Els
27-06-2017

Pakket al sinds 13 juni in sorteercentrum?

Ik heb op 10 juni een pakket verzonden naar Belgie. Sinds 13 juni heb ik geen informatie meer gekregen. Het bericht van Kiala was toen op mijn traceernummer KKNLBE00000026R1G005816: Pakket aangekomen op sorteercentrum. Het zal enkele dagen duren voordat het in het land van bestemming aankomt. Ik heb al vier mails verstuurd en nog geen reactie mogen ontvangen. Het pakket lijkt onvindbaar te zijn en Kiala onbereikbaar. Ik ben zeer ontevreden over de slechte service en onzekerheid. Wat is er aan de hand met Kiala en mij pakket?

27-06-2017

Pakket al 2 weken in sorteercentrum?

Ik heb 13 juni een pakket verzonden naar Luxemburg. Al twee weken ligt het pakket bij het 'laatste sorteercentrum', betreft pakket 0026TVW. Ik heb een mail gestuurd en 1 minimale reactie terug gekregen dat er een onderzoek gestart is, geen enkele nadere uitleg en op mails hierna wordt niet gereageerd. Ik heb het nr 0900-2255877 gebeld maar de Ups medewerker zegt dat ze mij niet kan helpen omdat het Kiala zending betreft. Bijzonder omdat al 5 jaar geleden Kiala door Ups is overgenomen en alle punten Ups points zouden worden. Ik mis een duidelijkere uitleg met wat er aan de hand is en hoe lang een en ander kan duren, m.a.w. Communiceer met en naar je klant!

Ester
26-06-2017

Geen klantenservice bij probleem

Ik had een pakketje laten opsturen naar een Kiala punt, maar het werd bij een verkeerd Kiala punt afgeleverd. Dat zou geen probleem hoeven zijn als het alsnog z.s.m. naar het juiste punt werd verzonden, maar het is nu een week later en ik heb het nog steeds niet. Het is onmogelijk om contact op te nemen met de klantenservice. Er is enkel een e-mailadres. Ik heb het nummer gebeld dat de persoon hieronder had geschreven en daarbij kreeg ik de technische dienst van Kiala aan de lijn. Eigenlijk was dat dus geen klantenservice, maar door hen weet ik wel waar het pakket nu is en kan ik het ophalen. Ik zou aanraden om voorlopig niks meer via Kiala te verzenden aangezien er eigenlijk geen snelle manier is om contact op te nemen als er iets fout gaat. Over een paar maanden is Kiala overgenomen door UPS, wellicht is het dan beter.

Bert
Deze klacht is opgelost
26-06-2017

Telefoonnummer gevonden

Na 13 dagen op mijn pakje te hebben gewacht (laatste melding op track en trace 7 dagen geleden) ben ik op zoek gegaan naar hun telefoonnummer. Via omwegen kwam ik in België terecht. Het nummer is 0032 2 535 98 20 Laat je niet afschrikken door het Franse bandje, toets een 1 in en vraag de medewerkster die je aan de lijn krijgt of ze Nederlands spreekt. Het lijkt erop dat mijn probleem opgelost gaat worden maar dat weet ik pas als ik het pakje heb.

P.
24-06-2017

Gaat mijn pakket nog aankomen?

Door alle recensies hier begin ik een beetje zenuwachtig te worden of mijn pakket nog gaat aankomen, en áls die nog aankomt, over hoelang? Vorige week besteld, pakket staat sindsdien op 'wordt getransporteerd', Kiala punt gebeld, geeft aan dat het nog wel even kan duren. Ik vraag mij af wat er gaande is met Kiala/UPS als ik dit allemaal zo lees. Kunnen jullie mij zeggen waar mijn pakket zich op dit moment bevind en als het te traceren is, wanneer ik hem ongeveer kan verwachten?

Frits
22-06-2017

Levering KIALA

Ik heb afgelopen vrijdag iets gekocht via marktplaats en zaterdag heeft de verkoper het pakket bij een Kiala winkel afgeleverd , omdat er heel veel negatieve reacties zijn , wil ik toch mijn ervaring delen . Gisteren kwam het pakker dus woensdag erop netjes binnen en heb het opgehaald , Ik heb vernomen dat er bij mij dan 1 dag leverings verschil is en de prijs is iets goedkoper . zal zeker weer wat via Kiala laten bezorgen

Limfa
22-06-2017

Wel betaald geen mail met code

Heb wel betaald Geen email gehad voor uitteprinten In eens komt mijn email adres niet meer voor in hun bestand :-( Er raar dit en ze zijn niet bereikbaar

Britt
Britt
21-06-2017

Pakker ligt al 9 dagen op laatste sorteercentrum

Ik heb Kiala al meerdere malen zonder problemen gebruikt. Deze keer ligt mijn pakket (wat 10-06 verzonden is) echter al sinds 13-06 op het laatste sorteercentrum. Via de mail krijg ik geen antwoord. Ik vraag mij af of het überhaupt nog aan gaat komen. Zeer ontevreden over Kiala.

