UPS reviews

1.2

05-02-2017

Tot nu toe 44 x zonder problemen gebruikt

Tot nu toe 44 x in drie maanden zonder problemen gebruikt. Ik hoop dat het zo blijft, maar tot op heden tevreden.

Arne
22-05-2017

Erg moeizaam

Pakket 3 maanden zoek

Wat een ontzettend slecht bedrijf. Ongelofelijk dat zulke bedrijven kennelijk nog bestaan. Mijn pakket is vanaf 12 november spoorloos verdwenen. Reactie van Kiala blijft uit. Nooit met kiala verzenden! PostNL is iets duurder maar hun leveren tenminste.

Wiebe
01-02-2017

Het duurt 5 dagen om een pakketje af te leveren en ik was blij dat het pakketje nog uit één stuk bestond, zo te zien was hier niet "voorzichtig" mee om gegaan.

Sim
31-01-2017

Ongeloof.

De pakket is nergens te vinden en geen reactie. Kiala NIET DOEN.

Jim
30-01-2017

O, o, o…

Kiala is zeer lastig te bereiken op het moment dat er iets mis gaat. Ze nemen niet hun verantwoordelijkheid. Dit nummer staat niet op de site vermeld, maar werkt wel: 0800 0233 403! Doe er je voordeel mee.

Een pakket dat ik verstuurde is onderweg met brute kracht beschadigd. Na héél veel gedoe, tijd en formulieren, beloven ze een schadevergoeding van ongeveer de helft van de waarde. Beter iets dan niets zullen we maar zeggen. maar het wordt nog erger:

Het beschadigde pakket komt retour en voor deze retourzending moet ik opnieuw eerst betalen!

"Meneer, wij vervoeren pakketten niet gratis."

Dus ik moet nu mijn eigen pakket terugkopen? Zolang er geen volledige vergoeding komt, mogen jullie het pakket niet toe-eigenen.

"Meneer, eerst betalen en als u niet wilt betalen dan vernietigen wij uw pakket."

Oké, het pakket is dus al ernstig beschadigd, maar als het aan Kiala ligt vernietigen ze het liever helemaal. Dat is de kracht van Kiala.

Colinda
27-01-2017

Kruk kompleet kapot na verzending met kiala

Afgelopen week een kruk verzonden met Kiala. Deze zat correct opgeborgen in stevige doos. Waren 3 krukken en 3 aparte verzendingen. 2 zijn goed aangekomen. Een kruk zit volledig gesloopt in de doos. Is zelfs een poot afgebroken. Dis is door lomp geweld gegaan! Is nu al de derde keer dat er een verzending kapot is bij levering en ik raad Kiala dus ook af!

25-01-2017

Kiala doet geen moeite

Pas op met verzenden via Kiala.

De telefoon, een erfstuk is kwijtgeraakt en hun antwoord daar op is een vergoeding van €3,40 per kg nadat je eerst heel veel papierwerk van alle betrokken partijen hebt ingestuurd naar Kiala. Een analyse van een digitaal onderzoek ipv een fysiek onderzoek leid tot niets Kiala. Ongelooflijk.

24-01-2017

Contact

Nadat iets verkeerd gaat met het invullen van de verzending kun je dus op GEEN enkele manier contact opnemen.

Marjolein
21-01-2017

Binnen twee dagen geleverd

Ik heb afgelopen week 5 pakjes naar verschillende plaatsen in België gestuurd . Allemaal na twee dagen geleverd .!

Ly Phi
21-01-2017

Maanden proberen

Vergeet je pakketje want dat is zo goed als verdwenen. Blijf klachten sturen naar zowel Kiala als UPS,per post. Blijf mailen. Wie weet kan je het toch nog vergoed krijgen. Bij mij duurde het 4 maanden.

Jurjen
20-01-2017

Absolute afrader!

Kiala is geweldig goed! Maar wel in het spoorloos laten verdwijnen van pakketjes, het maanden doen over de bezorging, het door elkaar halen van geadresseerden, het bij het verkeerde adres afleveren, het beschadigen van pakketjes, het onbeheerd afgeven van pakketjes. moet ik nog even doorgaan? Allemaal eigen ervaringen.

20-01-2017

Mag hier ook wat positiefs staan?

Woensdag is mijn pakket op de bus gedaan. Het melden dat er een adres sticker gemaakt was, en dat een paar uur later het pakket was aangeboden ging vlot, perfect via de mail. Daarna lag het in een sorteer centrum. Uiteraard elke keer kijken hoe ver het was, maar er leek weinig beweging in te zitten. Gisterenmiddag op het internet gekeken bij Kiala en ervaringen, en klachten. en ik moet zeggen dat ik toen wel een beetje schrok. Heb me erop voorbereid dat het wel een paar weken kan duren voordat ik het pakket zou krijgen. Zoeven kreeg ik een mail dat ik het pakket kan afhalen. Als ik het pakket dadelijk onbeschadigd kan afhalen, dan ben ik goed tevreden over Kiala. Meestal zie je in forums als deze alleen wat verkeerd gaat, daarom bedacht ik me dat ik ook wel eens kan melden dat het goed gaat. Waarvan akte!

Jo
15-01-2017

Arrogantie & slechte service staan hoog in het vaandal van Kialala

Bijna 1,5 week is Kiala nu al bezig met het vervoer van mijn pakket, 3 mailtjes verstuurd naar Kila, maar nog geen enkele reactie van Kiala mogen ontvangen.

