Annelies
22-09-2017

Al 5 dagen 'pakket wordt getransporteerd '

Op 14 september kreeg ik een pakket met traceercode 002CLOT opgestuurd via Kiala, maandag 18 september kwam het aan bij het laatste sorteercentrum. Nu is het 22 september en is de status dus al voor de 5de dag ' pakket wordt getransporteerd' Dat lijkt me echt veel te lang . Waar is het pakket?

Mathilde
Mathilde
21-09-2017

Pakket verstuurd 9 september, nog steeds niet bij de ontvanger!

Netjes bevestiging gehad van kiala dat ik het pakket heb verstuurd. Nu heeft de ontvanger nog steeds niets gehad! Dit is wel erg slecht en bereikbaar zijn ze ook al niet!

Jacqueline
29-09-2017

Omdat ik het probleem zelf heb opgelost.

Deze klacht is opgelost

Pakketje nu al een week onderweg

Ik kreeg eerst een melding dat mijn pakketje was omgeleid naar een ander Kiala punt. Vervolgens werd ie naar naar het juiste Kiala punt gestuurd en daar is ie nog steeds niet aangekomen. Begin nu toch wel ongerust te worden. Mijn traceercode is 002CLOO.

Duurt veel te lang!

Angela
21-09-2017

Het duurt wat langer, maar wel €10,- goedkoper

Vorige week via Kiala een pakket laten versturen omdat dit toch echt €10,- goedkoper is als de concurrent. Na het lezen van de reviews kreeg ik het toch wel een beetje benauwd. Vandaag (klein weekje later) mijn pakket opgehaald. Duurt wel iets langer, maar bespaar liever €10,- Super blij en voor mij volgende keer toch echt weer Kiala

Otto
Otto

Pakje toch nog aangekomen bij KIALA punt in RIJEN

Na een snelle reactie van KIALA/UPS is het pakje toch nog aangeleverd bij het KIALA punt in RIJEN. Het vertrouwen is weer terug!

Mariet

Status verzending?

Mijn pakketje duurt ook wel wat lang nu en begin me wat zorgen te maken. De “4 werkdagen” zijn inmiddels verstreken. 14 september is mijn pakketje (002CM1Z) aangemeld en de status blijft hangen op 15 september: “Pakket is ingeleverd op het Kiala Punt en wordt naar het sorteercentrum gestuurd.”

Ik ben benieuwd waar het blijft?!

Marjo
28-09-2017

Kwijt raken, lange levertijd

Deze klacht is opgelost

2 pakketten al lang onderweg!

Vorige week 11 september voor het eerst 2 pakketten weggebracht bij Kiala en beide nog steeds op weg naar de ontvanger en het is nu al 9 dagen zo. waar zijn ze? 002C9EO en 002C839. Slechte 1e ervaring dus! De beide ontvangers zijn nu ook ongerust, waar blijven ze? Voortaan PostNL dus, goedkoop blijkt dus maar weer duurkoop. dan maar een paar euro meer. Maar dan heb je tenminste de zekerheid dat het binnen 1 a 2 dagen ontvangen is. Jammer. daar kan de overnemer UPS echt wat aan gaan doen.

Judith

Probleem snel opgelost

Heb gisteravond een review geschreven over dat pakketje na 11 dagen nog bij laatste sorteercentrum was. Verder kwam hij niet. Vanmiddag kreeg ik al een bericht dat het pakketje terecht was en gewoon op het afhaalpunt lag. Hij was gewoon niet gescand, dus nooit bericht gehad over het ophalen. Ik weet niet wie er moet scannen, de winkelier waar de pakketjes binnenkomen of degene van Kiala die ze aflevert. Dus misschien lag het probleem dan wel niet aan Kiala. Omdat ik nooit eerder klachten heb gehad wil ik nu ook een positief mailtje sturen.

Neeltje

Verdwenen?

7 september een pakket afgeleverd bij Kialapunt, intussen zijn we 19 september en de klant wacht nog steeds op zijn pakketje. Contactformulier werkt niet. Betreft traceernr 002C412

Hilde

Vertraging.?

Ik heb onlangs een aankoop via marktplaats gedaan en houd mijn zending sindsdien in de gaten. Deze staat al sinds 14 september op 'aangekomen in laatste sorteercentrum'. Gaat dit goed? Mijn ordernummer is 002CECR. Hoor graag heel spoedig van jullie.

Marleen
Marleen
Deze klacht is opgelost

Mijn pakket is niet te traceren

Hallo,

Ik kan het pakket niet traceren wat ik zou ontvangen. Het contactformulier werkt niet en er staat geen telefoonnummer om iemand te bereiken. Slechte service. Kan ik met iemand van Kiala contact opnemen? Ik wil graag weten waar mijn pakket zich bevindt.

Wim
19-09-2017

Pakket al dagen in sorteer centrum.

Ik heb via marktplaats wat gekocht bij een particulier. Pakket is 002C832 08-09-2017 aangemeld en 09-09-2017 ingeleverd bij Kiala. Vanaf (ook al lang) 12-09-2017 in het sorteercentrum aangekomen, maar daarna gebeurt er niets? Ook het klantenformulier op de website van Kiala werk totaal niet? Dus kortom een zeer slechte service!

Lia
26-09-2017

Omdat het pakje weken zoek is geweest en nu ineens terecht is na dat ik een claim had ingediend

Pakje zoek ?

