Johan
06-09-2017

Prijs is goed, contact met de helpdesk is matig.

Het pakketje is afgeleverd op het juiste adres

Pakket vertuurd via Kiala

Vorige week maandag is het pakket verstuurd, netjes een mail ontvangen met de tracking- code.

In de loop van de week bleek het pakket naar een verkeerd punt te zijn gestuurd. Mail gestuurd wanneer deze dan naar het juiste punt wordt gestuurd, alleen een reactie gehad dat het pakket is opgehaals en zsm naar het juiste punt zou worden gestuurd. Nog enkele mails gestuurd maar geen reactie hierop en de status blijft: wordt getransporteerd.

Nooit meer voor mij

Pakket al vanaf 21 aug onderweg

Niet normaal hoe lang. En nu blijkt het zoek te zijn. Voortaan weer tnt.

Nanouk

Status pakket verandert niet

Ik verwacht 2 pakketten, echter de status blijft van beide pakketten onveranderd. Ze bevinden zich beiden nog altijd in het Kiala punt waar de verzender ze zijn komen afgeven.

Het gaat om deze 2 pakketten met traceernummers: 002BLOU Dit pakket werd 30 Augustus binnengebracht en de status blijft onverandert sindsdien

002BO00 Dit pakket werd 32 Augustus binnengebracht. Sinds een halfuur is de status verandert naar ' aangekomen op sorteercentrum, het zal nog enkele dagen duren voordat het pakket aankomt in het land van de ontvanger'. Dus dan heb ik sowieso minstens een week gewacht op een pakket. Best lang niet?

Myra
Myra

Vermist pakket

Is dit een site waar je alleen je ervaringen kan delen of wordt er wat mee gedaan Ik zit met een probleem Er is een pakketje verstuurd Waarde 33 euro op 26-8-2017 Kreeg keurig een mailtje dat het onderweg is Daarna mailtje 29-8-2017 onze ecxuses u pakket is naar het verkeerde kiala punt verstuurd nu is het inmiddels 4-9-2017 en nog steeds geen bericht of het op het Kiala punt is aangekomen Het pakket staat nog steeds op status wordt getransporteerd. Op de website kom ik ook niet verder Kan geen eens bellen Wat nu

Marcel
05-09-2017

Te verbeteren

Uitgezocht waar pakket zich bevond en geconstateerd dat deze allang afgeleverd was alleen dat er iet mis gegaan zou zijn met scannen.

Deze klacht is opgelost

Levering duurt veel te lang!

Versturen via Kiala mag betreffende kosten van mij bet langer duren dan PostNL. Maar langer is dan max binnen 5 werkdagen wat redelijk acceptabel is volgens mij.

Mijn pakketje heeft op 26-08-2017 de status "verzender heeft het pakket ingeleverd op het Kiala punt.

Het is nu 3 september 8 dager verder en er is geen update meer te vinden op de website na 29-08-2017 (Pakket aangekomen op laatste sorteercentrum). Nu zitten er twee weekenden tussen. Toch is het jammer dat het zo lang moet duren en je niet goed op de hoogte gehouden wordt.

Renate
02-09-2017

Pakket niet traceerbaar en kiala onbereikbaar

Het door mij te ontvangen pakket zou zijn omgeleid naar een ander Kiala punt. Daar is het echter tot op heden (bijna 1 week verder!) niet ontvangen. Kiala reageert niet op schriftelijke verzoeken om duidelijkheid, noch van mij als ontvanger, noch van de verzender. Telefonisch is zij niet bereikbaar! Voor mij geen Kiala meer!

J.H van Soest
05-09-2017

Gaat redelijk

Ik heb heel lang op mijn pakketje gewacht, maar uiteindelijk kwam hij wel, maar het duurt wel ruim een week...

Status veranderd niet.

Ik zit heel lang te wachten op mijn pakketje ik heb al een mailtje gestuurd maar ik krijg er geen reactie op. ik wil graag weten wanneer ik mijn pakket kan ophalen. mijn traceernummer is: 002BHTG

Ewoud Boone

Extreem lang wachten

Ik bestelde online 2 pakketjes. Het eerste staat al een week op "sorteercentrum". Het tweede dat enkele dagen later bestelde kwam vandaag al aan. Wat is er aan de hand? Is mijn pakketje verloren gegaan?

Code: 002B5MZ

Roos
Roos

Waar is mijn pakket? 002AM4S

15 augustus is er een pakket voor mij aangemaakt, welke nog steeds niet op het kiala punt is aangekomen. Er is door jullie ook aangegeven dat het pakket omgeleid is naar een ander kiala punt dat in eerste instantie was aangegeven. Ik heb al 3 eerdere berichten via het contactformulier op jullie site verstuurd, maar op alle 3 heb ik geen ontvangstbevestiging of reactie gekregen. De laatste status van mijn pakket was op 19 augustus. Ik wil graag weten waar mijn pakket is en wanneer ik deze kan ophalen.

