UPS reviews

1.0
Positief0%
Neutraal0%
Negatief100%
PeriodeLaatste 12 maanden202120202019
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Daniel
Deze klacht is opgelost
12-05-2017

UPS levert niet op zaterdag en laat pakketje niet bij buren achter!

(Deze review gaat over UPS NL, maar dat is sinds kort gefuseerd met Kiala, dus is dit momenteel de beste plek voor deze review)

Ik heb een paar dagen geleden wat besteld bij Calumet Photographic, een fotorolletje Kodak Ektar 100 wat ik nodig had voor een fotografieopdracht dit weekend. Het zou vandaag worden geleverd, maar ik was vandaag de hele dag weg. Maar ik had wel gedacht dat de bezorger van UPS zo slim zou zijn om mijn pakket gewoon bij de buren af te leveren. Ik woon immers in een nette buurt, dus geen zorgen over pakketten die bij buren "verdwijnen". Blijkbaar te veel gevraagd, want meneer de bezorger is leuk weer weggegaan met mijn pakketje, en ze bezorgen 'm pas maandag, te laat dus! Het kost mij een belangrijke opdracht! Kan de bezorger niet nadenken? Het is toch logisch dat als je het de volgende dag niet komt brengen, het toch bij buren achterlaat? Dat was zelf een optie op het briefje wat hij achterliet, en nergens stond dat mijn medewerking nodig was! PostNL, wat ik een baggerbedrijf vind, kan het nog beter dan dit. Zegt veel! Ik denk dat ik voortaan maar bij een andere winkel koop om zo UPS te mijden.

Laura
Deze klacht is opgelost
12-05-2017

Kiala onbereikbaar

Kiala betaald om iets te verzenden, formulier moest via Adobe geopend. Wat niet lukte, vervolgens was de pagina ook weg waar je het formulier moest openen, inloggen lukt totaal niet dus kan het betaalde formulier ook niet openen. En contact zoeken met Kiala lijkt onmogelijk! Geen mail en geen telefoonnummer niks. Wat een flut bedrijf, nu maar via post nl dus nog eens 6,95 extra betalen. Nooit en dan ook nooit meer via Kiala.

Jeff
Jeff
Deze klacht is opgelost
04-05-2017

Vreselijk traag

Pakket al meer dan een week onderweg. Track tracé niet geüpdate. Nooit meer gebruiken

Paul
09-05-2017

Nog onvoldoende

Ik kreeg een mail dat mijn pakket bij het verkeerde afhaalpunt was bezorgd. Maar het is op een of andere manier niet mogelijk om bericht te krijgen waar het pakket dan wel is. Het bleek gewoon bij een ander punt in mijn stad te liggen. Net als het andere punt slechts drie tot 4 minuten fietsen. Als ik er niet achteraan gegaan was, was het pakket waarschijnlijk weer retour gegaan en had alles nog langer geduurd. Nu had ik pakket een week later en dat had dus helemaal niet gehoeven. Er is dus op logistiek gebied nog veel werk aan de winkel bij Kiala/UPS.

Deze klacht is opgelost

Pakket dichterbij dan ik dacht

Mijn mening is dat je ook moet vertellen hoe een en ander afgelopen is, nadat je een klacht hebt gepost. Bij deze dus.

Ik schreef hier afgelopen week een review over Kiala. Ik schrok ook van de vele negatieve ervaringen die ik tegenkwam op internet. Maar mijn pakket is boven water.

Het was bezorgd bij een ander afhaalpunt in mijn stad. Ik kreeg wel een mail dat het pakket bij het verkeerde punt was afgeleverd, maar kreeg niet te horen waar het dan wel naar toe gebracht was. Welnu, dat bleek naar een ander punt heel dichtbij te zijn. Daar kwam ik vandaag achter na contact via deze site met UPS. Dit probleem had dus helemaal geen probleem hoeven zijn. Gewoon een kwestie van aangeven waar het pakket dan wel is afgegeven. Het 'oude' systeem van Kiala kan dat niet handelen. Er wordt aan gewerkt heeft men mij verteld.

Laurens
03-05-2017

Geen problemen

Heb vorige week ps4 van andere particulier aangekocht, deze laten verzenden via kiala. had erna paar reviews opgezocht, en natuurlijk schrik gekregen. Gisteren pakket ontvangen en alles nog in orde ( geen schade)

Dus opgelucht en toch wel tevreden van de service qua prijs enzo.

