Barbara
18-07-2017

Nooit meer Kiala:pakketjes verdwijnen en geen service

Tegelijkertijd heb ik twee pakketten via Kiala laten versturen door betrouwbare afzenders (mijn broer en zus) voor een familiekado (zelf geknutselde kleiwerkjes voor opa). Wat een enorme sof! De pakketten zijn al eindeloos lang onderweg en zijn nergens terug te vinden. Deze hele organisatie is er op ingesteld om je af te wimpelen!

Via het klachtenformulier op de website is er helemaal niks te bereiken. Heb vervolgens nog eindeloos aan de telefoon gezeten - eerst met de computer van de klantenservice en uiteindelijk een medewerker op een helpdesk. hoeveel dat gaat kosten vraag ik me af (er is een kosten maximum van 45 euro telefoonkosten) en dan wordt er gezegd dat pakketjes die via kiala zijn gestuurd en niet via kiala-ups niet ondersteund worden. Dit is echt vreselijk. verjaardagskado voor opa valt volledig in het water. Ik zal iedereen actief afraden om ooit iets via Kiala te versturen!

Ron
18-07-2017

2 Pakketten afgegeven bij KIALA en beiden niet traceerbaar

Ik heb nav Marktplaats verkopen afgelopen week 2 pakketten via KIALA verzonden. Pakket 1 leek goed te gaan. Afgegeven en afgifte bewijs ontvangen. Echter het pakket is inmiddels al een week bij het sorteercentrum. Ontvangen natuurlijk ook teleurgesteld.

Gisteren op verzoek van een andere koper ook een pakket via KIALA verzonden en ingeleverd bij hetzelfde servicepunt als de week daarvoor. Ook dit keer een afgifte bewijs ontvangen. Echter bij aankomst thuis stond en nu nog steeds de status op niet ingeleverd. Hier kan ik dus niet mee traceren wat de status van dit pakket is en geeft ook niet bepaald een goede indruk aan de ontvanger.

Heb via internet en de site van KIALA geprobeert om contact te vinden met KIALA maar dit lijkt niet mogelijk. Ook op de site is het kastje / muur.

Graag een reaktie van het UPS service team. Ik heb de codes van de afgifte bewijzen en de tracking linken.

Johan
17-07-2017

Nooit meer Kiala. Pakket ontvangen duurt een eeuwigheid. Pakket beschadigd en inhoud kapot. Klacht ingediend voor de verzekering. Na 4 maandem wachten eindelijk bericht. Emailen helpt niet ze luisteten toch niet naar je. Bellen gaat helemaal niet.

Erik

8 werkdagen tot nu toe

Ik wacht al 8 werkdagen op 0028HOK. Status: Excuses, uw pakket is bij een ander Kiala Punt afgeleverd. We brengen het spoedig naar uw Kiala Punt. De klantenservice stuurt ook maar botte mailtjes zonder enige excuses.

Danielle
Danielle

Slechte service Kiala

Meerdere pakketjes verzonden via kiala. Van de 4 is er maar 1 bij de ontvanger terecht gekomen. De overige 3 staan al voor lange tijd in "sorteercentrum". Geen bericht terug gekregen op mijn vraag via hun contactformulier. Moet nu steeds contact onderhouden met de ontvangers, die maar zitten te wachten op hun pakketje. Ik raad het af om kiala te gebruiken.

Alexandra
Alexandra
14-07-2017

Pakket kwijt

Ik heb pakket op 05-07 ingeleverd. Sinds 07-07 staat Excuses, uw pakket is bij een ander Kiala Punt afgeleverd. We brengen het spoedig naar uw Kiala Punt. Traceernummer : 00287IW Heb ook email gestuurd en krijg geen reactie. Waar kan ik meer informatie vinden?

Pieter
Pieter
13-07-2017

Pakket al week op status "ingeleverd"

Week geleden aankoop gedaan via 2dehands.be

Verzender heeft pakket op 06-07 ingeleverd. Sindsdien blijft status staan op "Pakket is ingeleverd op het Kiala Punt en wordt naar het sorteercentrum gestuurd."

