Jochem
Jochem

Pakket al dagen 'wordt getransporteerd'

Sinds 29/6 geen verandering in de levering. Kiala reageert ook niet op de mail. Graag reactie (dan wel via UPS)

Thijs
05-07-2017

Matig

Pakket lag op de afhaallocatie, zonder dat de status aangepast was

Rommel

29 juni heb ik iets laten verzenden, 4 juli is de status nog steeds 'Pakket wordt getransporteerd'. Wat is dit voor toko?

Rebecca
04-07-2017

Nog steeds niks bij het kialapunt geleverd.

Vorige week maandag al het pakket weggebracht. en nog steeds staat er dat het 29 juni is gearriveerd bij het laatste sorteercentrum.de track en trace is nog steeds niet bijgewerkt. inmiddels zijn we een week verder. Ik had iets verstuurd naar een koper via marktplaats, zij zit helaas ook nog steeds te wachten.

Anne
04-07-2017

Wel betaald, maar geen adressticker gekregen

Wilde gister een pakket versturen. T/m het betalen ging alles goed. Maar ik kreeg geen adres sticker + barcode op mijn scherm.

Ben nu zomaar 3,95 euro kwijt

Michel
03-07-2017

Laat nooit iets leveren door Kiala

Via marktplaats heb ik iets gekocht, de verkoper bood mij aan om het via postnl te doen of via kiala, aangezien ik met kiala nog nooit eerder te maken heb gehad heb ik hiervoor gekozen. Echt daar heb ik nu heel veel spijt van omdat mijn pakketje in het sorteercentrum blijft steken sinds 29 juni.

Op mails reageren ze niet via de site en een telefoon nummer hebben ze niet eens.

Ham

Pakket verzonden

Ik heb een pakketje verzonden naar een dame via kiala. Op de track en trace code staat er dat het pakketje afgehaald kan worden op locatie van de ontvanger sinds zaterdag. Maar mevrouw is al een aantal keren naar de winkel gegaan maar geen pakket? hoe kan dit?

Het is inmiddels als gelukt het duurde alleen wat langer.

Nina
Nina

Kiala - pakket kwijt?

Op 21-5-7 heb ik een Tommy Hilfiger webshop bestelling terug gebracht naar de Tommy Hilfiger winkel aan Kalverstraat 117 te Amsterdam. Zij zouden hem via een Kiala punt terugsturen naar het sorteercentrum van Tommy. Ik heb een Kiala Track & Trace code gehad. Via de code zie ik op 23-5-17 dit bericht: Het pakket is ontvangen in het sorteercentrum van Kiala en wordt teruggezonden naar uw webshop - Uw webshop zal na ontvangst van uw pakket u verder kunnen informeren.

Hierna is er niks meer met het pakket gebeurd, althans volgens de T&T niet. Ik heb al 5 mails gestuurd naar Kiala webnl@kiala.com maar nooit reactie op gehad. Er is geen telefoon nummer bekend? Ik wil echt zo snel mogelijk te horen krijgen waar mijn pakket is, aangezien er aan een behoorlijke waarde aan kleding in zit waarvan ik het geld terug wil krijgen. Het is inmiddels bijna 1,5 maand verder en dit probleem mag nu weleens opgelost worden.

Kiala code: 306 514 976

Corina
01-07-2017

Geduld moet je wel hebben

Ik was even bang dat het mis ging met het pakketje. Want als de verzender het pakketje afleverd bij een Kiala punt krijg je als ontvanger blijkbaar dus geen bericht, terwijl dat wel op de site staat. Maandag ingeleverd en pas woensdag bericht dat het is ingeleverd. De verzender krijgt geen bon als inlever bewijs en ik als ontvanger moet de verzender dan op haar woord geloven. Gelukkig is alles wel op tijd ontvangen, dus heb geduld en vertrouwen!