Op 8 sept. een pakje ingeleverd bij Kialapunt. barcode 1ZL5T24JYZ00026211 Tot op heden kan ik het niet traceren. Het blijft gewoon staan op in Transit. ik heb al 2 x gebeld en zou binnen 24 uur worden teruggebeld. Nog steeds niet gehoord. Geen Ups meer voor mij.

Leidie
19-09-2017

Pakket naar België zoek vanaf 8 september.

Mijn pakket , wat ik heb verstuurd naar België op 8 september is nog niet aangekomen. De status is vanaf 8 september nog steeds dat het verstuurd wordt naar het kiala punt in België. Volgnummer is 002C702

Anita
19-09-2017

Kiala is top, UPS, daar moet ik nog gebruikservaring mee op gaan bouwen!

UPS heeft het volgende gemeld, via prive-bericht: Speciaal voor de fanatieke gebruikers van Marktplaats en Ebay heeft UPS een website in de wereld geroepen: https://www.upstoday.com/nl/ Daar geniet u zelfs vaker van goede tarieven en betalen kan op diverse manieren. Ook het versturen van een pakketje is erg simpel. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team Ik heb hier nog geen persoonlijke gebruikservaring mee, maar de site ziet er veelbelovend uit! Voor een fictieve verzending (boekje) kreeg ik zelfs een lager bedrag geoffreerd dan de 3,95 welke Kiala in rekening bracht.

Kiala is sinda vandag overgegaan in UPS - grote verslechtering

Ik heb afgelopen weekend diverse goederen via Marktplaats van particulieren gekocht {boekjes, broeken) en ik ben met diverse verkopers overeen gekomen dat ze via Kiala zouden versturen. Altijd goede ervaringen gehad met Kiala - website is transparent en een verzending doen een eitje.

Kreeg ik vandaag van enkele verkopers het bericht door dat ze nu via UPS moeten verzenden en dat ze niet online met Ideal kunnen betalen! Deze verzender is naar het verzendpunt gegaan om daar te betalen - vervolgens herkent de scanner de barcode niet, ook niet met handmatig invoeren.

Op de website van UPS kan ik nergens snel zoeken waar de UPS verzendpunten zitten, en is ook nergens enige transparantie betreffende de verzendkosten van een pakket. Ik moet eerst een aantal pagina's met gegevens invoeren alvorens er een kostenschatting volgt voor diverse bezorgopties, alleen die van UPS poin naar UPS point stond er niet bij.

UPS zit zo complex in elkaar, daar kan een leek niet mee uit de voeten. Jammer dat ze de website van Kiala niet in gebruik hebben gelaten - er zullen veel mensen overstappen naar DHL for You.

Vincent
18-09-2017

Kiala pakket lang onderweg

Ik wacht al een week op een Kiala pakketje en informatie van Kiala / UPS blijft uit. Heb geen zin om weken te gaan wachten, dus UPS graag snel de chaos oplossen anders bent u deze klant ook kwijt.

Dawn
17-09-2017

Pakket ligt al een week in het sorteercentrum

Ik heb op 7 September een pakket terug gestuurd naar H&M. Als ik nu via de tracking nummer kijk: Z Z03 356 555 7 ligt mijn pakket er vanaf 8 September bij kiala in het sorteer centrum.

Rianna
16-09-2017

Al 3 dagen geen info over mijn pakket

Ik heb al 3 dagen niks van mijn pakket gehoortd van kiala, heb 4 dagen terug mail gehad dat het pakket werd klaar gemaakt en hoor nu niks meer. Mijn pakket is 002CLZ3

Michiel
15-09-2017

Waar blijft mijn zending?

Erg teleurgesteld in Kiala. Mijn zending met nummer 002BZHR is nog steeds niet aangekomen.

Zijn inmiddels 10 dagen na versturen en een week verder na de laatste Kiala update. Customer Service is in de verste verte niet meer thuis om ook maar enig antwoord te geven ondanks een verzoekje of 6 via email. Mijn pakket lijkt van de aardbodem te zijn verdwenen.

Deze organisatie lijkt zich wel heel erg gemakkelijk van haar verplichtingen af te willen komen.

Onderstaande update staat als ongewijzigd sinds vorige week vrijdag in hun systeem.

08/09/2017 13:02 Excuses, uw pakket is bij een verkeerd Kiala Punt afgeleverd. We brengen het zo spoedig mogelijk naar uw Kiala Punt.

07/09/2017 10:40 Pakket aangekomen op laatste sorteercentrum. U krijgt een bericht zodra het pakket op uw Kiala Punt beschikbaar is.

05/09/2017 16:47 Pakket is ingeleverd op het Kiala Punt en wordt naar het sorteercentrum gestuurd.

05/09/2017 16:06 De verzender heeft het pakket bij Kiala aangemeld, maar heeft het pakket nog niet ingeleverd bij een Kiala Punt. Indien u vragen heeft kunt u voor meer informatie de verzender benaderen.

Daantje
Daantje
17-09-2017

...

Kreeg nog na een uur de volledige update en de volgende dag was mijn pakket op plaats van bestemming!

Deze klacht is opgelost

Na 2 dgn nog steeds geen update over aankomst in sorteercentrum?

Heb 2 dgn geleden bericht gehad van de verzender dat mijn pakket is in geleverd in België via kiala. Maar zie nog altijd geen verdere update. Had hem nu eigenlijk wel al verwacht. Waar is mijn pakket nu? 002C2Y4