UPS reviews

1.2

06-09-2017

Traag goedkoop

Het pakket was gewoon traag. Meer tussentijdse statuswijzigingen (ook als er eigenlijk niets te melden valt) zou handig zijn geweest. Maar het pakket is dus gewoon aangekomen.

Status verandert dagenlang niet

Betreft pakket traceernummer 002BEL2, van België naar Nederland. De status blijft dagenlang op "Wordt naar sorteercentrum gestuurd" staan.

Advies: Kiala absoluut NIET gebruiken als je binnen een normale tijdsperiode over je spullen wilt beschikken! Het is tevens beter voor je gemoedsrust. :)

Pedro

002BJ7V

Mijn pakket staat al 3 dagen op ingeleverd op kialapunt en is onderweg. Als ik de reacties hier zo lees is mijn pakket zeker ook achtergebleven? Gebeurd wel heel vaak dan.

Kerim
01-09-2017

Kiala slechtste bezorgbedrijf en leugenaars

Het verkoper gaf het pakket op 14 augustus naar een verzendpunt. Het pakket komt van België naar Nederland. Het is 17e de dag en het pakket is nog steeds niet binnen. Echt een schande dit bezorgbedrijf.

3 de review op deze site. Die andere 2 reviews heeft hij zomaar gemarkeerd als opgelost terwijl die niet opgelost is. Ze hebben mail gestuurd ja dit dat we hebben opglost over 14 dagen zeiden ze het is opgelost over 3 dagen heb ik het nog steeds niet.

Ik wil of mijn pakket of vergoeding ofzo iets, want dit gaat echt niet. Ik bouw een racefiets op en als ik die pakket niet heb kan ik dat niet afmaken. Ik wacht al 17 dagen hoee langgg moet ik nog wachten? Zeg me wat Kiala? Vind een oplossing.

Ik wil een vergoeding.! Of tot en met zaterdag mijn pakket. 002AHCS

Eline
01-09-2017

Pakket al een week op sorteercentrum

21 augustus is mijn pakket door de verkoper ingeleverd op een kiala punt. Nu staat er al een week dat het bij het sorteercentrum ligt. Lijkt mij erg lang. Waardeloos.

Gerjan

Verzending duurt lang

27-08-2017 is er een pakketje verzonden vanaf een Kiala post. De status blijft hangen op: 'Pakket ingeleverd in het Kiala Punt van de verzender. Op weg naar de ontvanger.' Ik ben benieuwd waar mijn pakket nu is en wanner ik het kan ophalen, omdat het me een beetje lang duurt. 002B7EX

Dinie

Emailadres Kiala

Wie heeft voor mij het emailadres of tel. nummer van Kiala. Het tel.nummer vermeld op Google is niet in gebruik

Wil
31-08-2017

Waar is mijn pakket 002BAE3?

Mijn pakket staat inmiddels al 6 dagen op 'Pakket ingeleverd in het Kiala Punt van de verzender. Op weg naar de ontvanger.'

Verder geen updates of communicatie gehad. Waar is het gebleven en wanneer kan ik het afhalen?

Traceernummer is: 002BAE3

Nancy
30-08-2017

Site geeft niks meer aan

Maandag is er voor mij een pakket gebracht op het Kiala punt. Op de site blijft het staan op pakket wordt klaargemaakt. Ik wil graag weten waar mijn pakket nu is!

Traceernummer is: 002B8O8

Andrea

Duurt erg lang

Vorrige week iets besteld en heb nog steeds niks ontvangen. Blijkbaar ligt order/002BDAP nog steed bij het verzend punt. Daarnaast kan degene die het verzonden heeft ook niks meer zien.

Ik doe niks meer via kiala

Janneke
30-08-2017

Pakket wordt maar niet geleverd

Op 25-08 is er een pakket ingeleverd maar dat is nu op 30-08 nog steeds niet op het Kiala punt. Wanneer wordt dit nu eens geleverd? Het duurt nu toch wel echt te lang.

Tim
30-08-2017

Pakket blijft hangen op: Pakket ingeleverd

Pakket is op maandag 28-08 verzonden. Hangt na 2 dagen nog steeds op:

Pakket ingeleverd in het Kiala Punt van de verzender. Op weg naar de ontvanger.

Code: 002BCYF

Dit nog niet eerder gehad, verzend regelmatig met kiala.

Gil
31-08-2017

Lange levertijd maar toch correct.