Ko

Geen email contact

Maakt niet uit hoeveel emails of formulieren worden verstuurd, er komt absoluut geen antwoord terug. Net met ups gebeld maar die zeggen dat ze geen info kunnen zien van 'andere' maatschappijen. Het enige wat ik wil weten is of het t pakketje nu in de auto zit naar het desbetreffende kiala punt! 0027P2X

Annieke sierag
30-06-2017

Pakket kwijt kan geen contact krijgen met bedrijf

Via Kiala eerst een mail gekregen dat mijn pakketje bij het verkeerde punt was afgeleverd het zou zo spoedig mogelijk op het goede Kiala punt geleverd worden week later krijg ik een mail dat hij is gearriveerd bij de winkel hebben ze niks ontvangen. Nergens een telefoonnummer van Kiala te vinden tot 3 keer toe gemaild met geen respons. Terug naar de winkel nr word doorgestuurd naar ups hier geven ze aan niks te kunnen opzoeken betreft verzendingen van Kiala ik moest maar mailen. Opnieuw terug naar de winkel ander nr gekregen 25 minuten aan de telefoon word gewoon niet opgekomen! Pakketje is nu weg Kiala onbereikbaar. Inmiddels 1 maand verder !

Arjan
30-06-2017

Pakket verdwenen door opheffing Kiala punt

Medio 21/06 zou er een pakket voor mij afgeleverd worden op een Kiala punt te Delfzijl. Dit punt werd destijds aangeboden door Kiala als afhaalpunt.

Tot op heden geen pakket mogen ontvangen. Hierop contact opgenomen met het betreffende Kiala punt en gevraagd of zij mogelijk al iets ontvangen hadden. Zegt die medewerker tegen mij dat zij per 19/06 geen Kiala punt meer zijn. U raad het al, waar is dan mijn pakket gebleven?

Gezocht naar een telefoonnummer van Kiala, nergens iets te vinden. Uiteindelijk via UPS (die niets van Kiala afhandeld blijkbaar) met gods gratie een emailadres gekregen (webnl@kiala.com). Ik mailen, en zoals je hier op de site vaak terugleest, ook ik géén antwoord. Erg frustrerend en uitermate teleurstellend.

Onbegrijpelijk dat door de fout van Kiala ik nu zonder mijn pakket zit. Als je dan ook nog geen reactie krijgt op je hulpvraag is het eind helemaal zoek. Deze service is dan ook niet aan te prijzen bij anderen.

Beste Kiala, u maakt er een zooitje van en laat anderen (mij in dit specifieke geval) gedupeerd achter. Stuur het pakket dan door naar het dichtstbijzijnde andere Kialapunt en laat dit via een berichtje weten aan de klant. Zo simpel kan het zijn!

Sarah

Pakket verdwenen

8/6 is er een pakket opgestuurd en is nog altijd niet aangekomen. Er zou al een week een onderzoek lopen maar ik heb gisteren zelf het kialapunt van de verzender gecontacteerd: die hebben tevergeefs heel hun gebouw doorzocht maar hadden nog niks gehoord van Kiala zelf (wat voor onderzoek ?). Dit zal de laatste Kiala worden voor mij!

Johan

Klantenservice is allesbehalve

Ik verwacht een pakje uit Nederland via Kiala . Laatste melding was van 13/06 (dus 15 dagen geleden ) , het pakketje zou onderweg zijn naar België . Na drie mails die onbeantwoord bleven ( klantvriendelijkheid 0/10 voor mij ) vandaag een uur zitten zoeken achter een telefoonnummer . Uiteindelijk een ( Franstalige , dacht dat België tweetalig was ) medewerker aan de lijn gekregen die mijn klacht ging doorgeven. Na tien minuten nu plots wel een antwoord , pakket is verdwenen . Schade zal vergoed worden na het invullen van een hele hoop informatie die ze eigenlijk zelf ook horen te weten . Denk biet dat ik Kiala nog veel ga gebruiken .

Marije
28-06-2017

Pakket nog steeds op sorteercentrum

Op 15juni heb ik een pakket ingeleverd bij een kiala punt. Het pakket ligt al sinds 19juni op het sorteercentrum en is dus nog steeds niet op het afleverpunt aangekomen! het was mijn eerste ervaring met kiala maar voor mij eens maar nooit meer!

