UPS reviews

1.2

Sterre
02-12-2016

Wel betaald maar geen verzending

Via verzendservice online etiket gekocht en betaald, daarna meteen scherm op error. Klantenservice via site niet te bereiken want dan heb je een track en trace nodig. Telefoonnummer weten te achterhalen via deze site maar je komt in oneindige wacht met naar fluitmuziekje. Weg geld dus. Wat een ongelooflijk flut-bedrijf!

01-12-2016

Afhandeling Schade

Ik heb in juli 2016 een pakket verzonden. Tijdens het verzenden is de inhoud kapot gegaan, iets wat natuurlijk kan gebeuren.

Heb natuurlijk direct de schade gemeld bij de betreffende afdeling.

Tot op heden ( december 2016 ) niks afgehandeld. Elke keer moet je er achteraan mailen wat de status is, en elke keer vragen ze weer iets nieuws. Heb zelf de bevestiging dat alles compleet is, en een week later zijn ze alle documenten ineens kwijt.moet je alles weer opnieuw sturen.

Wat een drama bedrijf ! Ik zou iedereen ook aanraden elders je paketten mee te versturen.

01-12-2016

Kiala zeer onbetrouwbaar en niet te bereiken.

Ik ben nu al drie weken bezig om mijn pakje ter waarde van 180 euro te krijgen. Kiala is gewoon niet te bereiken. Ongelofelijk is het en ik ga morgen bij de politie aangifte doen van diefstal. Zeker nooit iets versturen met Kiala!

29-11-2016

Schade aan mij paket

Slechte ervaring maar heb een telefoonnr gevonden waar je wel antwoord krijgt 08000233403 en dan toets 1

Jolanda
28-11-2016

Achteraf blijkt gewenste Kialapunt niet mogelijk, dus nu 10km verderop

Vier pakketten in één week via Kiala laten verzenden. Niet één binnen de 24 uur die ze beloven!

Eerste pakket wel mail > maar eerst op verkeerd Kialapunt afgeleverd. Dus vertraagde levertijd. Tweede pakket wel mail > maar na 6 dagen nog geen pakket. Derde pakket wel mail > maar na 8 dagen nog geen pakket. Bij de vierde was achteraf het gewenste Kialapunt niet beschikbaar omdat men maar een beperkt aantal pakketten op het Kialapunt "dropt" Nu moet ik notabene naar een Kialapunt 10km verderop mijn pakket ophalen.

Ik raad mensen die een pakket snel en op het gewenste afleverpunt iets willen laten bezorgen dit niet via Kiala te doen! Laat Post.nl wat duurder zijn maar ze doen wel wat ze zeggen.

Gr, Jolanda

Benno
23-11-2016

Niet duur, wel goed

Dat een bedrijf voor zo'n laag tarief pakketten kan vervoeren verbaast mij. En het systeem van afhaalpunten past mij want met andere vervoerders werd het pakje soms weer meegenomen omdat ik niet thuis was. En nu kan ik het na mijn werk zelf afhalen.

Louis
22-11-2016

Dacht goedkoop uit te zijn, spijt spijt. Volgende keer weer Postnl, dat is iets duurder maar je krijgt wel altijd je spullen (en ook nog op tijd).

Lilian
22-11-2016

Wel betaald, maar geen verzendlabel

Wel betaald, maar geen verzendlabel gekregen . Ik kan het pakket nu niet versturen. Klantenservice is 80 cent, maar werd tot twee keer afgebroken. Ik ben nu 6 euro verder plus de kosten om het opnieuw te versturen. Geen kiala meer voor mij.

El

Pakket zoek

Na een aantal positieve ervaringen nu een hele negatieve: Pakket is nooit aangekomen en is kwijt. Daarbij de mededeling: Pech gehad. Ik ga het vanaf nu niet meer gebruiken.

Jacqueline
22-11-2016

Geen contact mee te krijgen.

