Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Vroeger gebruikte ik Kiala om pakketjes versturen. Dit was heel gemakkelijk en vrij goedkoop.
Kiala wordt UPS en wie dacht dat het even eenvoudig zou zijn om pakketten te versturen, is er aan voor de moeite !
Vandaag geprobeerd om een pakket te versturen van België naar Nederland. Na lang proberen, heb ik het opgegeven. De kosten springen van € 7.12 naar €9.31 of verspringen zelfs naar USD. Heb een andere oplossing gezocht én gevonden. Post NL werkt wel vlot !
Vandaag tot mijn afgrijzen moeten vasttstellen dat Kiala er niet meer is :-( :-( Ik heb zeer veel met hen gewerkt en had er nooit problemen mee ...maar nu ... UPS ? WAT EEN GEDOE zeg .... en NETTO 2 euro per pakje DUURDER om iets van Belgie naar Nederland te sturen ? .... zomaar ? Wees maar gerust dat ik andere altenatieven ga zoeken ... EN VINDEN ! :-(
zeer slechte service, pakketten worden zomaar omgeleid zonder dat je zelf kan kiezen waarheen, tientallen contactformulieren onbeantwoord, ander pakket werd verkeerd gesorteerd is al 10 dagen op den dool zit ergens 300 km verder in het land.. wanneer ik ooit het pak zal zien? Kortom, ik kies nooit meer voor kiala en laat het al de winkels die daarmee verzenden weten en linknaar deze website..
Vroeger veel met Kiala gewertk tot grote tevredenheid.
Sedert de overname van UPS loopt het verkeerd. Je kan ook met niets of niemand contact nemen als de zaken niet kloppen. Het is zeer zeer slecht geworden.
De afgelopen maand twee keer een pakket verstuurd, één keer vanuit België naar België en vanuit Nederland naar Nederland. Megagoed verpakte porseleinen artikelen kwamen beiden in 1000 stukken aan. Het betere gooi- en smijtwerk zal er de oorzaak van zijn. Diverse malen een e-mail verstuurd naar Kiala, maar het blijft er oorverdovend stil.
Kiala: nee, dank u!
Mijn pakketje blijft al meer dan 2 weken bij het laatste sorteercentrum steken. Al meerdere keren een contactformulier ingevuld, geen reactie.
Het is toch schandalig dat ze niet bereikbaar zijn, niks laten horen..jij bent je geld en je spullen kwijt..
Dit kunnen we toch niet zomaar met z'n allen laten gebeuren?
Ik ben al ruim 4 weken op een pakketje aan het wachten.
Route van Belgie naar Nederland.
Reeds vele schriftelijke reacties via hun site gestuurd.
Helaas noppes reactie terug.
Geen telefoonnummer te vinden, oftewel: klant, zoek het maar lekker zelf uit!
Wat een waardeloze service.
NOOIT meer Kiala voor mij.
Verschrikkelijk bedrijf.pakket zoek.geen dienstverlening
geen antwoord op mail telefoon wordt niet beantwoord.
pakket inmiddels een week onderweg en onvindbaar
Mijn pakket is nu sinds vrijdag onderweg naar een kiala punt. Allleen het track and trace nummer werkt niet dus ik weet niet wanneer mijn pakket er is.
kiala is pokke duur geworden sinds vandaag na omschakeling naar ups!
Pakketje is verzonden op 12 juli .. krijg 14 juli een bericht dat ik het af het pakket afkan halen.... in Zoetermeer... (woon in Midden Limburg) het Kiala punt in Zoetermeer gebeld ze zullen het doorsturen naar mn woonplaats Kiala punt om de hoek zoals aangegeven op het pakket....... krijg vandaag 19 juli wederom een bericht kan het afhalen maar dan bij een Kiala punt 4 km verderop... ook weer niet het adres zoals aangegeven op het pakket... nu gebeld met dit Kiala punt... het Kialapunt bij mij om de hoek zou gesloten zijn ! huh? ff bellen... nee hoor we zijn gewoon open... denk dat ik dadelijk maar op de fiets spring... geen Kiala meer voor mij... betaal liever iets meer...
Een retourzending gedaan naar een bedrijf, pakket alweer bijna 2 weken onder weg, schandalig. Komt niet verder dan het sorteercentrum. Weg iPhone 6. Krijg geen reactie op mijn e-mails. Wees verstandig en verstuur niets via dit bedrijf! Ik doe morgen aangifte van verduistering. Wat heb ik een spijt ...
Een prima bedrijf zo te horen hahahaha
Slecht hoor!
zeer slechte service.ik zou Kiala afraden je kunt veel beter met post.nl werken.volgens Kiala 2 maal mijn pakket aanwezig op aangeven afhaalpunt want niet zo was. op mijn klacht naar Kiala toe via hun webside werd totaal niet gereageerd
Mijn dochter heeft van haar verdiende rapport geld iets besteld via Marktplaats. Netjes een mailtje gekregen met het traceernummer maar nu staat er al een paar dagen dat het pakket omgeleid is. Waarom, waar naar toe, wanneer kunnen we het halen ? Mailtjes helpen niet, bellen kan ik een uur luisteren naar hetzelfde muziekje. En mijn dochter is wel haar geld kwijt, zo sneu.
Had ik maar voor TNT gekozen voor maar 3 euro meer !
Ik wilde een pakket afleveren bij een nieuw Kialapunt. Nu blijkt dat ik geen bevestiging van aflevering meer mee krijg. De Kialapunt ondernemer kon mij niet vertellen hoe ik de bevestiging dan wel kreeg. Sterker nog hij zij dat hij niet verantwoordelijk was als er iets mis zou gaan. Ik heb het pakket weer mee teruggenomen en ingeleverd bij Post NL.
Voor mij nooit meer Kiala
Verstuur regelmatig iets.gaat altijd goed.en voor een zeer lage prijs
Vaak een pakket laten leveren via Kiala
Tot over 3 maanden geen probleem
Maar nu is mijn laatste pakket zoek.
Samen met nog 16 andere klanten hadden we een mail ontvangen dat ons pakket vertrokken was in het sorteercentrum
Het is echter nooit aangekomen in het afhaalcentrum
Kiala antwoordt met de standaardzin dat het onderzoek lopende is
Maar verder gebeurt er niets
Kiala laat de klanten serieus in de steek als er iets mis loopt
Dit had al lang opgelost kunnen worden
Want de mail die we gekregen hebben dat ons pakket vertrokken was
Die mail was op dinsdag
En het afhaalpunt is op woensdag gesloten
Is de zak met pakketten in een andere winkel afgezet of terug meegenomen naar t sorteerpunt
Een ganse zak met pakketten die zoek gaat
Dankjewel Kiala om ons zo in de steek te laten. GOED BEZIG
We hebben een pakketje verstuurt met Kiala. Het is bij het laatste sorteer centrum aangekomen, maar daarna niet naar het ophaalpunt gestuurd. De ontvanger van het pakketje is teleurgesteld in mij, aangezien het door hen gekochte item niet geleverd wordt. Kiala heeft 2x gereageerd (pas na 2 weken na invulling van het contactformulier). Nu weet men het bij Kiala ook niet meer en stopt men gewoon alle correspondentie. Waardeloze klantenservice.
ze reageren niet op je vraag waar en wanneer het pakket wordt afgeleverd