ
05-01-2018

UPS wat een ramp en duuuuuuuur!

Kiala was reuze, alles eenvoudig en goedkoop. Maar UPS wat een ramp! Website is onduidelijk, omslachtig en heel klantonvriendelijk. Als je dan toch eindelijk op de website ergens uw weg hebt gevonden, staat linksonder de verzendprijs, eerst was het 4.35€, ik dacht, wow, goedkoper dan kiala, tot ik de afmetingen en gewicht van mijn pakket moest ingeven: de prijs was opeens gestegen naar 12.65€! Schande UPS! Zo zul je niet veel klanten maken, ik zal wel iets anders vinden om mijn pakket te versturen. Zelfs bpost is goedkoper

RRR
05-01-2018

Verschrikkelijk omslachtig en geen prijs bekend

Ik verkoop veel via sites als Marktplaats en gebruikte altijd Kiala en daarna UPS. De site nu is een verschrikking, en erger nog. Er is nergens een prijsopgave te vinden. Pas als ALLE gegevens zijn ingevuld krijg je een prijs. Omslachtig en belachelijk. Ik ben hier klaar mee. Verzenden weer via PostNL. Dan maar wat duurder. voor de 1,50 euro verschil hoef ik deze ellende niet.

Da

Tracering

Onduidelijk en niet mogelijk om op zijn minst ochtend/middag/avond in te vullen. Speciaal vrij gevraagd om het pakketje te ontvangen werd het pas om 17.30 uur geleverd toen ik boodschappen was doen terwijl ze volgens tracering s'ochtends zouden leveren.

Kim

Klantonvriendelijk

Eerder deze week een klacht geplaatst. Vervolgens wederom contact met UPS, nu telefonisch. Blijkt dat ik een van de gelukkigen ben die een spookrekening heeft ontvangen door 'een foutje in het systeem'. Jammer dat ik hier tijd en energie in moet stoppen ipv UPS mij aanschrijft of dit op internet plaatst.

Hermineke

Verzenden

Waar is Kiala gebleven waar je voor €3,95 een pakket kon versturen? UPS is duur!

Leon
04-01-2018

Kiala wat is er gebeurt?

Wat een ontzettend onhandig, onduidelijk en vervolgens duuuuurrrrrrr. Man man man

Albert
03-01-2018

Label aanmaken kost een uur en onterechte factuur

Door dat Kiala niet meer mogelijk was een pakket via UPS verstuurd. Het duurt bijna een uur voordat je een verzendlabel aangemaakt door onduidelijke informatie bij de vragen. Op die dag ook het verschuldigde bedrag aan UPS betaald. Vervolgens krijg je 7 weken later een factuur met het verzoek om een extra bedrag van 4,07 euro. Gebeld met UPS en de factuur blijkt onterecht, gevraagd of ze dat ook kunnen bevestigen maar dat kan niet. Ga er maar vanuit dat ik deze niet hoeft te betalen. Maar voor mij nooit meer UPS

01-01-2018

1 brok ellende om pakket te versturen met UPS

Wat al eerder is aangegeven raad ik iedereen aan om niet met UPS een pakket te vesturen. Je bent er een uur mee bezig om een label te fabriceren, gegevens invullen enz. Wat een gebruiksonvriendelijke site! Je moet universitair geschoold zijn en dan nog heb ik mijn twijfels. Het mag dan goedkoper zijn als bij post.nl maar je krijgt er 25 euro frustratie bij.

Bakstenen
29-12-2017

Drama drama

Wat een drama,ongelooflijk,ik heb gelukkig maar een paar keer wat verzonden met UPS,wil wel andere mensen waarschuwen voor de bak ellende die je over je heen krijgt,gewoon netjes vooraf betaald,moet zelf controleren wanneer iets aankomt dan wordt het ergens op een ander punt bezorgd enz. En tot overmaat van ramp krijg je nog een paar facturen hiervan,ikke niet begrijpen. En ja hoor geen mail adres,en dan nog doodleuk erop zetten"betaling moet plaatsvinden binnen 14 dagen"anders boete,mag ik ook een boete gaan rekenen voor dit alles?

Arthur
27-12-2017

Doolhof UPS

Al eerder iets verstuurd via Kiala, Dat was een hele goede ervaring. Nu weer geprobeerd maar kom bij ups uit en nergens terug te vinden hoe ik dan voor een normale prijs een pakket binnen NL stuur. Dacht dat ik redelijk slim was maar UPS weet mijn ego aardig naar beneden bij te stellen. Ze slaan de plank totaal mis met de vele vragen en onduidelijke site. Hopelijk lezen ze deze ervaringen site ook. Nu maar overgestapt op DPD. Is invullen en wegbrengen. Gewoon zoals het hoort.

Hendrik
27-12-2017

Kiaka was makkelijker en de goedkope tarieven naar Belgie en nog enkele andere landen zijn om zeep geholpen. Waardeloos. Weet iemand een ander goedkoop tarief

Angelique
26-12-2017

Veel te duur en omslachtig

Nergens nooit een melding gehad dat Kiala nu UPS is geworden. Verzenden naar België was altijd €7,50, nu €10,15. DHL is goedkoper dus adios UPS!

