UPS reviews

1.2

Charon
16-06-2016

Pakketje besteld,onzeker

Goeie middag,helaas moest ik mijn pakketje wel laten bezorgen door kiala daar had ik toen al niet zo'n goed gevoel over maar naar deze recensies geeft dat alleen maar aan dat mijn gevoel goed zat. ben benieuwd

Carla
16-06-2016

Kiala heeft een slecht service.

Mijn pakketje raakte kwijt, Je wordt daar niet over geïnformeerd. sturen ze uiteindelijk het pakket terug naar de verzender. Als je Kiala belt weten ze daar niks van. Raken ze voor een tweede keer het pakket kwijt!

Klantenservice is uitermate onvriendelijk en op de hele website kun je nergens vinden hoe een klacht in te dienen.

slecht slecht en nog een slecht. Voor mij nooit meer Kiala maar altijd Post NL

Bea
14-06-2016

DUURT VEEL TE LANG

Als je alle tijd hebt, is via Kiala geen probleem. Maar als je het snel in huis wilt hebben is PostNL weken sneller.

Addie

Correcte afhandeling

Tijdens het printen van het etiket ging het mis. Ik had betaald maar het resultaat was, geen etiket. Mijn aangemaakte verzending kon ik niet meer vinden waardoor ik een nieuw etiket moet aanmaken. De extra betaling heb ik na een bericht aan Kiala binnen twee weken teruggestort gekregen.

H.

Nooit geen Kiala meer !

Pakket staat al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lang op laatste sorteercentrum. U krijgt een bericht zodra het pakket op uw Kiala Punt beschikbaar is.

31 mei pakketverzonden en het is nu 13 juni, geen pakket en geen mail.

Wacht al na vele mailtjes op een antwoord.

Even een tip, nooit iets versturen met Kiala !

Liever iets meer betalen en dat het goed en serieus wordt verzonden zoals bij TNT.

Rien

Prima verzending

Het duurde 5 dagen, van bestellen tot ontvangen van het pakje, maar via de site van Kiala kon ik precies volgen waar mijn pakje was. Eerlijk gezegd was ik een beetje geschrokken van alle negatieve beoordelingen, maar mijn ervaring is prima met Kiala.

Moon

Pakje zoek; contactgegevens onvindbaar

Mijn pakketje is op verkeerd Kialapunt afgeleverd en heeft nu al 6 dagen de status 'wordt getransporteerd'.

Contactgegevens staan niet op website zodat navraag doen of een klacht indienen niet mogelijk is.

Slecht hoor!

Lea
09-06-2016

Versturen

Ik ben mn printlabel kwijt,,weet iemand hier wat ik moet doen,,heb mog wel een foto ervan. Kan ik die gewoon erop plakken,,of doet de barcode het dan niet.

04-06-2016

Traag

wacht al een week op mijn pakketje Ze bellen heeft geen zin.

03-06-2016

Nog steeds niet geleverd!

Pakket dagen geleden geleverd worden, tot op heden niks vernomen!

03-06-2016

Voor iedereen het telefoonnummer van kiala

Telefoonnummer kiala Nederland 0800-0233403 beste is om voor optie 1 te kiezen dan krijg je ze direct aan de lijn. Bij optie 2 voor particuliere verzenders zetten ze je minimaal een uur in de wacht.

service van kiala is bedroevend.

Pakketten komen kapot aan of verdwijnen.

op mails reageren ze niet en telefoonnummer is onvindbaar.

Toch met veel moeite bij een kialapunt los weten te peuteren.

Natas
02-06-2016

Producten wordt uit het pakje gehaald

Krijgen jullie ook veel klachten over het bezorgen met kiala. Ik had wat gekocht en via kiala laten versturen. Bij ontvangst van het pakje blijkt dat ze bij het depot spullen uit het pakje gehaald hebben . omdat het pakje tegroot was. Ik heb geen bericht daarvan gehad zo ook niet de verzender. De verzender heb naar het hoofdkantoor gebeld. Ze heb 15 min in de wacht gestaan , ze nemen deze klacht niet echt serieus. Ze gingen wel even kijken en de verzender moest over een week nog eens even bellen.de verzender kreeg de indruk dat dit wel vaker voor komt, want de mevrouw aan de kiala telefoon was niet echt verbaasd. Waar is het product gebleven die in het pakje zat? Mogen ze zomaar het pakje open maken en het product eruit halen , en dan zonder dat ze de verzender of de ontvanger daar van op de hoogte te stellen. Ik denk dat ik het product nooit mee zal ontvangen ,ik ben zeker mijn geld kwijt. Kunnen jullie, hier wat mee , en mij misschien helpen?

