Periode202120202019

17-05-2016

Zeer slechte levering

Allereerst is het een drama om via PDF je verzendlabel uit te printen. Met een omweg (print screen) uiteindelijk gelukt. Maar het ergste is; mijn pakket is nu inmiddels 12 dagen onderweg.

Ze pretenderen levering binnen 2-3 dagen, maar kunnen dit absoluut niet waarmaken. inmiddels de derde slechte ervaring.

Zeer slecht bedrijf, zeer slechte leverbetrouwbaarheid.

Dan maar liever iets meer betalen via DHLParcel.

Nooit geen problemen.

Jess
17-05-2016

NIET DOEN, je bent gewaarschuwd!

Niet doen, want als er iets verkeerd gaat zoals bij mij de eerste keer met Kiala gaat het helemaal fout. Track & Trace na 2 dagen ineens verdwenen, code onvindbaar. Pakket zoek. Bericht gestuurd via de website, geen antwoord. Gebeld (via een belbureau want er is geen ander telefoonnummer te vinden, kosten 11 euro) en volgens hen pakket afgeleverd. Wederom een bericht gestuurd, maar krijg gewoon geen antwoord. Pakket zoek, ik ben geld en dus ook het retourproduct kwijt, Kiala geeft niet thuis.....Ik hoop dat ze failliet gaan en van de markt verdwijnen...

Case
Case
15-05-2016

Waardeloos!

Na tien dagen moeten lezen dat het pakket wordt geretourneerd naar verzender! BELACHELIJK! Nooit meer Kiala! Min 5 sterren kunnen ze krijgen die achterlijke gekken.

Annet
Annet
13-05-2016

Waardeloos!

betaling linkte niet door naar de vervolgstap. 3,95 afgeschreven maar geen verzendlabel! nergens een loket om contact te hebben. 0900 nr gebeld en een belbureau zette me door, waarbij het antwoordapparaat mij wist te vertellen dat de telefoon niet werd beantwoord. lekker dan! krijg ik ooit nog die 3,95 terug?

Tom
Tom
12-05-2016

Zeer slecht, kiala nooit doen!

Wacht al 10 dagen op mijn "zoek" geraakt pakket. Komt alleen niet aan. Kiala is zeer slecht bereikbaar en doet niets tot weinig.. Nooit meer..

Gijs
12-05-2016

Traag!

Als dikke stront in een nauwe trechtwer!

Wat waardeloos

Wilde vandaag een pakketje verzenden, on-line € 3,95 betaald. Maar na de betaling stopte de site van Kiala.

Alles goed ingevuld, het Kiala steunpunt en ook de e-mail adressen van de ontvanger en mij. Maar geen mailtje ontvangen, GEEN LABEL kunnen printen. Dan maar bellen met 030-6014024 na het keuze menu, 45 min. grafmuziek nog steeds niemand aan de lijn. DUS KIALA/UPS WEG ERMEE, NOOT MEER!

David

Pakket stukken

Zeer sleght heb me pakket kappot stukken dankjewel kiala

Ineke

Duurt veel te lang

Had op 3 mei iets besteld, het is inmiddels 11 mei en het pakket ligt nog steeds in het sorteercentrum. God knows why, want het daar dagen laten liggen lijkt mij volstrekt onnodig. Je betaalt voor een snelle service (aldus hun website), maar er is geen service en al helemaal geen snelle. Nooit meer Kiala!

Ah
10-05-2016

NIET MEE IN ZEE GAAN

1 ster is nog teveel. Wat een waardeloos bedrijf. Pakket ligt niet conform bevestiging op het kialapunt. Telefonische storing maar gesprek kost wel 80 cent. Per contactformulier alleen bereikbaar als je een bedrijf opgeeft, maar heb particulier verzonden.

Liset
09-05-2016

het pakket is al 10 dagen in het sorteercentrum....

geen contact mogelijk.

Frank
09-05-2016

Belachelijk langzame levering

Zit al een week te wachten op een pakketje van 100km verderop.... Heb vaker iets in China besteld en dat is sneller geleverd dan met deze prutsers

Dit staat in de voorwaarden van Kiala :

5.1 De pakketten worden binnen een passend termijn bezorgd, rekening houdend met de operationele infrastructuur van Kiala. Kiala gaat geen enkele resultaatsverbintenis aan met betrekking tot de levertermijn van het pakket.

Dus dat kan nog wel even duren ;)

Rahela
07-05-2016

Super slecht

Ik wacht al 10 dagen op mijn pakketje. Bellen lukt niet. Mailen doen ze niet terug. NOOIT meer via kiala. Jammer dat ik geen 0 kon geven

Erwin
Erwin
07-05-2016

10 dagen van uit belgie ?

mijn pakket is al 10 dagen onderweg vanuit Belgie.

totaal geen info hoe of wat.

ik adviseer toekomstige klanten gewoon via post.nl te gebruiken kost 5 euro extra maar dan is je pakketje de volgende dag op bestemming in belgie plus dan track en trace goed zichtbaar is voor de ontvanger.

