UPS reviews

1.2

M.
02-11-2016

Waar is het pakket?

Na heel vaak prima ervaringen met Kiala te hebben gehad, kan ik ook nu schrijven hier over een negatief gebeuren. dan spreek ik met name over contactpersonen. waar kun je terecht met je klacht? ja op het formulier van de site. maar dan wacht je zeker een kleine week voordat je eens reactie ontvangt. ik heb ook al tig mailtjes gestuurd, ze worden wel beantwoord, maar dan zeker 4 a 5 dagen later. een telefoonnummer is indd nergens te vinden. ik heb nu een 0800 nummer gekregen van de persoon die werkt in de winkel waar mijn kiala pakket moet aankomen. de fout lag in beginsel bij de verzender, die had zijn het verzendpunt als aankomstpunt ingevuld op het pakket. daardoor is het pakket al 2 weken blijven liggen in de winkel waar het ingeleverd was. daarna heeft kiala het verstuurd naar het afhaalpunt dat ik doorgegeven heb, check ik via track en trace waar mijn pakket blijft, is het naar een heel ander kiala punt gestuurd? van daaruit hebben ze het goede afhaalpunt genoteerd, maar tot de dag van vandaag is mijn pakket nog niet gearriveerd in het opgegeven kiala punt. ( terwijl bij track en trace wel staat het daar moet zijn ) al met al, heb ik dus geen vertrouwen meer in kiala en betaal ik liever 3 of 4 euro meer en verzend mijn pakket via een andere firma.

01-11-2016

Totaal niet geintersseerd in de klant.

Net als velen voor mij krijg je geen antwoord op de vragen die je stelt via het contactformulier. Het telefoonnummer dat er bekend was hebben ze zo snel mogelijk afgesloten. Met zo'n arrogante houding heb je eigenlijk geen bestaansrecht meer als onderneming. GEEN gebruik meer van maken dus als je product je lief is.

Eelco
30-10-2016

Sneller dan ik had verwacht

Via Kiala heb ik een cadeau verstuurd van Nederland naar België. Gezien het grote gewicht was kiala ruim 17,50 voordeliger. Na het brengen schok ik wel van de negatieve reviews die ik later zag. Terecht of onterecht? Mijn pakketje werd binnen 3 dagen bezorgd en kwam precies aan op de dag van haar verjaardag. Sneller dan op de site van Kiala stond voor internationale zendingen. Ik was bang dat het te laat zou komen. Gelukkig perfect op tijd. Printen ging ook feilloos.In eerdere review kan mij daarom niet vinden. Misschien verkeerde pdf lezer? Een prima alternatief voor de andere duurdere bezorgdiensten. Ook eerdere ervaringen met retourneren heb ik als positief ervaren.

Kevin
29-10-2016

Vreselijk

Een artikel van bol.com geretourneerd met kiala, komt het vast te zitten op het kiala sorteerpunt. Het is echt erg dat ik 5 mails heb moeten sturen en daar nooit een van beantwoord heb gekregen. Ook geen telefoon nummer te vinden voor klantenservice. Nu staat op de site dat het UPS Acces point word! Ik hoop dat het een betere ervaring word en dat kiala zelf maar snel failliet gaat ! Het is een ramp. Gelukkig heeft bol.com een geweldige klantenservice die je overal zo goed mogelijk probeert te helpen. Het is ook door bol.com dat Het pakket na 20 dagen terecht was gekomen. Want naar een persoon luisteren ze natuurlijk niet. Het grote bedrijf moet zich eerst een boos maken . Heel jammer dit en Kiala zo veel mogelijk vermijden

Ella
28-10-2016

Knudde Bedrijf

Al bijna 3 weken wachten op mijn pakketje. Heel Nederland doorgeweest en nu helemaal spoorloos. Weet niet of het ooit nog goed komt, kan niemand bereiken. Heel veel melodietjes gehoord aan de telefoon. Staat doodleuk bij de berichten dat is afgehaald door de klant. Wie dat is, ik niet! Goed advies: " DOE NOOIT IETS" met die club. Het was mijn eerste en laatste keer.