Bvd mevrouw. N . Kemner te Rotterdam

Don
02-06-2016

Retourzending winkel

Waardeloos!

Moest wat retour zenden naar een winkel, kon gratis via Kiala. Pakket daar gebracht, je krijgt zelfs geen bewijsje mee dat het ingeleverd is! Logisch, want daarna is je pakje ook meteen zoek.... Over de winkel waar ik het bracht geen slecht woord, die vinden Kiala de laatste tijd ook waardeloos. Ze hebben een kopie van het label gemaakt voor me zodat ik toch wat heb. Ook hebben ze gisteren proberen te achterhalen waar mijn pakketje uithangt, bij hun is het een dag later opgehaald. Track&trace werkt niet, pakje is nu al 2 weken onderweg en de winkel zegt niets ontvangen te hebben.........

Dirk
01-06-2016

Super

Nu al bijna 150 pakketten verstuurd naar K-punten in Nederland, Belgie, Spanje en Frankrijk. Alle pakketen zijn bezorgd; niets vermist of beschadigd. Super; inmiddels al veel geld bespaard.

Dat is met PostNL wel anders (vooral pakketten naar Frankkrijk en Italie 'raken zoek'.

E.
31-05-2016

Prima voor een klein prijsje

Al vele malen pakketje ontvangen en verstuurd via KIALA. Nooit problemen.

Enige minpuntje: het duurt wat langer. Maar binnen een wek is het er altijd!

Hubbes

Pakket

Vorige week Donderdag pakket al uit Nunspeet verstuurd en nog niet geleverd in Delfzijl , duurt wel erg lang, de vorige keer hadden we het pakket de volgende dag al en nu waardeloos . volgende keer maar weer post.nl werkt sneller oke verzendkosten zijn meer maar dat heb ik er dan voor over . We hadden beter zelf naar Nunspeet kunnen rijden

Vinnie

WAARDELOZE BEZORGTIJDEN / CONTACT

Pakket is al een dikke weeg ''Pakket wordt getransporteerd''.

Dit is de mail die ik van kiala krijg, gaat helemaal nergens over!

Hartelijk dank voor uw mail.

Voor uw pakket hebben wij reeds contact gehad met Vans en hebben wij ondertussen een onderzoek opgestart.

Zodra wij meer weten, geven wij alle detail van het onderzoek door aan uw verkoper, Vans, zelf.

Voor de verder opvolging neemt u dan ook best contact met hen op.

Onze oprechte excuses voor dit ongemak!

Joep
30-05-2016

Wacht al een week, pakket weg...

Pakket betaald, pakket verzonden, vervolgens na een week pakket nog bij het verzendpunt...denken ze....gebeld, erg onvriendelijk en nog steeds geen pakket, voor mij NOOIT meer Kiala!

Miguel
30-05-2016

Kommer en kwel

Ongelooflijk slechte service, ik kan dit aan niemand meer aanraden pakket meer dan 12 dagen onderweg binnen Nederland, waardeloze helpdesk, ongelooflijk dat dit bedrijf nog bestaat, nog nooit zoiets meegemaakt.

26-05-2016

Veel schade / niet aankomen van paketten

wekelijks verstuur ik 30 paketten sinds kort , daarvan komen gemiddeld 3 stuks niet aan , zijn spoorloos verdwenen, of er is zo ruig mee omgegaan dat de hele dos in elkaar gedrukt zit en de inhoud kapot is. bij tnt post op 500 pakketten zon 2 stuks kwijt kapot.

Bij kila loopt het de spuitgaten uit terwijl ze minder vervoerd worden immers zijn het afhaalpunten. ik als klein bedrijfje kost mij dit flink geld immers ik verstuur het goed maar wat als het kapot gaat of in verlies komt ?

kiala laat het afweten als je hun belt , en geeft zich niet thuis