Nancy
30-08-2017

Site geeft niks meer aan

Maandag is er voor mij een pakket gebracht op het Kiala punt. Op de site blijft het staan op pakket wordt klaargemaakt. Ik wil graag weten waar mijn pakket nu is!

Traceernummer is: 002B8O8

Andrea
Andrea

Duurt erg lang

Vorrige week iets besteld en heb nog steeds niks ontvangen. Blijkbaar ligt order/002BDAP nog steed bij het verzend punt. Daarnaast kan degene die het verzonden heeft ook niks meer zien.

Ik doe niks meer via kiala

Janneke
30-08-2017

Pakket wordt maar niet geleverd

Op 25-08 is er een pakket ingeleverd maar dat is nu op 30-08 nog steeds niet op het Kiala punt. Wanneer wordt dit nu eens geleverd? Het duurt nu toch wel echt te lang.

Tim
30-08-2017

Pakket blijft hangen op: Pakket ingeleverd

Pakket is op maandag 28-08 verzonden. Hangt na 2 dagen nog steeds op:

Pakket ingeleverd in het Kiala Punt van de verzender. Op weg naar de ontvanger.

Code: 002BCYF

Dit nog niet eerder gehad, verzend regelmatig met kiala.

Gil
Gil
31-08-2017

Lange levertijd maar toch correct.

Zeer traag

25 augustus iets gekocht en nog steeds geen statusupdate. Het pakketje zou nog altijd in het Kiala punt van de verkoper liggen. Wanneer wordt het eindelijk verzonden?

Tracking: 002BB3T

Ben

Flut bedrijf

Op 25 augustus iets gekocht via mp en ervoor gekozen om via Kiala te laten versturen. Nu is het 30 augustus en pakket is nog niet binnen. Volgende keer weer gewoon via Post.nl

Anja
Anja

Pakket niet te verzenden

Voor de derde keer geprobeerd iets te verzenden. Uren op de computer, 2 telefoontjes verder en weer niet gelukt te verzenden. Ik vraag me af hoe dit bedrijf blijft bestaan.

Dionne

Verdwenen pakketje

22 augustus een pakketje besteld via bol.com. Deze zou 23 bezorgd worden bij het afhaalpunt. Na meerdere contacten met bol.com en een status: ligt op het sorteercentrum. Blijkt het pakketje verdwenen te zijn. Bol.com heeft aangeboden een nieuwe te versturen, dit hebben ze gedaan en nu weer met dezelfde status is er nog steeds niks bezorgd. En Kiala is niet te bereiken.

Ik vind dit knap lullig aangezien het een cadeau is voor iemand die nu al een week te laat is.

Track-Trace code: 32140D203000019204

Eline
29-08-2017

Twee problemen geen antwoord op mail

Ik heb op het moment twee problemen met een pakket dat ik zelf verzonden heb en een pakket dat ik moet ontvangen

het pakket dat ik zelf verzonden heb staat al sinds 10-8-2017 dat het naar het op kiala punt is ingeleverd en naar sorteercentrum gestuurd word. Op mijn kiala punt is het pakket niet maar waar wel is de vraag hierover al gemaild geen antwoord. t&t code : 002AAVE

probleem twee het pakket wat op weg zou zijn naar mij 14-8-2017 verstuurd 16-8-2017 word er aangeven dat het pakket op het laatste sorteer centrum is maar daarna niets meer. Het is nogal een belangrijk pakket dus ik moet het gewoon hebben.Ook hier al over gemaild zonder antwoord. T&t code 002AHWJ

kiala hier een tip start een telefoonlijn want mailen werkt niet

Rowan
Rowan
29-08-2017

Nog steeds geen aankomst bevestiging

Sinds afgelopen week 22/08/17 heb ik al de mail dat mijn te verwachten Kiala pakket op het laatste sorteer centrum is aangekomen en ik een mail kan verwachten wanneer ik het pakket kan afhalen.

Tot op heden niks gehad, graag zou ik willen weten wanneer ik mijn pakket kan verwachten

Nummer: 002AY4A

William

Status veranderd niet

Is het normaal dat een status zo lang op hetzelfde blijft staan?I

Het gaat om pakketnummer 002B8DC, is vorige week afgeleverd bij Kiala punt door verzender, maar schijnbaar blijft deze hangen om naar het sorteercentrum gestuurd te worden.

Graag reactie.

Remke
28-08-2017

Torenhoge telefoonkosten om pakketkosten terug te krijgen

Ik heb vandaag een afrekening ontvangen van mijn telefoongegevens, slik

09000700 15-07-2017 17:46 1:17 € 1.20 09000700 19-07-2017 13:17 13:53 € 12.54

Ik heb in april dit jaar 2x een betaling verricht van 3,95 voor het verzenden van een pakket. De eerste keer sloeg mijn computer op hol voordat ik een verzendbewijs kon afdrukken. Mij werd geadviseerd om dit nog een keer te doen (door Kiala) en het eerste bedrag zou dan worden terug gestort. Maanden later geen bedrag en nadat ik ging bellen met Kiala (tegenwoordig UPS) werd me verteld dat er niet automatisch werd terug gestort maar ze gingen het noteren en zou worden terug gebeld. Bovenstaand zijn de bedragen van de telefoontjes.

