Miguel
30-05-2016

Kommer en kwel

Ongelooflijk slechte service, ik kan dit aan niemand meer aanraden pakket meer dan 12 dagen onderweg binnen Nederland, waardeloze helpdesk, ongelooflijk dat dit bedrijf nog bestaat, nog nooit zoiets meegemaakt.

Wim
26-05-2016

Veel schade / niet aankomen van paketten

wekelijks verstuur ik 30 paketten sinds kort , daarvan komen gemiddeld 3 stuks niet aan , zijn spoorloos verdwenen, of er is zo ruig mee omgegaan dat de hele dos in elkaar gedrukt zit en de inhoud kapot is. bij tnt post op 500 pakketten zon 2 stuks kwijt kapot.

Bij kila loopt het de spuitgaten uit terwijl ze minder vervoerd worden immers zijn het afhaalpunten. ik als klein bedrijfje kost mij dit flink geld immers ik verstuur het goed maar wat als het kapot gaat of in verlies komt ?

kiala laat het afweten als je hun belt , en geeft zich niet thuis

Ed
26-05-2016

Kiala kunnen ze beter maar afschaffen

kiala kunnen ze beter maar afschaffen

waardeloos

bellen maar niet worden geholpen

2 x betaald geen verzendbewijs

afschaffen!

Jeroen

Kut service

handig om een pakketje bij je in de buurt te laten bezorgen. Maar bij Kiala heeft dat geen zin. Zij doen er zo lang over dat je het net zo goed bij de leverancier te voet kan halen, als je in Groningen woont en het pakketje uit Maastricht komt...

Niet doen dus.

Marcel
Marcel

Prima parketverzorging

Ik stuur regelmatig pakketjes op met Kiala naar Spanje. Altijd goed gegaan. Gisteren echter geen adreslabel ontvangen. Maar via 0800-0233403 contact gehad met Kiala en het was zo geregeld. Ook via MIJN PAKETTEN kan een nieuw adreslabel zelf gemaakt worden. Kiala prima bedrijf.

Aukje
25-05-2016

WAARDELOOS

Pakket was echt goed verpakt, maar tegen gooien kan niks op. Want dat is gebeurd. 70 % van inhoud was kapot. VOOR MIJ GEEN KIALA MEER

Geeske
25-05-2016

Snelle levering? NOT!

Yes veel goedkoper echter hou rekening mee dat het pakket gemiddeld 6 dagen onderweg is. Nu 4x wat verzonden en 4x 6 tot 7 dagen later bezorgd. Bij navraag geen commentaar. Tis maar dat je het weet.

Vint

Zeer onproffesioneel bedrijf.

Ik wil(de) Kiala aan gaan bieden in mijn webshopplus Kialapunt worden. Daarvoor heb ik het contactformulier ingevuld, kreeg een bevestiging met daarin dat Kiala contact met mij op zal nemen. Dit heb ik 5 keerr gedaan .Maar nee hoor, Kiala neemt geen contact op. Je kunt er een mail heen sturen maar ook dan reageren zij niet, er staat geen telefoonnummer om contact met ze op te kunnen nemen. Ronduit waardeloos en zeer onprofessioneel

Irene
24-05-2016

Wat heeft Kiala te verbergen?

Verzendgegevens ingevoerd, netjes via Ideal betaald, maar een verzendlabel in beeld krijgen, ho maar.

Begin echt te denken dat Kiala een malafide bedrijf is.

Geen email- en telefoongegevens, webformulier werkt niet als je geen webwinkel invoert en zelf het inloggen wordt geblokkeerd. Mijn emailadres zou niet kloppen.

Wat is dit voor onbetrouwbaar bedrijf?

Een 1 als score is er nog 1 teveel.

Anne
24-05-2016

Waardeloos. sterren in de min.

eerst al meer dan een uur bezig geweest om uit te vinden hoe het werkt. Niet gelezen dat er een barcode nodig was. Met packet weer terug naar huis. volgende dag met barcode opwn aangeleverd. Kosten betaald iva ING terwijl ik had aangegeven op afleverpunt contact te betalen. optie niet aangetroffen via deze service. Helaaas gaf men mij te kennen dat ik niet had betaald voor het packet dus kon het niet ingenomen worden. Lang zoeken naar tel. nr van helpdesk. Niet bereikbaar. Kosten 40 cent per minuut plus de normale tikken en een starttarief. Gevolg. snel neergelegd., 3,95 zie ik nooit meer terug en snel naar Psot NL. Dan heeft de klant tenminste een packet in huis. NOOIT MEER GEBRUIK HIER VAN MAKEN. OJA, ,mijn poging om via de website hulp te krijgen wordt ook niet gehonoreerd, Binnen een werkdag zou ik contact met ze hebben. Niet dus!

