UPS reviews

1.2
Anass
22-06-2023

Ik wacht inmiddels al bijna 2 weken op mijn pakketje elke dag wordt er gezegd dat de pakket de volgende dag zou moeten aankomen maar dna staat er bezorgpoging mislukt ontvanger was niet thuis terwijl de pakket niet bij mij thuis wordt geleverd maar bij een acces point en de werknemers die de schuld elke keer weer de schuld geven aan hun chauffeurs

Sara
21-06-2023

Al 7 dagen thuis gebleven, omdat ze zogenaamd mijn pakket zouden leveren. Klantenservice beloofd elke keer dat het echt de volgende dag komt. LEUGENS. Ik snap oprecht niet hoe dit in NL mag. Dit zijn gewoon dieven.

De site/app werkt niet eens en ook kon ik niet met iDeal betalen. Hij gaf steeds een error. Klantenservice is bagger en mailtjes worden genegeerd

Didier
20-06-2023

1e dag niet geleverd, een weekend later was het afleverpunt (locker) zogenaamd dicht, terwijl het een locker is dus 24/7 open is. Daarna pas geleverd en hele slechte klantenservice met mensen die amper nederlands spraken.

Es
20-06-2023

Klacht

Ik heb op 9 juni 2023 iets besteld bij een Franse winkel. Sinds 12 juni 2023 ligt mijn pakket bij UPS in Hoofddorp en krijg ik iedere dag de melding dat de ‘ levering is vertraagd’. Ik heb al diverse keren gebeld. Er wordt dan beloofd dat het pakket de volgende dag wordt verstuurd en vervolgens gebeurt er niets. De Franse webshop zegt niets te kunnen doen, want het pakket ligt al bij UPS in Hoofddorp. UPS doet gewoon niets.

16-06-2023

Wat is dit toch een dramatisch slecht bedrijf!

Ondanks dat er duidelijk op de voordeur is aangegeven dat het pakket daar gelegd kan worden nemen zij het weer mee.

Vervolgens laten zij een briefje achter dat het pakket de volgende dag opgehaald kan worden bij een UPS Access Point. Maar daar is het niet bezorgd.

Dan krijg je het advies om de QR code te scannen en krijg je informatie in het Deens er je dan ook niet wijzer van wordt.

Dit is zeker niet de eerste keer dat ik deze ervaring heb met dit bedrijf alleen schrijf ik nu eens mijn irritatie van

mij af.

Daniel
09-06-2023

Eenvoudigweg beoordeeld tot de meest onbetrouwbare bezorgdienst ooit. Opvolgend contact gehad met de klantenservice die enkel het protocol volgt, maar zich niet verbindt met de consument en ook geen oplossing aanreikt. En hoe is het mogelijk dat telkens weer bij de klantenservice van diverse bedrijfsvoeringen iemand mij te woord staat met een dialect die nagenoeg onverstaanbaar is.

Waanzinnig!

02-06-2023

Slechtste koeriersdienst ooit!

02-06-2023

Spoedbestelling en wacht nu al 1.5 dagen te lang 😤

Dmitry
05-05-2023

Slechtste bezorgdiensten

Voor het 6e pakket ontving ik een bericht waarin stond dat de klant niet beschikbaar was toen UPS probeerde te bezorgen. In werkelijkheid stopte de chauffeur voor de slagboom van het gebouw en vertrok zonder te bellen of pogingen te ondernemen om te bezorgen. De klantenservice was totaal niet behulpzaam en beweerde dat de chauffeur de juiste procedures had gevolgd. Het meest verbazingwekkende is dat UPS deze pakketten (waarvan sommige behoorlijk zwaar zijn) vervolgens bezorgt bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt, gelegen op meer dan 3 km afstand van het appartement, in een industriegebied.

Een eindeloze cyclus.

Avdh
26-04-2023

Je stuurt iets verzekerd, komt totaal kapot aan maar uitbetalen ho maar.

Obbe
03-04-2023

Pakket van een klant zou bij ons opgehaald worden.

Dit was door de klant zelf geregeld.

De informatie op het pakket klopte niet dus pakket kwam terug.

Nu krijgen wij een factuur?

UPS proberen te bellen mailen whatever, gaat niet lukken.

