Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Alles wat via Kiala verzonden wordt gaat zo vreselijk traag. Wacht nu al een week op een pakketje van H&M dat in de lokale supermarkt wordt geleverd. Informatie wordt niet geupdate. Levering lukt meestal wel maar geduld is een schone zaak.
Via verzendservice online etiket gekocht en betaald, daarna meteen scherm op error. Klantenservice via site niet te bereiken want dan heb je een track en trace nodig. Telefoonnummer weten te achterhalen via deze site maar je komt in oneindige wacht met naar fluitmuziekje. Weg geld dus. Wat een ongelooflijk flut-bedrijf!
Ik heb in juli 2016 een pakket verzonden. Tijdens het verzenden is de inhoud kapot gegaan, iets wat natuurlijk kan gebeuren.
Heb natuurlijk direct de schade gemeld bij de betreffende afdeling.
Tot op heden ( december 2016 ) niks afgehandeld. Elke keer moet je er achteraan mailen wat de status is, en elke keer vragen ze weer iets nieuws. Heb zelf de bevestiging dat alles compleet is, en een week later zijn ze alle documenten ineens kwijt.moet je alles weer opnieuw sturen.
Wat een drama bedrijf ! Ik zou iedereen ook aanraden elders je paketten mee te versturen.
Ik ben nu al drie weken bezig om mijn pakje ter waarde van 180 euro te krijgen. Kiala is gewoon niet te bereiken. Ongelofelijk is het en ik ga morgen bij de politie aangifte doen van diefstal. Zeker nooit iets versturen met Kiala!
Slechte ervaring maar heb een telefoonnr gevonden waar je wel antwoord krijgt 08000233403 en dan toets 1
Vier pakketten in één week via Kiala laten verzenden. Niet één binnen de 24 uur die ze beloven!
Eerste pakket wel mail > maar eerst op verkeerd Kialapunt afgeleverd. Dus vertraagde levertijd. Tweede pakket wel mail > maar na 6 dagen nog geen pakket. Derde pakket wel mail > maar na 8 dagen nog geen pakket. Bij de vierde was achteraf het gewenste Kialapunt niet beschikbaar omdat men maar een beperkt aantal pakketten op het Kialapunt "dropt" Nu moet ik notabene naar een Kialapunt 10km verderop mijn pakket ophalen.
Ik raad mensen die een pakket snel en op het gewenste afleverpunt iets willen laten bezorgen dit niet via Kiala te doen! Laat Post.nl wat duurder zijn maar ze doen wel wat ze zeggen.
Gr, Jolanda
Dat een bedrijf voor zo'n laag tarief pakketten kan vervoeren verbaast mij. En het systeem van afhaalpunten past mij want met andere vervoerders werd het pakje soms weer meegenomen omdat ik niet thuis was. En nu kan ik het na mijn werk zelf afhalen.
Dacht goedkoop uit te zijn, spijt spijt. Volgende keer weer Postnl, dat is iets duurder maar je krijgt wel altijd je spullen (en ook nog op tijd).
Wel betaald, maar geen verzendlabel gekregen . Ik kan het pakket nu niet versturen. Klantenservice is 80 cent, maar werd tot twee keer afgebroken. Ik ben nu 6 euro verder plus de kosten om het opnieuw te versturen. Geen kiala meer voor mij.
Na een aantal positieve ervaringen nu een hele negatieve: Pakket is nooit aangekomen en is kwijt. Daarbij de mededeling: Pech gehad. Ik ga het vanaf nu niet meer gebruiken.
Pakket is vorige week verstuurd maar de pakket status wordt sindsdien niet meer bijgewerkt. loopt ergens vast in het sorteercentrum zo lijkt het. Pakket bevat belangrijke items die met spoed nodig zijn. Probeer contact te krijgen, meerdere mails gestuurd, maar krijg geen gehoor. Telefonisch is Kiala niet te bereiken. zeer slechte service! Dit was de eerste en tevens de laatste keer Kiala voor mij!
Ik dacht leuk iets bij te verdienen via MP voor het eerst bij KIALA gelijk voor het laatst. Het lukt me niet om het etiket te printen, kan verder alles printen, echt heel vervelend. Plus dat ik het nu via TNT kan versturen dus extra duur uit als verkoper want de persoon die het iets kocht kan hier niets aan doen. Mail gestuurd maar nog niets gehoord. Vette afrader!
Tot nu toe zeer traag maar altijd goed geleverd, nu geen code ontvangen wel betaald
Sinds kort krijg ik bij het (gratis) retourneren via Kiala geen verzendbewijs meer. Niet echt betrouwbaar.
Ik wacht al twee weken op een pakket dat volgens de website in het laatste sorteercentrum is aangekomen. Geen reactie op mails van de klantenservice en geen telefoonnummer te vinden. Totdat ik hieronder een nummer vind 0800-0233403, het bel, braaf optie 2 kies voor particulieren en wie schetst mijn verbazing, er neemt meteen een vriendelijke Vlaamse mevrouw op die mij in drie tellen verteld dat het pakket naar een verkeerd punt was gebracht en dat het morgen aan zou moeten komen.
Ik heb 3 oktober een pakket retour gestuurd via een Kiala Punt. Tegenwoordig geven ze geen verzendbewijs meer.
Het pakket is nooit aangekomen, mijn geld krijg ik niet retour van mijn retourzending en Kiala is niet te bereiken. Na een uur een deprimerend muziekje aangehoord te hebben heb ik het maar opgegeven.
Contactformulier invullen is onmogelijk omdat ik geen track en trace nummer heb.
Dag geld. Oplichters zijn het!
Op 24 oktober een breekbaar pakket verstuurd, een koffiekan van porcelijn met bijbehorend filter. Super goed ingepakt, met kranten en kunststof snippers en met koeieletters BREEKBAAR erop. Het pakket is, nadat het zo'n 12 keer heen en weer is gestuurd tussen verschillende parcel shops, vandaag pas aangekomen en alles was gebroken. Heel slordig van Kiala, voor mij de eerste en de laatste keer.
Je kunt op geen enkele manief contact met ze leggen
Diverse keren pakket verzonden en ontvangen. Tot nu toe geen slechte ervaringen mee. Minpunt is de snelheid van leveren
Het is mij nu twee keer overkomen dat ik het geld heb overgemaakt en er geen label verschijnt.
Kiala reageert niet.
Geld kwijt.