UPS reviews

1.2

Michelle
08-11-2017

Onbekwame medewerker

Via deze website een melding aangemaakt (5125481) over de hoge verzendkosten binnen Nederland (Terneuzen, € 11,29). Binnen een dag een reactie: verzendkosten zouden toch € 4,06 bedragen. Via website lukte me dit niet. Gebeld met klantenservice. Uiteindelijk blijkt de info die hun medewerker heeft gegeven als reactie op mijn melding niet te kloppen. Verzendkosten zijn toch € 11,29. Conclusie: medewerkers zijn niet op de hoogte van hun eigen verzendkosten. Nooit meer UPS.

07-11-2017

Let's make America great again.

Wat een ongelofelijke prutsers, die Yanks. Dit weekend 2x hetzelfde pakketje geprobeerd, onnodig ingewikkelde procedure en na de geslaagde betaling met Ideal geen spoor van een verzendlabel! Bellen met klantenservice levert niets op. Met Kiala was het in 10 minuten gefikst. Dus maar terug naar Post NL.

Lot
06-11-2017

Hoe lang kan verzenden duren?!

Vorige week zondag iets besteld via marktplaats. Mevrouw heeft dit de volgende dag meteen verzonden maar tot op heden, 8 dagen later, nog niks ontvangen. Mevrouw bij het UPS Access Point vertelde me dat ze gemiddeld 2/5 werkdagen levertijd hebben. Weet iemand wat normaal gesproken de levertijd is en waarom dit zo lang duurt?

Wil

Kiala werkte prima.

Wat een enorm gedoe om de website in te vullen. Een van de ontvangers heeft na 2 weken nog steeds geen e mail om op te halen. Nu 4 keer gebruikt en stop er mee.

Billy

Verzending via UPS een ramp

Het ontvangen van een pakje via UPS is een ramp. Duurt weken en dan heb je nog niets. Voorheen via Kiala was een week of anderhalf en het pakje was er. Ook de berichtgeving van Kiala via internet was ook goed. Zal zelf niets meer via UPS verzenden. Ga in het vervolg weer via Post.nl.

Arz
05-11-2017

BETAALD MAAR GEEN EMAIL MET VERZENDLABEL ETC ONTVANGEN

Ik heb net proberen een pakket online te verzenden omdat ik dacht dat het zo makkelijk zou gaan als eerst met kiala. Maar nee, zoveel typwerk en uiteindelijk betaald. Ook ging het geld van me rekening meteen af. Maar ik heb daarna helemaal geen mail gekregen van ‘UPS’? Helemaal geen verzendlabel niks. mijn geld is weg en ik kan mijn pakket niet eens meer verzenden? Wat een domme site. Ik betaal liever meer voor postNL die wel alles netjes doet.

Lieke
04-11-2017

Wat een drama!

Ik verstuurde heel veel pakketjes via Kiala, en doorgaans wat ik erg tevreden. Het was goedkoop en de website sprak voor zichzelf. Nu moet het via UPS. Wat een drama! Wie heeft die site bedacht? Ik ben minimaal 20 minuten bezig met het invullen van alle velden. Dit kan toch niet de bedoeling zijn? Ik kwam ineens ook uit op een prijs van 21 euro ipv 3,95 euro.

Ik was fan van Kiala, maar ga nu weer terug naar PostNL. Die weten in elk geval wel hoe ze een site moeten bouwen. Drama, UPS! Jullie gaan heel veel klanten verliezen.

Geen aanrader dus!

Anne
04-11-2017

Heimwee naar Kiala

En dan héb je eindelijk die formulieren ingevuld en betaald en pakket verstuurd, dan dit: ontvanger krijgt géén bericht dat er een pakket klaar ligt, verzender hoort ook niks, pakket wordt teruggestuurd! Klanten service: 'Ja, dan is er iets misgegaan, heel vervelend, dan moet u het pakket opnieuw versturen, ja, dan moet u ook opnieuw betalen, heel vervelend, fijn weekend verder.' WTF?

03-11-2017

Kiala . verzendkosten online 3,04 tot 20 kilo maar wel naheffing van 10 euro

Kiala ups verstuur hier niks mee ik heb vier pakketen van 18 kilo verstuurd , op de kiala website staat 3,04 verzendkosten per pakket tot 20 kilo via online betalen en label aanmaken .maar dan krijg je nadien nog wel een pittige rekening (plus minus 10 euro per pakket) gestuurd verstuur dus niks met kiala want het klopt van geen kant en contact opnemen is haast niet voor elkaar te krijgen opl*chting is het

F.J.
02-11-2017

Slechter kan het niet

De zending is nu meer dan 1 maand onderweg. Inmiddels 7 verschillende UPS mensen gesproken, allen roepen iets anders en niemand die weet waar de zending is. Op klachten wordt niet gereageerd. Op een paar mails wordt gereageerd zonder dat ze een antwoord geven. Een losgeslagen bende is het daar. Waar is mijn zending UPS?