06-09-2017

Traag goedkoop

Het pakket was gewoon traag. Meer tussentijdse statuswijzigingen (ook als er eigenlijk niets te melden valt) zou handig zijn geweest. Maar het pakket is dus gewoon aangekomen.

Status verandert dagenlang niet

Betreft pakket traceernummer 002BEL2, van België naar Nederland. De status blijft dagenlang op "Wordt naar sorteercentrum gestuurd" staan.

Advies: Kiala absoluut NIET gebruiken als je binnen een normale tijdsperiode over je spullen wilt beschikken! Het is tevens beter voor je gemoedsrust. :)

Pedro

002BJ7V

Mijn pakket staat al 3 dagen op ingeleverd op kialapunt en is onderweg. Als ik de reacties hier zo lees is mijn pakket zeker ook achtergebleven? Gebeurd wel heel vaak dan.

Kerim
01-09-2017

Kiala slechtste bezorgbedrijf en leugenaars

Het verkoper gaf het pakket op 14 augustus naar een verzendpunt. Het pakket komt van België naar Nederland. Het is 17e de dag en het pakket is nog steeds niet binnen. Echt een schande dit bezorgbedrijf.

3 de review op deze site. Die andere 2 reviews heeft hij zomaar gemarkeerd als opgelost terwijl die niet opgelost is. Ze hebben mail gestuurd ja dit dat we hebben opglost over 14 dagen zeiden ze het is opgelost over 3 dagen heb ik het nog steeds niet.

Ik wil of mijn pakket of vergoeding ofzo iets, want dit gaat echt niet. Ik bouw een racefiets op en als ik die pakket niet heb kan ik dat niet afmaken. Ik wacht al 17 dagen hoee langgg moet ik nog wachten? Zeg me wat Kiala? Vind een oplossing.

Ik wil een vergoeding.! Of tot en met zaterdag mijn pakket. 002AHCS

01-09-2017

Pakket al een week op sorteercentrum

21 augustus is mijn pakket door de verkoper ingeleverd op een kiala punt. Nu staat er al een week dat het bij het sorteercentrum ligt. Lijkt mij erg lang. Waardeloos.

Gerjan
Gerjan

Verzending duurt lang

27-08-2017 is er een pakketje verzonden vanaf een Kiala post. De status blijft hangen op: 'Pakket ingeleverd in het Kiala Punt van de verzender. Op weg naar de ontvanger.' Ik ben benieuwd waar mijn pakket nu is en wanner ik het kan ophalen, omdat het me een beetje lang duurt. 002B7EX

Dinie

Emailadres Kiala

Wie heeft voor mij het emailadres of tel. nummer van Kiala. Het tel.nummer vermeld op Google is niet in gebruik

Wil
31-08-2017

Waar is mijn pakket 002BAE3?

Mijn pakket staat inmiddels al 6 dagen op 'Pakket ingeleverd in het Kiala Punt van de verzender. Op weg naar de ontvanger.'

Verder geen updates of communicatie gehad. Waar is het gebleven en wanneer kan ik het afhalen?

Traceernummer is: 002BAE3

Nancy
30-08-2017

Site geeft niks meer aan

Maandag is er voor mij een pakket gebracht op het Kiala punt. Op de site blijft het staan op pakket wordt klaargemaakt. Ik wil graag weten waar mijn pakket nu is!

Traceernummer is: 002B8O8

Andrea
Andrea

Duurt erg lang

Vorrige week iets besteld en heb nog steeds niks ontvangen. Blijkbaar ligt order/002BDAP nog steed bij het verzend punt. Daarnaast kan degene die het verzonden heeft ook niks meer zien.

Ik doe niks meer via kiala

Janneke
30-08-2017

Pakket wordt maar niet geleverd

Op 25-08 is er een pakket ingeleverd maar dat is nu op 30-08 nog steeds niet op het Kiala punt. Wanneer wordt dit nu eens geleverd? Het duurt nu toch wel echt te lang.

Tim
30-08-2017

Pakket blijft hangen op: Pakket ingeleverd

Pakket is op maandag 28-08 verzonden. Hangt na 2 dagen nog steeds op:

Pakket ingeleverd in het Kiala Punt van de verzender. Op weg naar de ontvanger.

Code: 002BCYF

Dit nog niet eerder gehad, verzend regelmatig met kiala.