Het enige dat Kiala hoeft te doen is een pakketje bezorgen en/of reageren op een klacht, Kiala is blijkbaar niet in staat om zowel de betrekkelijk eenvoudige overeenkomst (die van bezorging), als het fatsoenlijk communiceren met gedupeerde klanten tot een goed einde te brengen.

Mooie wervende teksten als: "Met Kiala hoeft u zich geen zorgen meer te maken over de levering van uw pakketten" en "U kunt uw pakketten afhalen waar en wanneer u wilt!", blijken loze woorden en holle beloften te zijn.

Ben
13-01-2017

ZWAAR BAGGER

Kiala is een absolute afrader! Ik heb een pakje in Rotterdam noord besteld en ik ben nu drie dagen verder maar nog geen pakje! De enige info is ,het wordt getransporteerd. Dit is echt eens maar NOOIT WEER een gigvergeten ballentent ,je kan beter €3 meer betalen aan Post .nl dan is het er de volgende dag!

04-01-2017

Pakje aangekomen, maar verdwenen?

NOOIT MEER KIALA / UPS !

Klacht ingediend via een omslachtige manier op hun site. Helaas hier ook al geen antwoord op gekregen. Dame bij Louwman klinkt behulpzaam, maar blijf het een apart verhaal vinden dat je nergens met een klacht terecht kan en dat het je eigen probleem is dat iets weg is. Lijkt mij dat iemand die daar voor getekend heeft daar voor verantwoordelijk gehouden kan worden.

Op hun site adverteren ze mooi met wij willen een tevreden klant, maar een klant kan niet eens in concact met ze komen.en als je dat dan probeert via hun site krijg je niet eens een reactie.

NOOIT MEER KIALA / UPS !

Linda
03-01-2017

Kiala is pakket kwijt en vergoedt niets

Ze zeggen het pakketje kwijt te zijn, daar kan ik het mee doen. Ik kan wel een formulier invullen en bewijsstukken daarbij voegen, maar dan krijg ik ca 3 euro terug. Ze zeggen dat ik voor schade een aanvullende verzekering af had moeten sluiten ad 3 of 4 euro, maar hoe had ik ooit kunnen weten dat ze gewoon doodleuk kunnen zeggen dat ze je pakketje zijn kwijtgeraakt en dat wat hen betreft daarmee de kous af is. Weken bezig geweest om een reactie te krijgen, alleen het bericht 'we zijn je pakje kwijt jammer joh' konden ze blijkbaar wel snel versturen. Wat een waardeloos bedrijf ik doe het NOOIT meer.

Tessa
02-01-2017

Traag

Pakketje door de leverancier keurig op de dag zelf aangeleverd, blijft dit volgens de track&trace van Kiala doodleuk 2 volle dagen bij Kiala liggen. Oudejaarsdag krijg ik eindelijk bericht dat ik het pakketje op kan komen halen, geen tijd gehad. De eerstvolgende werkdag, maandag, krijg ik vervolgens een herinnering: of ik het niet snel op kom halen. De website levert geen enkele informatie voor de consument: hele normale vragen zoals "hoe lang duurt de levering normaal", "hoe lang blijft een pakketje liggen voordat het retour wordt gestuurd" worden niet beantwoord. NB: opeens wel de link gevonden naar informatie voor de consument maar nog steeds geen antwoord op de tweede vraag. De eerste vraag zou 24 uur vanaf het sorteercentrum zijn (en de rest ligt aan de leverancier). De website zit slecht in elkaar, de informatieverstrekking is waardeloos.

Rena
30-12-2016

Nooit doen!

Buitengewoon slechte service. Onmogelijk om contact op te nemen met een klantenservice. (Een niet bestaande telefoon nummer en geen mailadres) Pakketten blijven dagen en soms weken rond zwerven zonder enige informatie waar deze is. Nooit doen!

Lars
30-12-2016

Altijd gezeik mee!

Kiala is echt een heel slecht bedrijf. Had gehoopt dat UPS inmiddels wel wat zaken had verbeterd, maar nee! UPS heeft in Juni 2012 Kiala overgenomen. Echter kan na ruim 4 jaar UPS nog steeds niet in de systmen van Kiala. Hierdoor kun je dus alleen dmv een mail naar kiala contact krijgen over je pakket.

Daarnaast duurt het vaak super lang voordat een pakket aankomt op een kiala punt, als hij al aankomt. Regelmatig pakketen gehad die niet aankwammen bij klanten. Deze klanten hebben weken zitten mailen met kiala naar een oplossing. Waarbij deze oplossing vaak heel slecht was. Bijvoorbeeld een pakket dat was gestolen. Kan gebeuren natuurlijk. Kiala geeft alleen de verzendkosten terug maar niet de waarde van de inhoud van het pakket.

Ik kan nog langer doorgaan over dit bedrijf maar ja Ik ga lekker koekjes bakken En nooit meer verzenden met kiala. (misschien ooit UPS access point als dit een goede service blijkt te hebben)

Adieu!

Ren
28-12-2016

Omslachtig en onbetrouwbaar

Opheffen dit bedrijf. Kiala laat de 'klant' het werk doen: zelf info over pakket, label aanmaken, printen. In welke tijd leven we?

Er is geen klantenservice en het contactformulier is onduidelijk en ongeschikt voor particulieren (je hebt codes nodig).

Duurt ook nog eens allemaal idioot lang.

Conclusie: doe het niet!