Carola
20-06-2017

Wachten tot je een ons weegt

Ik heb altijd met Kiala pakketjes verstuurd maar nu ze samen zijn gegaan mer UPS is het waardeloos. Pakketjes komen veel te laat aan of belanden ergens anders. Klanten service is niet of amper te bereiken. Vandaag weer ruim 30min in de wacht en nog niemand aan de lijn gekregen. Contactformulier werkt met codes voor de. Kialapunten.HEEL onlogisch. Ik stop met het verzenden met Kiala

Harald

0 communicatie

Ik heb mijn pakket op 7 juni bij een Kiala punt afgegeven. De status is sinds dien: Pakket wordt geretourneerd naar de de verkoper. Dit is dus al 2 weken het geval. Contact opnemen via het formulier levert niets op. Prutsers zijn het.

20-06-2017

Klant is geen koning daar

Pakket 3 weken onderweg Slechte klantenservice

Eddy

Ben benieuwd

Ik stuur mijn pakket terug naar bol.com en deze is inmiddels 5 dagen onderweg. Dit heb ik nog nooit bij andere bezorgdienst meegemaakt. vrees het ergste maar wacht maar af want na 10 uur email sturen nog geen reactie.

Onderzoek van 19 dagen

1 juni weg gebracht naar kiala punt in almere Nu al 19 dagen onderweg,krijg alleen maar als antwoord dat er een onderzoek loopt ,maar het pakket ligt nog steeds op het sorteercentrum Na woensdag 14 juni niets meer gehoord Dus vandaag 19 juni weer een klacht opgestuurd Is ook de enigste manier ,alleen via email naar klantenservice Geen telefoonnummer bekend ,kan alleen nog een brief sturen naar belgie Hj burgemeester Almere

Lilla
19-06-2017

Wel betaald, geen verzendlabel!

Voordat ik kon afdrukken was de verzendlabel alweer weg, en niet terug te vinden. Telefoonnummer om te infoemeren, niet te vinden. klachtenformulier verstopt achter veel onduidelijke koppelingen. geen bevestiging van ontvangst. Dus, geen verzendingen meer met Kiala.

Saar
17-06-2017

Pakket al 3 weken onderweg.

Ik heb 3 weken geleden een pakket opgestuurd naar het buitenland, maar nog steeds niet aangekomen. Sinds 30 mei is het pakket bij het sorteercentrum aangekomen. Ik heb meerdere malen een contactformulier ingevuld, maar tot op heden niks gehoord. Een kleine meid zit op haar fiets te wachten, die waarschijnlijk is zoek geraakt.

Dimitri
Dimitri

Pakket geblokkeerd

Tot mijn verbazing zie ik dat een pakket wat ik verstuurd heb geblokkeerd is in een sorteercentrum op mijn mail heb ik nog steeds geen antwoord gekregen . een ander pakket welk naar mij onderweg is is nog steeds in het sorteercentrum met vermelding het kan enkele dagen duren eer het naar land van bestemming gaat dat is nu van de 13de juni geleden . ik vind het jammer zoals iedereen hier dat je nergens met je vraag terecht kan . ik wil er wel bij vermelden dat ik al meer dan 50 pakketten heb ontvangen en verzonden via kiala maar enkel deze keer gaat het mis wegens communicatie problemen graag een reactie mvg dimitri

Mariël

Pakket kwijt

Vanaf de 11e juni is mijn pakket al onderweg. Gezien de ervaringen die hier staan weer gegeven heb ik er een hard hoofd in. Ook nog geen reactie ontvangen op de mail die ik had gestuurd.

Christophe
16-06-2017

Verzending pakket wordt tweemaal afgerekend

Vul al de verzendgegevens in, betaal via bancontact, en krijg mail met twee verzendnummers van hetzelfde pakje , kijk op mijn bankrekening tweemaal afgerekend! Dus actuele zijn €9 ipv €4,5. Contact formulierop website bied enkel traceernummer aan dus van echte klantendienst kan je niet spreken alhoewel het als dusdanig wordt vermeld.

Kelly
Kelly
15-06-2017

Kiala onbereikbaar, nooit meer!

Via de vreemde site eerst een verkeerd afhaalpunt geselecteerd, beetje dom maar de koper zag dit gelukkig op tijd. By het kialapunt heeft toen de manager geregeld dat het pakket werd omgeleid naar de goede locatie (top!) want volgends kiala moet je dan nog een keer verzendkosten betalen (wat ik vreemd vind wanneer het nog op het kiala punt ligt en dus nog niet is verzonden) 1-6 verzonden en het pakket is sinds 1-6 al onderweg. Ik & de koper hadden beiden nog geen ervaring met Kiala maar vind dit echt een zeer slecht bedrijf. Het is ook een babyknuffel en ze heeft nu een kindje die niet slaapt, voel me er mega rot over. Ook Telefonisch/Mail geen antwoord. Ik ga voortaan voor PostNL

Jasper
14-06-2017

Waar is mijn pakket

3 juni een pakket verzonden. Deze zou naar een paar dagen in het afhaalpunt in Maastricht beschikbaar moeten zijn. Nu 13 dagen later is de status nog steeds dat deze getransporteerd wordt naar het sorteercentrum. Degene die nu op het pakket wacht wordt ook ongeduldig. Waar is mijn pakket?