Luna
06-12-2021

Hele slechte klantenservice.

Ze maken je pakket kwijt” en zeggen dat ze er achter aan gaan “maar in feite gebeurt er helemaal

Niets.

Heel erg teleurstellend dus als je kan kiezen kies nooit voor UPS.

Ik heb nog nooit z’n verschrikkelijk slecht nep bedrijf gezien als hun!

Judith
03-12-2021

Wat een zielig bedrijf.

Online iets besteld en daarvoor 7 euro verzendkosten betaald, op de dag van levering waren we niet thuis aangezien er gewoon gewerkt moet worden, ligt een briefje in de bus dat ik het 20 minuten rijden verderop op kan komen halen bij een service punt. Ze bieden het kennelijk maar 1x aan! Hallooo ik betaal 7 euro verzendkosten en kan nu alsnog in de auto stappen. Helaas voor de online bedrijven die met UPS verzenden maar daar ga ik NOOIT meer iets bestellen.

Geert
29-11-2021

Wat een leugenachtige organisatie! Op vrijdag 26 november 2021 zou er een pakket worden bezorgd. We waren de hele dag in huis en om 18:50 een mail van UIS:?e hebben u niet thuis getroffen.

Wij proberen het dinsdag 30 november weer.

Maandag 28 november 2921 mail van Amazon dat ons pakket bezorgd zou zijn op ons huisadres…

Maar niets is minder waar: even later een mail van UPS dat ons pakket op een uitgifte punt in de wijk is bezorgd.

Geen excuses, alleen maar leugens dus. Waardeloos. UPS is in mijn ogen een onbetrouwbare ‘dienstverlener’ een ik zou dus nooit voor UPS kiezen als zakenpartner,

Thea
21-11-2021

Ze geven aan dat ze langsgeweest zijn is niet waar ik was gewoon thuis. Ik heb meerdere slechte ervaringen met dit. Edrijf altijd te laat. Kan. kan tippen aan de bezorging van de PTT

Mir
18-11-2021

Pakket mail, het is bezorgd. dus niet. Geen pakket te bekennen.

Gebeld met UPS, ze gaan de bezorger traceren en vragen. We horen niets, zelf op zoek gegaan in andere straat met zelfde huisnummer. Niets. Uiteindelijk gevonden bij een ander huisnummer tussen het afval wat naar grofvuil moest. We hadden dus geluk dat we zelf doortastend waren.

Nog beklag gedaan, echter wordt je bijna uitgelachen, ik adviseerde de bezorger een telraam te geven om de huisnummers te leren kennen.

Ik zal UPS nooit meer als bezorgdienst gebruiken. Dan bestel ik liever niets. Cijfer 0

Jarno
03-11-2021

- UPS zet freelancers in die volstrekt niet in verbinding staan met het kantoor en onbekend zijn met de protocollen en beleidsregels van UPS;

- Betaling van invoerrechten uitsluitend mogelijk door contant en gepast aan de chauffeur te betalen;

- Contact met de helpdesk is volstrekt onmogelijk door een menu dat op een doolhof lijkt.

- Helpdesk medewerkers sturen de klant van het kastje naar de muur te sturen, wikkelen klachten niet inhoudelijk af;

- Nauwelijks Nederlands sprekende medewerkers van de klantenservice verbreken de verbinding wanneer ze de vraag niet begrijpen;

- Online betaling alleen via PayPal mogelijk;

- Zeer ruwe omgang met het pakket: transportschade!

- Bij retournering van een pakket is het volstrekt onmogelijk om betaalde invoerkosten terug te vorderen.

- Pakket bevattende een item van meer dan EUR 1.000 waarvoor voor ontvangst getekend moet worden, wordt in weer en wind op de stoep voor het huis achtergelaten.

Guido
29-10-2021

Waardeloos bedrijf dat de post zo laat ophaalt dat het automatisch maandagpost word schandalig gewoon. Service 0,00%

Ine
25-10-2021

Slecht, slechter, het slechts. Mijn pakket is van China naar Alaska geweest toen eindelijk naar Europa. Zou donderdag bezorgd worden, toen vrijdag, toen maandag nog steeds niks. Zeggen dat het maandag pas in Eindhoven was maar dat was het vrijdag al …. hoe moeilijk kan het zijn?