Wijnda
Wijnda
01-05-2017

Geen klachten

Ik heb geen problemen gehad met het pakket, heb geen mail gehad maar volgens de verkoper komt dit dat de verkopende partij niet de mail van de koper vermeld

Patrick
Patrick
Deze klacht is opgelost
29-04-2017

Kansloos

3 pakketten zijn afgegeven 2 dagen later niets nada noppes. staat overal nog niet afgegevdn drie paketten. via verschillende punten echt te belachelijk voor woorden dit !

Sjaak
Deze klacht is opgelost
25-04-2017

Pakket kwijt

Nooit aan beginnen! waardeloze service en onbereikbaar. ook het nummer 0800 0233403 is een ramp.

Klara
21-04-2017

Niet gelukt

Vandaag wilde ik mijn pakje eens via Kiala versturen. Het is onnodig ingewikkeld. Ik ben meer dan een uur bezig geweest en het is niet gelukt. Misschien is dat wel de bedoeling. Ik heb de boel opgepakt en gewoon maar via Post NL.

Lisa
Lisa
Deze klacht is opgelost
19-04-2017

Pakketje verkeerd getransporteerd

Mijn pakketje was bij een verkeerd punt aan gekomen dat was 8 april nu staat er nog steeds dat het pakketje onderweg is naar het juiste kiala punt.

JOSE
Deze klacht is opgelost
17-04-2017

WAARDELOOS BEDRIJF, NIET AAN BEGINNEN

VOOR HET EERST AANGEMELD, ACCOUNT GEMAAKT, NA VEEL GEDULD E.E.A. OP DE RAILS GEKREGEN MAAR BON NIET UIT KUNNEN PRINTEN, DAN MAAR VOOR KPN GEKOZEN. ECHTER TOCH 3,95 VAN REKENING AFGETROKKEN, PROBEER MAAR EENS KONTACT MET DIE GASTEN TE KRIJGEN, LUKT NIET, KAN NIET EN ZAL OOK NIET GEBEUREN. INLOGGEN OP ACCOUNT OOK NIET MEER MOGELIJK, KENT OPEENS MIJN EMAIL ADRES NIET MEER. ZAAKJE VOOR OPGELICHT IN HET BINNENLAND. BALLENTENT DUS NOGMAALS NIET AAN BEGINNEN.

Ron
Ron
Deze klacht is opgelost
08-04-2017

Lamp in honderden stukken

Vandaag voor het eerst op aanraden van de verkoper een pakket opgehaald in Middenmeer. Ik had een mooie melkglazen lamp gekocht. De verkoper had hem correct ingepakt met bubbelfolie. Op het pakket staat met duidelijke letters breekbaar. Nou breekbaar was het .het is in honderden stukjes aangekomen. Dit was onze eerste keer. Ik heb zelf 31 jaar gewerkt bij PTT post. Maar zo onrespectvol heb ik nog nooit een pakket ontvangen. Ik mag toch hopen dat Kiala tot een vergoeding over gaat. Ron Laurier

.

Frank de boer
Deze klacht is opgelost
02-04-2017

Niet doen

Niet iets verzenden via kiala je zult er spijt van krijgen. Echt een t**ing bedrijf je pakketje komt nooit aan en je krijgt er ook niks meer van te horen. Waarom word zo een bedrijf niet aangepakt mensen verliezen het geld waar ze voor hebben gewerkt.

Peter
01-04-2017

Geweldig bedrijf

Geweldig bedrijf, scheelt een aantal euro vergeleken met Post NL, krijg namelijk via Post NL vaak game's(PS4) met gebroken doosjes binnen(al 4 keer voorgekomen en nog goed verpakt ook!), nog wonderbaarlijk en of mazzel dat de schijfjes zelf niet doormidden waren! Maar goed Kiala meestal binnen 3 dagen binnen en nog nooit(ff afkloppen) problemen mee gehad!