Traceernummer : 0028CMI

Ben in mijn ontvangend Kiala punt geweest, en ze zien "iets" in het systeem onder 'incoming' maar dit is al paar dagen het geval, en er gebeurt niks.

Kunnen jullie meer info geven aub?

Vorige week ander pakket via Kiala ontvangen met zelfde probleem, maar daar is het na enkele dagen wel boven water gekomen (was naar verkeerd punt gestuurd)

Kiala is echt niet meer wat het geweest is (alhoewel ze nog al is pakket kwijtgeraakt zijn)

Jea
12-07-2017

Zoek maar nooit meer boven water

Ik heb een pakje gekocht en de verkoper heeft het op 27 juni ingeleverd bij een kiala punt. Volgens de track en trace code is het pakje bij een verkeerd kiala punt geleverd. Op 30 juni was het verhaal dat het pakje snel naar mijn punt gestuurd zou worden. Het is nu 12 juli en het is er nog steeds niet. Niemand kan iets doen. De verkoper treft geen blaam. Bellen lukt niet, via ups een email adres gekregen maar daar krijg ik geen reactie op mijn gestuurde mail. Ik ben gedupeerd en krijg nergens gehoor voor mijn probleem. Ik ben verdrietig en boos. Zending 0027SHA wie o wie heeft mijn pakje.

Johan
12-07-2017

Normaal best tevreden maar dit .

Mijn Kialapunt was afgelopen week dicht voor vakantie dus alles opgespaard. Maandag online gecontroleerd en het punt stond vermeld als open, dus alle bonnen betaald en afgedrukt. Kom ik net met een stapel pakjes bij het punt, is het blijkbaar na hun vakantie meteen opgegeven. Daar sta je dan met een stapel betaalde pakjes die je dan maar op een of andere manier weg moet krijgen, want dit dorp heeft,wel, had, maar 1 Kialapunt, en ik heb geen auto. En bij navraag blijken de pakjes in mijn richtig gedirigeerd te zijn naar andere Kialapunten hier in de omgeving, dus wat moet ik nu? Er is geen enkele communciatie van Kiala uit, je moet er blijkbaar maar zelf achterkomen. Niet fraai.

Carla
12-07-2017

Nog nooit geen problemen gehad

Na 20 pakjes verstuurd te hebben, nog nooit geen enkel probleem gehad. Altijd netjes afgeleverd en ontvangen. Mijn eerste keus in verzenden omdat het de goedkoopste optie is en bovendien netjes te volgen via track en trace. Ik ben wel pakjes kwijtgeraakt via PostNL waarbij je 2x zoveel betaald voor minder service en zeker geen garantie krijgt. Daarom voor mij Kiala.

Leonie
11-07-2017

Schandalig.

Ben een deel van het pakket kwijt. pakket is supergoed verpakt op post gegaan heb een deel nooit gekregen. Bel je met ze op word ineens de verbinding verbroken naar 16 minuten. weer terug bellen nogmaals 19 minuten aan de telefoon. is in totaal 35 minuten a 0.90 c per minuut. terwijl de waarde van mijn pakket 20,00 euro was. Wil je een klacht indienen heb je een code nodig. om te kunnen mailen. Ben zoooooo Boos. Dit was mijn eerste maar ook mijn laatste keer via Kiala. Nooit meer. Kunnen we ze niet voor de rechter slepen als je hier leest wat er allemaal fout gaat. een groot super claim maken

Natalie
10-07-2017

Kiala Pakket te lang onderweg, erg slechte servise

Op 5 juli Kiala pakket verstuurd, steeds status" pakket is aangekomen op het laatste soorteercentrum " Drie email berichten gestuurd/- geen antwoord Net gebeld - ze willen zelfs niet praten- contact met particulier alleen via email Het is pure diefstal Nioit meer iets met Kiala

Elma
10-07-2017

Mijn wachtwoord is ineens onbekend geen label.wel betaald

Ik heb zojuist een betaling gedaan van 7.50 Ik moet nu een label uitprinten .die heb ik niet ontvangen. Zoals ik ergens anders lees moet ik inloggen en zoeken bij mijn verzendingen. Maar nu weigeren ze mijn wachtwoord (onbekend staat er nu)en kom ik niet meer in mijn account Wie weet wat ik moet doen? HELP!

