UPS reviews

1.2

Mariska

Geen contact mogelijk

Pakketje is ingeleverd en staat nu al sinds 30 augustus op status wordt getransporteerd maar komt niet aan op het Kiala punt in Groningen. Herhaaldelijk via de site geprobeerd om contact te leggen middels het contact formulier maar op het moment van versturen komt er een wit scherm. Een andere mogelijkheid voor navraag is nergens te zien op de site. De ontvanger van de zending zit erop te wachten. order/002BGGP

Marije
06-09-2017

Geen reactie op mail ivm vermissing

Klant vraagt waar pakket is; sinds 8 -8-2017 onderweg " Pakket ingeleverd in het Kiala Punt van de verzender. Op weg naar de ontvanger." Met Kiala gemaild, maar nog steeds geen reactie ! Barcode 002AFRG. Waar is het pakje nu?

Annie

Pakket verdwenen of zo ?

Pakket verstuurd op 30 augustus 2017 We kregen te zien pakket afhalen 2 september, best vlug. Wij naar Pawn.nl in winkel centrum woensel in Eindhoven. Een jonge dame genaamd Emilie vertelde dat het er niet was, dat kan. 2 dagen later er weer naar toe, maar was niets binnen en we begrepen er niets van. De jonge dame hielp ook echt voor geen meter. 2 dagen later weer terug maar weer niets en we werden weer niet netjes geholpen. Zien we vandaag dat we gisteren het pakket hebben opgehaald, maar niet door ons. Wij naar de winkel gebeld en wat dacht je we werden niet geholpen. We vroegen naar haar naam en die gaf ze ons niet. Jeetje mina wat een gedoe.

Sacha

Traag

Op 2 september is mijn pakketje (traceercode: 002BLPU) via Kiala verzonden. Sindsdien staat de status op "op weg naar het sorteercentrum." Moet het nu echt zo lang duren voor een pakketje ook maar opgehaald wordt van de plaats waar het is binnen gebracht? Dat moet toch echt wel sneller kunnen. Op zich kunnen ze de geschatte levertijd nog halen, maar dan gaan ze zich toch echt wel moeten haasten, en echt goed voor de gemoedsrust is het niet als je pakketje dagen op dezelfde status blijft hangen. Ik weet niet of ik volgende keer nog voor Kiala zou kiezen. De prijs mag dan meevallen, voor een snellere levering en vooral een gerust hart, wil ik gerust enkele euros meer betalen. Voorlopig kan ik niet meer doen dan hopen dat ze stilaan toch wat gaan opschieten met mijn pakketje.

Lucinda
05-09-2017

Kiala waar is mijn pakket?

Pakket nr 002B7YK

24-08 gepost Volgens status verkeerde kunt bezorgd.zou naar het goede punt gebracht worden Status echter al dagen ongewijzigd

Kiala waar is mijn pakket? En waar gaat het nu geleverd worden Had her zaterdag al nodig! Heel slecht dit en na jaren Kiala gebruikt te hebben hierna nooit meer!

Mvg

Pet
12-09-2017

ik heb veel werk moeten verrichten om een klachtenformulier in gevuld te krijgen en nu blijkt hij alsnog bezorgd te zijn. dat laatste is natuurlijk fijn maar het heeft me veel tijd gekost.

Geen pakket maar ook geen 'gemakkelijke' manier om een klacht in te dienen

Pakket blijft erg lang in het sorteercentrum en ik wil hier graag via het contactformulier verduidelijking vragen. Na het versturen van de mail krijg je meteen een blanco scherm. Komt de mail aan of niet? geen idee.

Michael

Erg traag

Het duurt allemaal veel te lang en de informatievoorziening is matig.

Pakket blijft dagenlang op sorteercentrum

Ik heb bijna een week lang op mijn pakket moeten wachten. Volgens de traceerinformatie lag het 5 lang op het laatste sorteercentrum. Al die tijd kwamen dus ook geen statusupdates. Ik heb ook diverse keren geprobeerd om het contactformulier op de site in te vullen om navraag te doen, maar dan kom je uiteindelijk op een blanco pagina terecht. Je hebt dus geen idee of je vraag wel verstuurd is. Kortom het hele proces verloopt erg stroef en de informatievoorziening is matig. Ik begrijp ook nog steeds niet waarom een pakket 5 dagen lang op het sorteercentrum moet blijven liggen. Maar goed, uiteindelijk is mijn pakket vandaag dan toch aangekomen. Ik ben al lang blij dat ze het niet kwijt zijn geraakt. Volgende keer toch maar weer gewoon PostNL.

Inhoud Pakket gebroken/stuk

Na een verkoop via Marktplaats heb ik heb op 14/08/2017 een pakket voor verzending via Kiala afgeven bij mijn servicepunt in Assendelft. Nadat - door een fout - dit pakket op het service punt was blijven liggen heeft de verzending ongeveer 2 weken geduurd.

Na uiteindelijk te zijn aangekomen en opgehaald door de ontvanger blijkt de inhoud stuk te zijn. Alle vazen die er in zaten zijn gebroken.

Ik wil hiervoor een volledige schadevergoeding ontvangen. De waarde van het pakket was 25 euro inclusief verzendkosten.

Track en Tracecode: 002AH4H

Graag zsm een oplossing. Ik kan indien gewenst foto's sturen.

Gert
05-09-2017

Pakjes gaan waarschijnlijk via de noordpool

Pakje naar zuid america gaat sneller dan een pakje in nederland van A naar B. Nooit meer kiala.

