Marissa
Marissa
14-09-2017

Pakket zoek?

Mijn pakket met nr 002CIH1 staat al de hele dag in "transport". Er is geen telefoonnummer van het afhaalpunt. Wie kan ik benaderen?

Klem
20-09-2017

Onvoldoende.

Geen idee maar het bleek dat mijn pakket al 10 dagen lag te wachten, volgens Kiala was het ergens op het traject "verkeerd gescand".

Pakket zoek?

Mijn pakket is al 12 dagen onderweg, Kiala geeft nergens een telefoonnummer en het contactformulier werkt niet. Ik kan er dus niet achter komen wat er aan de hand is.

Marjon
19-09-2017

Niet goed

Omdat ik nu het vertrouwen kwijt ben,ook gezien het aantal klachten.Ik wil niet ruim een week wachten op een pakje,dan maar een paar euro duurder,maar dan heb ik het wel de volgende dag en ook nog eens aan mijn deur

Waar blijft pakje

Het pakje 1ZL5K86TYZ20003417 is vrijdag gepost en er staat nu al vanaf maandag: pakket wordt getransporteerd,maar er gebeurt verder niets.waar blijft mijn pakje?

Janneke
13-09-2017

Wel betaling, geen pakketzegel

Ik maakte vanmorgen een pakketzegel aan. Na de online betaling kom ik in een scherm met een button die me naar de te printen pakketzegel moest brengen. Maar ik kom terug in het beginscherm waar ik alleen de mogelijkheid heb een nieuwe zegel aan te maken en opnieuw te betalen. Geen telefoonnummer en ook bij herhaalde pogingen om contact met een servicedesk te krijgen lukt dit niet. dus nu heb ik betaald en hier niks voor ontvangen. Echt een afrader! Ik laat mijn pakketjes weer gewoon door PostNL verzenden.

Marga
13-09-2017

Puinhoop

2 pakketten waar ik niet meer van hoor Kiala is niet te bereiken en ik hoor niets meer

Mirjam
Mirjam

Lang transport

Mijn pakket blijft nu al een hele tijd " in transport " vanaf het laatste sorteer centrum. Nummer 002BWTO. Heel graag een oplossing!

Betty
19-09-2017

Slecht

Door ervaringen.nl

Deze klacht is opgelost

Geen pakketje contactformulier werkt niet

Mijn pakketje is door de verkoper verzonden Kreeg na een paar dagen bericht dat het naar een ander Kiala punt zal worden verzonden kreeg daarna bericht dat het pakketje bij de verkeerde Kiala punt was bezorgd en dat deze zo spoedig mogelijk naar de goede zal worden verzonden Nog steeds niets ontvangen geprobeerd via contactformulier maar deze werkt niet Je kan beter iets uit China over laten komen dan heb je het eerder binnen dan hier in Nederland via Kiala

Ed

Pakket 3 weken onderweg, geen enkele ractie van Kiala

Op 19 augustus heb ik met Kiala een pakket verzonden naar het Kiala punt Van de Bergs buurtsuper in de Vlierboomstraat te Den Haag alwaar de geadresseerde het op zou kunnen halen. Na een vertraging van 5 dagen ontving ik een mail waarin stond dat het pakket op dat Kialapunt was aangekomen en dat de geadresseerde het zou kunnen ophalen. Dit stond ook zo op de track and tracé pagina. Toen de geadresseerde het pakket wilde ophalen, bleek het daar niet aanwezig te zijn. De winkelier vertelde dat maar contact opgenomen moest worden met Kiala.

De enige contactmogelijkheid is het inviullen van het contactformulier op hun site. Diit heb ik zowel op dinsdag 5 september, woensdag 6 september, donderdag 7 september, vrijdag 8 september en op maandan 11 september gedaan. Tot nu toe heb ik geen enkele reactie mogen ontvangen op mijn vraag.

Het is buitengewoon kwalijk dat het pakket kennelijk zoek is en dat niemand (ook de uitbater van het Kialapunt) maar enige verantwoordelijkheid wil nemen.

Ronduit onbeschoft vind ik dat er geen enkele reactie volgt van Kiala op het ingevulde contactformulier. Nu wordt Kiala overgenomen door UPS, wellicht is dat de verklaring dat men nu geen enkele service meer verleent? Maar dat dan ook de pakketten spoorloos verdwijnen en op een vraag geen antwoord wordt gegeven is stuitend.

Joke
11-09-2017

UPS/Kiala het helpt niet om hypocriet te doen!