Rianne
08-07-2017

Pakket vermist

Aankoop gedaan via Marktplaats, netjes weggebracht door de verzender, om vervolgens in de track en trace te blijven hangen op 'uw pakket is aangekomen op het laatste sorteerpunt'. Contact opgenomen met Kiala via contactformulier, bericht gekregen dat mijn pakket vermist is. En dat ik middels klachtenformulieren wellicht nog 3,40 (per kg) vergoeding kan krijgen. Mijn pakket woog niet zo zwaar, dus aan die 3,40 heb ik weinig, maar de inhoud was meer waard. Ik kan niet begrijpen hoe mijn pakket zomaar opeens zoek kan zijn (en naast mij dus ook die van vele anderen). En dat er dan makkelijk wordt gezegt; 'helaas uw pakket is zoek, hier heeft u een klachten formulier'. Ik zou zeggen beter zoeken! Pakketten verdwijnen niet zomaar! Wat een slechte service! Ik zou het enorm waarderen als mijn pakket alsnog boven water komt en wordt afgeleverd! Zo niet, biedt dan een goede en klantvriendelijke oplossing. Geen Kiala meer voor mij op deze manier.

Ruben

Klantenservice kiala

Beste mensen,

Van de week iets gekocht vanuit belgie, aangezien deze ook via kiala verstuurd word heb ik hier een paar tips om de klantenservice te bereiken. Aangezien mijn pakketje al 3 dagen op de zelfde status stond ging ik maar eens bellen. Naar een lange zoektocht naar een nummer deze dan toch eindelijk gevonden "0800 0233 403". Zo braaf als ik ben luister ik het keuze menu af en druk op 2"particulier". Bij keuze twee was de wachttijd 45 minuten , Toen met een andere telefoon keuze 1"Zakelijk" gekozen waarna ik binnen 1 minuut iemand aan de lijn kreeg. Bij deze succes verder met de service van Kiala en ik hoop hierbij mensen goed geholpen te hebben.

Een prettig weekend.

Emma
Emma

Geen mail

Afgelopen week iets 2e hands gekocht en is verstuurd vanuit België met Kiala. Woensdag bericht gekregen van de verkoper dat het afgeleverd is op het Kiala punt in België, echter heb ik nog steeds geen mail ontvangen van Kiala om het pakket te kunnen volgen.

Cynthia
07-07-2017

Waar gaat mijn pakket naar toe?

Op 5 juli 2017 is mijn pakket ingeleverd en zou naar het sorteer centrum gaan. Daar blijft de status nog steeds op staan. Echter ben ik er ook achter gekomen dat het pakket niet zal gaan aankomen op het kiala afhaalpunt want deze is opeens gesloten. Ik heb al contact proberen op te zoeken maar krijg helaas geen reactie terug. De eerste keer had ik ook al problemen met kiala, nu de 2de keer weer, ik dacht ik geef ze nog eens een kans maar helaas weer problemen.

07-07-2017

Pakketjes lang onderweg één daarvan nog steeds op laatste sorteercentrum

Ik verzend al jaren met Kiala honderden pakjes verstuurd en nooit problemen gehad maar de laatste maand is het goed mis met Kiala geven geen antwoord op mijn mailtjes en telefonisch niet te bereiken .wordt je niet blij van .boze klant terwijl ik er niets aan kan doen

Joy
06-07-2017

Pakketjes

Ik heb op 18 mei een pakket retour gestuurd en op 10 juni nog een via kiala. Webwinkel heeft nooit iets ontvangen, heb 2 weken terug kiala gemaild maar geen respons. Hang inmiddels al langer dan een uur (!) in de wacht, er wordt gewoon niet opgenomen. Ik heb er nog een mail achteraan gestuurd. Wat moet ik doen om die pakketjes op de juiste plek te krijgen.

Dieuwke
04-07-2017

Geen telefoonnummer.?

Ik krijg van een andere particulier een pakketje via Kiala, maar die ligt nu sinds 29 juni op het sorteercentrum. Maar Kiala is niet te bereiken, dus geen idee hoe ik meer info kan krijgen over de status, daarom probeer ik het maar zo. Het traceernummer is 0027TM8.