UPS reviews

1.0
Positief0%
Neutraal0%
Negatief100%
Periode202120202019
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Gert
14-02-2017

Communiceren? Nee hoor.

Ik heb wat besteld via internet en dacht, laat ik eens via Kiala laten sturen want ik ben niet altijd thuis. Nou, dat was een foute beslissing. Ik zie steeds, pakket ingeleverd door verzender bij Kiala verzendpunt. En dat is nu al dagen zo. Email gestuurd naar Kiala, geen reactie. Nog een email. weer geen reactie.

Je komt gewoon niet met ze in contact, er staat geen telefoonnummer niets.

Als dit pakje ooit binnenkomt dan was dat de laatste keer dat ik ooit iets via Kiala laat doen.

Wat een waardeloos bedrijf.

Mariette
07-02-2017

Geen email voor afhalen en kapotte zending

Ik ben al meer dan een week aan het wachten op mijn pakket. Blijkt dat het allang bij het Kiala punt is, maar krijg dus geen bericht. Op de doos staat aan alle kanten heel duidelijk "breekbaar". De schaal en kan die ik heb gekocht via MP zijn door de verkoper heel erg netjes en degelijk ingepakt. Bij het openmaken van de doos liggen de spullen in tig stukjes! Alles is kapot en kan zo de container in. Ze hebben blijkbaar hard gegooid met de doos want dit is niet normaal meer! Voor mij nooit meer Kiala. Ben er klaar mee.

Merel
06-02-2017

Status gewijzigd

Via de track en trace code zag ik dat mijn pakket was aangekomen. Vervolgens kom ik aan op het afhaalpunt en is er niks te vinden. Kijk ik thuis is het status op eens veranderd naar 'pakket wordt getransporteerd.' Heeft iemand dit wel eens mee gemaakt?

Mb
06-02-2017

Pakket kwijt

Verschrikkelijk slecht bedrijf. pakket is kwijt, nauwelijks contact te krijgen, geen hulp, geen oplossingen. Een mogelijke vergoeding op basis van gewicht ? En dan alweer maanden niks gehoord. NOOIT Gebruiken !

Ron
05-02-2017

Tot nu toe 44 x zonder problemen gebruikt

Tot nu toe 44 x in drie maanden zonder problemen gebruikt. Ik hoop dat het zo blijft, maar tot op heden tevreden.

Arne
22-05-2017

Erg moeizaam

Deze klacht is opgelost

Pakket 3 maanden zoek

Wat een ontzettend slecht bedrijf. Ongelofelijk dat zulke bedrijven kennelijk nog bestaan. Mijn pakket is vanaf 12 november spoorloos verdwenen. Reactie van Kiala blijft uit. Nooit met kiala verzenden! PostNL is iets duurder maar hun leveren tenminste.

Wiebe
01-02-2017

Waardeloos

Het duurt 5 dagen om een pakketje af te leveren en ik was blij dat het pakketje nog uit één stuk bestond, zo te zien was hier niet "voorzichtig" mee om gegaan.

Sim
31-01-2017

Ongeloof.

De pakket is nergens te vinden en geen reactie. Kiala NIET DOEN.

Jim
30-01-2017

O, o, o…

Kiala is zeer lastig te bereiken op het moment dat er iets mis gaat. Ze nemen niet hun verantwoordelijkheid. Dit nummer staat niet op de site vermeld, maar werkt wel: 0800 0233 403! Doe er je voordeel mee.

Een pakket dat ik verstuurde is onderweg met brute kracht beschadigd. Na héél veel gedoe, tijd en formulieren, beloven ze een schadevergoeding van ongeveer de helft van de waarde. Beter iets dan niets zullen we maar zeggen. maar het wordt nog erger:

Het beschadigde pakket komt retour en voor deze retourzending moet ik opnieuw eerst betalen!

"Meneer, wij vervoeren pakketten niet gratis."

Dus ik moet nu mijn eigen pakket terugkopen? Zolang er geen volledige vergoeding komt, mogen jullie het pakket niet toe-eigenen.

"Meneer, eerst betalen en als u niet wilt betalen dan vernietigen wij uw pakket."

Oké, het pakket is dus al ernstig beschadigd, maar als het aan Kiala ligt vernietigen ze het liever helemaal. Dat is de kracht van Kiala.

Colinda
27-01-2017

Kruk kompleet kapot na verzending met kiala

Afgelopen week een kruk verzonden met Kiala. Deze zat correct opgeborgen in stevige doos. Waren 3 krukken en 3 aparte verzendingen. 2 zijn goed aangekomen. Een kruk zit volledig gesloopt in de doos. Is zelfs een poot afgebroken. Dis is door lomp geweld gegaan! Is nu al de derde keer dat er een verzending kapot is bij levering en ik raad Kiala dus ook af!

Richard
25-01-2017

Kiala doet geen moeite

Pas op met verzenden via Kiala.

De telefoon, een erfstuk is kwijtgeraakt en hun antwoord daar op is een vergoeding van €3,40 per kg nadat je eerst heel veel papierwerk van alle betrokken partijen hebt ingestuurd naar Kiala. Een analyse van een digitaal onderzoek ipv een fysiek onderzoek leid tot niets Kiala. Ongelooflijk.