Ik kan blijkbaar niet reageren op de reactie die UPS op mijn klacht heeft gegeven, aangezien ik een wachtwoord moet invullen om te kunnen reageren en ondanks ik dit al heb gedaan, lukt het nog steeds niet omdat ik zogezegd al geregistreerd ben, dan maar een nieuwe review.of wordt deze site soms ook beheerd door Kiala/UPS?

Aan het UPS team: het is wel duidelijk uit mijn relaas hieronder dat ik al alle moeite heb gedaan om mijn "vermiste" pakket terug te kunnen krijgen. Wat denk je dat ik in dat klachtenformulier heb moeten invullen? Ik heb niet alleen het traceernummer opgegeven, maar ook de barcode, screenshot van betaling, screenshot van verzendlabel, naam en adres, inhoud van het pakket , dus kom nu niet weer HYPOCRIET doen alsof het hier niet om jullie fout gaat omdat je zogezegd het traceernummer niet hebt!

Toen ik Kiala mailde met de vraag waar mijn pakje was heb ik natuurlijk meteen het traceernummer meegedeeld, maar voor een reactie heb ik via mail wel langer mogen wachten! Maar plaats je een klacht in het openbaar op het internet, dan zijn jullie er als de kippen bij om je reputatie proberen recht te zetten door te doen alsof je het wel eens snel gaat oplossen en te doen alsof je neus bloedt en je zogenaamd geen traceernummer hebt. Dat is blijkbaar de manier waarop UPS aan de 'rebranding' van Kiala doet ipv eens je kutbedrijf te gaan herorganiseren en verbeteren. Voor mij dus ook al geen UPS meer in de toekomst!

Renate
09-09-2017

Pakketje blijft lang op naar de ontvanger staan al dagen

Het is voor mij de eerste keer dat ik een pakketje met kiala verstuur vind dat ik moeilijk in contact kan komen zoal met mail of telefonisch en dat het pakketje met traceercode 002c2w7 erg lang bij onderweg naar de ontvanger blijft staan al enkele dagen begrijp dit niet mijn pakketje wordt binnen Nederland verstuurd,Ik hoop dat mijn pakketje zsm op te halen is bij KP NL30101 want ik baal er enorm van ik hoop dat ik wat duidelijkheid krijg!

Ivo

Niet bereikbaar; 2 weken in transport

Zelfde verhaal als hieronder, contactformulier werkt niet er komt een wit scherm op moment van contactformulier verzenden. Het pakketje is op 30/08 op een verkeer Kiala punt geleverd en staat niet nog steeds op "in transport". Pakketje is al 2 weken geleden verzonden terwijl ontvanger zit te wachten. Pakketnummer 002BC9J.

Desiree
09-09-2017

Pakket blijft hangen in proces

Mijn pakket staat al dagen op aangekomen op laatste sorteercentrum. Vervolgens gebeurt er niks meer. Wat kan ik doen?

Ar
07-09-2017

#Kiala #UPS pakket al week onderweg

Na 3 ervaringen gaat het nu goed mis. Pakket 002BMGG is al week onderweg en staat nu al dagen op pakket wordt getransporteerd.maar er gebeurt niets nadat het op 4-9 in de ochtend al aangekomen was bij laatste soorteercentrum. Net 15 min aan telefoon gehangen.doorverbonden.en uiteindelijk kon hij niet helpen. Lees vele klachten over Kiala.Zoals het nu "loopt" raad ik het idereen af.

Deavy
08-09-2017

Niet bereikbaar

Gelukkig is het goed gekomen met mijn pakket, het bleek niet gescand te zijn op het kialapunt van de ontvanger. Het stond er dus al minsten een dag. Ok, een beetje slordig, maar kan gebeuren. Ik ben nog ontevreden over het feit dat Kiala absoluut niet te bereiken is. Ik ben er dus gisteren voor het eerst achtergekomen dat dit het geval was en voor je gemoedsrust absoluut niet goed. Gelukkig vond ik ervaringen.nl waar wel snel gereageerd werd, dus bedankt hiervoor!

Deze klacht is opgelost

Pakket spoorloos? Maar de communicatie ook?

Ik vind het super vreemd dat ik niemand van Kiala kan bereiken via een helpdesk/service nummer. Ik heb de mail geprobeerd, maar na het verzenden staat het hele scherm op wit, dus ik vraag me af of de mail verzonden is. Tot nu toe ook geen reactie, terwijl ik ondertussen in de zenuwen zit.