U begrijpt ik ben niet terug gebeld en ik heb nooit mijn geld retour ontvangen. Ik heb nog 1 poging gedaan om in contact met ze te komen maar dit is weer niet gelukt.

Ik heb een klacht ingediend bij klacht.nl maar daar reageren ze niet op. Ik hoop op deze site wel.

Susan
28-08-2017

Pakket kwijt / vertraagd?

Mijn pakket 002AU17 staat al dagen op status 'wordt getransporteerd'.

Waar is mijn pakket? Graag zsm een reactie!

Marcella
27-08-2017

Pakket nog niet ontvangen

11-8 pakket door verzender aangemeld, nu inmiddels 27-8 en nog niets ontvangen! status geeft aan pakket geleverd bij verkeerd kialapunt? zo te zien op deze site zijn wij dus niet de enige. contact op geen enkele manier mogelijk ook niet via contactformulier via kiala. hoe wie en wanneer komt er een instantie die voor gedupeerden in actie komen? voor ons nooit meer KIALA

Kerim
26-08-2017

(Kiala) Slechtste bezorgbedrijf ooit

Het verkoper gaf het pakket op 14 augustus naar een verzendpunt. Het pakket komt van België naar Nederland. Het is 12 de dag en het pakket is nog steeds niet binnen. Echt een schande dit bezorgbedrijf. 2 de review op deze site. Kiala wou mijn klantennummer ik gaf het over 2 dagen nog steeds geen antwoord. Ik wil of mijn pakket of vergoeding ofzo iets, want dit gaat echt niet. Ik bouw een racefiets op en als ik die pakket niet heb kan ik dat niet afmaken. Ik wacht al 12 dagen hoee langgg moet ik nog wachten? Zeg me wat Kiala? Vind een oplossing.

002AHCS

JM
25-08-2017

Pakketstatus blijft hetzelfde

Al heel vaak via kiala verstuurd en gaat altijd goed maar dit keer heb ik mn twijfels. De verzender heeft mn pakketje woensdag 23 aug ingeleverd. Eerst bleef de status hangen op pakket aangemeld maar nog niet ingeleverd. Verzender is teruggegaan maar nu blijft de status hangen op pakket ingeleverd wordt naar sorteercentrum gestuurd. Daar had t toch inmiddels wel moeten zijn? 002AY3A

Kees

Geen reactie van klantenservice

Op 14/8 via Kiala web, vraag gesteld omtrent niet aangekomen pakket, zo wel ik als verzenden , zo ook de ontvanger, beide krijgen we geen antwoord of een bevestiging dat e.e.a in behandeling is, pakket 002AHII blijft aldoor de zelfde status houden dat het naar het distributiepunt gestuurd gaat worden, waar is mijn pakketje ? Mijn slechte ervaring is nu dat je NIETS hoort erover !

Kerim

Pakket nog steeds niet over 11 dagen BE-NL

Mijn pakket is vorige week maandag op uw ophaalpunt verstuurd via de verkoper vanuit België. Het is al 11e dag ik heb hem nog steeds niet. België is maar 200-300km. Producten vanuit China komen binnen 10 dagen. Dit vind ik echt schande. Ik wil graag informatie hierover.

Ech schande 6 dagen deze bericht op tracing.

18-08-2017 15:00 Excuses, uw pakket is bij een ander Kiala Punt afgeleverd. We brengen het spoedig naar uw Kiala Punt.

Prman
30-08-2017

Het probleem is opgelost na de mail van kiala, Spreken de waarheid wat informatie betreft, Voor de volgende zou ik echter aanraden dat de klanten service duidelijker is. Op de kiala site is het vraag formulier om tot een klacht te komen zeer onduidelijk met heel veel specifieke info waarbij je het formulier niet eens kunt beginnen, Die kiala punten specifiek had ik geen idee over wat voor info je nodig had, Wellicht een directe mail naar het email adres die ik van ups had moeten ontvangen die ik een mail had gestuurd. Verder zou het ook fijn zijn als je binnen een paar uur een mail krijgt hoelang het ongeveer gaat duren tot een reactie want het was wel erg stil.

Pakket aangelever verkeerd kiala punt 15/8 nog steeds niks

Ik ben de ontvanger

Ik heb al een mail gestuurd naar kiala webnl@kiala.com nooit iets ontvangen telefonisch onbereikbaar hoe zit dat nu?

traceer nummer:

002AC9B

Volgens de traceer code is hij op 15 augustus bij een verkeerd punt aangekomen en word hij zo snel mogelijk naar het juiste punt gestuurd post masters nijmegen

Het is nu 24 Augustus, wat is er met het pakket aan de hand? Klantenservice is zeer slecht bereikbaar heb al via de gewezen contact methodes mails gestuurd zonder antwoord met de kiala mail zelfs geen reacties ontvangen

Werner
24-08-2017

Pakket verstuurd op 9-8-'17, 24-8 nog niks.

Tja, wat kan ik zeggen. Kiala is telefonisch onbereikbaar. Reageert niet op mails. Niemand kan mij helpen of iets zinnigs over de status mijn pakket (002A6ZV) melden. Dramatisch! En nu?