UPS reviews

1.2

Karlijn
27-09-2017

Verkeerde gegevens

Opnieuw geplaatst want kreeg geen reactie. Voorheen geen enkel probleem maar. Afgelopen zaterdag 23/09/2017 heeft de verzender het pakketje aangemeld en afgeleverd op t kialapunt. De aanmeld datum klopt, maar de datum dat het afgeleverd is door verzender op kialapunt staat op 15/05/2016, klopt dus niks van. Waardoor ik mijn zending niet kan volgen (staat reeds nog steeds op pakket wordt klaargemaakt) Probeer al een paar dagen via contactformulier hulp te krijgen, maar dat formulier werkt niet. Waar bevind mijn pakketje?

Mijn traceernummer is 002D2V1

Update van 27/09/2017:
Uiteindelijk dat nummer gebeld dat ups socialmedia onder elk bericht vermeld, computerstem die niks verstond, doorverbonden naar een medewerker. kreeg de reactie dat ze van ups zijn en het kialanummer niet kon inzien want het is kiala. heel handig! dus niet. heb een mailadres gekregen om naar te mailen. En heel toevallig ontvang ik daarna een kialatraceermail dat mijn pakket op het afhaalpunt ligt. terwijl ik meerdere malen dagelijks het pakket heb gevolgd en er geen melding kwam met: omweg naar sorteercentrum, omweg naar kialapunt. heel erg bijzonder, dit is de laatste keer dat ik via kiala iets regel

Nicoline
28-09-2017

Snelle reactie en gelukkig was de klacht snel opgelost

Waar is mijn pakketje?

Ik zit nu al een week te wachten op mijn pakketje. Terwijl ik vorige week ook een pakketje binnen 3 werkdagen in huis had.

traceercode:002CTZD

erg jammer dit.

26-09-2017

Status 'pakket wordt klaargemaakt' staat er al dagen onterecht

Ik heb via MP iets verkocht en de ontvanger wilde graag dat ik het met Kiala zou versturen. Mijn 1e keer en meteen de laatste. De website zegt dat 'het pakket wordt klaargemaakt' maar ik heb het pakket al lang naar het Kiala punt weggebracht. Ik heb tot nu toe nog geen email ontvangen dat het pakket uit de kluis gehaald, dus ik heb geen idee waar het pakket nu is. De koopster heeft ook nog niets ontvangen. Ik ben nu pas 2 dagen aan het zoeken naar de staus en ook bij mij werkt het klachtenformulier op de website niet. Echt heel vervelend en veel gedoe. Het concept lijkt mooi, maar het is waardeloos hoe het wordt uitgevoerd.

Nicole

Pakket wordt getransporteerd

08/08/2017 23:01 Pakket aangekomen op laatste sorteercentrum. U krijgt een bericht zodra het pakket op uw Kiala Punt beschikbaar is.

en tot heden niks meer gehoord pakketje zouu zoek zn geraakt .hah geloof je hetzelf .gaat om nr 0029X9V dammed waar is mn pakketje ben erg boos en teleurgesteld in Kiala ! is mn pakket gejat ?

Jennie
29-09-2017

Uiteindelijk heb ik zelf het pakket getraceerd. Het telefoonnummer dat opgegeven wordt bij UPS is van de klantenservice maar die doen niets voor Kiala klanten

Waar is mijn pakket?

Op 23 september 2 pakketten ingeleverd bij hetzelfde Kiala punt. Het ene pakket is al afgehaald en het andere zou nig steeds in het sorteercentrum zijn. Wie kan mij vertellen waar het pakket is? Geprobeerd meerdere malen een formulier in te vullen op de Kiala site maar dat werkt ook niet. En een telefoonnummer is ook niet te achterhalen! Traceercode 002CZEE

Roel
26-09-2017

Pakketje nog steeds onderweg naar sorteercentrum

Via marktplaats iets gekocht, is helemaal netjes aangemeld bij kiala 22 september. Tot op heden is deze 'onderweg naar sorteercentrum'. Hoor er verder niks van. Ik had geen volgende dag verzending verwacht, maar dit duurt wel heel lang? Traceernummer is 002D222.

Ruben

Komt er nog wat van?

Heb via Marktplaats van een particulier wat gekocht. Pakket was netjes de 23ste ingeleverd bij Kiala, maar nu is sindsdien nog niets gebeurd. Status geeft al dagenlang aan dat het nog zelfs naar het sorteercentrum moet! Als dit de standaard service van Kiala is dan is dit de leerste en laatste keer.

25-09-2017

Transport duurt wel erg lang!

Ik ben inmiddels 14 dagen in afwachting van het pakketje. (traceernummer 002cf40). Het is in eerste instantie op een foutief Kiala punt afgeleverd, maar zou z.s.m. doorgestuurd worden. Dat is inmiddels 10 dagen geleden! Ik vraag mij af of dit onder hun SERVICE valt?

