UPS reviews

1.2

S.Jansen
23-02-2023

UPS-koeriers liegen in hun rapporten over afleverpogingen. Deze service is onbetrouwbaar

Adriana
16-02-2023

De app gedownload en hopelijk dus up to date info. Vergeet het maar. Mijn 4e negatieve ervaring met UPS in 8 maanden. Na 3 meldingen dat er een pakket aankwam is de laatste blijkbaar raak, maar UPS belt niet eens aan op de gestelde tijd, in de avond dumpen ze je pakket 20 minuten fietsen verder in een pick up point. Wat een service. Ook klantenservice geinformeerd, aardige mensen maar 0.0 oplossingsgeticht. Do not use UPS.

Julie
07-02-2023

Oplichters! En slechtste customer service ooit!

Wij verstuurden een verkocht item vanuit ons bedrijf, onze klant kreeg een lege doos aan! Kwijt of gepikt dus. Claim indien via de website ging makkelijk, maar dan gebeurt er gewoon niets. Na urenlang proberen via telefoon en honderden mails, blijkt dat we de helft van het bedrag zouden terugkrijgen (de helft!) maar uiteraard zitten we nu meer dan een maand op de terugbetaling te wachten en volgt er geen antwoord meer via mail. Van de customer service mensen werd ik helemaal gek, die snappen niet waar ze mee bezig zijn: kennen hun systeem niet, kunnen met niets helpen, het enige dat ze kunnen is kalm blijven en dezelfde woorden herhalen.

Verstuur nooit, maar dan ook nooit met deze oplichters!

Jim
02-02-2023

Dubbele inklaringskosten worden mij onterecht belast,,intussen ligt er een brief van de advocaat. UPS match geen gegevens koppelt niks terug. LOOPHOLE. doodmoe van dit speelde 10 maanden geleden mn product met heisa toch gehad toen gelukkig. Maar nu dus of ik alsnog even wil betalen omdat zei niet herkennen dat het om een return after repair ging. Het staat er gewoon in hun dossier maar herkennen het niet. dat is niet mijn probleem.

25-01-2023

Wow. Vorige week moesten we het zelf ophalen, niemand komt langs. En vandaag weer, ze komen ook gewoon helemaal NIET langs, niets. Ze rijden niet eens door de straat.

Ontbind jezelf! Smerige kakkerlakken! Sterf!

21-01-2023

Al twee keer een dag zitten wachten, maar geen UPS te bekennen. Dit moet wel de slechtste bezorg- en ophaaldienst van Nederland zijn. Niks geen bevestigingsemail, telefoontje dat ze het niet redden, of een tijdslot zodat je niet de hele dag thuis wacht. Nee, na een telefonische afspraak met een zeer gebrekkig Engels sprekende dame (uitbesteed aan India jongens?) krijg je een code, die verder ook geen enkele garantie biedt op succes. Morgen maar naar een drop-off punt. Het is dat ik iets retour moet sturen persé via UPS. Pfffff, wat een ellende.

17-01-2023

Wat een bagger bedrijf.

Van alles beloven maar leveren.ho maar.

Moesten ze gelijk failliet laten verklaren.

@##_&@#_€

Jobi
16-01-2023

De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Hij komt hij komt die beste bezorger van UPS. maar helaas niet. Gelukkig regent het en dus is een dag in huis zitten niet erg. Maar toch het is niet de eerste keer dat het wachten niet beloond wordt met het tijdig in huis hebben van je bestelling en het al ook zeker niet de laatste zijn is mijn voorspelling op basis van mijn ervaring met UPS.

Sarah
29-12-2022

Wat een gare bedrijf is dit zeg. Heel de dag thuis gewacht. Vrij genomen van werk, want UPS is het enige bedrijf dat 100 jaar achterloopt en geen tijdsindicatie heeft. Krijg ik een f*king bericht dat ik niet thuis was! Terwijl ik de hele godganse dag aan het wachten ben. Heb schoongemaakt, gekookt, dutje gedaan, serie gekeken. Man man man kansloos dit. Totaal geen mentaliteit.

Yvonne
24-12-2022

Mijn pakket wat bezorgd zou moeten worden is na één week nog niet geleverd. Leverdatum wordt iedere keer uitgesteld. de eerst drie dagen was hun eigen pickup point niet bekend bij hun. Daarna heb ik gevraagd via de klantenservice om hem dan bij mij thuis te bezorgen. Dit was ook lastig, de volgende twee dagen was mijn adres niet kloppend volgens hun, of miste ze een appartementnummer. Heel knap want ik woon niet op een appartement. Kortom geen pakket, en mocht hij nog ooit worden afgeleverd is de inhoud niet meer bruikbaar. Een tip kies nooit voor dit bedrijf.

Margit
20-12-2022

Ik heb 2x pakket verzending online gedaan , 2x betaald en geen e-mail bevestiging en geen verzendlabels ontvangen, dus ik kan me pakket toch niet versturen! Wel 2x aan ups betaald, Heb klantenservice gebeld , wat een hopeloos , onvriendelijk mensen zijn er om te helpen , ongelooflijk slecht service. Nu via Facebook bericht ontvangen dat na 30 dagen wordt mijn geld teruggestort . Zo te zien zijn ze mijn geld van mijn gestolen omdat ik voor niets heb betaald!

