Trijnie
24-06-2016

Pakket

pakket een week op moeten wachten bleek al lang bij het afhaalpunt te liggen ,maar kiala verzuimd om een mail te sturen naar de klant .

de eigenaar van het afhaalpunt is ook al niet al te vriendelijk

als ik de volgende keer iets koop en de verkoper zegt dat hij het verstuurd met kiala mag hij het houden, of met een ander versturen (postnl).

wil niets meer met kiala te doen hebben

LD
23-06-2016

Goede Service

Op vrijdag een Pakket vanuit België laten versturen.

deze was na 2 dagen al op het juiste adres geleverd !

Prima Service Dus !

Niels

Winst boven Klant

Nou mijn ervaring is niet erg positief.

Ik heb in totaal 8 dagen op mijn pakketje moeten wachten.

Het is allemaal leuk en aardig zo'n kiala punt maar als ze het zonder aan te geven het gewoon op andere punten afleveren dan heb je hier dus niets aan. Ze houden totaal geen rekening met bezorgtijden. Ze bezorgen het volgens mij ook alleen wanneer er meerdere pakketten naar een punt worden gestuurd. Moet bijvoorbeeld alleen jouw pakketje naar een punt dan wijzigen ze het gewoon zonder pardon naar een ander punt waar bijvoorbeeld wel meerdere pakketjes afgeleverd moeten worden of wachten ze gewoon een week. Alles dus voor de winst van het bedrijf en de klant moet niet zeuren.

Scott

Kapotte spullen

Ik heb via marktplaats een serviesje gekocht. Is opgestuurd en het kwam helemaal kapot aan. Kopjes en schoteltjes waren kapot, alhoewel goed verpakt.

Waardeloos bedrijf

heb 2 keer schade gehad; ze weigeren zelfs maar de verzendkosten te vergoeden; ze hebben toch geen goede dienst geleverd als -aanwijsbaar- door hun schuld mijn pakketjes totaal verpletterd uit de postzak komen. ze reageren nergens op, behalve verwijzing naar de voorwaarden. daarin staat bijvoorbeeld dat er geen breekbare spullen mogen worden verstuurd. iemand heeft mij een pakketje waarop "breekbaar' duidelijk vermeld stond gezonden via kiala. als er geen breekbare spullen mogen worden verzonden dan moeten ze het toch weigeren als het zichtbaar op de doos vermeld staat?

kort samengevat; een verschrikkelijk slecht kutbedrijf waarmee je geen redelijke oplossing kunt vinden voor hun uitzonderlijk slechte bedrijfsvoering; geen zaken mee doen en hopen dat ze heel snel failliet gaan; de beste oplossing voor slechte bedrijven. ik adviseer DHL als zeer betaalbaar alternatief; die doen hun werk wel goed, net als het duurdere post.nl alhoewel ik met oa aangetekende pakketjes alsook met de klantenservice ook met post.nl bijzonder slechte ervaringen heb.

JJ

Geen reacties op klachten

Mark
21-06-2016

Heb pakketje verstuurd en kreeg geen ontvangstbewijs.

Had een pakketje bij harman 's-Gravendeel ingeleverd en kreeg daar geen ontvangstbewijs nu heb ik een probleem want het is al 8 dagen geleden en de webshop weigerd het te vergoeden want zei zeggen dat ik het nooit heb verzend.

Geerte
20-06-2016

Pakketje nog steeds op transport

Ik zit al bijna twee weken op een pakketje te wachten, het staat nog steeds op transport.

Dit is de eerste en laatste keer dat ik met Kiala te maken wil hebben, bij het afhaalpunt hebben ze mij al verteld dat deze gang van zaken heel normaal is voor Kiala!

Dus voor mij nooit meer, gewoon Post.nl dus, nooit geen problemen meegehad.

Thomas
19-06-2016

Pakketje vermist

2 1/2 week geleden een pakket via Kiala laten verzenden.

Normaliter via Post.nl, binnen 2 dagen hier.

Nu was het pakket abuis naar het onjuiste Kiala punt verzonden, maar dat zou goedkomen.

Status is nu al geruime tijd onveranderd. Dagelijks ga ik naar het Kiala punt dat ik uitgekozen heb voor levering.

Waar ze begrijpelijk niet veel kunnen vertellen.

