UPS reviews

1.2

Kath

KIALA WORDT UPS EEN GROTE FLOP

Vroeger gebruikte ik Kiala om pakketjes versturen. Dit was heel gemakkelijk en vrij goedkoop.

Kiala wordt UPS en wie dacht dat het even eenvoudig zou zijn om pakketten te versturen, is er aan voor de moeite !

Vandaag geprobeerd om een pakket te versturen van België naar Nederland. Na lang proberen, heb ik het opgegeven. De kosten springen van € 7.12 naar €9.31 of verspringen zelfs naar USD. Heb een andere oplossing gezocht én gevonden. Post NL werkt wel vlot !

McGuyver

What The Fuck ?

Vandaag tot mijn afgrijzen moeten vasttstellen dat Kiala er niet meer is :-( :-( Ik heb zeer veel met hen gewerkt en had er nooit problemen mee ...maar nu ... UPS ? WAT EEN GEDOE zeg .... en NETTO 2 euro per pakje DUURDER om iets van Belgie naar Nederland te sturen ? .... zomaar ? Wees maar gerust dat ik andere altenatieven ga zoeken ... EN VINDEN ! :-(

Onbetrouwbaar en onbereikbaar

zeer slechte service, pakketten worden zomaar omgeleid zonder dat je zelf kan kiezen waarheen, tientallen contactformulieren onbeantwoord, ander pakket werd verkeerd gesorteerd is al 10 dagen op den dool zit ergens 300 km verder in het land.. wanneer ik ooit het pak zal zien? Kortom, ik kies nooit meer voor kiala en laat het al de winkels die daarmee verzenden weten en linknaar deze website..

Kiala wordt UPS een mislukking

Vroeger veel met Kiala gewertk tot grote tevredenheid.

Sedert de overname van UPS loopt het verkeerd. Je kan ook met niets of niemand contact nemen als de zaken niet kloppen. Het is zeer zeer slecht geworden.

Francisca

Kiala - brokkenmakers

De afgelopen maand twee keer een pakket verstuurd, één keer vanuit België naar België en vanuit Nederland naar Nederland. Megagoed verpakte porseleinen artikelen kwamen beiden in 1000 stukken aan. Het betere gooi- en smijtwerk zal er de oorzaak van zijn. Diverse malen een e-mail verstuurd naar Kiala, maar het blijft er oorverdovend stil.

Kiala: nee, dank u!

Lavie
22-07-2016

Geen reacties, niet te bereiken

Mijn pakketje blijft al meer dan 2 weken bij het laatste sorteercentrum steken. Al meerdere keren een contactformulier ingevuld, geen reactie.

Het is toch schandalig dat ze niet bereikbaar zijn, niks laten horen..jij bent je geld en je spullen kwijt..

Dit kunnen we toch niet zomaar met z'n allen laten gebeuren?

Waardeloos bedrijf!

Ik ben al ruim 4 weken op een pakketje aan het wachten.

Route van Belgie naar Nederland.

Reeds vele schriftelijke reacties via hun site gestuurd.

Helaas noppes reactie terug.

Geen telefoonnummer te vinden, oftewel: klant, zoek het maar lekker zelf uit!

Wat een waardeloze service.

NOOIT meer Kiala voor mij.

Nico
21-07-2016

Mega teleurstellend

Verschrikkelijk bedrijf.pakket zoek.geen dienstverlening

geen antwoord op mail telefoon wordt niet beantwoord.

pakket inmiddels een week onderweg en onvindbaar

Zeno
21-07-2016

Track and trace werkt niet!

Mijn pakket is nu sinds vrijdag onderweg naar een kiala punt. Allleen het track and trace nummer werkt niet dus ik weet niet wanneer mijn pakket er is.

Fre
20-07-2016

Kiala pokke duur geworden sinds vandaag!

kiala is pokke duur geworden sinds vandaag na omschakeling naar ups!

