Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Klant vraagt waar pakket is; sinds 8 -8-2017 onderweg " Pakket ingeleverd in het Kiala Punt van de verzender. Op weg naar de ontvanger." Met Kiala gemaild, maar nog steeds geen reactie ! Barcode 002AFRG. Waar is het pakje nu?
Pakket verstuurd op 30 augustus 2017 We kregen te zien pakket afhalen 2 september, best vlug. Wij naar Pawn.nl in winkel centrum woensel in Eindhoven. Een jonge dame genaamd Emilie vertelde dat het er niet was, dat kan. 2 dagen later er weer naar toe, maar was niets binnen en we begrepen er niets van. De jonge dame hielp ook echt voor geen meter. 2 dagen later weer terug maar weer niets en we werden weer niet netjes geholpen. Zien we vandaag dat we gisteren het pakket hebben opgehaald, maar niet door ons. Wij naar de winkel gebeld en wat dacht je we werden niet geholpen. We vroegen naar haar naam en die gaf ze ons niet. Jeetje mina wat een gedoe.
ik heb veel werk moeten verrichten om een klachtenformulier in gevuld te krijgen en nu blijkt hij alsnog bezorgd te zijn. dat laatste is natuurlijk fijn maar het heeft me veel tijd gekost.
Pakket blijft erg lang in het sorteercentrum en ik wil hier graag via het contactformulier verduidelijking vragen. Na het versturen van de mail krijg je meteen een blanco scherm. Komt de mail aan of niet? geen idee.
Het duurt allemaal veel te lang en de informatievoorziening is matig.
Ik heb bijna een week lang op mijn pakket moeten wachten. Volgens de traceerinformatie lag het 5 lang op het laatste sorteercentrum. Al die tijd kwamen dus ook geen statusupdates. Ik heb ook diverse keren geprobeerd om het contactformulier op de site in te vullen om navraag te doen, maar dan kom je uiteindelijk op een blanco pagina terecht. Je hebt dus geen idee of je vraag wel verstuurd is. Kortom het hele proces verloopt erg stroef en de informatievoorziening is matig. Ik begrijp ook nog steeds niet waarom een pakket 5 dagen lang op het sorteercentrum moet blijven liggen. Maar goed, uiteindelijk is mijn pakket vandaag dan toch aangekomen. Ik ben al lang blij dat ze het niet kwijt zijn geraakt. Volgende keer toch maar weer gewoon PostNL.
Na een verkoop via Marktplaats heb ik heb op 14/08/2017 een pakket voor verzending via Kiala afgeven bij mijn servicepunt in Assendelft. Nadat - door een fout - dit pakket op het service punt was blijven liggen heeft de verzending ongeveer 2 weken geduurd.
Na uiteindelijk te zijn aangekomen en opgehaald door de ontvanger blijkt de inhoud stuk te zijn. Alle vazen die er in zaten zijn gebroken.
Ik wil hiervoor een volledige schadevergoeding ontvangen. De waarde van het pakket was 25 euro inclusief verzendkosten.
Track en Tracecode: 002AH4H
Graag zsm een oplossing. Ik kan indien gewenst foto's sturen.
Het pakketje is afgeleverd op het juiste adres
Vorige week maandag is het pakket verstuurd, netjes een mail ontvangen met de tracking- code.
In de loop van de week bleek het pakket naar een verkeerd punt te zijn gestuurd. Mail gestuurd wanneer deze dan naar het juiste punt wordt gestuurd, alleen een reactie gehad dat het pakket is opgehaals en zsm naar het juiste punt zou worden gestuurd. Nog enkele mails gestuurd maar geen reactie hierop en de status blijft: wordt getransporteerd.
Nooit meer voor mij
Ik verwacht 2 pakketten, echter de status blijft van beide pakketten onveranderd. Ze bevinden zich beiden nog altijd in het Kiala punt waar de verzender ze zijn komen afgeven.
Het gaat om deze 2 pakketten met traceernummers: 002BLOU Dit pakket werd 30 Augustus binnengebracht en de status blijft onverandert sindsdien
002BO00 Dit pakket werd 32 Augustus binnengebracht. Sinds een halfuur is de status verandert naar ' aangekomen op sorteercentrum, het zal nog enkele dagen duren voordat het pakket aankomt in het land van de ontvanger'. Dus dan heb ik sowieso minstens een week gewacht op een pakket. Best lang niet?
Uitgezocht waar pakket zich bevond en geconstateerd dat deze allang afgeleverd was alleen dat er iet mis gegaan zou zijn met scannen.
Versturen via Kiala mag betreffende kosten van mij bet langer duren dan PostNL. Maar langer is dan max binnen 5 werkdagen wat redelijk acceptabel is volgens mij.
Mijn pakketje heeft op 26-08-2017 de status "verzender heeft het pakket ingeleverd op het Kiala punt.
Het is nu 3 september 8 dager verder en er is geen update meer te vinden op de website na 29-08-2017 (Pakket aangekomen op laatste sorteercentrum). Nu zitten er twee weekenden tussen. Toch is het jammer dat het zo lang moet duren en je niet goed op de hoogte gehouden wordt.
Het door mij te ontvangen pakket zou zijn omgeleid naar een ander Kiala punt. Daar is het echter tot op heden (bijna 1 week verder!) niet ontvangen. Kiala reageert niet op schriftelijke verzoeken om duidelijkheid, noch van mij als ontvanger, noch van de verzender. Telefonisch is zij niet bereikbaar! Voor mij geen Kiala meer!
Ik heb heel lang op mijn pakketje gewacht, maar uiteindelijk kwam hij wel, maar het duurt wel ruim een week...
Ik zit heel lang te wachten op mijn pakketje ik heb al een mailtje gestuurd maar ik krijg er geen reactie op. ik wil graag weten wanneer ik mijn pakket kan ophalen. mijn traceernummer is: 002BHTG
Ik bestelde online 2 pakketjes. Het eerste staat al een week op "sorteercentrum". Het tweede dat enkele dagen later bestelde kwam vandaag al aan. Wat is er aan de hand? Is mijn pakketje verloren gegaan?
Code: 002B5MZ
Het pakket was gewoon traag. Meer tussentijdse statuswijzigingen (ook als er eigenlijk niets te melden valt) zou handig zijn geweest. Maar het pakket is dus gewoon aangekomen.
Betreft pakket traceernummer 002BEL2, van België naar Nederland. De status blijft dagenlang op "Wordt naar sorteercentrum gestuurd" staan.
Advies: Kiala absoluut NIET gebruiken als je binnen een normale tijdsperiode over je spullen wilt beschikken! Het is tevens beter voor je gemoedsrust. :)