Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Voordat iemand begint te mekkeren over onvoldoende kennis, ik ben ict er kan me goed redden met computers. Het ontvangen pdf bestand is niet te printen met de pdf reader. Heb nu via printscreen en paint het label geprint zonder zekerheid dat de afmetingen nu wel correct zijn. Maar zien of het uberhaupt verzonden kan worden ander mooi 7,5 euro kwijt (internationaal verzenden) Dat wat dit aan frustratie en ergernis oplevert weegt niet op tegen eventueel prijsvoordeel, moet eerst nog maar zien dat het bij de ontvanger aankomt. Ter aanvulling , printer werkt pdf reader werkt, andere pdf bestanden zijn nog steeds uit te printen.
Pakketje aangekomen op verkeerd kiala punt, wordt zsm afgeleverd op uw kiala punt.bijna week later nog niks en op mail geen antwoord.Bij kialapunt kunnen ze ook niks voor je doen.
Bij een Belgische firma iets besteld en is verzonden via Kiala. Dit pakket is afgeleverd bij een verkeerd Kiala punt meer dan 1 week geleden en is sindsdien zoek. Er is geen contact mogelijk met Kiala en ze reageren niet op mailtjes. Slechte service dus niet aan beginnen.
Het duurt minstens 4 dagen en de winkelbediende heeft er eigenlijk geen zin in vanwege da lange wachtrij.heel erg slecht en wel goedkoop maar dat begrijp ik nu.NIET DOEN!
Ben al ruim een week aan het wachten. Geen reactie op het online formulier. Ik zou zelf niet met kiala verzenden!
Schaamteloze organisatie, verzenden duurt oneindig (letterlijk) lang als het pakket al niet kwijtraakt. Iedere vorm van communicatie wordt angstvallig vermeden. Nooit aan beginnen !
Heb nu aantal keer gehad dat na betalen wel label verschijnt maar bij het inchecken van het pakket geen mail ontvangen met bevestiging hiervan. Inloggen is ONMOGELIJK. Contact is ONMOGELIJK. Telkens wordt je op de klantenpagina teruggebracht bij het begin of bij de verzender. Wanneer ik het Kiala-punt bel waar ik het heb weggebracht proberen ze me eerst af te schepen en daarna ontglipt ze dat het 'klote-systeem' van Kiala ze geen enkele informatie geeft. Dat er al honderden keren over de verzendinformatie geklaagd is en zij maar EUR 0,30 per pakket krijgen. Wordt dus aan mij (klant) verteld. Wat moet ik hiermee. SPOTGOEDKOOP maar niet 100% waterdicht en niet 100% betrouwbaar. Na de zoveelste teleurstelling verzend ik niet meer met Kiala. Waardeloos
Wacht sinds 15-8 op mijn pakket , staat nog steeds op het sorteer centrum. mail gestuurd , maar krijg geen reactie,, wat moet ik doen !
Slecht bereikbaar, verzending duurt TE lang en voor paar euro meer heb je via TNT post dag erna en is de service stukken beter
Een pakket weggebracht om te verzenden, maar het pakket is nooit aangekomen.in de status staat dat ik het nooit weggebracht zou hebben terwijl ik wel een verzendbewijs heb en ook 3,95 heb betaald. Ik heb meerdere berichten naar Kiala verzonden, maar geen enkele reactie. Ik heb een telefoonnummer kunnen krijgen van het Kialapunt, maar daar sta je telkens zo lang in de wacht dat je maar ophangt.Erg slecht, ik zal het niet meer gebruiken.
Wacht al weken op een pakket al info formulier ingevuld maar geen reactie en nergens een telefoonnummer te vinden.
had veel vertrouwen in ze maar dat is nu in een klap naar bijna 0 gedaald.
het lijkt erop dat ze alle vormen van contact proberen te vermijden!
Toen ik mijn pakket kwam ophalen, vertelde het Kiala punt dat ze d'r mee gestopt waren en alles hadden retourgezonden. Resultaat: mijn pakket weg en Kiala is op geen manier te bereiken. Al diverse berichten gestuurd, maar geen enkele reactie.
De verzending op zichzelf werkt wel, en dat het langer duurt vind ik niet erg, daar zal het wel zo goedkoop om zijn. Maar dat kiala punten op geen enkele manier flexibel kunnen zijn met de termijn waarbinnen je je pakket op moet halen is wel een beetje een kutstreek, eigenlijk. Ik snap niet waarom een pakket niet een paar dagen langer mag blijven liggen. Je hebt voor de verzending en de inhoud van dat pakket betaald, en het is van jou, maar als je niet binnen 10 dagen kan komen (overmacht kan gebeuren), dan maakt het niet uit of je hele huis afgebrand en je familie onder de bus gekomen is, je hebt gewoon pech en het pakket wordt zonder verdere mogelijkheden teruggestuurd aan de verzender. Dus niet binenn 10 dagen opgehaald = pakket weg, inhoud weg, geld weg. Verzender en ontvanger kunnen hier beide niets aan doen en de winkel met het kiala punt kennelijk ook niet.
Jammer om zoveel negatieve berichten te horen. Als handelaar op marktplaats gebruik ik Kiala wekelijks en ik heb uitstekende ervaringen met Kiala. Behalve dat het dan wat langer duurt om te verzenden 3-5 werkdagen. Maar het is dan ook een stuk goedkoper. Prima verzendmiddel!
Via marktplaats iets aangeschaft. Uiteindelijke bericht van kiala ontvangen. Ik wacht al meer dan een week op mijn pakketje. Te erg dit gewoon. Er staat al dagen onderweg naar ontvanger, zo te zien komt het uit China. En je kan ook geen contact met ze opnemen. Heb ze een email gestuurd en niets terug ontvangen. Opheven deze boel.
Vandaag is het 3 sept. 2016 1 sept. label aangemaakt en vooraf betaald, krijg foutmelding, dus geen label en geld kwijt.
Ik krijg vandaag te horen dat UPS Kiala al heeft overgenomen en contact met UPS gezocht, deze schuiven het van zich af. Het wordt tijd dat de grotere bedrijven die geen fatsoenlijke klantenservice hebben een keer aangepakt worden. Ik stel voor dat radar of kassa of wie dan ook dit gaat aanpakken
Duurt lang, schade aan product!
Pakket informatie gegeven, betaald en nog geen etiket ontvangen 3,95 lichter maar krijg geen reactie via de mail, bellen kan niet, echt belachelijk
De dame in deze shop waar een kialapunt is, genaamd Polderman bagijnhof dordrecht. Was super onbeschoft, blafte me toe dat ik het dan maar met de post moet terugsturen.
Het voordeel van Kiala is dat het super goedkoop is! Dat klopt natuurlijk ook wel bij de prijs kwaliteit verhouding, het duurt wat langer dan normaal maar voor die prijs mag je natuurlijk niet klagen.