Pakket is vorige week verstuurd maar de pakket status wordt sindsdien niet meer bijgewerkt. loopt ergens vast in het sorteercentrum zo lijkt het. Pakket bevat belangrijke items die met spoed nodig zijn. Probeer contact te krijgen, meerdere mails gestuurd, maar krijg geen gehoor. Telefonisch is Kiala niet te bereiken. zeer slechte service! Dit was de eerste en tevens de laatste keer Kiala voor mij!

Mina
17-11-2016

Etiket niet te printen

Ik dacht leuk iets bij te verdienen via MP voor het eerst bij KIALA gelijk voor het laatst. Het lukt me niet om het etiket te printen, kan verder alles printen, echt heel vervelend. Plus dat ik het nu via TNT kan versturen dus extra duur uit als verkoper want de persoon die het iets kocht kan hier niets aan doen. Mail gestuurd maar nog niets gehoord. Vette afrader!

15-11-2016

Geen code ontvangen wel betaald

Tot nu toe zeer traag maar altijd goed geleverd, nu geen code ontvangen wel betaald

Mar
12-11-2016

Geen verzendbewijs

Sinds kort krijg ik bij het (gratis) retourneren via Kiala geen verzendbewijs meer. Niet echt betrouwbaar.

Bastiaan
11-11-2016

Levering duurt zeer lang zonder informatie

Ik wacht al twee weken op een pakket dat volgens de website in het laatste sorteercentrum is aangekomen. Geen reactie op mails van de klantenservice en geen telefoonnummer te vinden. Totdat ik hieronder een nummer vind 0800-0233403, het bel, braaf optie 2 kies voor particulieren en wie schetst mijn verbazing, er neemt meteen een vriendelijke Vlaamse mevrouw op die mij in drie tellen verteld dat het pakket naar een verkeerd punt was gebracht en dat het morgen aan zou moeten komen.

Iris
09-11-2016

Pakket verdwenen geen verzendbewijs

Ik heb 3 oktober een pakket retour gestuurd via een Kiala Punt. Tegenwoordig geven ze geen verzendbewijs meer.

Het pakket is nooit aangekomen, mijn geld krijg ik niet retour van mijn retourzending en Kiala is niet te bereiken. Na een uur een deprimerend muziekje aangehoord te hebben heb ik het maar opgegeven.

Contactformulier invullen is onmogelijk omdat ik geen track en trace nummer heb.

Dag geld. Oplichters zijn het!

Flipper
08-11-2016

Alles gebroken

Op 24 oktober een breekbaar pakket verstuurd, een koffiekan van porcelijn met bijbehorend filter. Super goed ingepakt, met kranten en kunststof snippers en met koeieletters BREEKBAAR erop. Het pakket is, nadat het zo'n 12 keer heen en weer is gestuurd tussen verschillende parcel shops, vandaag pas aangekomen en alles was gebroken. Heel slordig van Kiala, voor mij de eerste en de laatste keer.

Egbertha
08-11-2016

Geen code ontvangen wel betaald

Je kunt op geen enkele manief contact met ze leggen

HJ
07-11-2016

Duurt even maar komt goed aan.

Diverse keren pakket verzonden en ontvangen. Tot nu toe geen slechte ervaringen mee. Minpunt is de snelheid van leveren

Mar
07-11-2016

Geen labels ontvangen; Kiala reageert niet.

Het is mij nu twee keer overkomen dat ik het geld heb overgemaakt en er geen label verschijnt.

Kiala reageert niet.

Geld kwijt.

Guus
05-11-2016

Slechte behandeling van de pakketten

Een pakje verstuurd met breekbare spullen. In mijn optiek goed ingepakt met veel kranten als buffer. Op het pakketje 3 keek met grote letters BREEKBAAR geschreven. Alle spullen in het pakketje waren kapot. In mijn optiek gaat Kiala niet zorgvuldig om met de spullen.