Patrick
07-04-2022

Waardeloos bedrijf leveringen kunnen dagen later komen dan de geplande datum.

Cww
06-04-2022

Te bizar voor woorden, bij de eerste levering was ik 1 minuut te laat met de deur openen, want ze waren gelijk weg. Vervolgens kon ik €39,39 betalen om het nog een keer te laten bezorgen. Met tegenzin toch maar betaald. Maar het mooiste komt nog. De volgende dag, status: bezorgd, maar geen pakket. Bleek na een week zoeken, dat het pakket over de schutting gegooid was bij de achter buren. Nu eis ik het geld terug, maar reageren, ho maar! "We reageren de volgende werkdag" nou, na meerdere mails gestuurd te hebben, geen reactie! Als jullie dit lezen, reageer dan aub!? Want dit is erg onprofessioneel en totaal niet klantvriendelijk

Ger
01-04-2022

Het is met UPS weer hetzelfde als vorige keer,

inmiddels is er al drie keer een mail met een nieuwe geplande bezorgtijd aan ons doorgegeven,

en al drie keer komt er niemand opdagen.

Wel zorgen we iedere keer dat we thuis zijn, maar zitten iedere keer tevergeefs te wachten.

UPS is volstrekt onbetrouwbaar.

Met andere leveranciers gaat het wel goed

Mohammad
31-03-2022

Onvriendelijke klantenservice. Bezorging te laat.

Ann
25-03-2022

Heb UPS gecontacteerd omdat mijn bestelling al een maand (!) op een van hun access-points ligt. Klantenservicemedewerkers liegen om maar zo snel mogelijk van je af te zijn.

Medewerker 1 (via mail): “Dit pakket staat vandaag uit voor levering”

*één dag later, pakket status is nog steeds ongewijzigd*

Medewerker 2 (aan de telefoon): “Ik zie dat uw pakket volgende week maandag wordt verzonden”

Medewerker 3 (via mail, zelfde dag, half uur later): “We zijn een onderzoek gestart naar uw verloren pakket”

(De medewerker die de telefoon gewoon ophing heb ik niet meegeteld)

Het gaat om een verzending van Hoofddorp naar Amsterdam… dat is 30 kilometer. Binnen Nederland. Hoe moeilijk kan het zijn om zo’n pakketje gewoon tijdig en correct te bezorgen?

Bert
19-03-2022

Nooit met ups verzenden.

Ik heb een jaar met ups verzonden. Pakket werden niet goed afgeleverd. De maten van de pakket klopten alleen vanuit ups meten totaal iets anders dat ik grote toeslagen kreeg van 150euro per pakket extra. De account maneger zal dit op lossen maar van die belofte komt niet te recht op eens werk de account manager er niet meer en heb je 3 andere die het ook niet op gaan lossen voor je tot dat ze je moe zijn en je een mail sturen dat je ze niet meer mag mailen en niet meer wordt gereageert op je mail. Dat je alleen nog met hun juridische afdeling contact het de die drijgen alleen maar met extra kosten.

Of te wel kost gewoon duizende euros bij ups en je komt niks verder als hun een probleem maken dat er niet is en je kan gewoon betalen. Ook al staat het zwart op wit dat niet klopt.

Slecht bedrijf zal beste zijn als de mede werker van eindhoven daar zijn werk is juist doen.

Andrea
17-02-2022

Ik heb niets dan problemen gehad. Ik gebruikte de service voor kleine bedrijven, kreeg een toeslag van 23 euro te zien toen ik mijn factuur kreeg, het is 30+

ook pakketten worden verzonden met de juiste douaneformulieren, maar locatie Eindhoven heeft nu twee keer aangegeven dat ze niet op het pakket staan.Ik moet items zorgvuldig volgen om te zien of die melding gebeurt, hoewel er staat dat ze contact met mij opnemen, ups neemt nooit contact met me op, dus ik moet ze de formulieren e-mailen als ze zeggen dat ze ze niet hebben ontvangen en hopen dat ze zullen leveren mijn pakket vertraagd zoals het is. Niemand reageert op mijn e-mails.

Ik moet items blijven volgen om te zien of het goed wordt bijgewerkt. Ik hoop dat ze de ontvangstbewijzen die ik heb verstrekt voor de huidige factuur die ze me hebben gestuurd met te hoge kosten bekijken, aangezien mijn verzendgeschiedenis het exacte bedrag laat zien dat ze in rekening hadden moeten brengen.

Annie
28-01-2022

Fiets moest van Veendam naar Middelburg, zou volgende dag bezorgd worden. We moesten tweemaal betalen, al kregen we dat terug. Fiets zou 4x worden bezorgd, maar kwam niet. We kregen nietszeggende mailtjes. Uiteindelijk was fiets kwijt en naar later bleek is hij op 4 adressen in Duitsland geweest. Geen excuses.

Hebben een juridisch loket ingeschakeld, moesten er 95€ betalen. Er kwam schot in en na 7 weken kwam de fiets hier aan, maar was totaal beschadigd. Ze wilden hem ophalen. Wegens wantrouwen naar eigen fietsenmaker gebracht en we moesten 85,40€ betalen voor reparatie. Foto’s van beschadiging en rekening doorgestuurd naar UPS en er nooit meer wat van gehoord. Wanneer gaat die zaak failliet, geen service, geen excuses. Nooit meer UPS.

Tom
27-01-2022

Komen afspraken niet na en brengen je hier op geen enkele manier van op de hoogte. 0/10

26-01-2022

Aanpassen wachtwoord is een DRAMA!

Om het aan te kunnen passen moet je je WW invullen!

