Cynthia
07-07-2017

Waar gaat mijn pakket naar toe?

Op 5 juli 2017 is mijn pakket ingeleverd en zou naar het sorteer centrum gaan. Daar blijft de status nog steeds op staan. Echter ben ik er ook achter gekomen dat het pakket niet zal gaan aankomen op het kiala afhaalpunt want deze is opeens gesloten. Ik heb al contact proberen op te zoeken maar krijg helaas geen reactie terug. De eerste keer had ik ook al problemen met kiala, nu de 2de keer weer, ik dacht ik geef ze nog eens een kans maar helaas weer problemen.

07-07-2017

Pakketjes lang onderweg één daarvan nog steeds op laatste sorteercentrum

Ik verzend al jaren met Kiala honderden pakjes verstuurd en nooit problemen gehad maar de laatste maand is het goed mis met Kiala geven geen antwoord op mijn mailtjes en telefonisch niet te bereiken .wordt je niet blij van .boze klant terwijl ik er niets aan kan doen

Joy
06-07-2017

Pakketjes

Ik heb op 18 mei een pakket retour gestuurd en op 10 juni nog een via kiala. Webwinkel heeft nooit iets ontvangen, heb 2 weken terug kiala gemaild maar geen respons. Hang inmiddels al langer dan een uur (!) in de wacht, er wordt gewoon niet opgenomen. Ik heb er nog een mail achteraan gestuurd. Wat moet ik doen om die pakketjes op de juiste plek te krijgen.

Dieuwke

Geen telefoonnummer.?

Ik krijg van een andere particulier een pakketje via Kiala, maar die ligt nu sinds 29 juni op het sorteercentrum. Maar Kiala is niet te bereiken, dus geen idee hoe ik meer info kan krijgen over de status, daarom probeer ik het maar zo. Het traceernummer is 0027TM8.

Jochem
Jochem

Pakket al dagen 'wordt getransporteerd'

Sinds 29/6 geen verandering in de levering. Kiala reageert ook niet op de mail. Graag reactie (dan wel via UPS)

Thijs
05-07-2017

Matig

Pakket lag op de afhaallocatie, zonder dat de status aangepast was

Rommel

29 juni heb ik iets laten verzenden, 4 juli is de status nog steeds 'Pakket wordt getransporteerd'. Wat is dit voor toko?

Rebecca
04-07-2017

Nog steeds niks bij het kialapunt geleverd.

Vorige week maandag al het pakket weggebracht. en nog steeds staat er dat het 29 juni is gearriveerd bij het laatste sorteercentrum.de track en trace is nog steeds niet bijgewerkt. inmiddels zijn we een week verder. Ik had iets verstuurd naar een koper via marktplaats, zij zit helaas ook nog steeds te wachten.

Anne
04-07-2017

Wel betaald, maar geen adressticker gekregen

Wilde gister een pakket versturen. T/m het betalen ging alles goed. Maar ik kreeg geen adres sticker + barcode op mijn scherm.

Ben nu zomaar 3,95 euro kwijt

Michel
03-07-2017

Laat nooit iets leveren door Kiala

Via marktplaats heb ik iets gekocht, de verkoper bood mij aan om het via postnl te doen of via kiala, aangezien ik met kiala nog nooit eerder te maken heb gehad heb ik hiervoor gekozen. Echt daar heb ik nu heel veel spijt van omdat mijn pakketje in het sorteercentrum blijft steken sinds 29 juni.

Op mails reageren ze niet via de site en een telefoon nummer hebben ze niet eens.

Ham

Pakket verzonden

Ik heb een pakketje verzonden naar een dame via kiala. Op de track en trace code staat er dat het pakketje afgehaald kan worden op locatie van de ontvanger sinds zaterdag. Maar mevrouw is al een aantal keren naar de winkel gegaan maar geen pakket? hoe kan dit?

Het is inmiddels als gelukt het duurde alleen wat langer.

Nina
Nina

Kiala - pakket kwijt?

Op 21-5-7 heb ik een Tommy Hilfiger webshop bestelling terug gebracht naar de Tommy Hilfiger winkel aan Kalverstraat 117 te Amsterdam. Zij zouden hem via een Kiala punt terugsturen naar het sorteercentrum van Tommy. Ik heb een Kiala Track & Trace code gehad. Via de code zie ik op 23-5-17 dit bericht: Het pakket is ontvangen in het sorteercentrum van Kiala en wordt teruggezonden naar uw webshop - Uw webshop zal na ontvangst van uw pakket u verder kunnen informeren.

Hierna is er niks meer met het pakket gebeurd, althans volgens de T&T niet. Ik heb al 5 mails gestuurd naar Kiala webnl@kiala.com maar nooit reactie op gehad. Er is geen telefoon nummer bekend? Ik wil echt zo snel mogelijk te horen krijgen waar mijn pakket is, aangezien er aan een behoorlijke waarde aan kleding in zit waarvan ik het geld terug wil krijgen. Het is inmiddels bijna 1,5 maand verder en dit probleem mag nu weleens opgelost worden.

