UPS reviews

1.2

Susan
28-08-2017

Pakket kwijt / vertraagd?

Mijn pakket 002AU17 staat al dagen op status 'wordt getransporteerd'.

Waar is mijn pakket? Graag zsm een reactie!

Marcella
27-08-2017

Pakket nog niet ontvangen

11-8 pakket door verzender aangemeld, nu inmiddels 27-8 en nog niets ontvangen! status geeft aan pakket geleverd bij verkeerd kialapunt? zo te zien op deze site zijn wij dus niet de enige. contact op geen enkele manier mogelijk ook niet via contactformulier via kiala. hoe wie en wanneer komt er een instantie die voor gedupeerden in actie komen? voor ons nooit meer KIALA

Kerim
26-08-2017

(Kiala) Slechtste bezorgbedrijf ooit

Het verkoper gaf het pakket op 14 augustus naar een verzendpunt. Het pakket komt van België naar Nederland. Het is 12 de dag en het pakket is nog steeds niet binnen. Echt een schande dit bezorgbedrijf. 2 de review op deze site. Kiala wou mijn klantennummer ik gaf het over 2 dagen nog steeds geen antwoord. Ik wil of mijn pakket of vergoeding ofzo iets, want dit gaat echt niet. Ik bouw een racefiets op en als ik die pakket niet heb kan ik dat niet afmaken. Ik wacht al 12 dagen hoee langgg moet ik nog wachten? Zeg me wat Kiala? Vind een oplossing.

002AHCS

JM
25-08-2017

Pakketstatus blijft hetzelfde

Al heel vaak via kiala verstuurd en gaat altijd goed maar dit keer heb ik mn twijfels. De verzender heeft mn pakketje woensdag 23 aug ingeleverd. Eerst bleef de status hangen op pakket aangemeld maar nog niet ingeleverd. Verzender is teruggegaan maar nu blijft de status hangen op pakket ingeleverd wordt naar sorteercentrum gestuurd. Daar had t toch inmiddels wel moeten zijn? 002AY3A

Geen reactie van klantenservice

Op 14/8 via Kiala web, vraag gesteld omtrent niet aangekomen pakket, zo wel ik als verzenden , zo ook de ontvanger, beide krijgen we geen antwoord of een bevestiging dat e.e.a in behandeling is, pakket 002AHII blijft aldoor de zelfde status houden dat het naar het distributiepunt gestuurd gaat worden, waar is mijn pakketje ? Mijn slechte ervaring is nu dat je NIETS hoort erover !

Kerim

Pakket nog steeds niet over 11 dagen BE-NL

Mijn pakket is vorige week maandag op uw ophaalpunt verstuurd via de verkoper vanuit België. Het is al 11e dag ik heb hem nog steeds niet. België is maar 200-300km. Producten vanuit China komen binnen 10 dagen. Dit vind ik echt schande. Ik wil graag informatie hierover.

Ech schande 6 dagen deze bericht op tracing.

18-08-2017 15:00 Excuses, uw pakket is bij een ander Kiala Punt afgeleverd. We brengen het spoedig naar uw Kiala Punt.

Prman
30-08-2017

Het probleem is opgelost na de mail van kiala, Spreken de waarheid wat informatie betreft, Voor de volgende zou ik echter aanraden dat de klanten service duidelijker is. Op de kiala site is het vraag formulier om tot een klacht te komen zeer onduidelijk met heel veel specifieke info waarbij je het formulier niet eens kunt beginnen, Die kiala punten specifiek had ik geen idee over wat voor info je nodig had, Wellicht een directe mail naar het email adres die ik van ups had moeten ontvangen die ik een mail had gestuurd. Verder zou het ook fijn zijn als je binnen een paar uur een mail krijgt hoelang het ongeveer gaat duren tot een reactie want het was wel erg stil.

Pakket aangelever verkeerd kiala punt 15/8 nog steeds niks

Ik ben de ontvanger

Ik heb al een mail gestuurd naar kiala webnl@kiala.com nooit iets ontvangen telefonisch onbereikbaar hoe zit dat nu?

traceer nummer:

002AC9B

Volgens de traceer code is hij op 15 augustus bij een verkeerd punt aangekomen en word hij zo snel mogelijk naar het juiste punt gestuurd post masters nijmegen

Het is nu 24 Augustus, wat is er met het pakket aan de hand? Klantenservice is zeer slecht bereikbaar heb al via de gewezen contact methodes mails gestuurd zonder antwoord met de kiala mail zelfs geen reacties ontvangen

Werner
24-08-2017

Pakket verstuurd op 9-8-'17, 24-8 nog niks.

Tja, wat kan ik zeggen. Kiala is telefonisch onbereikbaar. Reageert niet op mails. Niemand kan mij helpen of iets zinnigs over de status mijn pakket (002A6ZV) melden. Dramatisch! En nu?

Timon

Lang onderweg

Gemiddelde bezorgtijd: 4 dagen

Inmiddels op dag 4: is het pakket onderweg naar het eerste sorteercentrum. Volgende keer maar een paar euro extra en het pakket sneller hebben.

Ff een kleine tip richting Kiala: De zomervakantie is voorbij! tijd om te werken ;)

Mariska
30-08-2017

Levering van pakketten is echt te langzaam. Ze reageren wel op klachten.

De dag erna was het pakket aanwezig

Waar is mijn pakketje?

Mijn pakket is de 18e ingeleverd en nog steeds op weg naar een sorteercentrum. Kan dat niet sneller?

Code: 002AKEZ

Deborah

Pakket kwijt geraakt?!