02-04-2023

Pakketten worden ongevraagd retour gestuurd, eenvoudig briefje in de brievenbus: we hebben het retour gestuurd omdat u niet thuis was. Andere pakketten worden een dorp verderop afgeleverd terwijl ik in een grote stad woon. Omboeken via website lukt nooit, klantenservice doet niets

Brahim
31-03-2023

Net een bericht ontvangen van ups, mijn zending is niet te vinden. Zending is gestolen en ups wil geen verantwoordelijkheid nemen. Zie bericht onder die ik ontvangen heb via hun Twitter.

Hi, Het spijt me te horen dat u de zending niet heeft ontvangen.

Helaas kan ik de zending niet vinden in ons systeem en weet ook ons bezorgteam niet waar de zending is.

Wij hebben toestemming nodig van de verzender om een onderzoek te starten. Gelieve contact op te nemen met de verzender om hen te vragen UPS toestemming te geven voor het starten van een onderzoek. Met de toestemming van de verzender zullen wij ons best doen deze situatie voor u te verhelpen.

Ik wens u nog een fijne dag tegemoet. - Joshua

Saskia
30-03-2023

Pakket ingeboekt en betaald kreeg geen verzendetiket gebeld moest ik opnieuw verzending inboeken en dus opnieuw betalen.

Opnieuw ingeboekt betaald wordt pakket niet opgehaald.

Gebeld moet ik weer op nieuw verzenden ennn opnieuw betalen gevraagd naar iemand die me kon helpen nee was enig contact persoon ze kon me niet helpen moest voor de derde keer betalen en dan werd het opgehaald. Slecht geen service

23-03-2023

2 bezorgpogingen zogenaamd ondernomen terwijl ik camera's met bewegingsdetectie heb hangen en speciaal voor momenten dat er niemand aanwezig is een pakkettenbus heb gemaakt. Geen bezorger of UPS of andere bestelwagen gezien en tevens geen bezorger.

3 dagen lang bericht: wordt bij smart kiosk afgeleverd.

Bij bellen een vriendelijke vermoedelijk wat oudere dame gesproken die er werk van gaat maken waar ik bevestiging van krijg per mail en vervolgens stagneert het proces en krijg je tevens geen antwoord op je mail.

Vanaf nu koop ik enkel nog online waar ik een keuze heb of UPS niet wordt gebruikt voor verzendingen.

George
23-03-2023

Drama Drama Drama, snap echt niet dat bedrijven dit bedrijf nog gebruiken. Elke keer zelfde gezeik " u was niet thuis", wat een gelul. Heel de dag thuis gebleven en niemand geweest. Het is en blijft een drama en als je ze belt krijg je iemand aan de lijn die net 20 lijntjes gesnoven heeft. Die weet van voor niet dat ie van achter leeft.

Tjeerd
14-03-2023

Zeer zeer slecht, al enkele jaren een probleem met ontvangen. Elke keer bij een te ontvangen pakket word dit onderschept door een derde partij.

Schijnt een bug te zijn in het account.

Meermaals telefonisch kontakt gehad wat erg lastig is en alle keren is mij belooft dat een intern een onderzoek word opgesteld en dat ik feedback zou krijgen……

Moet nog steeds gebeuren!

Arne
06-03-2023

Zouden voor 13:30 uur bezorgen volgens de sms, nu 20.00 uur geweest en nog steeds niks. Slechtste parketdienst in Nederland!

Dinges
01-03-2023

Kado gekocht voor m'n zoontje met de melding dat het binnen 2 werkdagen er zou zijn. Eerste dag hoor je niets, 2e dag krijg ik 's ochtends de melding 'Pakket wordt vandaag bezorgd voor einde dag'. Ik helemaal blij, vervolgens krijg je 's middags doodleuk de melding 'Aflevering opnieuw gepland' en 'De bezorgdatum wordt zo spoedig mogelijk doorgegeven.'

Zo kun je toch geen pakketdienst runnen. Geen enkele reden, geen enkele indicatie wanneer dan wel. Voor niets een dure vrije dag opgenomen. Het ergste is nog dat ik met een ontroostbare kleuter zit omdat ik dacht dat een wereldwijde speler als UPS betrouwbaar zou zijn in de communicatie. Voor mij nooit meer UPS!

27-02-2023

Duurt al een werkweek voor een expres levering binnen is, vandaag zou het eindelijk gebeuren. Lees je om 20:30 uur dat je niet thuis was en ze het de volgende dag weer proberen.