Rob
04-04-2016

Niks mis met Kiala

Vandaag weer gewoon een pakje opgehaald dat via Kiala verzonden was vanuit Belgie. Niets aan de hand. Stuk goedkoper dan de post en ik hoef er niet voor thuis te blijven. Zou het fijn vinden als de service bijvoorbeeld naar Duitsland kon worden uitgebreid.

04-04-2016

Kwijt raken van goederen

de meest slechte vervoerder die er is .

je krijg na een aantal dagen een mail je pakket ligt bij afhaal punt. kom je daar geen pakket.bellen met kiala word je uurtje in de wacht gegooid.na uurtje word je gezegt we zoeken het uit. morgen weer ff contact nu week verder nog geen pakketje dombo,s

Pakje met een koffiemolen

Slechte ervaring je kan er niets breekbaar verzenden

Meerdemalen kapoten dingen aan gekomen koffiemolen helemaal stuk niets meer van over

En er is geen verhaal mogelijk

Kost tog minimaal 35€ voor een koffiemolen dus weg geld

Jee
31-03-2016

Voor mij geen Kiala meer.

Ik heb 2 x gebruik gemaakt van Kiala en allebei de keren ging het mis. De 1e keer heb ik een pakket naar het buitenland verstuurd. Het pakket is 5 weken onderweg geweest en bij aankomst was het pakket voor de helft leeggeroofd.

De 2e keer heb ik een aankoop in NL via KIala laten versturen en het pakket is 14 dagen onderweg geweest.

Voor mij geen 3e keer meer. Alhoewel..... ze zeggen 3 x is scheepsrecht.

Los Pascallos

MR. ongeduld

Nou is me pakketje gisteren verstuurd met een oude nokia telefoon . Sta er op te springen om dat ding eindelijk in me handen te hebben . Nou ben ik niet bang dat ie beschadigd aan zal komen. Want met menig nokia kon je vroeger gooien , terug in elkaar zetten en alles deed het weer. Het enige wat me nu niet lekker zit . Is die telefoonboek aan slechte reacties . Ongelooflijk! Men happy feeling is naar de klote nou dat ik dit gelezen heb. Wist ik het van tevoren maar want zie er nou een zwaar gat in dat ik het uberhaupt wel binnen ga krijgen .

Als, ALS ik em binnen krijg laat ik precies weten hoe het gegaan is . hoelang het heeft geduurd en hoe dat het pakketje is aangekomen .

Had ik dit maar eerder gelezen , dan had ik geweten dat postNL het binnen 2 dagen zou klaren .

Mocht ie morgen nog af te halen zijn .. Dan krijg je van mij 5 dikke sterren die jullie goed kunnen gebruiken met 1001 slechte beoordelingen

fingers crossed ...

gr P

Daniëlle
31-03-2016

Tot nu toe zeer tevreden over Kiala

2x verstuurd en 1x opgehaald en ging prima.

WPAGEL
30-03-2016

Servies totaal in scherven

Ik heb 4 borden en brocante dekschalen verstuurd,

heel goed ingepakt en helemaal in scherven aangekomen. Ik schaam me kapot want ik heb dit verkocht via Marktplaats. nu aangeboden om het geld retour te sturen, ben dus mijn mooie schalen kwijt en mijn geld.

NOOIT MEER KIALA

Vin
25-03-2016

Kiala onbereikbaar

Ik wacht al 2 weken op mijn pakket die bij traceren taat op "Pakket ingeleverd in het Kiala Punt van de verzender. Op weg naar de ontvanger."

Maar er is nog niets bij het ontvangstpunt aangeleverd en op vragen erover wordt geen antwoord gegeven. Raar bedrijf. Belachelijk slechte service. Dan is 3,95 verzendkosten toch weer veel geld bij zoveel onzekerheid.

Ilse
25-03-2016

Pakket 2 keer kwijt

Op 2 maart is er een pakket naar het kialapunt van mijn keuze verzonden. Na 2 weken was er nog geen pakket aangekomen. Na een hoop heen en weer gemaild te hebben met Kiala bleek het pakket daar te liggen, zonder adreslabel. De juiste gegevens zijn doorgegeven en het pakket zou alsnog worden verzonden naar het gewenste Kialapunt. Een week later kreeg ik de mail dat mijn pakket kwijt is en dat ik formulieren in moet vullen voor een vergoeding, die neer zal komen op 3,40 EUR. Hoe kan mijn pakket nog een keer kwijtraken? Er wordt er onzorgvuldig gewerkt. Ik ga nooit meer gebruik maken van Kiala.

Madrie
14-03-2016

De 'ervaringen'

wat een klakkeloos geschreven 'ervaringen'. Kunt u wel Nederlands lezen? want in de Algemene Voorwaarden staat zeer duidelijk dat er geen breekbare zaken door Kiala vervoerd mogen worden, noch serviesgoed, noch vloeistoffen... en meer.

Een stelletje ongeduldige gasten zeg op deze site, ze willen alles meteen in huis hebben: ga het dan ophalen, domoor!

Was jij het die wéér niet op de afspraak kwam?! was jij degene die zei 'oh sorry hoor'! .. toen u wéér voordrong bij de supermarkt, was jij het die luid toeterde op straat omdat u voorrang wilde krijgen!?

Jacob
12-03-2016

Beschadigd door kiala

Oude telmachine gekocht op Marktplaats.

Kunststof behuizing op meerdere plaatsen gebroken door ruige behandeling. Wat voor personeel heeft kiala in dienst?

Ik heb al vaker meegemaakt dat dozen beschadigd waren.

Gelukkig was toen de inhoud nog wel intact.