Ik heb een pakket met trackcode 002BLPU op 01-09 ingeleverd op het Kialapunt en maandag 4 september kreeg ik al een mail van de ontvanger dat hij nog geen melding/mail heeft gehad van dat het pakket verzonden was, wat hij normaal gesproken altijd wel krijgt. Ik heb hem toen de trackcode gegeven om het in de gaten te houden en sinds maandagochtend staat de status op "Pakket aangekomen op laatste sorteercentrum. U krijgt een bericht zodra het pakket op uw Kiala Punt beschikbaar is. " . Die status is gebleven tot op de dag van vandaag en veranderd dus niets meer. Hij blijft erin hangen en de ontvanger wordt nu ook ongeduldiger. Waar is mijn pakket?! Ik wil hierover kunnen communiceren, maar Kiala is onbereikbaar. Dit kan toch niet? Waardeloos.

Mariska

Geen contact mogelijk

Pakketje is ingeleverd en staat nu al sinds 30 augustus op status wordt getransporteerd maar komt niet aan op het Kiala punt in Groningen. Herhaaldelijk via de site geprobeerd om contact te leggen middels het contact formulier maar op het moment van versturen komt er een wit scherm. Een andere mogelijkheid voor navraag is nergens te zien op de site. De ontvanger van de zending zit erop te wachten. order/002BGGP

Marije
06-09-2017

Geen reactie op mail ivm vermissing

Klant vraagt waar pakket is; sinds 8 -8-2017 onderweg " Pakket ingeleverd in het Kiala Punt van de verzender. Op weg naar de ontvanger." Met Kiala gemaild, maar nog steeds geen reactie ! Barcode 002AFRG. Waar is het pakje nu?

Annie

Pakket verdwenen of zo ?

Pakket verstuurd op 30 augustus 2017 We kregen te zien pakket afhalen 2 september, best vlug. Wij naar Pawn.nl in winkel centrum woensel in Eindhoven. Een jonge dame genaamd Emilie vertelde dat het er niet was, dat kan. 2 dagen later er weer naar toe, maar was niets binnen en we begrepen er niets van. De jonge dame hielp ook echt voor geen meter. 2 dagen later weer terug maar weer niets en we werden weer niet netjes geholpen. Zien we vandaag dat we gisteren het pakket hebben opgehaald, maar niet door ons. Wij naar de winkel gebeld en wat dacht je we werden niet geholpen. We vroegen naar haar naam en die gaf ze ons niet. Jeetje mina wat een gedoe.

Sacha

Traag

Op 2 september is mijn pakketje (traceercode: 002BLPU) via Kiala verzonden. Sindsdien staat de status op "op weg naar het sorteercentrum." Moet het nu echt zo lang duren voor een pakketje ook maar opgehaald wordt van de plaats waar het is binnen gebracht? Dat moet toch echt wel sneller kunnen. Op zich kunnen ze de geschatte levertijd nog halen, maar dan gaan ze zich toch echt wel moeten haasten, en echt goed voor de gemoedsrust is het niet als je pakketje dagen op dezelfde status blijft hangen. Ik weet niet of ik volgende keer nog voor Kiala zou kiezen. De prijs mag dan meevallen, voor een snellere levering en vooral een gerust hart, wil ik gerust enkele euros meer betalen. Voorlopig kan ik niet meer doen dan hopen dat ze stilaan toch wat gaan opschieten met mijn pakketje.

Lucinda
05-09-2017

Kiala waar is mijn pakket?

Pakket nr 002B7YK

24-08 gepost Volgens status verkeerde kunt bezorgd.zou naar het goede punt gebracht worden Status echter al dagen ongewijzigd

Kiala waar is mijn pakket? En waar gaat het nu geleverd worden Had her zaterdag al nodig! Heel slecht dit en na jaren Kiala gebruikt te hebben hierna nooit meer!

Mvg

Pet
12-09-2017

ik heb veel werk moeten verrichten om een klachtenformulier in gevuld te krijgen en nu blijkt hij alsnog bezorgd te zijn. dat laatste is natuurlijk fijn maar het heeft me veel tijd gekost.

Deze klacht is opgelost

Geen pakket maar ook geen 'gemakkelijke' manier om een klacht in te dienen

Pakket blijft erg lang in het sorteercentrum en ik wil hier graag via het contactformulier verduidelijking vragen. Na het versturen van de mail krijg je meteen een blanco scherm. Komt de mail aan of niet? geen idee.