Tmo
19-07-2016

Pakketje tot twee maal toe verkeerd bezorgd

Pakketje is verzonden op 12 juli .. krijg 14 juli een bericht dat ik het af het pakket afkan halen.... in Zoetermeer... (woon in Midden Limburg) het Kiala punt in Zoetermeer gebeld ze zullen het doorsturen naar mn woonplaats Kiala punt om de hoek zoals aangegeven op het pakket....... krijg vandaag 19 juli wederom een bericht kan het afhalen maar dan bij een Kiala punt 4 km verderop... ook weer niet het adres zoals aangegeven op het pakket... nu gebeld met dit Kiala punt... het Kialapunt bij mij om de hoek zou gesloten zijn ! huh? ff bellen... nee hoor we zijn gewoon open... denk dat ik dadelijk maar op de fiets spring... geen Kiala meer voor mij... betaal liever iets meer...

R.

Schandalig.

Een retourzending gedaan naar een bedrijf, pakket alweer bijna 2 weken onder weg, schandalig. Komt niet verder dan het sorteercentrum. Weg iPhone 6. Krijg geen reactie op mijn e-mails. Wees verstandig en verstuur niets via dit bedrijf! Ik doe morgen aangifte van verduistering. Wat heb ik een spijt ...

Top

Een prima bedrijf zo te horen hahahaha

Slecht hoor!

Els

Zeer slechte service

zeer slechte service.ik zou Kiala afraden je kunt veel beter met post.nl werken.volgens Kiala 2 maal mijn pakket aanwezig op aangeven afhaalpunt want niet zo was. op mijn klacht naar Kiala toe via hun webside werd totaal niet gereageerd

Yvonne
19-07-2016

Pas op pakket omgeleid naar een ander Kiala punt.

Mijn dochter heeft van haar verdiende rapport geld iets besteld via Marktplaats. Netjes een mailtje gekregen met het traceernummer maar nu staat er al een paar dagen dat het pakket omgeleid is. Waarom, waar naar toe, wanneer kunnen we het halen ? Mailtjes helpen niet, bellen kan ik een uur luisteren naar hetzelfde muziekje. En mijn dochter is wel haar geld kwijt, zo sneu.

Had ik maar voor TNT gekozen voor maar 3 euro meer !

Pe

Gedoe

Ik wilde een pakket afleveren bij een nieuw Kialapunt. Nu blijkt dat ik geen bevestiging van aflevering meer mee krijg. De Kialapunt ondernemer kon mij niet vertellen hoe ik de bevestiging dan wel kreeg. Sterker nog hij zij dat hij niet verantwoordelijk was als er iets mis zou gaan. Ik heb het pakket weer mee teruggenomen en ingeleverd bij Post NL.

Voor mij nooit meer Kiala

Super service

Verstuur regelmatig iets.gaat altijd goed.en voor een zeer lage prijs

Annick
18-07-2016

Pakket zoek -> klant wordt in de steek gelaten

Vaak een pakket laten leveren via Kiala

Tot over 3 maanden geen probleem

Maar nu is mijn laatste pakket zoek.

Samen met nog 16 andere klanten hadden we een mail ontvangen dat ons pakket vertrokken was in het sorteercentrum

Het is echter nooit aangekomen in het afhaalcentrum

Kiala antwoordt met de standaardzin dat het onderzoek lopende is

Maar verder gebeurt er niets

Kiala laat de klanten serieus in de steek als er iets mis loopt

Dit had al lang opgelost kunnen worden

Want de mail die we gekregen hebben dat ons pakket vertrokken was

Die mail was op dinsdag

En het afhaalpunt is op woensdag gesloten

Is de zak met pakketten in een andere winkel afgezet of terug meegenomen naar t sorteerpunt

Een ganse zak met pakketten die zoek gaat

Dankjewel Kiala om ons zo in de steek te laten. GOED BEZIG

17-07-2016

Pakketje zoek, Kiala reageert niet meer

We hebben een pakketje verstuurt met Kiala. Het is bij het laatste sorteer centrum aangekomen, maar daarna niet naar het ophaalpunt gestuurd. De ontvanger van het pakketje is teleurgesteld in mij, aangezien het door hen gekochte item niet geleverd wordt. Kiala heeft 2x gereageerd (pas na 2 weken na invulling van het contactformulier). Nu weet men het bij Kiala ook niet meer en stopt men gewoon alle correspondentie. Waardeloze klantenservice.

Georgette
17-07-2016

Heel slechte service

ze reageren niet op je vraag waar en wanneer het pakket wordt afgeleverd