Sander
12-01-2016

Kiala Stront

Hetzelfde probleem als de meeste anderen hier. Mijn pakket verstuurd binnen Nederland een week geleden, en blijft maar hangen op het sorteercentrum. Totaal flutbedrijf. Inderdaad, als ik dit had geweten had ik er NOOIT gebruik van gemaakt!

Sa
11-01-2016

Zoek het zelf maar uit mevrouw

Een pakket al online betaald geeft in de winkel een foutmelding bij het scannen. De service in het kialapunt was al nul, bij Kiala telefonisch nog minder: "wij kunnen de barcode niet veranderen voor u". Ik probeer online contact op te nemen om mijn geld terug te krijgen, maar het contactformulier biedt alleen FAQ, geen contact dus

Maarten
09-01-2016

Dubbeltje op de eerste rij

Ik dacht eens te kijken naar het 'alternatief' voor postnl.

Maar na bijna een week is mijn pakket nog steeds niet op de afleverlocatie.

betaal de paar extra euro's, en krijg je pakket gewoon op tijd.

Ar

Waardeloze opvolging

Pakket staat nu al bijna 2 weken als onderweg naar sorteercentrum. Al meerder malen via contactformulier gevraagd waar pakket blijft dat een kleine 2 weken gelden is ingeleverd door de verzender. Totaal geen reactie van Kiala.

Eric
05-01-2016

Pakket wordt niet opgehaald bij ophaalpunt

na 9 dagen gaan mailen: volgens Kiala: pakket kwijt. Bij inleverpunt gaan kijken: staat ie nog! geklaagd, na weer 5 dagen geen vooruitgang, staat ie er nog!

Laatste verzending met Kiala, zo'n service kan vandaag toch niet bestaan?

- Bewaken de termijn van levering niet.

- Luisteren ze niet naar een klacht.

Caroline

Ontevreden!

18 december een pakketje teruggestuurd naar een webwinkel, tot op heden hebben die nog niets ontvangen. Dus mijn geld van de webwinkel ook nog niet retour, helemaal klaar met Kiala. Heeft iemand misschien een telefoonnummer van Kiala waar ik mijn beklag kan doen?

Harry
04-01-2016

Retourzending naar Bol.com via AH/Kiala: pakket blijft in sorteercentrum hangen

24/12/2015 bij AH Hoogeveen een pakket van €429 voor retour naar de reparatieservice van Bol.com aangeboden om 13:59. Om 15:33 aangekomen bij 'het sorteercentrum'.

Toen werd het stil.

Kiala kan er niets over zeggen, zij wijzen naar PostNL, Bol.com wil er weinig aan doen, zij willen me het artikel alleen vergoeden. Maar het gaat om een HDD met 3,5 Tb aan data die gewist moet worden.

Bol: slecht.

Kiala: slechter

Roland
Roland
04-01-2016

Kiala/UPS: trage/slechte bezorgservice!

Het belangrijkste wat je van een bezorgservice verwacht is snelheid, ik wacht nu al 8 dagen op mijn pakketje, en uiteraard geen reactie op mijn contactform.

laatste keer dat ik Kiala / UPS gebruik

Ron
01-01-2016

Verhouding prijs/kaliteit is prima

Wekelijks verstuur ik meerdere zendingen via kiala. Het duurt wel enige dagen voordat de klant de zending kan ophalen bij het door hem of haar gekozen afhaalpunt maar daar is de prijs dan ook naar.

Verder is mijn ervaring dat het bij postnl en dhl zeker ook niet foutloos zijn. Vooral bij postnl raken regelmatig zendingen kwijt.

Kortom wanneer je zending enige dagen onderweg mag zijn is kiala zeker een aanrader!

Tineke
30-12-2015

Wachten

Pakketje is ook al 2 weken onderweg en nog steeds niks.

Ik vraag volgende keer ook eerst aan de verzender door welk bedrijf het verzonden wordt want Kiala nooit meer

Rob
23-12-2015

Dit nooit meer

via kiala een pakketje laten verzenden. Een week geleden is het aangemeld en op dezelfde dag afgegeven zo lees ik. 3 dagen later aangekomen bij het laatste sorteercentrum zo lees in de status. Nu staat de status al dagen lang op 'wordt getransporteerd'. Even gebeld met het punt waar het aan moet komen maar die hebben niets ontvangen en erger nog ze geven aan dat er ook niets aankomt. Er gaat hier iets mis zeggen ze. Morgen is de laatste dag voor kerst en ik ben heel benieuwd of het er dan wel is maar ik vrees het ergste. Afgegeven dus op 16 december en nog niet aangekomen op 23 december. Heel slecht dus. Ik kan dus alleen maar zeggen: dit nooit meer. Inmiddels mail verstuurd vandaag naar de klantenservice want bellen kan je ze niet. Ook waardeloos. Nee ik kan kiala alleen maar heel erg afraden.