HOE KROM!

Martijn
30-12-2021

Walgelijk slecht. Na 2x onnodig levering uitstellen heeft de bezorger het lef om een briefje in de bus te doen dat ze het niet konden afleveren terwijl er de hele dag iemand thuis is, lichten en tv staan overduidelijk aan. Pakket wordt vervolgens naar een of andere schimmige winkel in een gure achterbuurt gebracht en ik mag het weer gaan halen daar. Zeker niet de eerste keer dat dit gebeurt maar voor mij zeker wel de laatste.

Voortaan sla ik webshops waar ze alleen upa gebruiken gewoon over.

Nooit meer.

Sanne
23-12-2021

UPS is verschrikkelijk slecht. Koeriers bellen aan en gaan meteen weg, om je pakketje bij een 'buurtpunt' te bezorgen. En deze is ook alleen maar tijdens werkuren open! Als je online aanvraagt of ze het opnieuw kunnen bezorgen, krijg je een weigering en wordt er nogmaals gevraagd of je het bij het buurtpunt op komt halen.

Patricia
23-12-2021

De chauffeur van UPS is denk ik vriendjes met het pick-up point.

Vandaag wederom een levering van UPS niet afgeleverd aan het bezorgadres maar direct bij een pick-up point.

Het smoesje u was niet thuis gaat na 7x hetzelfde verhaal niet meer op 1 ik was gewoon thuis en 2 geen afwezigheidsbriefje in de brievenbus

Bedrijven Stop ajb bestellingen via ups te versturen het doet de naam van je bedrijf weinig tot geen goed

Alexander
22-12-2021

Mijn zending werd ergens meer dan 5km van mijn woning afgezet aan een huis waar niemand thuis was. gelukkig waren die mensen zo eerlijk om het pakket naar mij te brengen.

Augst
20-12-2021

Er lijkt een structureel probleem te zijn bij UPS: pakketten komen niet aan. Jammer voor een pakketbedrijf.

De oorzaken zullen verschillend zijn, maar als puntje bij paaltje komt rijden bezorgers linea recta door naar een bezorgpunt. Als er bij hoge uitzondering WEL naar het thuisadres wordt gereden wordt je dure bestelling lukraak in de tuin of hal gezet, geen belletje, geen briefje.

Als je pakketje eenmaal bij het bezorgpunt is en je wilt het nogmaals bezorgd krijgen is het eigenlijk al voorbij en kan je beter elders nogmaals bestellen. Dat originele pakket is een kerstpakket geworden voor iemand in de keten van UPS. Happy holidays!

Rob
18-12-2021

Wat een schande dit bedrijf. Snap ook winkels niet die met hun in zee gaan. Die gaan allemaal op de block bij mij. Ja footlocker jullie dus ook.

Bezorging dag vervroegd zonder vermelding of email. Geen briefje in de bus, krijg dag later mail dat het bij een pick up point ligt Totaal niet in de buurt van mijn woonadres. Ik ga ervan uit dat UPS helemaal niet langs is geweest bij mij. Buren waren ook hele dag thuis.

Heb iemand anders gestuurd die daar wel in de buurt woont en die sukkels (dutch outback shop Hoogvliet, ook klootzakken trouwens) hebben haar weggestuurd, ze kreeg het pakket niet mee. Ik laat het wel retourneren naar die oplichters van Footlocker. Dit moet echt stoppen, lachwekkende service.

Esther
13-12-2021

De meest waardelooste slechtste en vervelendste service! Zowel bezorgen als klantenservice! Hebben nergens een oplossing voor, komen hun woord totaal NIET na, je komt geen STAP verder met ze en het interesseert ze geen DROL wat er met je pakket gebeurd.

JasonK
10-12-2021

ÉÉn advies: verzend nooit iets met ups!

Ik heb voor de verjaardag van mijn zieke zoontje een duur cadeau uit de vs besteld - dit was zijn grootste wens. Ik zou deze op tijd bezorgd moeten krijgen om op zijn verjaardag te kunnen geven als er bij ups niet zoveel mis zou gaan.

Om mijn pakket uit de vs in ontvangst te kunnen nemen moest ik importtarieven betalen van bijna 2000 euro. Dit heb ik 2x betaald via de officiële ups link die ze naar mij hadden verstuurd. Ups meent de betalingen niet te zien, terwijl de klantenservice van paypal zelf zegt dat de betaling van mijn kant is doorgekomen en het geld van mijn bankrekening is gehaald.

Tientallen keren heb ik hierover gebeld en gemaild - ups komt niet met een oplossing en doet er niets aan! hun systemen werken duidelijk niet en zij menen geen contact op te kunnen nemen met de bezorger.

Waardeloos bedrijf die de klant op geen enkele wijze helpt!

Diana
10-12-2021

Bestelmoment een dag vervroegd zonder aankondiging, zou 10/12 zijn werd 09/12

Kreeg een mail dat het was afgeleverd op een postadres ( louche woning)

Bezorger heeft wel een briefje in de bus gedaan.nooit aangebeld.bang om naar 4- hoog te moeten lopen

Hoeft niet.ik kom altijd naar beneden

Dit is in Den Haag wijk Morgenstond

Hardstikke bedankt bezorger!

Jerra
07-12-2021

Spullen besteld zouden woensdag 1 dec 2021 geleverd worden…uit het niets werd het gewijzigd naar donderdag 2 dec.

Om jullie de elende te besparen gewoon niet meer via ups laten bezorgen. Het is vandaag 7 dec en ik wacht nog steeds op me pakket….

“Waardeloos bedrijf!”