UPS reviews

1.2

Petra
03-09-2016

Betaald en geen label ontvangen

Vandaag is het 3 sept. 2016 1 sept. label aangemaakt en vooraf betaald, krijg foutmelding, dus geen label en geld kwijt.

Ik krijg vandaag te horen dat UPS Kiala al heeft overgenomen en contact met UPS gezocht, deze schuiven het van zich af. Het wordt tijd dat de grotere bedrijven die geen fatsoenlijke klantenservice hebben een keer aangepakt worden. Ik stel voor dat radar of kassa of wie dan ook dit gaat aanpakken

Tsjade
02-09-2016

Schade aan mij product gekregen en duurt ontzettend lang!

Duurt lang, schade aan product!

Nena
01-09-2016

Pakket informatie gegeven, betaald en nog geen etiket ontvangen 3,95 lichter maar krijg geen reactie via de mail, bellen kan niet, echt belachelijk

Catja
31-08-2016

Afbekken als iemand een bewijs van retour wil

De dame in deze shop waar een kialapunt is, genaamd Polderman bagijnhof dordrecht. Was super onbeschoft, blafte me toe dat ik het dan maar met de post moet terugsturen.

Ismay

Goedkoop maar langzaam

Het voordeel van Kiala is dat het super goedkoop is! Dat klopt natuurlijk ook wel bij de prijs kwaliteit verhouding, het duurt wat langer dan normaal maar voor die prijs mag je natuurlijk niet klagen.

Kiekeboe

Super traag

Het is echt een telleurstelling er is op 20 augustus pakket verzonden. Pas 5 dagen later stond dat die was ingeleverd bij Kiala alsof het pakket naar andere kant van de wereld gaat, Nu zegt die alleen pakket word getransporteerd. Maar nog steeds niks van gehoord en je betaalt maar €3 goedkoper dan normale verzending. Nooit meer via Kiala pakket verzenden.,! Lijkt wel alsof je pakket naar andere kant de wereld stuurt zelfs dan is het sneller. Triest dit

Mar
29-08-2016

KIALA reageert niet op mails. Wel betaald; geen etiket ontvangen.

Vorige week wilde ik een pakketje verzenden van Kiala punt naar Kiala punt. Na de betaling, ontving ik geen etiket welke nodig is om het pakket te versturen. 2 mails gezonden naar KIALA. Nog steeds geen antwoord.

Truus

Geldwolven en contactloos

Drie mails met het verzoek mijn printlabel te leveren. Nul op het rekest, maar wel 3,95 lichter

27-08-2016

Lang in sorteercentrum

Pakketje bleef maar in sorteercentrum liggen, niemand wist me te vertellen waarom.

Wil
27-08-2016

Klacht neerlegen bij directie UPS Bij de heer Tim Helsen.

Een pakje vervoeren van À naar B is toch niet zo moeilijk.

Ice
26-08-2016

Duur lang .

Een simpel pakket ontvangen kost bijna 2 weken. waarom niemand weet het, het bleef ergens hangen in een depot. BEDANKT KIALA NOT.

Arjan
26-08-2016

WAAR BLIJFT MIJN PAKKET?

Status Pakket wordt getransporteerd

Geschiedenis van uw pakket:

15/08/2016 23:00 Pakket aangekomen op laatste sorteercentrum. U krijgt een bericht zodra het pakket op uw Kiala Punt beschikbaar is.

12/08/2016 13:59 Pakket is ingeleverd op het Kiala Punt en wordt naar het sorteercentrum gestuurd.

12/08/2016 10:28 De verzender heeft het pakket bij Kiala aangemeld, maar heeft het pakket nog niet ingeleverd bij een Kiala Punt. Indien u vragen heeft kunt u voor meer informatie de verzender benaderen.

Ik schrijf nu: 26-08-2016 WAAR BLIJFT MIJN PAKKET?

Geen
25-08-2016

Kiala geeft bij afgifte van een pakket geen "afgifte bewijs"meer!

