UPS reviews

1.2

Annieke sierag
30-06-2017

Pakket kwijt kan geen contact krijgen met bedrijf

Via Kiala eerst een mail gekregen dat mijn pakketje bij het verkeerde punt was afgeleverd het zou zo spoedig mogelijk op het goede Kiala punt geleverd worden week later krijg ik een mail dat hij is gearriveerd bij de winkel hebben ze niks ontvangen. Nergens een telefoonnummer van Kiala te vinden tot 3 keer toe gemaild met geen respons. Terug naar de winkel nr word doorgestuurd naar ups hier geven ze aan niks te kunnen opzoeken betreft verzendingen van Kiala ik moest maar mailen. Opnieuw terug naar de winkel ander nr gekregen 25 minuten aan de telefoon word gewoon niet opgekomen! Pakketje is nu weg Kiala onbereikbaar. Inmiddels 1 maand verder !

Arjan
30-06-2017

Pakket verdwenen door opheffing Kiala punt

Medio 21/06 zou er een pakket voor mij afgeleverd worden op een Kiala punt te Delfzijl. Dit punt werd destijds aangeboden door Kiala als afhaalpunt.

Tot op heden geen pakket mogen ontvangen. Hierop contact opgenomen met het betreffende Kiala punt en gevraagd of zij mogelijk al iets ontvangen hadden. Zegt die medewerker tegen mij dat zij per 19/06 geen Kiala punt meer zijn. U raad het al, waar is dan mijn pakket gebleven?

Gezocht naar een telefoonnummer van Kiala, nergens iets te vinden. Uiteindelijk via UPS (die niets van Kiala afhandeld blijkbaar) met gods gratie een emailadres gekregen (webnl@kiala.com). Ik mailen, en zoals je hier op de site vaak terugleest, ook ik géén antwoord. Erg frustrerend en uitermate teleurstellend.

Onbegrijpelijk dat door de fout van Kiala ik nu zonder mijn pakket zit. Als je dan ook nog geen reactie krijgt op je hulpvraag is het eind helemaal zoek. Deze service is dan ook niet aan te prijzen bij anderen.

Beste Kiala, u maakt er een zooitje van en laat anderen (mij in dit specifieke geval) gedupeerd achter. Stuur het pakket dan door naar het dichtstbijzijnde andere Kialapunt en laat dit via een berichtje weten aan de klant. Zo simpel kan het zijn!

Sarah

Pakket verdwenen

8/6 is er een pakket opgestuurd en is nog altijd niet aangekomen. Er zou al een week een onderzoek lopen maar ik heb gisteren zelf het kialapunt van de verzender gecontacteerd: die hebben tevergeefs heel hun gebouw doorzocht maar hadden nog niks gehoord van Kiala zelf (wat voor onderzoek ?). Dit zal de laatste Kiala worden voor mij!

Klantenservice is allesbehalve

Ik verwacht een pakje uit Nederland via Kiala . Laatste melding was van 13/06 (dus 15 dagen geleden ) , het pakketje zou onderweg zijn naar België . Na drie mails die onbeantwoord bleven ( klantvriendelijkheid 0/10 voor mij ) vandaag een uur zitten zoeken achter een telefoonnummer . Uiteindelijk een ( Franstalige , dacht dat België tweetalig was ) medewerker aan de lijn gekregen die mijn klacht ging doorgeven. Na tien minuten nu plots wel een antwoord , pakket is verdwenen . Schade zal vergoed worden na het invullen van een hele hoop informatie die ze eigenlijk zelf ook horen te weten . Denk biet dat ik Kiala nog veel ga gebruiken .

Marije
28-06-2017

Pakket nog steeds op sorteercentrum

Op 15juni heb ik een pakket ingeleverd bij een kiala punt. Het pakket ligt al sinds 19juni op het sorteercentrum en is dus nog steeds niet op het afleverpunt aangekomen! het was mijn eerste ervaring met kiala maar voor mij eens maar nooit meer!

Ingrid
27-06-2017

Kiala reageert niet, pakket blijft in sorteercentrum

Al drie berichten gestuurd maar krijg geen reactie. Pakket ligt al 9 dagen op Sorteercentrum. Heeft iemand ervaring dat het na zo'n lange tijd alsnog wordt bezorgd?

traceernummer 00273H4

Gr, Ingrid

Samir

2 Weken in sorteercentrum

Waarom krijg je eigenlijk een trackingnummer (0026DDZ)? Mijn pakket ligt al 2 weken in het sorteercentrum. Binnen 24u mail reactie bij de helpdesk klopt ook niets van. Geen telefoonnummer voor contact op te nemen. Uitermate jammer deze organisatie.

Els
27-06-2017

Pakket al sinds 13 juni in sorteercentrum?

Ik heb op 10 juni een pakket verzonden naar Belgie. Sinds 13 juni heb ik geen informatie meer gekregen. Het bericht van Kiala was toen op mijn traceernummer KKNLBE00000026R1G005816: Pakket aangekomen op sorteercentrum. Het zal enkele dagen duren voordat het in het land van bestemming aankomt. Ik heb al vier mails verstuurd en nog geen reactie mogen ontvangen. Het pakket lijkt onvindbaar te zijn en Kiala onbereikbaar. Ik ben zeer ontevreden over de slechte service en onzekerheid. Wat is er aan de hand met Kiala en mij pakket?

27-06-2017

Pakket al 2 weken in sorteercentrum?

