UPS reviews

1.2

25-11-2017

Van Kiala naar UPS: From hero to zero

Heb al jaren honderden pakketten verzonden met Kiala. Dit ging vlot, probleemloos en makkelijk. (Ooit 1 pakketje 'zoek' geraakt maar dat is uiteindelijk netjes bezorgd.) Sinds verzenden met UPS-website moet . *zucht*. Onoverzichtelijke website. Na veel zoeken gevonden waar wat in te vullen. Alles ingevuld - foutmelding e-mailadres ontbreekt, terwijl dit wel mooi is ingetikt. UPS Access Point zoeken: knop werkt niet! Via een andere weg verzending ingeven lukt Access Point ingeven dan weer wel. Maar dan is de prijs foutief. Dit is een grote rommelhoop. Heel veel tijdverlies. Mijn pakketje kan nog steeds niet weg . Onbruikbaar.

Elena
24-11-2017

Online frankeren lukt niet!

Ik verkoop kleding via marktplaats en wilde voortaan met UPS gaan versturen. ik heb tegen al mijn klanten gezegd dat ik voortaan met UPS zou gaan versturen en niet langer met post NL. want dat scheelt verzendkosten. toen ik echter mijn pakketten wilde frankeren met UPS lukte dit maar voor een klein deel want al snel gaf UPS aan dat er vanwege een ¨intern probleem¨ niet verder gefrankeerd kon worden, mijn betaalopdracht werd simpelweg niet uitgevoerd waardoor ik gedwongen was een groot deel van mijn pakjes alsnog met Post NL. te versturen terwijl mijn klanten minder verzendkosten hadden betaald. ik draaide dus zelf voor de kosten op dankzijn UPS! ik heb ze gemaild maar kreeg geen antwoord, toen uiteindelijk maar gebeld en daar werd mij gezegd dat ze vaker problemen hadden met Ideal en of ik misschien op een andere manier kon betalen. Toen ik echter met mijn creditcard probeerde te betalen lukte dat ook niet en contant betalen bij een UPS punt lukt ook al niet. het heeft me al met al denk ik ong. 50 euro extra frankeerkosten opgeleverd. een negatieve ervaring. erg jammer want ik had graag met UPS verstuurd.

Lizet
22-11-2017

Verzendkosten 2x betalen?

Beste ups, Op 21 september heb ik het pakketje 1ZL3YT80YZ05513934 met de kortingscode van oude Kiala betaald via IDEAL € 3,04. Nu vandaag krijg ik nog een keer voor hetzelfde pakketje een factuur 20174706472 thuis a € 4,05. Dit kan toch niet de bedoeling zijn? Ik hoor graag hoe jullie dit gaan oplossen.

Mvg Lizet

Cor
22-11-2017

Pakketje zoek ?

Op 2 November pakketje verstuurd, kwam 14 dagen later aan op de verkeerde bestemming, geen mailtje, ben toen zelf maar gaan zoeken. H.e.e.a. zou maximaal 5 dagen onderweg zijn pakketje bij afhalen flink beschadigd. Dit was dus mijn laatste verzending met Kiala/UPS

Astrid
20-11-2017

DRAMA!

Ik ben ruim een uur bezig geweest met aanmelding/versturing/betaling online. Bedrag betaald, bedrag afgeschreven, site knalt eruit, alles weg. Geen label, geen mail, geen bewijs, niks. WAT EEN DRAMA-SITE!

Margarita
17-11-2017

Nogmaals

Ik heb een tijdje geleden een klacht ingediend over het feit dat ik voor en label betaald heb maar niet ontvangen. Nou breekt mijn klomp, ik kreeg gisteren een factuur binnen van € 4,05 euro om die te betalen. Ik heb die van jullie tegoed hoor! Waarom een factuur? Ik betaal altijd direct online! Ik begrijp er niks van. Graag uitleg.

11-12-2017

Ze zijn bereid om je te helpen, daar waar je het nodig hebt.

