UPS reviews

1.2

Gieneke

Afleveradres is Enschede, komt aan in Haarlem

Het laatste wat ik gehoord heb is dat ik het kan ophalen in Haarlem.

Toevallig woon ik wel in Enschede en dat adres staat ook op het pakje vermeld.

Alleen is en blijft het in Haarlem liggen.

Pas op met Kiala, dit is nu al de tweede keer! (in 6 weken)

NOOIT WEER!

Weg pakje, weg geld.....leergeld....100 euro.

26-07-2016

Geen berichtgeving over de stand van zaken naar vaste klanten zeer, slechte zaak

Ik had ze normaal 5 sterren gegeven want dat was altijd mijn ervaring, heb heel veel geld bespaart op de verzendkosten bij kiala,maar wat er nu aan de hand is, joost mag het weten?

Maar even geen kiala meer, hoe breek je een bedrijf af, dit kan toch ook anders?

M.J.

Website niet bereikbaar.

Vandaag kon ik even kijken op de website, nu ik mijn pakket wil klaarmaken om te verzenden ligt de website plat. Ik hoop dat het snel verholpen is, want er zit iemand te wachten op haar pakketje. Doe je best Kiala.......!

Guy
26-07-2016

Zending kwijt, en na een maand nog geen reactie

Nooit eerder problemen gehad, maar zet die duim nu maar naar beneden. Een maand geleden een pakje verstuurd, maar nooit aangekomen. Contact opnemen kan alleen via formulier op de website, en daar laat je dan email en telefoonnummer achter, maar nooit een reactie gehad, zelfs geen bevestiging van ontvangst bericht. Via Carrefour uiteindelijk toch aan een telefoonnummer geraakt, maar daar wordt je zonder meer in wacht gezet (zoals bij alle klant-onvriendelijke bedrijven). Na 21 minuten (jawel!) heb ik maar weer ingelegd.

Pakje kwijt, verzendkosten kwijt.

Kiala is (ook volgens vele anderen) absoluut te vermijden!

Anko
26-07-2016

Pakket verkeerd afgeleverd. Geen reactie klantenservice!

Kiala heeft het naar mij verzonden pakket niet naar het aangegeven Kiala punt verstuurd maar naar een punt 150km verder... Ze reageren niet op mijn mails. Erger nog je krijgt niet eens een bevestigingsmail nadat je klantcontactformulier op de site hebt ingevuld. Ik wacht inmiddels 5 dagen op een reactie, belachelijk!

Gebeld met Kiala-punt waar pakket is afgeleverd. Zij geven aan dat ze dat pakket niet kunnen doorsturen naar het juiste Kiala-punt. Dit moet via Kiala lopen.

Het wordt tijd dat UPS het door hen overgenomen Kiala grondig herstructureert.

KORTOM WAARDELOOS. Ik geef voortaan liever wat meer zodat het via PostNL, DHL, UPS of wat dan ook wordt afgeleverd!

Ferdi

Lange wachttijd Kiala

Ik heb verleden week een pakket gekocht via marktplaats. Helaas nu bijna week verder en het pakket is eindelijk bij verzamelpunt. Dit duurt natuurlijk veel te lang . Ook word het pakket ineens afgeleverd op een ander afhaalpunt . Dit betreft voor mij om precies te zijn 27 km verderop . Hiervoor moet ik met de pont over varen . Al met al kost het rijzen er naar toe meer als hele verzendkosten zijn bij Kiala . Mij eerste ervaring met Kiala en zal zeker ook mijn laatste ervaring zijn . Wat een waardeloos bedrijf . Ik werk zelf in transport wereld en weet zkeer dat alles beter en sneller kan .

Joyce
25-07-2016

Kiala: nooit doen! Pakketje kwijt, geld kwijt

Het pakketje is nooit aangekomen. Dikke kans dat Kiala over een tijdje een webwinkel in goederen-allerlei heeft. Want: waar blijft het spul anders?

De webwinkel zegt niet verantwoordelijk te zijn, dus: Pakketje kwijt én geld kwijt.

DIKKE NUL STERREN

Liza
25-07-2016

Pakket nu al twee weken in laatste sorteercentrum

Pakketje bestelt op marktplaats, laten verzenden via Kiala. De website geeft aan dat het pakketje twee weken geleden bij het laatste sorteercentrum is gekomen en nu wordt getransporteerd. Ik heb echter nog steeds geen melding gehad dat het bij het afhaalpunt is aangekomen.

Contactformulier vorige week ingevuld. Geen reactie. Geen telefoonnummer o.i.d. te vinden.

Ben super benieuwd of het ooit nog aankomt, want ik baal nu wel als een stekker.

Als iemand nog tips heeft over hoe ik erachter kan komen waar mijn pakket is of het nummer heeft van een klantenservice dan hoor ik het graag.