Ilone
27-10-2016

Pakketje naar verkeerde locatie verstuurd

Pakketje naar verkeerde locatie verstuurd, wordt vervolgens doorgestuurd naar goede locatie, en komt weer aan op de oude verkeerde locatie. hoe simpel kan het wezen. ik verstuurd niets meer met KIALA.

Kirsten
27-10-2016

Bijna altijd tevreden, nu veel frustratie over vertraagd pakket

Heb denk ik al 100 pakketten verzonden en ontvangen via Kiala en behalve 1 keer lang wachten (2 weken) op pakket nooit problemen gehad. Nu was pakket al 2,5 week op pad zonder vordering sinds het inleveren. Drie keer contact formulier ingevuld zonder reactie daarop. Site afgespeurd op telefoonnummer of mailadres van klantenservice, niet gevonden. Ook op internet geen nummer gevonden dat het deed. Via eigen Kiala punt het nummer 0800 - 0233403 gekregen. Bij optie 2 voor particulieren ruim 15 minuten muziekje aangehoord zonder enig idee hoe lang het ging duren. Nog eens gebeld, optie 1 gekozen. Zeer vriendelijke en adequate dame hielp mij vervolgens vlot verder, pakket bleek nog bij inleverpunt te liggen en wordt alsnog naar mijn ophaalpunt gestuurd. PFffffff was dat nu zo moeilijk.

Dus tip: bel het nummer en kies optie 1

Simo
26-10-2016

Nooit meer

Ik heb een afhaalpunt gekozen, tijdens de verstuur die is naar een verder weg afhaalpunt verandert en uiteindelijk is de levering naar een derde (nog verder weg) afhaalpunt. Nu moet ik 20 minuten rijden om mijn pakket af te halen.

Antoon
19-10-2016

Veel betere alternatieven

Trage verzending, trage tracking, dure verzekeringsopties, slechte website, weinig kialapunten, etc. En dat alles terwijl er goedkopere, snellere, betere alternatieven zijn.

Roos
19-10-2016

Nooit meer

Voor mij nooit meer Kiala! Maak je een verzending aan op de site, betaald maar geen verzendlabel! Het geld is wel afgeschreven. Telefoonnummer opgezocht en gebeld, maar het nummer is niet bereikbaar. Voor mij nooit meer. oplichters!

Fokje
18-10-2016

! NIET DOEN !

Er zijn 5 pakketten zoek geraakt. Uiteindelijk na heel veel administratieve handelingen, brieven, telefoontjes, en maanden verder toch de waarde van de inhoud terug gekregen, maar de gemaakte verzendkosten willen ze niet vergoeden. En het feit dat ik 5 klanten ben kwijtgeraakt doet ze ook niets. Een 1 zijn ze nog niet eens waard.

Lily
17-10-2016

Verkeerde pakket gekregen.

Verkeerde pakket gekregen met andere spullen erin/andere etiketten. Kiala reageert niet. Heeft iemand kennis over juridisch advies? Waar kunnen we terecht over onze klachten?

14-10-2016

Waardeloze organisatie

Ik heb wel betaald, maar het etiket printen lukte niet. Daarna was alles weg. Helpdesk kost 30 ct per minuut en leidt enkel tot wanhoop. Blijf hier weg!

Kathleen
14-10-2016

Pakket helemaal de andere kant uit.

Op 5/9/2016 is mijn pakket verstuurd vanuit NL naar België. Ondertussen heeft het al overal geweest en is het geëindigd in NL Enter. Zo een dikke 200 km uit de richting van Sint-Niklaas. Je kan Kiala enkel via contact formulier bereiken , waar je geen antwoord op krijgt. Ik als ontvanger nog de verzender kregen een antwoord. Je kan nergens een adres nog een telefoonnr vinden van het bedrijf. Dit slaat echt alles, we zijn een dikke maand verder zonder enig gehoor hoe het nu verder moet. Ik ga niet naar Enter rijden dan had ik het net zo goed zelf in Leerdam kunnen gaan afhalen.