25-09-2017

Pakket na ruim 2 weken nog steeds "onderweg" ?!

Ik wacht reeds sinds 11-9 op mijn pakket, maar volgens de webtracker zou het nog steeds onderweg zijn (Pakketnr. 002C9LX). Op emails reageert Kiala niet en het servicepunt kan me ook niet verder helpen. Een pakket dat ik van dezelfde afzender anderhalve week later heb besteld is wel al afgeleverd?

25-09-2017

Kiala punt "niet beschikbaar"

Het Kiala punt waar mijn pakket naar toe verzonden is, staat als "niet beschikbaar". Kan mijn pakket dan niet op een ander punt afgeleverd worden? Hij is nu al meer dan een week onderweg.

2 woorden 9 letters

Hoe kan het nu zo lang duren? Mijn advies: ontwijk Kiala / UPS.

Stijn

Wachten op bezorging

Een pakket dat op 19-9 verzonden is en op dit moment nog steeds staat op Pakket wordt getransporteerd. Wanneer kan ik het gaan verwachten? Duurt nu wel erg lang.

Annemieke
23-09-2017

Pakket lang onderweg en tracking nummer nodig voor kluis

Beste medewerkers van Kiala/ UPS,

Dit is mijn eerste verzending via Kiala, maar ik vind het nogal omslachtig tot dusver. Die paar euro dat het goedkoper is betaal je dubbel en dwars terug in tijd en onzekerheid over je pakketje.

Pakket 002CR9R blijft op 'wordt getransporteerd' staan. Zelfs al zou het aankomen bij het betreffende Kiala punt, dan kan ik niets zonder bevestigingsmail hiervan. Ik heb namelijk het tracking nummer nodig om de kluis te openen.

Er langsgaan om te kijken of het misschien zonder mail afgeleverd is, levert dan ook niets op tot nu toe.

Graag jullie support om te kijken wanneer het pakketje aankomt en voor de code?

Met vriendelijk groet,

Annemieke Roosendaal

Helene
26-09-2017

De onduidelijkheid en het uitblijven van een reactie op de daadwerkelijke Kiala site

Locatie pakket onbekend

Al op 15 September is mijn pakket 'op het laatste sorteercentrum' aangekomen, maar daarna heb ik niks meer vernomen.(002CIUC)

Contact via e-mail kan niet aangezien het formulier niet werkt. Dit duurt toch veel te lang?

Asdf

Levertijd veel te lang

Mijn pakket staat nu al ruim een week op de status "Pakket wordt getransporteerd" terwijl er veel snellere levertijden op de website worden geclaimd. Hopelijk komt hij ooit nog aan. Traceernummer 002CI47.

Pakket vast in Utrecht?

Pakketje 1ZL764MTYZ00000414 is de 19e verstuurd en ligt sinds de 20e in Utrecht bij een UPS Access Point? Ook helemaal geen email ontvangen van verzending/vordering terwijl ik dit wel zou moeten krijgen.

Wat is hier aan de hand?

Monica
22-09-2017

Pakket al te lang onderweg en nog niks

Het pakket is op 15-09-2017 ingeleverd bij een kialapunt van de verkoper en sinds 18-09 staat het op pakket aangekomen in sorteercentrum maar nu 4 dagen verder staat het pakket nog steeds op getransporteerd en ik weet niet of mijn pakket uberhaubt nog gaat aankomen bij mijn kiala punt :( een ander pakket 2 dagen eerder verstuurd was al binnen 3 dagen af te halen op het zelfde kiala punt.

29-09-2017

Na aktie van de kant van de klant wordt er wat gedaan. Het zou beter als ze daar zelf eerder aan werken

Status pakket

Op 14 september een pakket verstuurd met Kiala. Op 18 september blijkt dat het pakket op een onjuist ophaalpunt is afgeleverd door hen. Dit zou z.s.m. worden opgelost. Nu 4 dagen later is er nog steeds niets bekend.

Contact opnemen via het reactieformulier is onmogelijk aangezien dit niet werkt. Ook het telefoonnummer vanuit de KvK is niet bereikbaar.

Nienke
22-09-2017

Pakketje blijft op ''wordt getransporteerd'' staan

Mijn pakketje is nu al meer dan een week onderweg. Blijft nu al een paar dagen staan op pakket wordt getransporteerd. Een ander pakketje welke ook met kiala op dezelfde dag is verzonden, was al na een paar dagen binnen! Waar is dit pakketje? Traceernummer; 002CKF5

Sietske

Al dagenlang niks gehoord

Mijn pakket is sinds 19-9 aangekomen op laatste sorteerpunt maar ik wacht dus al dagen op een bericht dat ik het af kan halen!