Voor de goede orde zij opgemerkt, dat ik niet meer met Kiala verzend, omdat Kiala sinds enige tijd geen "afgiftebewijs" meer verstrekt bij afgifte van het pakket en ik dus niet kan aantonen het pakket verzonden te hebben en ik, de verzender, bij verlies geen PayPal betaling ontvang (kan niet aantonen te hebben verzonden) en (in geval van vooruitbetaling) gehouden ben de koopsom terug te betalen.

25-08-2016

Dit bedrijf moet heel snel van de markt afgehaald worden

Al bij al een bedrijf wat niet in deze sector thuis hoort:

1. Waardeloze website 2. Waardeloze service

Toelichting op 1:

Je kunt als particulier blijven klikken voor contact je komt iedere keer op de zelfde pagina terrecht, nergens waar een telefoonummer staat, nergens waar een email adres staat. De code voor de verzending te volgen werkt niet. Als Kiala niet voor particulieren is dan moeten ze die dienst ook niet uitvoeren.

Toelichting op 2:

Maak je als particulier een fout dan ben je je geld kwijt. Heb je uiteindelijk telefoonnummers gevonden dan blijken deze te zijn afgesloten.

Oplichters? Verkeerde bedrijfsvoering?

Nooit meer iets versturen via Kiala is de beste oplossing

Christina
23-08-2016

Nooit meer Kiala/UPS voor mij!

Nooit meer Kiala/UPS voor mij!

Vroeger was Kiala echt goedkoper (4 euro) en ging verzenden en ontvangen best vlotjes in een Kialapunt. De klantenservice bereiken en het lang wachten op antwoord was natuurlijk niet zo leuk. Ook duurde het meestal toch zeker een week vooraleer het pakje toekwam.

Nadien kostte het 4,50 euro om te verzenden en bpost reageerde hierop door opeens online labels te kunnen aanmaken voor 4 euro (levering in een postpunt) of 5 euro voor thuislevering. Enkele jaren heb ik dan ook de 2 door elkaar gebruikt.

Maar nu Kiala UPS geworden is: een ramp! De UPS website is totaal onoverzichtelijk. Pakje versturen kost nu 4,54 euro, nergens op de site vind ik de procedure bij verlies of schade van een pakje. Contact opnemen met de klantendienst is moeilijk.

Ik stuur dan ook een mail naar UPS en na 4 dagen antwoorden ze het volgende:

Ik: ik heb zonet een pakje willen terugsturen van Vente-exclusive. Ik stond ervan versteld dat mij mijn identiteitskaart werd gevraagd, wat ik uiteraard geweigerd heb. Ook moest ik vaststellen dat ik in het Kialapunt opeens geen terugzendbewijs meer meekreeg.

1. Is dit nieuwe beleid van de identiteitskaart vragen door jullie opgelegd of is het het Kialapunt zelf dat persoonlijke gegevens van de klanten wil bemachtigen?

2. Hoe kan ik nu bewijzen dat ik iets heb teruggezonden als ik hier geen bewijs van mee krijg? Wat bij verlies van het pakket? Wat bij schade? Dit kan toch niet zomaar. Ik kan het pakket dan ook niet meer tracken...

UPS: Bedankt voor uw email.

Helaas kan ik u zonder een UPS trackingnummer niet verder helpen.

Neemt u alstublieft contact op met Vente Exclusive en vraag aan hen u te voorzien van een UPS trackingnummer of een referentienummer dat de verzender heeft toegewezen aan deze zending aangezien zij het UPS verzendlabel hebben aangemaakt. Op dit verzendlabel bevindt zich het UPS trackingnummer. UPS trackingnummers bestaan uit ofwel 11 of 18 karakters en de trackingnummers die uit 18 karakters bestaan, beginnen met '1Z'. Dit unieke nummer laat ons toe om u van specifieke verzendinformatie te voorzien.