Er wordt gewoon met bestellingen gesmeten alsof het zakken zand zijn.

Deze vervoerder kan ik beslist niet aanraden voor breekbare zendingen!

Leendert
11-03-2016

Prima, wel wat geduld nodig

Twee keer een pakketje verstuurd, een binnen NL en een naar BE.

Beide binnen 4-5 dagen klaar om af te halen. Kortom: gewoon goed. Je hebt wat meer geduld nodig maar daar is de prijs ook naar wat mij betreft.

11-03-2016

Sterk wisselende ervaringen

Een pakket naar België ding goed, maar ben nu pakket naar Delft al 10 dagen kwijt. Zou volgens track and trace onderweg zijn.

De site van Kiala leidt je steeds in cirkels rond, geen telefoonnummer te vinden maar iedere keer dom formulier voor je neus, met onnavolgbare vragen over codes webwinkels enz.

Ze willen kennelijk geen klachten horen. En dat zijn toch nog altijd gratis adviezen om de service te verbeteren.

Voortaan maar PostNL is duurder maar betrouwbaar.

Paul
10-03-2016

Top

gaat goed al 10 paleten mee verzonden

duurt even maar dan heb je wat........

Annie
10-03-2016

Geen controle

2e pakketje via Kiala duurde nog langer dan eerste keer.

2e pakketje laten ophalen door iemand met andere achternaam. Het pakketje mocht mee na gevraagd te hebben om pakketje met geadresseerde naam. De getoonde identificatie werd niet gecontroleerd en een krabbel met een verkeerde naam was genoeg om het pakketje mee te mogen nemen. Dit was beide keren bij een Kiala punt in Assen.

Piet
09-03-2016

Helaas!

Op verzoek van een klant me verdiept in Kiala en geprobeerd een pakket te versturen. Via internet 7,50 betaald, maar het ging mis bij het printen van het betaallabel. Dat ging dus helemaal niet. Kiala gemaild, klacht in gediend, maar je hoort er niets meer van!

Jammer, weg je 7,50 en slechte reclame!

Mary
08-03-2016

Hoe moet je het online verzendbewijs invullen ?

Als je een pakketje verstuurt met Kiala, moet je dan de adresgegevens van de ontvanger invullen of hoeft dat niet ? Dat kan ik dus nergens op die site ontdekken. Pakketjes zonder adres met alleen het adres van het Kiala punt versturen, doe ik liever niet.

Ik vindt het allemaal heel onduidelijk.

Wilma

Kapot

Inmiddels 3 pakjes laten bezorgen met KIALA, 2 ervan op verzoek verkoper. 1 Ging prima. 2 waren kapot. 1 Serviesgoed en goed ingepakt door verkoper en breekbaar opgezet. Doos was helemaal platgedrukt, serviesgoed ook...2. Boeken...kan niets mee gebeuren toch?....Doos kapot (aan een hoek plat gedrukt en kapot)en het bovenste boek helemaal beschadigd. Voor beide gevallen een klacht ingediend en natuurlijk niets op gehoord. Wil nooit meer iets via KIALA, als de verkoper dit als enige mogelijkheid aanbiedt, koop ik het niet bij haar/hem, sorry!

Monique
08-03-2016

Zeer ontevreden staat er niet op ander had ik dat ingevuld!

Dit is een KLACHT!

Nadat Ik U 2x al een bericht gestuurd heb en nooit! een antwoord heb gekregen wordt de klacht alleen maar groter en ik ga dit ook via social media verspreiden!

Dit staat er op jullie website over de service van KIALA

Sneller: zijn pakket wordt binnen 24 uur geleverd in heel Nederland. Daarna haalt hij zijn pakket in een oogwenk af in het Kiala Punt. Zonder lange wachtrijen. … hij haalt zijn pakket af in gemiddeld 1 minuut 7 seconden, nauwelijks langer dan het duurt om de winkelier te begroeten.

Ik wilde een pakketje letten bezorgen via een Kiala punt omdat ze zo snel konden leveren en dat ik het pakketje dan zelf kan ophalen zonder een vrije dag op te nemen.

Ik had het pakketje nodig op zaterdag 5 maart!

Ze afzender had het pakketje dinsdag 1 maart aangemeld en woensdag 2 maart afgegeven. En wat denk je? Ik heb het nog steeds niet! Het is inmiddels dinsdag 8 maart en ik heb Vandaag om 12.45 uur een mailtje ontvangen dat ik het kan ophalen! Het is dus een week, 7 dagen onderweg geweest!

Wat een vreselijk slechte service!

Ik had het pakketje zaterdag nodig en heb dus hals over kop een soortgelijk artikel moeten kopen! Terwijl dat volgens jullie site echt niet nodig is!

DIT DUS NOOIT MEER!

Dit is de status Van het pakket!

Geschiedenis van uw pakket

08-03-2016 12:18

U kunt uw pakket afhalen op het Kiala Punt

05-03-2016 00:14

Pakket aangekomen op laatste sorteercentrum. U krijgt een bericht zodra het pakket op uw Kiala Punt beschikbaar is.

02-03-2016 15:33

Pakket is ingeleverd op het Kiala Punt en wordt naar het sorteercentrum gestuurd.

01-03-2016 09:44

De verzender heeft het pakket bij Kiala aangemeld, maar heeft het pakket nog niet ingeleverd bij een Kiala Punt. Indien u vragen heeft kunt u voor meer informatie de verzender

Martha
08-03-2016

Geen verzendlabel ontvangen wel betaald

Via Kiala iets willen verzenden betaald en verder was het stil geen verzendlabel helemaal niks telefonisch niet te bereiken voor mij geen Kiala meer waardeloos