Alex
25-12-2017

Een ramp

Kiala werkte, maar nu het UPS is lijkt het wel of ze van Kiala af willen. Veel te omslachtig en stukken duurder. M.a.w. geen Kiala meer en nooit UPS.

Ge
23-12-2017

Waardeloze overgang Kiala naar UPS

De overgang van Kiala naar UPS is absoluut geen verbetering. Erger nog, het is een drama. Voordat je klaar ben en een pakje kunt versturen ben je een kwartier verder. Vandaag (23 dec) probeerde ik wat via de economy service te versturen maar kwam op een bedrag uit van 14,39 voor de zending, goedkoopste mogelijkheid. Welke afleverdatum of inleverdatum ik ook probeerde. De servicedesk gebeld, nou ja, service desk?, kwartier in de wacht gestaan en kwam er ook niet uit. De goede man wilde het gaan uitzoeken. Heb gezegd laat maar zitten, maak wel een DHL verzendlabel aan. Dus vanaf nu geen UPS meer, geef mij Kiala maar terug.

M.
22-12-2017

Verschrikkelijke website

Website blijft maar vragen om adres en plaats, alles is al lang ingevuld. Een drama. Kiala was prima, dit is niets waard. Probeer DHL of betaal iets meer. Nooit meer!

JayGib
21-12-2017

COMPLETE RAMP!

Kiala was tenminste goed, ups heeft alles naar de zak geholpen. Ups hun website is compleet omslachtig en moeilijk navigeerbaar, je vind nergens iets fatsoenlijk terug. Met kiala was het klikken op verzenden, je gegevens invullen en de bon afdrukken, bij ups ben je eerst een halfuur bezig te zoeken naar het juiste verzendmenu! Kiala = goed Ups = shit!

Ups, wanneer gaan jullie er wat aan doen? fix your shit website! Ik verkies momenteel bpost over jullie, en dat zegt veel!

Leon
20-12-2017

Bedrijf heeft site en administratie niet op orde

In oktober verstuurd pakket via UPS. Online betaald waarna label kon worden uitgeprint. Overigens waardeloze site welke anno 2017 niet meer in de lucht zou mogen zijn. Krijg nu een factuur met allerlei dreigementen bij niet betalen als zijnde niet betaald. Definitief over naar DPD, ook vier euro, stuk makkelijker en nog sneller ook!

Caro

Nooit meer UPS

Via Kiala altijd prima verstuurd, ik verkoop nl veel op Marktplaats. Toen werd mij in het bedrijf waar ik de pakketjes moest afgeven (Halfords) opeens gevraagd of ik het voortaan op de UPS site kon regelen. Het leek goed te gaan, na twee keer snapte ik hoe het werkte. Want wat een vervelende site, volgens mij verouderd en veel te omslachtig. Je moet er voor gestudeerd hebben zeg maar. Nu, anderhalve maand later krijg ik een nota via de post. Of ik €4,05 wil bijbetalen voor extra gemaakte brandstofkosten? Dit heb ik nog nooit meegemaakt! Waarschijnlijk ben ik akkoord gegaan met deze shit, want laten we eerlijk zijn, ik heb natuurlijk de algemene voorwaarden er nooit allemaal op nagelezen. Maar een tweedehands rokje versturen naar België wordt zo voor een particulier natuurlijk niet te doen.Je komt toch met een prijs op de site en daar ga je wel of niet mee akkoord. Nee,.UPS, voor mij NOOIT meer!

Eén groot drama

Werkelijk een uur bezig geweest om iets te versturen. Zelfs een klacht over ingestuurd omdat het me verbaasde dat een modern bedrijf zo'n slechte site heeft. Kreeg een zeer ongeïnteresseerde reactie met wat standaard opmerkingen waar ik niets mee kon. Dat heb ik ze gemaild en daarna heb ik nooit meer iets vernomen. Nu anderhalve maand later krijg ik een factuur. Voor de zending die ik toen al betaald had via Ideal. Koekoek.

Dolf

Dramatisch slechte site.

Ik was behoorlijk fan van Kiala maar UPS heeft er helaas een zootje van gemaakt na de overname. Ik heb zelden zo'n slechte site meegemaakt. Ontwerp jaren 90 of zo. Eindeloze verwarrende invulvelden, onduidelijke verklaringen, totaal onlogische indeling en structuur en ook eindeloos veel bugs, dingen die niet worden opgeslagen, rare meldingen enz enz enz. Ik ben net een UUR bezig geweest om een verzendsticker te maken. Het idiote vind ik nog wel dat ze een goed werkend concept gewoon weggooien en vervangen door hun eigen gedateerde shit. Onbegrijpelijk. NOOIT meer. Dan maar extra betalen voor PostNL. Of springt een ander in het gat? Slimme ondernemers, kom op.