Kiala code: 306 514 976

Corina
01-07-2017

Geduld moet je wel hebben

Ik was even bang dat het mis ging met het pakketje. Want als de verzender het pakketje afleverd bij een Kiala punt krijg je als ontvanger blijkbaar dus geen bericht, terwijl dat wel op de site staat. Maandag ingeleverd en pas woensdag bericht dat het is ingeleverd. De verzender krijgt geen bon als inlever bewijs en ik als ontvanger moet de verzender dan op haar woord geloven. Gelukkig is alles wel op tijd ontvangen, dus heb geduld en vertrouwen!

Ko

Geen email contact

Maakt niet uit hoeveel emails of formulieren worden verstuurd, er komt absoluut geen antwoord terug. Net met ups gebeld maar die zeggen dat ze geen info kunnen zien van 'andere' maatschappijen. Het enige wat ik wil weten is of het t pakketje nu in de auto zit naar het desbetreffende kiala punt! 0027P2X

Annieke sierag
30-06-2017

Pakket kwijt kan geen contact krijgen met bedrijf

Via Kiala eerst een mail gekregen dat mijn pakketje bij het verkeerde punt was afgeleverd het zou zo spoedig mogelijk op het goede Kiala punt geleverd worden week later krijg ik een mail dat hij is gearriveerd bij de winkel hebben ze niks ontvangen. Nergens een telefoonnummer van Kiala te vinden tot 3 keer toe gemaild met geen respons. Terug naar de winkel nr word doorgestuurd naar ups hier geven ze aan niks te kunnen opzoeken betreft verzendingen van Kiala ik moest maar mailen. Opnieuw terug naar de winkel ander nr gekregen 25 minuten aan de telefoon word gewoon niet opgekomen! Pakketje is nu weg Kiala onbereikbaar. Inmiddels 1 maand verder !

Arjan
30-06-2017

Pakket verdwenen door opheffing Kiala punt

Medio 21/06 zou er een pakket voor mij afgeleverd worden op een Kiala punt te Delfzijl. Dit punt werd destijds aangeboden door Kiala als afhaalpunt.

Tot op heden geen pakket mogen ontvangen. Hierop contact opgenomen met het betreffende Kiala punt en gevraagd of zij mogelijk al iets ontvangen hadden. Zegt die medewerker tegen mij dat zij per 19/06 geen Kiala punt meer zijn. U raad het al, waar is dan mijn pakket gebleven?

Gezocht naar een telefoonnummer van Kiala, nergens iets te vinden. Uiteindelijk via UPS (die niets van Kiala afhandeld blijkbaar) met gods gratie een emailadres gekregen (webnl@kiala.com). Ik mailen, en zoals je hier op de site vaak terugleest, ook ik géén antwoord. Erg frustrerend en uitermate teleurstellend.

Onbegrijpelijk dat door de fout van Kiala ik nu zonder mijn pakket zit. Als je dan ook nog geen reactie krijgt op je hulpvraag is het eind helemaal zoek. Deze service is dan ook niet aan te prijzen bij anderen.

Beste Kiala, u maakt er een zooitje van en laat anderen (mij in dit specifieke geval) gedupeerd achter. Stuur het pakket dan door naar het dichtstbijzijnde andere Kialapunt en laat dit via een berichtje weten aan de klant. Zo simpel kan het zijn!

Sarah

Pakket verdwenen

8/6 is er een pakket opgestuurd en is nog altijd niet aangekomen. Er zou al een week een onderzoek lopen maar ik heb gisteren zelf het kialapunt van de verzender gecontacteerd: die hebben tevergeefs heel hun gebouw doorzocht maar hadden nog niks gehoord van Kiala zelf (wat voor onderzoek ?). Dit zal de laatste Kiala worden voor mij!

Johan

Klantenservice is allesbehalve

Ik verwacht een pakje uit Nederland via Kiala . Laatste melding was van 13/06 (dus 15 dagen geleden ) , het pakketje zou onderweg zijn naar België . Na drie mails die onbeantwoord bleven ( klantvriendelijkheid 0/10 voor mij ) vandaag een uur zitten zoeken achter een telefoonnummer . Uiteindelijk een ( Franstalige , dacht dat België tweetalig was ) medewerker aan de lijn gekregen die mijn klacht ging doorgeven. Na tien minuten nu plots wel een antwoord , pakket is verdwenen . Schade zal vergoed worden na het invullen van een hele hoop informatie die ze eigenlijk zelf ook horen te weten . Denk biet dat ik Kiala nog veel ga gebruiken .

Marije
28-06-2017

Pakket nog steeds op sorteercentrum

Op 15juni heb ik een pakket ingeleverd bij een kiala punt. Het pakket ligt al sinds 19juni op het sorteercentrum en is dus nog steeds niet op het afleverpunt aangekomen! het was mijn eerste ervaring met kiala maar voor mij eens maar nooit meer!

Ingrid
27-06-2017

Kiala reageert niet, pakket blijft in sorteercentrum

Al drie berichten gestuurd maar krijg geen reactie. Pakket ligt al 9 dagen op Sorteercentrum. Heeft iemand ervaring dat het na zo'n lange tijd alsnog wordt bezorgd?

traceernummer 00273H4

Gr, Ingrid

Samir
27-06-2017

2 Weken in sorteercentrum

Waarom krijg je eigenlijk een trackingnummer (0026DDZ)? Mijn pakket ligt al 2 weken in het sorteercentrum. Binnen 24u mail reactie bij de helpdesk klopt ook niets van. Geen telefoonnummer voor contact op te nemen. Uitermate jammer deze organisatie.