Maud
16-12-2015

Geen aankomstgarantie

Maandag een pakketje bij een inleverpunt voor bol.com ingeleverd, maar nu (woensdag) is het nog steeds niet bij bol.com aangekomen. Als ik van tevoren had geweten dat dit via Kiala zou gaan, had ik het nooit daar ingeleverd maar was ik naar PostNL gegaan.

Je krijgt vrolijk een track-and-trace code mee, maar de statussen die je te zien krijgt zijn niets-zeggend.

Ton
14-12-2015

Hopeloos bedrijf nooit weer verzend ik hiermee

Bij verzendadres werd ik, invalide, terug naar huis gestuurd om een verzendformulier aan te maken op de pc. Eerst inschrijven een ramp voor een 74-jarige die net

een pc heeft aangeschaft.Dan betaald maar helaas geen bon op pc gekregen dus weg 3,95 euro. Ben nu naar de TNT gegaan en het pakket verstuurd

Erlijne
10-12-2015

Het duurt langer maar wordt gewoon bezorgd

Ik heb nog een aantal keer gebruik gemaakt van verzendingen via kiala (o.a. bij aan- en verkopen via marktplaats).

Het is heel goedkoop, en het wordt niet bij je thuis gebracht, maar alle verzendingen zijn heel goed gegaan.

Als je andere dienstverlening wilt, zul je ook een andere prijs moeten betalen.

Marco
09-12-2015

Traceercode ?

Al enkele malen via Kiala iets laten opsturen. Traceercode lijkt af en toe wel een willekeurig ophaalpunt te bedenken want dit klopt eigenlijk nooit. Volgende keer geef ik wel een paar euro extra uit voor PostNL.

Robert
08-12-2015

Wat ongelooflijk k#t!

- Vrijdag pakketje voor me ingeleverd.

- Dinsdag om 15 uur op het web alleen nog maar "Pakket is ingeleverd op het Kiala Punt".

- Maandag al navraag gedaan via webformulier, geen reactie.

- Dinsdag (vandaag) navraag gedaan via webformulier, geen reactie.

- Dinsdag met veel moeite telefoonnummer gevonden (0306014024). Domme reactie.

Uiteindelijke uitleg:

- Vrijdag ingeleverd.

- Zaterdag doen we niks.

- Zondag doen we niks.

- Maandag is het inleverpunt dicht.

- Dinsdag (vandaag) halen we het misschien nog op.

- Woensdag verwerken we het (hopelijk).

- Donderdag komt het aan (hopelijk).

Dus

- Dan is het een WEEK onderweg!

- Informatievoorziening is nietszeggend.

- Op vragen wordt niet gereageerd.

Goedkoop is slakkekoop in dit geval.

Emma
08-12-2015

Nooit meer!

Mijn pakket is 19 november ingeleverd op het kiala punt en is nog steeds niet bezorgd, slecht! Bijna 3 weken. Klacht gemeld,wordt niet op gereageerd.

Nooit meer!

Cecil
07-12-2015

Lang wachten

Pakket voor sinterklaas ( zaterdag ) donderdag ingeleverd en is nog steeds niet bezorgd, slecht!

Yvonne
06-12-2015

Wat een kutbedrijf, nooit meer

een pakket gesteld via kiala voor mijn kinderen om met de sint te kunnen geven . is nu al ruim een week op weg naar het kialapunt vanuit de sorteercentrum. zal nu wel ergens bij een werknemer in huis zijn maar ik zit met 2 verdrietige kinderen en ik met een lege portomonnee want kon nog iets gaan kopen. ze reageren niet op mails en op de kialapunt wordt je bot afgescheept.

wat een kutbedrijf.

Regine
Regine
06-12-2015

Zeker al wel 20 keer gebruikt altijd goed gegaan.

Goede ervaring, goedkoop en dat het paar dagen langer duurt daar ga ik gewoon van uit. Pakjes altijd ontvangen!