Ton
24-01-2017

Contact

Nadat iets verkeerd gaat met het invullen van de verzending kun je dus op GEEN enkele manier contact opnemen.

Marjolein
21-01-2017

Binnen twee dagen geleverd

Ik heb afgelopen week 5 pakjes naar verschillende plaatsen in België gestuurd . Allemaal na twee dagen geleverd .!

Ly Phi
Ly Phi
21-01-2017

Maanden proberen

Vergeet je pakketje want dat is zo goed als verdwenen. Blijf klachten sturen naar zowel Kiala als UPS,per post. Blijf mailen. Wie weet kan je het toch nog vergoed krijgen. Bij mij duurde het 4 maanden.

Jurjen
Jurjen
20-01-2017

Absolute afrader!

Kiala is geweldig goed! Maar wel in het spoorloos laten verdwijnen van pakketjes, het maanden doen over de bezorging, het door elkaar halen van geadresseerden, het bij het verkeerde adres afleveren, het beschadigen van pakketjes, het onbeheerd afgeven van pakketjes. moet ik nog even doorgaan? Allemaal eigen ervaringen.

John
20-01-2017

Mag hier ook wat positiefs staan?

Woensdag is mijn pakket op de bus gedaan. Het melden dat er een adres sticker gemaakt was, en dat een paar uur later het pakket was aangeboden ging vlot, perfect via de mail. Daarna lag het in een sorteer centrum. Uiteraard elke keer kijken hoe ver het was, maar er leek weinig beweging in te zitten. Gisterenmiddag op het internet gekeken bij Kiala en ervaringen, en klachten. en ik moet zeggen dat ik toen wel een beetje schrok. Heb me erop voorbereid dat het wel een paar weken kan duren voordat ik het pakket zou krijgen. Zoeven kreeg ik een mail dat ik het pakket kan afhalen. Als ik het pakket dadelijk onbeschadigd kan afhalen, dan ben ik goed tevreden over Kiala. Meestal zie je in forums als deze alleen wat verkeerd gaat, daarom bedacht ik me dat ik ook wel eens kan melden dat het goed gaat. Waarvan akte!

Jo
15-01-2017

Arrogantie & slechte service staan hoog in het vaandal van Kialala

Bijna 1,5 week is Kiala nu al bezig met het vervoer van mijn pakket, 3 mailtjes verstuurd naar Kila, maar nog geen enkele reactie van Kiala mogen ontvangen.

Het enige dat Kiala hoeft te doen is een pakketje bezorgen en/of reageren op een klacht, Kiala is blijkbaar niet in staat om zowel de betrekkelijk eenvoudige overeenkomst (die van bezorging), als het fatsoenlijk communiceren met gedupeerde klanten tot een goed einde te brengen.

Mooie wervende teksten als: "Met Kiala hoeft u zich geen zorgen meer te maken over de levering van uw pakketten" en "U kunt uw pakketten afhalen waar en wanneer u wilt!", blijken loze woorden en holle beloften te zijn.

Ben
13-01-2017

ZWAAR BAGGER

Kiala is een absolute afrader! Ik heb een pakje in Rotterdam noord besteld en ik ben nu drie dagen verder maar nog geen pakje! De enige info is ,het wordt getransporteerd. Dit is echt eens maar NOOIT WEER een gigvergeten ballentent ,je kan beter €3 meer betalen aan Post .nl dan is het er de volgende dag!

Robert
04-01-2017

Pakje aangekomen, maar verdwenen?

NOOIT MEER KIALA / UPS !

Klacht ingediend via een omslachtige manier op hun site. Helaas hier ook al geen antwoord op gekregen. Dame bij Louwman klinkt behulpzaam, maar blijf het een apart verhaal vinden dat je nergens met een klacht terecht kan en dat het je eigen probleem is dat iets weg is. Lijkt mij dat iemand die daar voor getekend heeft daar voor verantwoordelijk gehouden kan worden.

Op hun site adverteren ze mooi met wij willen een tevreden klant, maar een klant kan niet eens in concact met ze komen.en als je dat dan probeert via hun site krijg je niet eens een reactie.

NOOIT MEER KIALA / UPS !

Linda
03-01-2017

Kiala is pakket kwijt en vergoedt niets

Ze zeggen het pakketje kwijt te zijn, daar kan ik het mee doen. Ik kan wel een formulier invullen en bewijsstukken daarbij voegen, maar dan krijg ik ca 3 euro terug. Ze zeggen dat ik voor schade een aanvullende verzekering af had moeten sluiten ad 3 of 4 euro, maar hoe had ik ooit kunnen weten dat ze gewoon doodleuk kunnen zeggen dat ze je pakketje zijn kwijtgeraakt en dat wat hen betreft daarmee de kous af is. Weken bezig geweest om een reactie te krijgen, alleen het bericht 'we zijn je pakje kwijt jammer joh' konden ze blijkbaar wel snel versturen. Wat een waardeloos bedrijf ik doe het NOOIT meer.