Daan

Kiala pakje duurt lang

Waar blijft mijn zending? Status blijft al dagen hetzelfde. Het gaat om pakket die vorige week donderdag gepost is bij een Kiala punt in Budel

06-09-2017

Prijs is goed, contact met de helpdesk is matig.

Het pakketje is afgeleverd op het juiste adres

Pakket vertuurd via Kiala

Vorige week maandag is het pakket verstuurd, netjes een mail ontvangen met de tracking- code.

In de loop van de week bleek het pakket naar een verkeerd punt te zijn gestuurd. Mail gestuurd wanneer deze dan naar het juiste punt wordt gestuurd, alleen een reactie gehad dat het pakket is opgehaals en zsm naar het juiste punt zou worden gestuurd. Nog enkele mails gestuurd maar geen reactie hierop en de status blijft: wordt getransporteerd.

Nooit meer voor mij

Eline

Pakket al vanaf 21 aug onderweg

Niet normaal hoe lang. En nu blijkt het zoek te zijn. Voortaan weer tnt.

Nanouk

Status pakket verandert niet

Ik verwacht 2 pakketten, echter de status blijft van beide pakketten onveranderd. Ze bevinden zich beiden nog altijd in het Kiala punt waar de verzender ze zijn komen afgeven.

Het gaat om deze 2 pakketten met traceernummers: 002BLOU Dit pakket werd 30 Augustus binnengebracht en de status blijft onverandert sindsdien

002BO00 Dit pakket werd 32 Augustus binnengebracht. Sinds een halfuur is de status verandert naar ' aangekomen op sorteercentrum, het zal nog enkele dagen duren voordat het pakket aankomt in het land van de ontvanger'. Dus dan heb ik sowieso minstens een week gewacht op een pakket. Best lang niet?

Myra

Vermist pakket

Is dit een site waar je alleen je ervaringen kan delen of wordt er wat mee gedaan Ik zit met een probleem Er is een pakketje verstuurd Waarde 33 euro op 26-8-2017 Kreeg keurig een mailtje dat het onderweg is Daarna mailtje 29-8-2017 onze ecxuses u pakket is naar het verkeerde kiala punt verstuurd nu is het inmiddels 4-9-2017 en nog steeds geen bericht of het op het Kiala punt is aangekomen Het pakket staat nog steeds op status wordt getransporteerd. Op de website kom ik ook niet verder Kan geen eens bellen Wat nu

Te verbeteren

Uitgezocht waar pakket zich bevond en geconstateerd dat deze allang afgeleverd was alleen dat er iet mis gegaan zou zijn met scannen.

Levering duurt veel te lang!

Versturen via Kiala mag betreffende kosten van mij bet langer duren dan PostNL. Maar langer is dan max binnen 5 werkdagen wat redelijk acceptabel is volgens mij.

Mijn pakketje heeft op 26-08-2017 de status "verzender heeft het pakket ingeleverd op het Kiala punt.

Het is nu 3 september 8 dager verder en er is geen update meer te vinden op de website na 29-08-2017 (Pakket aangekomen op laatste sorteercentrum). Nu zitten er twee weekenden tussen. Toch is het jammer dat het zo lang moet duren en je niet goed op de hoogte gehouden wordt.

Renate
02-09-2017

Pakket niet traceerbaar en kiala onbereikbaar

Het door mij te ontvangen pakket zou zijn omgeleid naar een ander Kiala punt. Daar is het echter tot op heden (bijna 1 week verder!) niet ontvangen. Kiala reageert niet op schriftelijke verzoeken om duidelijkheid, noch van mij als ontvanger, noch van de verzender. Telefonisch is zij niet bereikbaar! Voor mij geen Kiala meer!

J.H van Soest

Gaat redelijk

Ik heb heel lang op mijn pakketje gewacht, maar uiteindelijk kwam hij wel, maar het duurt wel ruim een week...

Status veranderd niet.

Ik zit heel lang te wachten op mijn pakketje ik heb al een mailtje gestuurd maar ik krijg er geen reactie op. ik wil graag weten wanneer ik mijn pakket kan ophalen. mijn traceernummer is: 002BHTG

Ewoud Boone
01-09-2017

Extreem lang wachten

Ik bestelde online 2 pakketjes. Het eerste staat al een week op "sorteercentrum". Het tweede dat enkele dagen later bestelde kwam vandaag al aan. Wat is er aan de hand? Is mijn pakketje verloren gegaan?

Code: 002B5MZ

Roos
01-09-2017

Waar is mijn pakket? 002AM4S

15 augustus is er een pakket voor mij aangemaakt, welke nog steeds niet op het kiala punt is aangekomen. Er is door jullie ook aangegeven dat het pakket omgeleid is naar een ander kiala punt dat in eerste instantie was aangegeven. Ik heb al 3 eerdere berichten via het contactformulier op jullie site verstuurd, maar op alle 3 heb ik geen ontvangstbevestiging of reactie gekregen. De laatste status van mijn pakket was op 19 augustus. Ik wil graag weten waar mijn pakket is en wanneer ik deze kan ophalen.

Traag goedkoop

Het pakket was gewoon traag. Meer tussentijdse statuswijzigingen (ook als er eigenlijk niets te melden valt) zou handig zijn geweest. Maar het pakket is dus gewoon aangekomen.

Status verandert dagenlang niet

Betreft pakket traceernummer 002BEL2, van België naar Nederland. De status blijft dagenlang op "Wordt naar sorteercentrum gestuurd" staan.

Advies: Kiala absoluut NIET gebruiken als je binnen een normale tijdsperiode over je spullen wilt beschikken! Het is tevens beter voor je gemoedsrust. :)