David
12-09-2016

Niet versturen met Kiala

Heb nu aantal keer gehad dat na betalen wel label verschijnt maar bij het inchecken van het pakket geen mail ontvangen met bevestiging hiervan. Inloggen is ONMOGELIJK. Contact is ONMOGELIJK. Telkens wordt je op de klantenpagina teruggebracht bij het begin of bij de verzender. Wanneer ik het Kiala-punt bel waar ik het heb weggebracht proberen ze me eerst af te schepen en daarna ontglipt ze dat het 'klote-systeem' van Kiala ze geen enkele informatie geeft. Dat er al honderden keren over de verzendinformatie geklaagd is en zij maar EUR 0,30 per pakket krijgen. Wordt dus aan mij (klant) verteld. Wat moet ik hiermee. SPOTGOEDKOOP maar niet 100% waterdicht en niet 100% betrouwbaar. Na de zoveelste teleurstelling verzend ik niet meer met Kiala. Waardeloos

Ria
12-09-2016

Geen pakket ontvangen

Wacht sinds 15-8 op mijn pakket , staat nog steeds op het sorteer centrum. mail gestuurd , maar krijg geen reactie,, wat moet ik doen !

Valentino
Valentino
10-09-2016

Slechte service en duurt te lang

Slecht bereikbaar, verzending duurt TE lang en voor paar euro meer heb je via TNT post dag erna en is de service stukken beter

Yil
08-09-2016

Slecht

Een pakket weggebracht om te verzenden, maar het pakket is nooit aangekomen.in de status staat dat ik het nooit weggebracht zou hebben terwijl ik wel een verzendbewijs heb en ook 3,95 heb betaald. Ik heb meerdere berichten naar Kiala verzonden, maar geen enkele reactie. Ik heb een telefoonnummer kunnen krijgen van het Kialapunt, maar daar sta je telkens zo lang in de wacht dat je maar ophangt.Erg slecht, ik zal het niet meer gebruiken.

Andre
08-09-2016

Geen contact kiala mogelijk

Wacht al weken op een pakket al info formulier ingevuld maar geen reactie en nergens een telefoonnummer te vinden.

had veel vertrouwen in ze maar dat is nu in een klap naar bijna 0 gedaald.

het lijkt erop dat ze alle vormen van contact proberen te vermijden!

Vincent
07-09-2016

Kiala punt stopt er mee en ik ben mijn pakket kwijt

Toen ik mijn pakket kwam ophalen, vertelde het Kiala punt dat ze d'r mee gestopt waren en alles hadden retourgezonden. Resultaat: mijn pakket weg en Kiala is op geen manier te bereiken. Al diverse berichten gestuurd, maar geen enkele reactie.

Laura
06-09-2016

Geen flexibiliteit met afhaaltermijn =pakket kwijt

De verzending op zichzelf werkt wel, en dat het langer duurt vind ik niet erg, daar zal het wel zo goedkoop om zijn. Maar dat kiala punten op geen enkele manier flexibel kunnen zijn met de termijn waarbinnen je je pakket op moet halen is wel een beetje een kutstreek, eigenlijk. Ik snap niet waarom een pakket niet een paar dagen langer mag blijven liggen. Je hebt voor de verzending en de inhoud van dat pakket betaald, en het is van jou, maar als je niet binnen 10 dagen kan komen (overmacht kan gebeuren), dan maakt het niet uit of je hele huis afgebrand en je familie onder de bus gekomen is, je hebt gewoon pech en het pakket wordt zonder verdere mogelijkheden teruggestuurd aan de verzender. Dus niet binenn 10 dagen opgehaald = pakket weg, inhoud weg, geld weg. Verzender en ontvanger kunnen hier beide niets aan doen en de winkel met het kiala punt kennelijk ook niet.

Tim
05-09-2016

Super bedrijf

Jammer om zoveel negatieve berichten te horen. Als handelaar op marktplaats gebruik ik Kiala wekelijks en ik heb uitstekende ervaringen met Kiala. Behalve dat het dan wat langer duurt om te verzenden 3-5 werkdagen. Maar het is dan ook een stuk goedkoper. Prima verzendmiddel!

Mar
05-09-2016

Super Super Slecht, nooit aan beginnen!

Via marktplaats iets aangeschaft. Uiteindelijke bericht van kiala ontvangen. Ik wacht al meer dan een week op mijn pakketje. Te erg dit gewoon. Er staat al dagen onderweg naar ontvanger, zo te zien komt het uit China. En je kan ook geen contact met ze opnemen. Heb ze een email gestuurd en niets terug ontvangen. Opheven deze boel.

Petra
03-09-2016

Betaald en geen label ontvangen

Vandaag is het 3 sept. 2016 1 sept. label aangemaakt en vooraf betaald, krijg foutmelding, dus geen label en geld kwijt.

Ik krijg vandaag te horen dat UPS Kiala al heeft overgenomen en contact met UPS gezocht, deze schuiven het van zich af. Het wordt tijd dat de grotere bedrijven die geen fatsoenlijke klantenservice hebben een keer aangepakt worden. Ik stel voor dat radar of kassa of wie dan ook dit gaat aanpakken

Tsjade
02-09-2016

Schade aan mij product gekregen en duurt ontzettend lang!

Duurt lang, schade aan product!

Nena
01-09-2016

Slecht

Pakket informatie gegeven, betaald en nog geen etiket ontvangen 3,95 lichter maar krijg geen reactie via de mail, bellen kan niet, echt belachelijk

Catja
31-08-2016

Afbekken als iemand een bewijs van retour wil

De dame in deze shop waar een kialapunt is, genaamd Polderman bagijnhof dordrecht. Was super onbeschoft, blafte me toe dat ik het dan maar met de post moet terugsturen.

Ismay

Goedkoop maar langzaam

Het voordeel van Kiala is dat het super goedkoop is! Dat klopt natuurlijk ook wel bij de prijs kwaliteit verhouding, het duurt wat langer dan normaal maar voor die prijs mag je natuurlijk niet klagen.

Kiekeboe

Super traag

Het is echt een telleurstelling er is op 20 augustus pakket verzonden. Pas 5 dagen later stond dat die was ingeleverd bij Kiala alsof het pakket naar andere kant van de wereld gaat, Nu zegt die alleen pakket word getransporteerd. Maar nog steeds niks van gehoord en je betaalt maar €3 goedkoper dan normale verzending. Nooit meer via Kiala pakket verzenden.,! Lijkt wel alsof je pakket naar andere kant de wereld stuurt zelfs dan is het sneller. Triest dit

Mar
29-08-2016

KIALA reageert niet op mails. Wel betaald; geen etiket ontvangen.

Vorige week wilde ik een pakketje verzenden van Kiala punt naar Kiala punt. Na de betaling, ontving ik geen etiket welke nodig is om het pakket te versturen. 2 mails gezonden naar KIALA. Nog steeds geen antwoord.

Truus

Geldwolven en contactloos

Drie mails met het verzoek mijn printlabel te leveren. Nul op het rekest, maar wel 3,95 lichter

Ronald
27-08-2016

Lang in sorteercentrum

Pakketje bleef maar in sorteercentrum liggen, niemand wist me te vertellen waarom.

Wil
27-08-2016

Klacht neerlegen bij directie UPS Bij de heer Tim Helsen.

Een pakje vervoeren van À naar B is toch niet zo moeilijk.

Ice
26-08-2016

Duur lang .

Een simpel pakket ontvangen kost bijna 2 weken. waarom niemand weet het, het bleef ergens hangen in een depot. BEDANKT KIALA NOT.