Tweede verzending met Kiala

De eerste verzending ging prima, mooi op tijd. Pakket keurig op orde. Tweede verzending is verzonden, maar nooit bij mij aangekomen. Hoop nog steeds dat ze mijn pakket eerdaags aanbieden bij mijn kiala/UPS punt in Driebergen. Denk dat dit dus niet de goede oplossing is, als je als service (tegen betaling) pakketten bezorgd, moet je het goed doen, anders NIET aan beginnen. Zoek contact met kiala/ups, maar zou niet weten hoe.

Update van 16/11/2017:
Kreeg info dat ze een track en trace nummer nodig hebben, maar die heb ik nooit ontvangen. Had ik bij het eerste pakket ook nooit ontvangen, Kreeg gewoon een mail dat het pakket klaar lag in Driebergen bij het Kiala punt.

Dana
15-11-2017

Verzenddatum s avonds laat vervroegd naar dag zelf na betaling

Dit is echt zooo belachelijk. Sowieso zou het 3,04 kosten om pakket te verzenden. Na een enorm gedoe met van alles zorgvuldig invullen en controleren €5,92 betaald via iDeal. Krijg ik mail terug, log ik in, blijkt dat ze i.p.v. van donderdag op vrijdag, zelf de verzending van woensdag op donderdag hebben gezet, zonder mijn toestemming, op woensdagavond terwijl het al half negen s avonds is en dus alle winkels al lang dicht zijn.!Pffff.:-(

15-11-2017

UPS 1 groot drama !

Ben meer dan een uur bezig geweest om alles in te vullen en dan blijft dat download symbool maar draaien.

NOOIT meer UPS, gewoon maar met Post.nl, lekker makkelijk, snel en vertrouwt !

Corien
14-11-2017

Ander acces Point

Mensen, ik heb altijd met veel tevredenheid per Kiala verzonden. Zij zijn sinds kort onder de vlag van UPS. Ik verzond mijn 2e pakketje met UPS. Ik zag tot mijn stomme verbazing op 1 november dat het op een ander punt verderop was afgeleverd. Inmiddels 8 keer contact gehad met UPS telefonisch en per mail, met beide UPS access punten. De ontvanger heeft geen auto en moet nu 9 km fietsen naar het op te halen punt. Ik ben steeds aan het lijntje gehouden door UPS dat ze aan de juiste afdeling door zouden geven dat het terug moest naar het andere punt. Na 14 dagen belt er één of andere . van UPS dat ze volgend de vervoersvoorwaarden hebben gehandeld en dat het pakje retour komt naar mijn ups punt. Ik wil jullie hierbij waarschuwen voor de UPS praktijken en raad je aan hier niet mee te verzenden.!

10-11-2017

Zo omslachtig dat je je afvraagt of je uberhaupt nog iets wil verzenden.

Vroeger altijd met tevredenheid kiala gebruikt, is blijkbaar recentelijk UPS geworden. Iets versturen is nog nooit zo omslachtig geworden. Na meer dan een half uur op de onoverzichtelijke website gezocht te hebben naar verzendtarieven eindelijk een PDF document van 66 paginas gevonden! Houd maar op ik kan niet meer.

Coby
09-11-2017

5 klachten over Kiala, nu UPS

Ik heb 5 klachten over Kiala, geschreven op ervaringen.nl. Kiala nam contact op en zou het uitzoeken, ze vroegen alle informatie over ontbrekende pakketten en kapotte pakketten. Nu Kiala over gegaan is naar UPS, heb ik UPS gebeld met de vraag of zij deze klachten op kunnen lossen. UPS zegt vervolgens niet verantwoordelijk voor de klachten van Kiala te zijn en dat ik maar contact opnemen met het emailadres van Kiala. Dit heb ik vervolgens gedaan en tot op heden geen reactie. Ook heb ik bovenstaande gemeld op ervaringen.nl Ups ging heel snel reageren na deze reactie. UPS maakte per mail te kenbaar dat ze het gingen uitzoeken. Ik heb meteen alle informatie gestuurd over deze verloren/pakketten en vervolgens heb ik nooit meer iets vernomen.Voor ervaringen.nl doet UPS dat hij iets onderneemt.maar UPS doet helemaal niets. Sorry, ik vind dit een erg slechte zaak! Ik als kleine ondernemer kan niet geloven dat zulke 'grote' ondernemingen als UPS alle klachten aan hun laars lappen!