Bart
21-10-2021

Een jongen met autisme krijgt de kans van zijn leven: hij kan schilderijen tentoonstellen in een bekende galerij in NY. Hij is ook uitgenodigd voor de opening, dus hij kan er zelf naar toe. Schilderijen moeten opgestuurd worden voor een bepaalde deadline, dus we nemen UPS.

Het laat zich raden wat er gebeurt: UPS verliest het pakket. Dit is niet zomaar een pakketje maar 1 pakket van 28 kg met 6 schilderijen.

Kwijt. De deadline gaat voorbij - Wij lopen achter UPS aan (niet omgekeerd) en een droom aan diggelen.

Dit is zowat het ergste wat iemand kan tegen komen. UPS wandelt hier gewoon mee weg. Een schande.

13-10-2021

Zeer slechte service je betaalt voor verzenden van een pakket .het pakket word niet verzonden maar terug gestuurt naar ophaalpunt door een fout bij ups

Enndaarna krijg je ook nog een rekening voor een niet verstuurt pakket.

Kaj
19-09-2021

Slechtste vervoersbedrijf die er bestaat.

Ze zijn mijn pakket met dure schoenen kwijtgeraakt, en doen er niks aan. De klantenservice is heel onbeschoft en ze zijn te laks om actie te ondernemen. Doe nooit zaken met UPS

Rudi
03-09-2021

Onbetrouwbaar

Al een paar keer gehad dat er de melding komt dat de volgende dag een pakketje wordt bezorgd in een bepaalde tijdspanne.

Vervolgens komt er die dag niets en 's avonds laat een nieuw bericht dat het pakketje de volgende dag komt.

Ondertussen ben ik wel aan huis gekluisterd.

Als het niet zeker is, stuur dan geen bericht!

Op email van mijn kant wordt ook niet gereageerd.

De pakketjes die ik moet versturen gaan zeker niet via UPS.

Crossheartll
31-08-2021

Nooit meer UPS voor ons

Helaas voor mij nooit meer UPS. Mooie tas besteld. Deze moest vanuit Frankrijk komen. Ik krijg mijn pakket en het valt me meteen op deze hebben ze geopend. De doos die er normaal omheen zit is niet te bekennen. De oranje doos die om mijn tas zit met blauw lint is beschadigd en het blauwe lint hebben ze in de oranje doos gegooid. Schadeclaim ingediend maar dan willen ze alles meenemen dan zie ik mijn tas waarschijnlijk nooit meer. Gebeld met de klantenservice daar krijg ik doodleuk te horen, ja als de verzenddoos beschadigd is maken wij het pakket open?! Tas moet ik nu laten controleren in de winkel of ze deze niet hebben geruild voor een neppe tas. Worden onze reiskosten nu ook vergoed aangezien we hiervoor een tripje naar Amsterdam moeten plannen en waarom worden er ongevraagd verzenddozen geopend?

Piet
30-08-2021

Status op niet thuis terwijl we thuis waren

Een enorm klote bedrijf. Bezorging gaat steeds mis in totaal nu al bij 3 verschillende zendingen. Via de mail krijg je een bezorgdatum en tijdvak. Je blijft thuis en dan opeens is de status veranderd naar “ niet thuis” en wordt het pakket op een servicepunt gebracht. De bezorger is nooit langs geweest. Al 3x een klacht ingedient maar daar doen ze niets mee. Waardeloos bedrijf. Ik heb ook het bedrijf aangeschreven waar ik bestel en hoop dat ze met een ander koeriersbedrijf gaan werken.

Waardeloos en bovendien blijf je steeds voor niets thuis en betaal ik veel verzendkosten.

Stephanie
28-08-2021

Dramatisch slecht

UPS is een dramatisch slecht koeriersbedrijf. Door een fout op de website werd er London als plaats in Nederland genoteerd waardoor mijn pakket de grens niet overging en na 4 maanden is dit probleem nog niet verholpen en de retourzending lijkt onmogelijk te zijn.

Nu moet ik op een onbekende plaats mijn pakket binnen 5 werkdagen ophalen.

En de klantenservice is afschuwelijk; slecht bereikbaar, tegenstrijdige berichtgeving en sommige medewerkers zijn zo hondsbrutaal dat ze de verbinding verbreken.

Ahmed
08-08-2021

Onbetrouwbaar bezorger

Ik snap nog steeds niet waarom is UPS toegestaan in Nederland of in EU!

Youri
05-08-2021

Wat een verschrikkelijk arrogant bedrijf!

Wat een verschrikkelijk arrogant bedrijf!