Zaza
01-11-2017

Uur bezig met formulier en rottige website

Wat een omslachtige website van Ups zeg. Gewoonweg V R E S E L I J K ! Ik dacht even een pakje te versturen, even uitprinten tralala. Ik zou bijna zelf in de auto springen om het te gaan brengen dat gaat sneller. Kiala was veel beter. Eerst krijg ik een prijsopgave na veel geharrewar van ruim 13 euro terwijl dit bijna 4 euro zou zijn. No way! Zoek zoek zoek en je zoekt wat af op die rotsite van Ups. Wat een drama.Terug weer naar google en. Uiteindelijk kom ik via een Kiala link wederom terug op de ups website alleen dit keer met korting en na bij elkaar anderhalf uur prutsen rolt het etiket uit mijn printer. Ook niet zonder allerlei problemen want het etiket was zoek door popup blocker . Welke jojo heeft die site zo verzonnen zeg. En wat een belachelijke vragenlijst. Betalen gaat ook moeizaam. pffff. Dramatisch. Ik ga via een ander mijn pakketjes laten versturen.

Albert
01-11-2017

Zelf brengen gaat sneller dan het formulier invullen

Pakketje versturen van inleverpunt in Nederland naar ophaallocatie in belgie. voor dat je weet wat dat moet gaan kosten ben je zo een uur verder. Dan denk je de prijs te weten en ga je de verzendmodule opstarten. Dan wordt het spannend, zo gauw als je pakketje groter is dan 25x25 x25 cm springt de kostprijs met sprongen omhoog, niet leuk als je net een prijs hebt afgesproken. Nee, dan was kiala een stuk makkelijker en voordeliger. Ik verstuur niet meer met UPS, gewoon weer naar het vertrouwde Postnl, eenvoudig en supersnel.

Kimberley

Overname Kiala door UPS slecht

Na veel, echt veel gesukkel met het invoeren van alle gegevens die UPS wil, kwam ik op een bedrag van €11,29 uit. Bij Kiala was dit altijd €3,95 en was ik in no time klaar met invoeren. Na erg lang in de wacht te hebben gestaan bij de klantenservice van ups kreeg ik een zeer incompetente meneer aan de lijn die ook niet snapte waarom ik €11,29 moest betalen. 'Ja mevrouw, dan zal het wel zo zijn', had hij als snuggere opmerking. Dus weer een avondje proberen en wat blijkt!? Ik woon in Zeeland, dus dan komt er toeslag voor afgelegen gebieden bij! Echt te gek voor woorden dit! Kiala vond dit nooit een probleem en Postnl rekent ook geen absurde toeslag! Nou UPS jullie gaan zo toch veel klanten verliezen, inclusief mij.

Lisa

Pakket status blijft hetzelfde

Vorige week 25/10 heeft iemand een pakje verstuurd voor me. Nu is het pakketje nog steeds in het afgeefpunt van de verzender.

JoCa

Krankzinnige verzendformulier

Verzendformulier van ups is: bezopen, belachelijk, onzinnig, absurd etc etc etc. aub kijk eens naar het formulier van : Kiala, DPD, DHL TNT , Dit zijn klantvriendelijke formulieren. Die van UPS is echt een drama

JoCa

31-10-2017

Na ideal betaling alsnog factuur ontvangen!

12-10-2017 heb ik vier pakketten afgegeven om verzonden te worden naar een ander ups-punt. Eerst wilde ik ze niet verzenden, maar omdat deze persoon de velgen zo graag wilde hebben er toch maar meet akkoord gegaan mits hij de etiketten zou verzorgen zodat ik niks hoefde te doen als de pakketjes te verpakken, de labels erop te plakken en weg te brengen naar het dichts bijzijnde ups punt. De pakketten werden gescand en er werd akkoord gegeven voor verzending, ook was alles netjes betaald.

Nu: 2 weken later krijg ik rekeningen van bijna 10 euro per stuk. Of ik deze rekeningen wil voldoen terwijl alles al netjes betaald is.

Ik raad iedereen af om zaken met ups te doen oplichterij!

Charlotte

Geen traceernummer

Ik heb vorige week donderdag (26/10/17) een pakket verstuurd via UPS/Kiala. Ik heb het etiket afgeprint, pakje afgegeven, maar tot op heden geen enkele mail ontvangen. Ook de voorziene ontvanger heeft nog geen enkele mail met gegevens ontvangen. Zeer lastig, want aangezien ik geen traceernummer heb, kan ik op geen enkele manier contact opnemen met UPS. Kan iemand me hierbij helpen? Kan ik ups toch contacteren via mail/telefonisch?

Guy
29-10-2017

Slechte site

Barslechte site om verzendlabel aan te maken kruipt veel tijd in beslag dan kiala

Geen mails voor ontvangen pakket .

Geef kiala maar terug ! Anders is bpost of dpd

Lis
29-10-2017

Drama UPS!

Na het gebruiksvriendelijke Kiala nu naar niet-te-doen-UPS heb ik maar één ding te melden: DRAMA.

Nooit meer bied ik mijn klanten aan dat het verzenden ook goedkoper via UPS kan ipv het dure PostNL.

Els
28-10-2017

Website is onveilig!

Zit te wachten op een pakketje dat dmv Kiala verstuurd is maar heb het nog steeds niet ontvangen. Ik probeer track en trace maar krijg steeds de melding dat de site inveilig is dus je privacy gegevens niet veilig zijn. Ik begrijp uit alle reacties dat het bedrijf niet zo netjes omgaat met de pakket verwerking. Hoop dat mijn pakket alsnog komt.