Ruben
08-11-2017

Achteraf nog een factuur.

Als je hart en portemonnee wilt sparen, geen zaken mee doen.

L.

Prutsers!

Website is een groot drama, ongelofelijk veel werk om alles in te vullen en er uberhaupt achter te komen wat het verzenden gaat kosten. `J ehebt er bijna een dagtaak aan. Wie heeft dit verzonnen?

Verzendlabel niet ontvangen, mails niet ontvangen of te laat. Site werkt niet naar behoren.

Als je klantenservice benaderd weten zij het eigenlijk ook niet helemaal.

Ik vind het bijna knap om dit anno 2017 voor elkaar te krijgen. Ik ben niet zo snel met negatief commentaar maar dit is een woord BAGGER.

Ik ga wel naar DHL of Post NL.

Michelle

Onbekwame medewerker

Via deze website een melding aangemaakt (5125481) over de hoge verzendkosten binnen Nederland (Terneuzen, € 11,29). Binnen een dag een reactie: verzendkosten zouden toch € 4,06 bedragen. Via website lukte me dit niet. Gebeld met klantenservice. Uiteindelijk blijkt de info die hun medewerker heeft gegeven als reactie op mijn melding niet te kloppen. Verzendkosten zijn toch € 11,29. Conclusie: medewerkers zijn niet op de hoogte van hun eigen verzendkosten. Nooit meer UPS.

07-11-2017

Let's make America great again.

Wat een ongelofelijke prutsers, die Yanks. Dit weekend 2x hetzelfde pakketje geprobeerd, onnodig ingewikkelde procedure en na de geslaagde betaling met Ideal geen spoor van een verzendlabel! Bellen met klantenservice levert niets op. Met Kiala was het in 10 minuten gefikst. Dus maar terug naar Post NL.

Lot
06-11-2017

Hoe lang kan verzenden duren?!

Vorige week zondag iets besteld via marktplaats. Mevrouw heeft dit de volgende dag meteen verzonden maar tot op heden, 8 dagen later, nog niks ontvangen. Mevrouw bij het UPS Access Point vertelde me dat ze gemiddeld 2/5 werkdagen levertijd hebben. Weet iemand wat normaal gesproken de levertijd is en waarom dit zo lang duurt?

Wil

Kiala werkte prima.

Wat een enorm gedoe om de website in te vullen. Een van de ontvangers heeft na 2 weken nog steeds geen e mail om op te halen. Nu 4 keer gebruikt en stop er mee.

Billy

Verzending via UPS een ramp

Het ontvangen van een pakje via UPS is een ramp. Duurt weken en dan heb je nog niets. Voorheen via Kiala was een week of anderhalf en het pakje was er. Ook de berichtgeving van Kiala via internet was ook goed. Zal zelf niets meer via UPS verzenden. Ga in het vervolg weer via Post.nl.

Arz
05-11-2017

BETAALD MAAR GEEN EMAIL MET VERZENDLABEL ETC ONTVANGEN

Ik heb net proberen een pakket online te verzenden omdat ik dacht dat het zo makkelijk zou gaan als eerst met kiala. Maar nee, zoveel typwerk en uiteindelijk betaald. Ook ging het geld van me rekening meteen af. Maar ik heb daarna helemaal geen mail gekregen van ‘UPS’? Helemaal geen verzendlabel niks. mijn geld is weg en ik kan mijn pakket niet eens meer verzenden? Wat een domme site. Ik betaal liever meer voor postNL die wel alles netjes doet.