Ik heb 13 juni een pakket verzonden naar Luxemburg. Al twee weken ligt het pakket bij het 'laatste sorteercentrum', betreft pakket 0026TVW. Ik heb een mail gestuurd en 1 minimale reactie terug gekregen dat er een onderzoek gestart is, geen enkele nadere uitleg en op mails hierna wordt niet gereageerd. Ik heb het nr 0900-2255877 gebeld maar de Ups medewerker zegt dat ze mij niet kan helpen omdat het Kiala zending betreft. Bijzonder omdat al 5 jaar geleden Kiala door Ups is overgenomen en alle punten Ups points zouden worden. Ik mis een duidelijkere uitleg met wat er aan de hand is en hoe lang een en ander kan duren, m.a.w. Communiceer met en naar je klant!

Ester
26-06-2017

Geen klantenservice bij probleem

Ik had een pakketje laten opsturen naar een Kiala punt, maar het werd bij een verkeerd Kiala punt afgeleverd. Dat zou geen probleem hoeven zijn als het alsnog z.s.m. naar het juiste punt werd verzonden, maar het is nu een week later en ik heb het nog steeds niet. Het is onmogelijk om contact op te nemen met de klantenservice. Er is enkel een e-mailadres. Ik heb het nummer gebeld dat de persoon hieronder had geschreven en daarbij kreeg ik de technische dienst van Kiala aan de lijn. Eigenlijk was dat dus geen klantenservice, maar door hen weet ik wel waar het pakket nu is en kan ik het ophalen. Ik zou aanraden om voorlopig niks meer via Kiala te verzenden aangezien er eigenlijk geen snelle manier is om contact op te nemen als er iets fout gaat. Over een paar maanden is Kiala overgenomen door UPS, wellicht is het dan beter.

26-06-2017

Telefoonnummer gevonden

Na 13 dagen op mijn pakje te hebben gewacht (laatste melding op track en trace 7 dagen geleden) ben ik op zoek gegaan naar hun telefoonnummer. Via omwegen kwam ik in België terecht. Het nummer is 0032 2 535 98 20 Laat je niet afschrikken door het Franse bandje, toets een 1 in en vraag de medewerkster die je aan de lijn krijgt of ze Nederlands spreekt. Het lijkt erop dat mijn probleem opgelost gaat worden maar dat weet ik pas als ik het pakje heb.

P.
24-06-2017

Gaat mijn pakket nog aankomen?

Door alle recensies hier begin ik een beetje zenuwachtig te worden of mijn pakket nog gaat aankomen, en áls die nog aankomt, over hoelang? Vorige week besteld, pakket staat sindsdien op 'wordt getransporteerd', Kiala punt gebeld, geeft aan dat het nog wel even kan duren. Ik vraag mij af wat er gaande is met Kiala/UPS als ik dit allemaal zo lees. Kunnen jullie mij zeggen waar mijn pakket zich op dit moment bevind en als het te traceren is, wanneer ik hem ongeveer kan verwachten?

Frits
22-06-2017

Levering KIALA

Ik heb afgelopen vrijdag iets gekocht via marktplaats en zaterdag heeft de verkoper het pakket bij een Kiala winkel afgeleverd , omdat er heel veel negatieve reacties zijn , wil ik toch mijn ervaring delen . Gisteren kwam het pakker dus woensdag erop netjes binnen en heb het opgehaald , Ik heb vernomen dat er bij mij dan 1 dag leverings verschil is en de prijs is iets goedkoper . zal zeker weer wat via Kiala laten bezorgen

Limfa
22-06-2017

Wel betaald geen mail met code

Heb wel betaald Geen email gehad voor uitteprinten In eens komt mijn email adres niet meer voor in hun bestand :-( Er raar dit en ze zijn niet bereikbaar

Britt
21-06-2017

Pakker ligt al 9 dagen op laatste sorteercentrum

Ik heb Kiala al meerdere malen zonder problemen gebruikt. Deze keer ligt mijn pakket (wat 10-06 verzonden is) echter al sinds 13-06 op het laatste sorteercentrum. Via de mail krijg ik geen antwoord. Ik vraag mij af of het überhaupt nog aan gaat komen. Zeer ontevreden over Kiala.

Carola
20-06-2017

Wachten tot je een ons weegt

Ik heb altijd met Kiala pakketjes verstuurd maar nu ze samen zijn gegaan mer UPS is het waardeloos. Pakketjes komen veel te laat aan of belanden ergens anders. Klanten service is niet of amper te bereiken. Vandaag weer ruim 30min in de wacht en nog niemand aan de lijn gekregen. Contactformulier werkt met codes voor de. Kialapunten.HEEL onlogisch. Ik stop met het verzenden met Kiala

Harald

0 communicatie

Ik heb mijn pakket op 7 juni bij een Kiala punt afgegeven. De status is sinds dien: Pakket wordt geretourneerd naar de de verkoper. Dit is dus al 2 weken het geval. Contact opnemen via het formulier levert niets op. Prutsers zijn het.

20-06-2017

Klant is geen koning daar

Pakket 3 weken onderweg Slechte klantenservice

Eddy
19-06-2017

Ben benieuwd

Ik stuur mijn pakket terug naar bol.com en deze is inmiddels 5 dagen onderweg. Dit heb ik nog nooit bij andere bezorgdienst meegemaakt. vrees het ergste maar wacht maar af want na 10 uur email sturen nog geen reactie.

19-06-2017

Onderzoek van 19 dagen

1 juni weg gebracht naar kiala punt in almere Nu al 19 dagen onderweg,krijg alleen maar als antwoord dat er een onderzoek loopt ,maar het pakket ligt nog steeds op het sorteercentrum Na woensdag 14 juni niets meer gehoord Dus vandaag 19 juni weer een klacht opgestuurd Is ook de enigste manier ,alleen via email naar klantenservice Geen telefoonnummer bekend ,kan alleen nog een brief sturen naar belgie Hj burgemeester Almere