Zeer traag

25 augustus iets gekocht en nog steeds geen statusupdate. Het pakketje zou nog altijd in het Kiala punt van de verkoper liggen. Wanneer wordt het eindelijk verzonden?

Tracking: 002BB3T

Ben

Flut bedrijf

Op 25 augustus iets gekocht via mp en ervoor gekozen om via Kiala te laten versturen. Nu is het 30 augustus en pakket is nog niet binnen. Volgende keer weer gewoon via Post.nl

Anja

Pakket niet te verzenden

Voor de derde keer geprobeerd iets te verzenden. Uren op de computer, 2 telefoontjes verder en weer niet gelukt te verzenden. Ik vraag me af hoe dit bedrijf blijft bestaan.

Dionne

Verdwenen pakketje

22 augustus een pakketje besteld via bol.com. Deze zou 23 bezorgd worden bij het afhaalpunt. Na meerdere contacten met bol.com en een status: ligt op het sorteercentrum. Blijkt het pakketje verdwenen te zijn. Bol.com heeft aangeboden een nieuwe te versturen, dit hebben ze gedaan en nu weer met dezelfde status is er nog steeds niks bezorgd. En Kiala is niet te bereiken.

Ik vind dit knap lullig aangezien het een cadeau is voor iemand die nu al een week te laat is.

Track-Trace code: 32140D203000019204

Eline
29-08-2017

Twee problemen geen antwoord op mail

Ik heb op het moment twee problemen met een pakket dat ik zelf verzonden heb en een pakket dat ik moet ontvangen

het pakket dat ik zelf verzonden heb staat al sinds 10-8-2017 dat het naar het op kiala punt is ingeleverd en naar sorteercentrum gestuurd word. Op mijn kiala punt is het pakket niet maar waar wel is de vraag hierover al gemaild geen antwoord. t&t code : 002AAVE

probleem twee het pakket wat op weg zou zijn naar mij 14-8-2017 verstuurd 16-8-2017 word er aangeven dat het pakket op het laatste sorteer centrum is maar daarna niets meer. Het is nogal een belangrijk pakket dus ik moet het gewoon hebben.Ook hier al over gemaild zonder antwoord. T&t code 002AHWJ

kiala hier een tip start een telefoonlijn want mailen werkt niet

Rowan
29-08-2017

Nog steeds geen aankomst bevestiging

Sinds afgelopen week 22/08/17 heb ik al de mail dat mijn te verwachten Kiala pakket op het laatste sorteer centrum is aangekomen en ik een mail kan verwachten wanneer ik het pakket kan afhalen.

Tot op heden niks gehad, graag zou ik willen weten wanneer ik mijn pakket kan verwachten

Nummer: 002AY4A

William

Status veranderd niet

Is het normaal dat een status zo lang op hetzelfde blijft staan?I

Het gaat om pakketnummer 002B8DC, is vorige week afgeleverd bij Kiala punt door verzender, maar schijnbaar blijft deze hangen om naar het sorteercentrum gestuurd te worden.

Graag reactie.

Remke
28-08-2017

Torenhoge telefoonkosten om pakketkosten terug te krijgen

Ik heb vandaag een afrekening ontvangen van mijn telefoongegevens, slik

09000700 15-07-2017 17:46 1:17 € 1.20 09000700 19-07-2017 13:17 13:53 € 12.54

Ik heb in april dit jaar 2x een betaling verricht van 3,95 voor het verzenden van een pakket. De eerste keer sloeg mijn computer op hol voordat ik een verzendbewijs kon afdrukken. Mij werd geadviseerd om dit nog een keer te doen (door Kiala) en het eerste bedrag zou dan worden terug gestort. Maanden later geen bedrag en nadat ik ging bellen met Kiala (tegenwoordig UPS) werd me verteld dat er niet automatisch werd terug gestort maar ze gingen het noteren en zou worden terug gebeld. Bovenstaand zijn de bedragen van de telefoontjes.

U begrijpt ik ben niet terug gebeld en ik heb nooit mijn geld retour ontvangen. Ik heb nog 1 poging gedaan om in contact met ze te komen maar dit is weer niet gelukt.

Ik heb een klacht ingediend bij klacht.nl maar daar reageren ze niet op. Ik hoop op deze site wel.

Susan
28-08-2017

Pakket kwijt / vertraagd?

Mijn pakket 002AU17 staat al dagen op status 'wordt getransporteerd'.

Waar is mijn pakket? Graag zsm een reactie!