Mijn excuses dat ik u op dit moment niet kan verder helpen. Zodra u het trackingnummer verkregen heeft, kunt u onderstaande link gebruiken om de meest recente traceerinformatie te verkrijgen: http://www.ups.com/WebTracking/track?loc=nl_BE&WT.svl=PriNav

Theo H.

Ik: het is een hypothetische vraag, om te weten hoe jullie systeem werkt. Een effectief tracknummer is in dit geval niet nodig. Ik wens jullie procedure te kennen. Gelieve mijn vraag dus alsnog te beantwoorden.

UPS: Bedankt voor uw email.

Graag refereer ik naar het antwoord van 20 augustus. Helaas kan ik u zonder een UPS trackingnummer niet verder helpen.

Theo H.

Ik: dus u beweert dat de UPS procedure omtrent beschadigde of verloren pakjes niet aan klanten medegedeeld mag worden? Vindt u niet dat de klant recht op deze informatie heeft?

UPS: Bedankt voor uw email.

Graag refereer ik opnieuw naar het antwoord van 20 augustus. Procedures omtrent beschadige pakketten worden vermeld op het moment dat er een schade rapport aangevraagd dient te worden.

Echter voor het aanmelden van een schaderapport is er een UPS trackingnummer nodig. Zonder een UPS tracking kan ik u helaas niet van dienst zijn.

Theo H.

DUS: UPS wil niet transparant zijn.

CONCLUSIE: nooit meer met Kiala/UPS verzenden. Ik riskeer dit niet. Er zijn genoeg postpunten in de buurt tegenwoordig én bpost is zelfs goedkoper voor levering in een postpunt.

Nicole
23-08-2016

Pakketje foetsie en blijkbaar personeel van Kiala ook.

Mijn Klacht:

De 20ste is mijn pakket afgegeven bij een kiala punt.

Volgens track & trace lift hij daar nog steeds en vandaag is het de 23ste.

Ik heb ze gisterochtend een mail gestuurd

Tot nu toe geen antwoord.

Ik heb gebeld naar de locatie waar de verkoopster het af heeft gegeven.

Daar ligt het niet.

Ik heb gebeld naar het ophaalpunt bij mij in de buurt en daar is hij nooit aangekomen.

Ik probeerde naar Kiala te bellen (0,90eurocent per minuut en bij de start begin je al met 4,5eurocent) Stelletje oplichters!

Je moet luid en duidelijk van alles inspreken en dan krijg je te horen via een bandje dat ze het niet kunnen horen en of je het nogmaals in wil spreken.Ik spreek toch echt duidelijk Nederlands.

Heb maar opgehangen want dat werkt niet.

Wat een K .U. T. bedrijf. Je krijgt gewoon niemand te spreken en geen reactie op de mail.

Gewenste Oplossing:

Dat mijn pakketje zo snel mogelijk aankomt bij het ophaalpunt bij mij in de buurt en ik heel snel volledig afstand doe van Kiala.Dan maar wat meer betalen.

Joseph
23-08-2016

Afhalen wanneer het u past niet waar.

dacht dat kiala als prive organisatie toch wat langere afhaaltermijnen hanteerde. niet slechts 14 dagen zoals bij de post.

22-08-2016

Er bestaat geen klantenservice

Mijn pakje is al 18 dagen onderweg.

Drie keer een mail verzonden je hoort niets.

Tig keren gebeld en het telefoonnummer is momenteel niet bereikbaar.

UPS gemaild die Kiala heeft overgenomen, en natuurlijk geen reactie.

Dat een pakje kan kwijtraken dat begrijp ik nog maar dat je vervolgens nergens terecht kunt!

Lijkt wel een beetje op oplichters praktijken en Ik zit er over te denken om aangifte te doen.

Ik heb betaald en er is niets geleverd en krijg ook geen reactie.

22-08-2016

Pakket staat nog steeds op het sorteercentrum

duurt veel te lang

21-08-2016

Geen snelle bezorging.

Slechte ervaring met levering. Pakket niet te volgen en vaak later dan verwacht.