Hetty
25-07-2016

Wat is er bij Kiala aan de Hand?

Tot vandaag geen problemen met Kiala. Nu verzendkosten betaald maar daarna site van Kiala verdwenen. Verzendlabel printen dus niet mogelijk. Zal mijn geld dus wel kwijt zijn.

KIALA DOWN MET UP(S)

Met Kiala gingen alle zendingen prima, Belgie en Frankrijk geen probleem. Nu is Kiala onbereikbaar, kan geen zending meer aanmelden. UPS wel, maar tegen de hoofdprijs, en dan nog brengen ook, en de ontvanger nog afhalen ook. Nee, het wordt weer Post.NL cq. Belgische Post, met aflevering op huisadres. Dat was een dure overname voor UPS als je zo je omzet door je vingers laat glippen en alles maar op zijn beloop laat.

24-07-2016

Ik werk al heel lang met kiala, vrijwel geen problemen gehad tot nu!

Ik zit nu sinds 3 weken op een pakket te wachten wat niet niet binnenkomt, er moet wel wat aan de hand zijn. ook kan ik sins vandaag niet meer op de kiala site komen, geen idee wat er nu in een keer mis gaat

24-07-2016

Spullen worden raken zoek en stuk

In het verleden veel met Kiala gewerkt. Zelden problemen mee gehad.

Sinds begin Juli 2016 niets dan ellende. Van de drie pakketten is er een zoek en zijn er twee gehavend binnen gekomen.

Raad iedereen aan naar een ander bedrijf te zoeken. Jammer dat ik niet minder dan een 1 kan scoren, die hebben ze niet verdiend.

Michel
23-07-2016

Kiala is OK maar UPS is shit

Ingewikkeld onduidelijk waardeloos gewoon. We doen het maar met de post.

Jenny
23-07-2016

Geen reacties niks nada... mijn pakketje kan ik vergeten belachelijk!

Kath

KIALA WORDT UPS EEN GROTE FLOP

Vroeger gebruikte ik Kiala om pakketjes versturen. Dit was heel gemakkelijk en vrij goedkoop.

Kiala wordt UPS en wie dacht dat het even eenvoudig zou zijn om pakketten te versturen, is er aan voor de moeite !

Vandaag geprobeerd om een pakket te versturen van België naar Nederland. Na lang proberen, heb ik het opgegeven. De kosten springen van € 7.12 naar €9.31 of verspringen zelfs naar USD. Heb een andere oplossing gezocht én gevonden. Post NL werkt wel vlot !

McGuyver

What The Fuck ?

Vandaag tot mijn afgrijzen moeten vasttstellen dat Kiala er niet meer is :-( :-( Ik heb zeer veel met hen gewerkt en had er nooit problemen mee ...maar nu ... UPS ? WAT EEN GEDOE zeg .... en NETTO 2 euro per pakje DUURDER om iets van Belgie naar Nederland te sturen ? .... zomaar ? Wees maar gerust dat ik andere altenatieven ga zoeken ... EN VINDEN ! :-(

Onbetrouwbaar en onbereikbaar

zeer slechte service, pakketten worden zomaar omgeleid zonder dat je zelf kan kiezen waarheen, tientallen contactformulieren onbeantwoord, ander pakket werd verkeerd gesorteerd is al 10 dagen op den dool zit ergens 300 km verder in het land.. wanneer ik ooit het pak zal zien? Kortom, ik kies nooit meer voor kiala en laat het al de winkels die daarmee verzenden weten en linknaar deze website..

Kiala wordt UPS een mislukking

Vroeger veel met Kiala gewertk tot grote tevredenheid.

Sedert de overname van UPS loopt het verkeerd. Je kan ook met niets of niemand contact nemen als de zaken niet kloppen. Het is zeer zeer slecht geworden.

Francisca

Kiala - brokkenmakers

De afgelopen maand twee keer een pakket verstuurd, één keer vanuit België naar België en vanuit Nederland naar Nederland. Megagoed verpakte porseleinen artikelen kwamen beiden in 1000 stukken aan. Het betere gooi- en smijtwerk zal er de oorzaak van zijn. Diverse malen een e-mail verstuurd naar Kiala, maar het blijft er oorverdovend stil.

Kiala: nee, dank u!

Lavie
22-07-2016

Geen reacties, niet te bereiken

Mijn pakketje blijft al meer dan 2 weken bij het laatste sorteercentrum steken. Al meerdere keren een contactformulier ingevuld, geen reactie.

Het is toch schandalig dat ze niet bereikbaar zijn, niks laten horen..jij bent je geld en je spullen kwijt..

Dit kunnen we toch niet zomaar met z'n allen laten gebeuren?