UPS reviews
1.2
Positief0%
Neutraal2%
Negatief98%
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Traag goedkoop
Het pakket was gewoon traag. Meer tussentijdse statuswijzigingen (ook als er eigenlijk niets te melden valt) zou handig zijn geweest. Maar het pakket is dus gewoon aangekomen.
Deze klacht is opgelost
Status verandert dagenlang niet
Betreft pakket traceernummer 002BEL2, van België naar Nederland. De status blijft dagenlang op "Wordt naar sorteercentrum gestuurd" staan.
Advies: Kiala absoluut NIET gebruiken als je binnen een normale tijdsperiode over je spullen wilt beschikken! Het is tevens beter voor je gemoedsrust. :)
Deze klacht is opgelost
01-09-2017
002BJ7V
Mijn pakket staat al 3 dagen op ingeleverd op kialapunt en is onderweg. Als ik de reacties hier zo lees is mijn pakket zeker ook achtergebleven? Gebeurd wel heel vaak dan.
Kiala slechtste bezorgbedrijf en leugenaars
Het verkoper gaf het pakket op 14 augustus naar een verzendpunt. Het pakket komt van België naar Nederland. Het is 17e de dag en het pakket is nog steeds niet binnen. Echt een schande dit bezorgbedrijf.
3 de review op deze site. Die andere 2 reviews heeft hij zomaar gemarkeerd als opgelost terwijl die niet opgelost is. Ze hebben mail gestuurd ja dit dat we hebben opglost over 14 dagen zeiden ze het is opgelost over 3 dagen heb ik het nog steeds niet.
Ik wil of mijn pakket of vergoeding ofzo iets, want dit gaat echt niet. Ik bouw een racefiets op en als ik die pakket niet heb kan ik dat niet afmaken. Ik wacht al 17 dagen hoee langgg moet ik nog wachten? Zeg me wat Kiala? Vind een oplossing.
Ik wil een vergoeding.! Of tot en met zaterdag mijn pakket. 002AHCS
Pakket al een week op sorteercentrum
21 augustus is mijn pakket door de verkoper ingeleverd op een kiala punt. Nu staat er al een week dat het bij het sorteercentrum ligt. Lijkt mij erg lang. Waardeloos.
Deze klacht is opgelost
31-08-2017
Verzending duurt lang
27-08-2017 is er een pakketje verzonden vanaf een Kiala post. De status blijft hangen op: 'Pakket ingeleverd in het Kiala Punt van de verzender. Op weg naar de ontvanger.' Ik ben benieuwd waar mijn pakket nu is en wanner ik het kan ophalen, omdat het me een beetje lang duurt. 002B7EX
Emailadres Kiala
Wie heeft voor mij het emailadres of tel. nummer van Kiala. Het tel.nummer vermeld op Google is niet in gebruik
Deze klacht is opgelost
31-08-2017
Waar is mijn pakket 002BAE3?
Mijn pakket staat inmiddels al 6 dagen op 'Pakket ingeleverd in het Kiala Punt van de verzender. Op weg naar de ontvanger.'
Verder geen updates of communicatie gehad. Waar is het gebleven en wanneer kan ik het afhalen?
Traceernummer is: 002BAE3
Site geeft niks meer aan
Maandag is er voor mij een pakket gebracht op het Kiala punt. Op de site blijft het staan op pakket wordt klaargemaakt. Ik wil graag weten waar mijn pakket nu is!
Traceernummer is: 002B8O8
Deze klacht is opgelost
30-08-2017
Duurt erg lang
Vorrige week iets besteld en heb nog steeds niks ontvangen. Blijkbaar ligt order/002BDAP nog steed bij het verzend punt. Daarnaast kan degene die het verzonden heeft ook niks meer zien.
Ik doe niks meer via kiala
Deze klacht is opgelost
30-08-2017
Pakket wordt maar niet geleverd
Op 25-08 is er een pakket ingeleverd maar dat is nu op 30-08 nog steeds niet op het Kiala punt. Wanneer wordt dit nu eens geleverd? Het duurt nu toch wel echt te lang.
Deze klacht is opgelost
30-08-2017
Pakket blijft hangen op: Pakket ingeleverd
Pakket is op maandag 28-08 verzonden. Hangt na 2 dagen nog steeds op:
Pakket ingeleverd in het Kiala Punt van de verzender. Op weg naar de ontvanger.
Code: 002BCYF
Dit nog niet eerder gehad, verzend regelmatig met kiala.
Lange levertijd maar toch correct.