Er is op 11 augustus een pakket verstuurd, maar tot nu toe kan ik mijn pakket nog steeds niet ophalen. Ik heb contact proberen te zoeken maar tot op heden heb ik geen antwoord gekregen.

Code is 002ADBO

Myrthe

Waar is mijn pakketje?

Mijn pakketje is de 18de al ingeleverd en hij staat nog steeds op verzending richting sorteercentrum? Waar is mijn pakketje precies?

Track & trace code: 002AT9V

Robin
22-08-2017

Pakket blijft onder transport staan

Heb pas geleden via marktplaats een modelvrachtwagen gekocht , de verkoper heeft het verzonden via kiala , maar helaas blijft het pakket staan onder ( wordt getransporteerd) Track en trace code : 002AIUQ

Het pakket is de 14-7 ingeleverd bij het kiala punt , en 17-7 was die onderweg van het laatste sorteer centrum naar mijn keuze afhaal locatie , Ben helaas nog steeds aan het wachten tot die binnen is

Graag hoor ik hier meer over

Nicole
22-08-2017

Pakket kwijt

Mijn pakketje ligt ook al vanaf 29-7 in het sorteercentrum. Ik heb een foto moeten sturen van de inhoud, omdat "het etiket mogelijk beschadigd en onleesbaar is" en sindsdien niets meer gehoord. Ik weet niet wat jullie met pakketten doen; erop stampen met spijkerschoenen?

Het was de wens van de koper om met Kiala te versturen omdat het goedkoper was, het was mijn eerste keer. Behalve het feit dat ik geen printer heb en het even wat gedoe was daardoor, leek het me verder wel een goedkopere manier dan post NL, maar ik durf het nu niet meer.

Buiten dat, nu vind ik het ook gewoon zonde dat mijn spullen zijn kwijtgeraakt en de koper met lege handen staat!

0029EG2 is het track en trace nummer.

Marinka
21-08-2017

Pakket ligt nog steeds op een sorteercentrum

De verzender van mijn pakketje heeft het 14/8 afgeleverd. Tot de dag van vandaag 21/8 staat er dat het getransporteerd word. Maar volgens mij kan mijn pakketje met pakketnummer 002AAR2 er niet zo lang over doen. Ik vind dit een slechte service en moet zeker beter kunnen. Ik hoop dat jullie er snel wat aan gaan doen.

Wim Heezen

Correct behulpzaam

het eerste geval hebben zij opgelost en het tweede probleemgeval was ik zelf en kwam er zelf achter

Lost in translation

Zowel verzender als ontvanger hebben erg veel moeite gedaan om de vinger erachter te krijgen waarom en gewaardeerd collector's item niet in goede orde en binnen redelijke tijd is bezorgd. Een soort van antwoord is toch het minste wat ke kunt verwachten. Juridische stappen lijken ook weiniig zinvol. Ten overvloede worden dubbele afschrijvingen van de creditcard gedaan, waar ook al niet op wordt gereageerd, dus dit is zeker de laatste keer dat ze mijn gegevens in handen krijgen! Sorry, maar Kila is het.

Miranda
20-08-2017

Pakket blijft op status in sorteercentrum staan

Waar blijft mijn pakket? Staat nu een week in het sorteercentrum. 002AQ4X

F.
20-08-2017

Pakje open aangekomen, inhoud gestolen, webformulier werkt niet

Afgelopen week heb ik een pakket met T&T code 002AH9Y opgehaald bij het Kiala punt Gulf Putten aan de Garderenseweg. Toen ik het pakket ging ophalen, werd al gezegd dat ik er niet blij van zou worden. Men overhandigde mij het pakket waarvan de doos aan één zijde open was en de gehele inhoud, make-up t.w.v. ruim € 150,00 was verdwenen. Men vertelde mij dat men reeds melding had gemaakt bij jullie en dat ik dit ook moest doen hangende het interne onderzoek, eventueel aangevuld met foto's. Ik heb zowel foto's van de doos tijdens de overhandiging alsmede foto's van de inhoud van het pakket waarop ik het gekocht heb, alleen werkt het webformulier niet en is er geen mogelijkheid om de foto's te uploaden.

Het dient geen toelichting dat ik hierdoor ernstig gedupeerd ben. Ik heb € 150,00 betaald en heb daar niets voor ontvangen. De verkoper, een particulier, is niet verantwoordelijk en wil het geld begrijpelijkerwijs niet restitueren omdat deze aan de verzendverplichting heeft voldaan. De op jullie website aangegeven vergoeding van een paar Euro per kilo, is ridicuul en niet acceptabel. Zeker aangezien er bij Kiala iets ernstig mis is, gezien de hoeveelheid klachten. Middels dit schrijven, wat ik ook getracht heb te verzenden via jullie website, stel ik jullie aansprakelijk voor gehele schadeloosstelling.

Ik reken op een spoedige en tevredenstellende afhandeling.

Marlot

Onderweg naar sorteercentrum

Beste Kiala,

Ik zou graag willen weten waar mijn pakketje is. Deze is donderdag afgeleverd bij een Kiala punt in België, maar staat nog steeds op onderweg naar sorteercentrum. In 2017 zou dit toch sneller moeten kunnen? Misschien dat jullie mij kunnen helpen en laren weten wanneer ik mijn pakketje kan verwachten, want ik heb het volgende week nodig! Traceernummer is: 002AR76.

Met vriendelijke groet, Marlot

Esther

WAARDELOOS

Sinds 9 augustus is mijn pakket onderweg. In de status staat bij het verkeerde Kiala punt afgegeven en sindsdien geen update meer. De klantenservice reageert niet. Dat had ik ook wel verwacht als ik de beoordelingen over dit bedrijf lees. Ik voel me opgelicht!