Kiala direct via hun contactformulier gemaild. Met het referentie nummer, locatie, alle informatie waar iemand zo een order in een systeem mee kan vinden. Tot op heden geen respons. Dat is nu anderhalve week terug.

Ik heb eerder via Kiala laten verzenden, dat was inderdaad trager dan Post.nl. Maar dat duurde een dag later. Geen 2 weken en nog steeds geen idee waar m'n pakket is.

El

Schade

Ik heb drie pakketten vestuurd naar België

Er was in iedere doos wel wat kapot ,en nu?

Mevrouw Tims

Niet te bereiken

Wat een waardeloos bedrijf.

Vanaf het begin kon ik al niet inloggen. Is uiteindelijk na ruim 1 dag gelukt.

Bij verzenden van particulier naar particulier gaat het helemaal fout.

En ze zijn niet te bereiken, op een mail word niet gereageerd.

Frans
18-06-2016

Geld kwijt voor een niet geleverde dienst.

De eerste en laatste keer verzonden met Kiala.

Ik had een eerste keer een zending foutief aangeboden bij een inleverpunt.

Ik heb geprobeerd deze Euro 3,95 retour te ontvangen door dit te melden aan Kiala.

Allereerst is dit niet mogelijk via de klantenservice...het lukt echt niet als particulier met hen contact op te nemen.

Zij hebben niet gereageerd op mijn vraag.

Zij hebben geld ontvangen voor een niet uitgevoerde dienst met verzendingsnummer: 2259666

Matthijs

Niks mis mee

Maandag een paketje via marktplaats mijn kant op gestuurd.

Woensdag dag ik niet bakken met slechte ervaringen en werd ik zenuwachtig.

en vandaag (donderdag) paketje al in goede orde ontvangen.

Lekker goedkoop en onbeschadigd ontvangen.

NIKS MIS MEE!

Esther
Esther

Geen etiket kunnen uitprinten

Na het betalen wilde ik op het etiket printen maar viel mijn internet uit. Nadat hij het weer deed wilde ik opnieuw inloggen maar herkent mijn mailadres niet meer en kan ik nergens het etiket uitprinten.

En nu?

Moet ik 90 cent per minuut in een gesprek gaan vragen om hulp terwijl zij een fout in hun website hebben.

grrrr

Charon

Pakketje besteld,onzeker

Goeie middag,helaas moest ik mijn pakketje wel laten bezorgen door kiala daar had ik toen al niet zo'n goed gevoel over maar naar deze recensies geeft dat alleen maar aan dat mijn gevoel goed zat. ben benieuwd

Carla

Slecht

Kiala heeft een slecht service.

Mijn pakketje raakte kwijt, Je wordt daar niet over geïnformeerd. sturen ze uiteindelijk het pakket terug naar de verzender. Als je Kiala belt weten ze daar niks van. Raken ze voor een tweede keer het pakket kwijt!

Klantenservice is uitermate onvriendelijk en op de hele website kun je nergens vinden hoe een klacht in te dienen.

slecht slecht en nog een slecht. Voor mij nooit meer Kiala maar altijd Post NL

Bea
14-06-2016

DUURT VEEL TE LANG

Als je alle tijd hebt, is via Kiala geen probleem. Maar als je het snel in huis wilt hebben is PostNL weken sneller.

Addie

Correcte afhandeling

Tijdens het printen van het etiket ging het mis. Ik had betaald maar het resultaat was, geen etiket. Mijn aangemaakte verzending kon ik niet meer vinden waardoor ik een nieuw etiket moet aanmaken. De extra betaling heb ik na een bericht aan Kiala binnen twee weken teruggestort gekregen.

H.

Nooit geen Kiala meer !

Pakket staat al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lang op laatste sorteercentrum. U krijgt een bericht zodra het pakket op uw Kiala Punt beschikbaar is.

31 mei pakketverzonden en het is nu 13 juni, geen pakket en geen mail.

Wacht al na vele mailtjes op een antwoord.

Even een tip, nooit iets versturen met Kiala !

Liever iets meer betalen en dat het goed en serieus wordt verzonden zoals bij TNT.

Rien

Prima verzending

Het duurde 5 dagen, van bestellen tot ontvangen van het pakje, maar via de site van Kiala kon ik precies volgen waar mijn pakje was. Eerlijk gezegd was ik een beetje geschrokken van alle negatieve beoordelingen, maar mijn ervaring is prima met Kiala.