Derk

Ontevreden? Zeer ontevreden.

3 weken geleden (30-4-2016) pakket opgestuurd via Kiala, maar is nog steeds niet gearriveerd op Kiala punt van de ontvanger.

Heb 1x reactie gehad (13-5-2016) op de vele mailtjes die ik gestuurd heb, daarin stond dat het pakket op het Kiala punt was blijven liggen en dat ze het zouden oplossen.

Maar nee dus, het is nu 24-5-2016 en na heel veel mailtjes nog steeds niets gehoord en waar het pakket nu is is mij niet duidelijk.

Kiala bellen gaat dus niet er staat nergens een telefoonnummer of het zal wel erg duur zijn, had ik achteraf het pakket maar met PostNL verstuurd altijd betrouwbaar.

Kiala UPS is in mijn ogen een erg onbetrouwbare bezorger.

Frits

Zeer ontevreden

Via Bol.com levering afgesproken voor de volgende dag bij afhaalpunt Kiala. Maar, helaas: Geen levering.

Informatie via Klantenservice: Geen telefoonnummer, geen antwoord op email.

Bol.com neem afscheid van Kiala.

Zie ook andere reacties

Frans

Drama

Pakket aangeboden, na drie dagen nog niet binnen. Pakket is spoorloos. Geld weg.

Ingeborg
Ingeborg

Drie dagen

Ik heb nu 3 x een pakketje verstuur met kiala. Het is in verhouding goedkoop en gemakkelijk. Alle keren is het pakje goed aangekomen. Maar het duurt gemiddeld drie volle dagen voor de geadresseerde het op kan halen..

Kitty
19-05-2016

Geen respons op contactformulier

Ik wil(de) Kiala aan gaan bieden in mijn webshop. Daarvoor heb ik het contactformulier ingevuld, kreeg een bevestiging met daarin dat Kiala contact met mij op zal nemen. Maar nee hoor, Kiala neemt geen contact op.

Je kunt er ook geen mail heen sturen, er staat geen telefoonnummer om contact met ze op te kunnen nemen.

Ronduit waardeloos en zeer onprofessioneel.

Ellen
19-05-2016

GEEN STER WAARD!

Heb alle gegevens tot 6 keer toe ingevuld, maar ik kom niet tot tot het printen ven een etiket. Vervolgens is er geen fatsoenlijke klantenservice. Ik kap ermee en zeker nu ik onderstaande reviews heb gelezen. WAARDELOOS!

18-05-2016

Betalen, wachten en dan niets

Hier is Hans weer, 6 dagen geleden betaald voor het versturen van pakketje. Nog steeds geen e-mail ontvangen van kiala dus ook nog steeds geen label kunnen printen! Inloggen of zelfs een nieuw account maken gaat ook niet. Ook al 6 dagen "OOPS DE WEBSITE IS NIET BESCHIKBAAR".... Betaald geen label kunnen printen dus geen pakketje kunnen versturen. Geld weg. Maar ik heb de spullen nog wel. In tegenstelling tot de andere klagers waarvan pakketjes gewoon verdwijnen bij kiala / ups.. Maar dit ruikt naar diefstal toch!

E J
18-05-2016

Lange levertijd

Ik wacht nu al een poos op 2 pakketten. Ik word er hoorndol van. 1 pakketje ligt al dagen in het sorteercentrum terwijl een ander pakketje al dagen lang onderweg is. Dit doe ik dus nooit meer!

17-05-2016

Zeer slechte levering

Allereerst is het een drama om via PDF je verzendlabel uit te printen. Met een omweg (print screen) uiteindelijk gelukt. Maar het ergste is; mijn pakket is nu inmiddels 12 dagen onderweg.

Ze pretenderen levering binnen 2-3 dagen, maar kunnen dit absoluut niet waarmaken. inmiddels de derde slechte ervaring.

Zeer slecht bedrijf, zeer slechte leverbetrouwbaarheid.

Dan maar liever iets meer betalen via DHLParcel.

Nooit geen problemen.

Jess
17-05-2016

NIET DOEN, je bent gewaarschuwd!

Niet doen, want als er iets verkeerd gaat zoals bij mij de eerste keer met Kiala gaat het helemaal fout. Track & Trace na 2 dagen ineens verdwenen, code onvindbaar. Pakket zoek. Bericht gestuurd via de website, geen antwoord. Gebeld (via een belbureau want er is geen ander telefoonnummer te vinden, kosten 11 euro) en volgens hen pakket afgeleverd. Wederom een bericht gestuurd, maar krijg gewoon geen antwoord. Pakket zoek, ik ben geld en dus ook het retourproduct kwijt, Kiala geeft niet thuis.....Ik hoop dat ze failliet gaan en van de markt verdwijnen...