Latifa
29-03-2017

Kiala is waardeloos

Ik heb keurig netjes alle stappen doorgelopen en mijn pakket afgegeven bij een kiala punt. Mijn pakket heeft iets langer als een week rondgezweefd bij een sorteercentrum en brachten ze het pakket weer terug bij af in het kiala punt. Eindstand € 4 armer en het pakket is niet bij de ontvanger aangekomen en 9 dagen verder. Telefonisch niet bereikbaar en reageren ook niet op email of klachtenformulier. Voor mij noooiiiit meer kiala!

Enny
Deze klacht is opgelost
27-03-2017

Waardeloos!

Er is al meer dan 2 weken geleden een groot pakket voor mij onderweg? Na informeren bleek het bij een verkeerd punt te zijn geleverd, dat is inmiddels een week geleden en het is nog steeds niet op het juiste punt geleverd. Ik krijg geen antwoord op mails en de vraag is of ik mijn pakket nog wel krijg. Mooi waardeloos.

Geertje
24-03-2017

DUUR!

.dan betaal je € 0,90 per minuut, ook alsjeblieft wordt doorverbonden, met een maximum van € 45,00! Meteen opgehangen, smerige afzetters. Klagen dus maar niet doen, beter het kapotte artikel voor dat geld opnieuw kopen en met een andere vervoerder laten bezorgen. NOOIT MEER!

Barbara
22-03-2017

Verstuur geen dure dingen

Ik heb verschillende pakketten verstuurd, waarbij merendeel goed ging en binnen een week aankwam. Een keer een pakket verstuurd, dat wel is aangekomen op het eindpunt, maar de ontvanger heeft het nooit af kunnen halen omdat het daar niet lag. Erg vreemd. Nu ruim een jaar later probleem nog niet opgelost, en ontvanger heeft niets. Ongeveer 4 maanden geleden heb ik een pakket verstuurd dat zwaar beschadigd is aangekomen. Ik heb alle bewijzen opgestuurd, maar vervolgens duurde het 2 maanden voordat ik eindelijk reactie had. De schade werd geaccepteerd, maar ik zou slechts 3,50 euro uitgekeerd krijgen (waar ik overigens nog steeds op wacht), terwijl de waarde van het pakket 20 euro is. Telefonisch zijn ze niet te bereiken en via de mail duurt het eindeloos. Ondertussen loopt het nog steeds. waardeloos. Nu blijkt dat ik het pakket moeten verzekeren om meer vergoed te krijgen. Dan kom ik echter uit een bedrag dat ik bij PostNL ook betaal, dus volgende keer gewoon via PostNL. Dat is nog sneller ook, en is altijd verzekerd. Op momenten dat het pakket wel gewoon aankomt (zonder schade) kan het wel tot 2 weken duren voordat het op de bestemming is. Waarom krijg ik geen tussentijdse mails waar het pakket op dat moment is? Andere vervoersbedrijven doen dat wel. Overigens krijgt de ontvanger soms de mail in het Frans, terwijl ik toch echt via de site Kiala.NL het label aanmaak.

Jos
17-03-2017

Nooit weer !

Pakketje spoorloos, heb een product gekocht via marktplaats en verkoper heeft een dikke week geleden het pakketje opgestuurd.Hij heeft een klacht ingediend maar laten hem gewoon in het ongewisse ,,ik zie zoveel klachten over kiala ,waarom schenkt het programma kassa op Nederland 1 er geen aandacht aan. Het zou niet mogen bestaan zo'n bedrijf

Jacqueline
23-05-2017

Luisteren goed

Betalingsverkeer is sterk verbeterd.

Deze klacht is opgelost

Slechtste pakkettenwebsite ooit!

Website onoverzichtelijk, moeilijk te navigeren als je iets specifieks zoekt. Als je dan eenmaal besluit om via hen een pakket te verzenden, lijkt het in eerste instantie goed te gaan tot je aan de betaling toekomt, vanaf dat moment loopt alles in het honderd. Na diverse malen geprobeerd te hebben om te betalen, uiteindelijk bij klantenservice gaan zoeken, via PARTICULIER. Bij de FAQ's geen antwoord gevonden, dus geprobeerd een telefoonnummer te zoeken: niet te vinden. Dan maar via contactformulier; hier kun je alleen verder als je je website-gegevens invoert (dus voor bedrijf, wat ik niet ben), of je Track&Trace nummer, wat ik nog niet heb omdat ik niet kan betalen. Wat een armoe!. Ik ga direct weer terug naar de website van DHL, veel beter!