Ingrid
27-06-2017

Kiala reageert niet, pakket blijft in sorteercentrum

Al drie berichten gestuurd maar krijg geen reactie. Pakket ligt al 9 dagen op Sorteercentrum. Heeft iemand ervaring dat het na zo'n lange tijd alsnog wordt bezorgd?

traceernummer 00273H4

Gr, Ingrid

Samir

2 Weken in sorteercentrum

Waarom krijg je eigenlijk een trackingnummer (0026DDZ)? Mijn pakket ligt al 2 weken in het sorteercentrum. Binnen 24u mail reactie bij de helpdesk klopt ook niets van. Geen telefoonnummer voor contact op te nemen. Uitermate jammer deze organisatie.

Els
27-06-2017

Pakket al sinds 13 juni in sorteercentrum?

Ik heb op 10 juni een pakket verzonden naar Belgie. Sinds 13 juni heb ik geen informatie meer gekregen. Het bericht van Kiala was toen op mijn traceernummer KKNLBE00000026R1G005816: Pakket aangekomen op sorteercentrum. Het zal enkele dagen duren voordat het in het land van bestemming aankomt. Ik heb al vier mails verstuurd en nog geen reactie mogen ontvangen. Het pakket lijkt onvindbaar te zijn en Kiala onbereikbaar. Ik ben zeer ontevreden over de slechte service en onzekerheid. Wat is er aan de hand met Kiala en mij pakket?

27-06-2017

Pakket al 2 weken in sorteercentrum?

Ik heb 13 juni een pakket verzonden naar Luxemburg. Al twee weken ligt het pakket bij het 'laatste sorteercentrum', betreft pakket 0026TVW. Ik heb een mail gestuurd en 1 minimale reactie terug gekregen dat er een onderzoek gestart is, geen enkele nadere uitleg en op mails hierna wordt niet gereageerd. Ik heb het nr 0900-2255877 gebeld maar de Ups medewerker zegt dat ze mij niet kan helpen omdat het Kiala zending betreft. Bijzonder omdat al 5 jaar geleden Kiala door Ups is overgenomen en alle punten Ups points zouden worden. Ik mis een duidelijkere uitleg met wat er aan de hand is en hoe lang een en ander kan duren, m.a.w. Communiceer met en naar je klant!

Ester
26-06-2017

Geen klantenservice bij probleem

Ik had een pakketje laten opsturen naar een Kiala punt, maar het werd bij een verkeerd Kiala punt afgeleverd. Dat zou geen probleem hoeven zijn als het alsnog z.s.m. naar het juiste punt werd verzonden, maar het is nu een week later en ik heb het nog steeds niet. Het is onmogelijk om contact op te nemen met de klantenservice. Er is enkel een e-mailadres. Ik heb het nummer gebeld dat de persoon hieronder had geschreven en daarbij kreeg ik de technische dienst van Kiala aan de lijn. Eigenlijk was dat dus geen klantenservice, maar door hen weet ik wel waar het pakket nu is en kan ik het ophalen. Ik zou aanraden om voorlopig niks meer via Kiala te verzenden aangezien er eigenlijk geen snelle manier is om contact op te nemen als er iets fout gaat. Over een paar maanden is Kiala overgenomen door UPS, wellicht is het dan beter.

Bert
26-06-2017

Telefoonnummer gevonden

Na 13 dagen op mijn pakje te hebben gewacht (laatste melding op track en trace 7 dagen geleden) ben ik op zoek gegaan naar hun telefoonnummer. Via omwegen kwam ik in België terecht. Het nummer is 0032 2 535 98 20 Laat je niet afschrikken door het Franse bandje, toets een 1 in en vraag de medewerkster die je aan de lijn krijgt of ze Nederlands spreekt. Het lijkt erop dat mijn probleem opgelost gaat worden maar dat weet ik pas als ik het pakje heb.