Daisy
12-12-2022

Het pakket zou eigenlijk bezorgd worden op 16 december 2022. Echter vandaag krijg ik om 10.45 uur een mail dat het vandaag komt ipv vrijdag. Helaas kon ik niet meer op tijd thuis zijn. Dus ophalen bij access pickup point dmv briefje in de bus. De barcode geeft echter een ander anders aan dan het met handgeschreven adres… een straatnaam zonder plaats… lastig, ben op het adres geweest, geen pakketje, het andere adres, ook geen pakketje. Dit alles terwijl in de app staat dat pakket is geleverd door chauffeur op barcode access point adres. Daar is het echter NIET. Er is zelfs voor getekend door ontvanger die daar überhaupt niet werkt/woont. UPS gebeld, totaal 3x. Medewerkers zegt dat het daar moet liggen… paarse krokodil verhaal. Theoretisch moet t daar liggen, is er echter niet. En guess what; ze zegt eenvoudig; ‘dat is dan uw probleem… hoe onbeschoft! Verzender ingeschakeld, UPS klacht ingediend. Maar geen pakketje.

Nooit meer iets kopen met als verzender UPS.

Emma
01-12-2022

Ik heb al meerdere keren een probleem gehad met leveringen van dit bedrijf.

Ups is met stip de slechtste koeriersdienst in Nederland.

Er wordt aangegeven dat er een 1ste poging is gedaan voor afleveren in Rotterdam, ik woon in Dordrecht.

Dan staat er een 2de aflevering op Dok. Geen adres, geen verdere gegevens. Memhet schijn mijn pakje te hebben maar ik ken geen Memhet.

Ups niet bereikbaar, alleen een computer die blijkbaar net zo in de war raakt van het aflever adres DOK als ik.

Boycotten dit bedrijf. Heel zakelijk Nederland aub, stop met gebruik maken van ups.en wees wel klant vriendelijk voor jullie klanten. Ups zorgt voor jullie slechte naam.

Ik bestel nergens meer als de levering via ups is

Mijnheer
30-11-2022

Om het volgende te begrijpen, eerst mijn woonsituatie. Ik woon negen hoog in een flat aan het eind van de galerij. Vanmorgen 30-11-22 is de bezorger van UPS geweest. Hij heeft aangegeven dat ik niet thuis was, terwijl ik de hele ochtend heb zitten wachten omdat de track & trace wederom niet werkte. Waarschijnlijk - dit is niet de eerste maal - vond de bezorger het te veel moeite of tijd kosten om het pakketje aan de deur af te leveren. Ook andere bezorgdiensten maken zich hier schuldig aan. Hij heeft een briefje met een (onduidelijk) geschreven afhaal adres in de bus gedaan. Ik heb via de site van UPS veel moeite moeten doen om het adres te ontcijferen, om er achter te komen dat dit ca. 12 kilometer van mijn woning af was, terwijl er volgens de web site een pick up center op een goede kilometer van mijn woning zit. Hierop contact gezocht met klantenservice van UPS. De dame die ik daar aan de telefoon kreeg was ook niet mee te praten. Waardeloze bende die UPS.

30-11-2022

Parket verstuurd naar België wel optijd maar met schade koper was zeer teleurstellend.

Brian
23-11-2022

Asociale werknemers/'chauffeur'!

Djesse
15-11-2022

Wat een belachelijk slecht bedrijf. Een pakket besteld wat binnen een aantal werkdagen geleverd zou worden. Maar nee ze raken letterlijk 3x ons huisnummer kwijt. Wanneer we een heel incapabel klantenservice moeten bellen die de schuld overal neerleggen behalve bij hun zelf. En nu komt zojuist na ongv 3,5 week ons koffiezet apparaat binnen. Eerst stiekem voor de deur gezet en daarna proberen weg te lopen dat de buurvrouw nog naar buiten loopt van uhm. Ik zou het eventueel wel kunnen aan nemen. En nu pakken we het net uit (heel de doos waar het mee geleverd was al helemaal beschadig) en natuurlijk ook het apparaat in stukken. Zou iedereen adviseren te kijken wanneer ze een product bestellen of het via UPS gaat want dan zeker niet doen wat een. Bedrijf.

TS
14-11-2022

Vandaag een pakket bezorgd echter als ik track & Trace kijk zie ik dat het pakket aangenomen is door een medewerker van ons die 3 weken met vakantie is. Hoe dan?

Chauffeurs UPS schrijven dus zelf voor ontvangst en doen dus maar wat. en even UPS bellen om dit te melden.helaas.niet mogelijk.

Eva
10-11-2022

Op een donderdag een pakket naar duitsland per expresse met extra kosten voor dienst vóór 12 uur verzonden. Om 11.58 stond er op de site nog onderweg. Om 12.01 stond er maandag voor 12 uur. Klantenservice gebeld daar kreeg ik een moeilijk nederlands sprekend iemand aan te telefoon en die wist niks en kon niks en verder hield ze haar mond en hing op.

Via link op site een klacht ingediend maar daar heb ik nooit wat op gehoord.

Had juist ups genomen door goede ervaringen.

Nu maar een woord voor wat een ballen tent

Eddy
08-11-2022

2x keren zogenaamd klant niet beschikbaar bij bezorgen, terwijl ik was hele dag thuis. Slechte bedrijf, echte leugenaar.