Kiala eens maar dan ook echt nooit meer!

Jolanda
Jolanda
06-05-2016

Nooit meer

Nu voor de tweede keer een pakketje laten bezorgen via Kiala. Waardeloos. Lang wachten; nog steeds geen pakket. Hoe moeilijk kan het zijn?

Volgende keer gewoon weer Post.Nl.

Natalie
04-05-2016

Geen contact

Er gaat is mis met de betaling, het is wel afgeschreven maar in het systeem staat dat ik nog moet betalen, kon geen bon printen en moest zogenaamd de betaling deblokkeren, heb nu tig mailtjes gestuurd naar de klantenservice, maar daar wordt niet op gereageerd.

K. Kiala, een keer maar nooit meer! Heb het afhaalpunt gebeld en die kunnen hier niks mee, moet naar een betaald servicenummer gaan bellen, tja daar gaat je voordeel, Op de website staat dat ze zsm contact zullen opnemen (met taakfouten), oh ja, dat is snel, beter naar DHL!

Angelique099
04-05-2016

Geduld is een schone zaak

Het duurt even voor je je pakketje kan afhalen(3 dagen) en inderdaad de trace is niet up to date. Maar mn pakketje was heel en alles is goed aangekomen. En van 3 dagen wachten op pakketpost is nog nooit iemand dood gegaan haha

Johan
Johan
02-05-2016

Ze stelen pakketjes

Ze stelen pakketjes van klanten. Recell wacht al een jaar op mijn pakketje die verstuurd is via koala. Kislam zegt dat hij verstuurd is. Ik ga nu na een jaar mijn pakketje terug vragen kijken hoe ze gaan reageren. Krijg ik hem niet terug ga ik aangifte doen. Wat een kloten bedrijf niet vriendelijk zijn ze daar.

JH
02-05-2016

Onzorgvuldig transport

Mijn Klacht

Meerdere keren had ik de ervaring dat het er op leek dat er zeer hardhandig en onzorgvuldig met pakketten werd omgegaan. In ieder geval door personeel bij een Kiala afhaalpunt.

In de voorwaarden van Kiala word vermeld "dat deze verpakking afgestemd is op het soort pakket en op de vereisten van het transport in normale omstandigheden ....

en eventuele val van een hoogte van 80 cm ....."

Het lijkt er op dat een val van meer dan 40 cm vaak gebeurd.

Zo wie zo word duidelijke "deze kant boven" markering op een pakket niet in acht genomen. Je zou verwachten dat een medewerker bij een Kiala afhaalpunt dat wel zou kunnen. Bij het Kiala punt in Kapelle heb ik het meerdere keren meegemaakt dat een grotere pakket, met duidelijke markering "deze kant boven" ondersteboven of op een zijkant werd aangeboden. Meerdere keren heb ik de ervaring dat vergelijkbare pakketten door PostNL wel correct werden gehanteerd.

In geval Kiala niet in staat is zorgvuldig met pakketten om te gaan kun je liever een paar Euro extra uitgeven aan een ander bedrijf.

Gewenste Oplossing

Zorgvuldig omgegaan met pakketten.

Anders een duidelijke vermelding of beschrijving op de Kiala website dat rechtstandig transport niet mogelijk is en ook dat breekbare artikelen niet via Kiala kan worden verzonden.

Reinhilde
01-05-2016

Pakket nog steeds niet aangekomen

Daphne Clara stuurde een pakket op naar de groenenborgerlaan 51 2610 Wilrijk via kiala punt mijne verloofde heeft al enkele keren gemaild om te vragen waar ons pakket blijft kiala punt stuurde terug om te vragen om de inhoud door te geven mijne verloofde deed dat dan maar niets noppes nieda geen Mail terug gekregen mijne verloofde stuurde voor de 2de keer waar het pakketje bleef weer voor de zoveelste keer geen antwoord en de derde keer stuurde ik een boze Mail naar kiala punt dat is nu al van 7 april dat we aan het wachte zijn op ons pakket met gordijnen mijne verloofde heeft er dan Brut uitgerekend 45 euro voor betaald schandalig is dat nooit hebben wij problemen gehad met kiala punt in België wand komen uit België hè nu ineens moet er een vertraging zijn met hun excessens welgemeent volgens kiala punt ik geloof hun niet ik vind dat belachelijk als het nu 7 mei is zijn wij al een maand aan het wachte kiala punt bestaat voor ons niet meer er word niets meer gedaan via kiala punt ik Ben zeer kwaad en ontevreden