Marielle
12-10-2016

WAARDELOOS

Pakket begin augustus verstuurt en kwam niet aan. Na 3 weken een klachtenformulier ingevuld. Wonder.pakket is een dag later afgeleverd. Volgende wonder.kompleet beschadigdpakket. Kiala bellen.ho maar, Kiala mailen.ho maar. Eindelijk gelukt en formulier ingevuld en opgestuurd met de gevraagde bijlagen zoals foto's afschriften etc. Reactie van Kiala.niets. Weer mailen. Uiteindelijk na 3 x alle formulieren en foto's opnieuw aan Kiala gestuurd te hebben ligt het dossier nu bij de directie te beoordeling. Krijg een vergoeding van 15 euro, terwijl het geclaimde bedrag veel hoger ligt. Moest ik het maar aangetekend versturen ! Het is verdomme hun business om pakketjes van A naar B te sturen. Het is toch van de idiote dat je daarvoor extra moet betalen? Waarom betaal je dan in eerste instantie als ze het pakket toch niet afleveren of beschadigen. Reken dan direct een hoger bedrag met aflevergarantie of volledige schadevergoeding bij schades. Trouwens.het geld duurt ook nog wel een weekje of 6 voordat het op de rekening straat! Dit is echt een K.bedrijf van de eerste orde. Onvoorstelbaar dat dergelijke bedrijven kunnen en mogen bestaan.

Natasja
06-10-2016

Kiala duurt wat langer maar geen problemen mee ups is een ramp

Ik verstuur wekelijks pakketjes met kiala en heb nog nooit problemen ondervonden. Het duurt inderdaad wat langer dan bv post nl of dhl maar daar is de prijs ook naar. Nu gaat kiala over naar UPS en daar ben ik zacht gezegd niet blij mee. Ik ben net de halve avond bezig geweest om uit te zoeken hoe ik een label aan kan maken. Ik heb per ongeluk 2 labels aangemaakt maar ondanks dat ik op de link "zending annuleren"druk lukt dat niet, ik krijg mijn aangemaakte zendingen niet eens terug gevonden. Betalen kan niet meer via IDEAL maar moet via paypall of in de winkel, de andere 2 opties kan ik niks mee aangezien ik geen creditcard heb. Ik moet het pakketje nog wegbrengen dus hopelijk gaat dat goed. UPS heeft naar mijn mening een erg onoverzichtelijke site dat niet doet wat het moet doen!

Melissa
06-10-2016

Langzaam

Pff zo langzaam Je word er echt moe van dan maar 3 eur meer voor service en snelheid

Jeffrey
04-10-2016

Geen contact mogelijk

Vorige week een pakket retour gestuurd naar een bedrijf, sindsdien helemaal niks meer van gehoord. kiala is niet te bereiken en die telefoon nummers zijn niet meer in gebruik.

wat een kloten bedrijf geen enkel contact mogelijk en als ik mijn track en tracé nummer in vul wordt die niet herkent.

al met al absoluut nooit meer verzenden met kiala!

03-10-2016

Slecht, heel slecht, nu 4 dagen verder en heb nog geen pakketje!

Slecht heel slecht! Nu 4 dagen verder en nog geen pakketje! Dit was 1 x maar ook nooit weer! Echt een afrader

Arie
29-09-2016

Na meerdere beloftes nog steeds geen pakketje ontvangen

Kiala heeft voor de zoveelste keer een belofte gedaan. Ons pakketje zou dan echt vandaag afgeleverd worden op onze Kiala punt (pakketje was verkeerd bezorgd 130km verderop) vandaag contact gehad met onze Kiala punt. Echter zat vandaag wederom ons pakketje er niet bij! Ben nu Kiala aan het bellen. Ik sta momenteel al 50 minuten in de wacht naar hun irritante deuntje te luisteren. Ben benieuwd welke smoes ze dit keer zullen gebruiken.

Track en trace werkt niet meer bij ons pakketje. Dus ik kan ook niks meer volgen. Volgens Kiala komt dit omdat het pakketje op een verkeerd adres is bezorgd en daarom de track en trace service is geblokkeerd! Vreemd! Maar goed het zal allemaal wel. Mijn pakketje is momenteel 18 dagen onderweg. Ben bang dat het zoek is :(

Mensen met problemen stalk ze aub op hun bereikbare telefoonnummer!

Contact Kiala: 08000233403

Ik heb het gehad met dit bedrijf. Als ik voortaan online aankopen doe zal ik nooit en te nimmer meer met een bedrijf zaken doen die per Kiala wil verzenden.