Deze klacht is opgelost
Zeer traag
25 augustus iets gekocht en nog steeds geen statusupdate. Het pakketje zou nog altijd in het Kiala punt van de verkoper liggen. Wanneer wordt het eindelijk verzonden?
Tracking: 002BB3T
Deze klacht is opgelost
30-08-2017
Flut bedrijf
Op 25 augustus iets gekocht via mp en ervoor gekozen om via Kiala te laten versturen. Nu is het 30 augustus en pakket is nog niet binnen. Volgende keer weer gewoon via Post.nl
Pakket niet te verzenden
Voor de derde keer geprobeerd iets te verzenden. Uren op de computer, 2 telefoontjes verder en weer niet gelukt te verzenden. Ik vraag me af hoe dit bedrijf blijft bestaan.
Deze klacht is opgelost
29-08-2017
Verdwenen pakketje
22 augustus een pakketje besteld via bol.com. Deze zou 23 bezorgd worden bij het afhaalpunt. Na meerdere contacten met bol.com en een status: ligt op het sorteercentrum. Blijkt het pakketje verdwenen te zijn. Bol.com heeft aangeboden een nieuwe te versturen, dit hebben ze gedaan en nu weer met dezelfde status is er nog steeds niks bezorgd. En Kiala is niet te bereiken.
Ik vind dit knap lullig aangezien het een cadeau is voor iemand die nu al een week te laat is.
Track-Trace code: 32140D203000019204
Twee problemen geen antwoord op mail
Ik heb op het moment twee problemen met een pakket dat ik zelf verzonden heb en een pakket dat ik moet ontvangen
het pakket dat ik zelf verzonden heb staat al sinds 10-8-2017 dat het naar het op kiala punt is ingeleverd en naar sorteercentrum gestuurd word. Op mijn kiala punt is het pakket niet maar waar wel is de vraag hierover al gemaild geen antwoord. t&t code : 002AAVE
probleem twee het pakket wat op weg zou zijn naar mij 14-8-2017 verstuurd 16-8-2017 word er aangeven dat het pakket op het laatste sorteer centrum is maar daarna niets meer. Het is nogal een belangrijk pakket dus ik moet het gewoon hebben.Ook hier al over gemaild zonder antwoord. T&t code 002AHWJ
kiala hier een tip start een telefoonlijn want mailen werkt niet
Nog steeds geen aankomst bevestiging
Sinds afgelopen week 22/08/17 heb ik al de mail dat mijn te verwachten Kiala pakket op het laatste sorteer centrum is aangekomen en ik een mail kan verwachten wanneer ik het pakket kan afhalen.
Tot op heden niks gehad, graag zou ik willen weten wanneer ik mijn pakket kan verwachten
Nummer: 002AY4A
Status veranderd niet
Is het normaal dat een status zo lang op hetzelfde blijft staan?I
Het gaat om pakketnummer 002B8DC, is vorige week afgeleverd bij Kiala punt door verzender, maar schijnbaar blijft deze hangen om naar het sorteercentrum gestuurd te worden.
Graag reactie.
Deze klacht is opgelost
28-08-2017
Torenhoge telefoonkosten om pakketkosten terug te krijgen
Ik heb vandaag een afrekening ontvangen van mijn telefoongegevens, slik
09000700 15-07-2017 17:46 1:17 € 1.20 09000700 19-07-2017 13:17 13:53 € 12.54
Ik heb in april dit jaar 2x een betaling verricht van 3,95 voor het verzenden van een pakket. De eerste keer sloeg mijn computer op hol voordat ik een verzendbewijs kon afdrukken. Mij werd geadviseerd om dit nog een keer te doen (door Kiala) en het eerste bedrag zou dan worden terug gestort. Maanden later geen bedrag en nadat ik ging bellen met Kiala (tegenwoordig UPS) werd me verteld dat er niet automatisch werd terug gestort maar ze gingen het noteren en zou worden terug gebeld. Bovenstaand zijn de bedragen van de telefoontjes.
U begrijpt ik ben niet terug gebeld en ik heb nooit mijn geld retour ontvangen. Ik heb nog 1 poging gedaan om in contact met ze te komen maar dit is weer niet gelukt.
Ik heb een klacht ingediend bij klacht.nl maar daar reageren ze niet op. Ik hoop op deze site wel.
Pakket kwijt / vertraagd?
Mijn pakket 002AU17 staat al dagen op status 'wordt getransporteerd'.
Waar is mijn pakket? Graag zsm een reactie!
Meer UPS reviews