Voor m'n bedrijf verwacht ik een zending van 43 dozen wat per vliegtuig verzonden moet worden. Op 29-7 krijg ik een melding dat de dozen in het land zijn en dat er invoerrechten betaald dient te worden, na betaling zou de aflevering op 30-7 plaatsvinden. Voorgaande goederen betaalde ik per iDeal om de overschrijving van het geld spoedig te laten verlopen en de aflevering op tijd af te laten leveren. Helaas kampte UPS met een storing waardoor ik de betaling niet per IDeal kon uitvoeren. UPS gebeld, een vrouwelijke medewerker verzocht mij de betaling per bankoverschrijving te doen en een mail te sturen naar CODBenelux om te voorkomen dat er een vertraging komt met uitlevering. Volgens de medewerker moest dit verder geen problemen opleveren met eventuele vertragingen. CODBenelux kan je mails blijven sturen tot je een ons weegt, geen reactie en bevestigen niet of de betaling in goede orde is ontvangen.

Nu 5-8 nog steeds geen zending ontvangen. UPS elke dag gebeld en geprobeerd te bellen. Slecht telefonisch bereikbaar en wanneer ik een medewerker wel aan de telefoon kreeg wispelturige onbetrouwbare antwoorden ''uw pakketen zijn nog in land van herkomst, uw pakket ligt in Keulen, uw pakket is nog zoek en u dient een onderzoek te starten via uw verzenden/leverancier). Continue van het kastje naar de muur gestuurd en de zending blijft ongewijzigd op ''onderweg'' staan.

UPS pakt geen verantwoordelijkheid en dit kost mij klanten en keiharde euro's. En dat voor een airfreight zending waar je €6000,00 voor heb moeten betalen!

SCHANDALIG!

Driss
02-08-2021

Bestel nooit met ups

Dagen op me schoenen gewacht en op de dag van bezorging zat ik hele dag op te wachten. En opeens krijg ik een bericht van het lig bij een afhaalpunt kilometers van mij af terwijl de bezorger zelf kon bezorgen. Ze zijn gewoon echt fucking lui.

Als je ooit ups ziet, think twice!

Anne
31-07-2021

Nooit bezorgd

Een pakketje uit Frankrijk dat we ruim op tijd, 5 weken geleden, besteld hebben omdat we het vandaag nodig hebben is onverklaarbaar verdwenen. Eerst was het door ups naar een afhaalpunt gebracht. Toen ik daar aan kwam bleek dat niet meer te bestaan (failliet), dus werd t terug naar frankrijk gestuurd. Natuurlijk heb ik meteen gebeld, misschien lag het nog op verzending te wachten ergens, zodat ik t ergens op kon halen. Maar niet te traceren in een depot of magazijn, dus niets anders kunnen doen dan wachten. Uiteindelijk is er door het bedrijf het pakketje opnieuw gestuurd vanuit Frankrijk, met spoed omdat we het vandaag nodig hebben anders was het te laat. Is het gisteren door ups bezorgd ‘bij de voordeur’. Maar er is nooit iets bezorgd! Er ligt niets bij voordeur, achterdeur, buren of wat dan ook. En ups is niet bereikbaar, want het is zaterdag en ze zijn alleen tijdens kantoortijden bereikbaar! Sowieso te laat voor mij, als ik het uberhaupt ooit nog krijg 😤

Mario
Mario
29-07-2021

Nooit meer UPS

Op het eerste zicht lijkt het een goeie betrouwbare bezorger want je ontvangt meerdere mails waarin je je te verwachten pakket kan volgen. Zo kreeg ik ook een mail met de leveringsdatum en zelfs een klein tijdsbestek waarin het zou geleverd worden. Plots werd het echter gewijzigd naar "tegen het einde van de dag" om vervolgens plots niet geleverd te zijn want "er was niemand aanwezig om voor ontvangst te tekenen". Op de website wordt ten eerste al gemeld dat in deze corona tijden GEEN handtekening meer gezet wordt en daarbij komt nog dat we hier ALTIJD met 1 of 2 personen thuis zijn. Eigenlijk had de chauffeur geen zin en heeft hij het pakket gewoon 7 km verder afgekieperd in een UPS-punt waar ik het zelf kan gaan ophalen. Komt hierbij ook nog eens dat hun "service" beduidend duurder is dan enig andere koerierdienst. Als je het kan vermijden, neem dan NOOIT UPS!