N.T.
05-12-2015

Slechte ervaring!

Omdat ik werk en niet altijd thuis kan zijn wanneer een online bestelling binnen komt moet ik helaas vaak gebruik maken van de ophaalservice bij een punt zoals Kiala. Ondanks dat ik verschillende Kiala punten heb gebruikt is er te vaak iets mis met het pakketje wat ik op kom halen. De doos is ingedeukt, gescheurd of is zelfs een keer vervangen geweest door een andere doos omdat de inhoud er uit was gevallen door een scheur. Ook duurt het erg lang voordat het pakket beschikbaar is.

Ik heb 1x gebruik gemaakt van Kiala bij het versturen van een pakketje en hierbij is het pakket nooit aangekomen op de bestemming. Omdat ik een verzendbewijs in handen had heb ik alsnog het geld van mijn retour bij een webshop terug gekregen. Een telefoonnummer heeft Kiala niet en op emails wordt er nooit gereageerd.

Ik adviseer om gebruik te maken van een andere verzendservice indien mogelijk!

Dillan
Dillan
05-12-2015

Zéér goedkoop en vrij snel

Duurde in totaal 4 werkdagen met een weekend ertussen voordat ie aankwam bij mijn punt, kon alles goed vinden met het tracknummer en werkte gewoon perfect.

Willem

Annuleren

Probeer te ontdekken hoe ik netjes een pakket wat ik heb aangemeld kan annuleren, nergens te vinden op de site.

Gelukkig alleen maar aangemeld en zou betalen als ik het pakket zou inleveren.

Alles over versturen en hoe goed ze zijn maar zulke info is er niet.

Richard
Richard

Walgelijk slechte "dienstverlening"

gisteren een pakketje besteld. op 00:47 aangeleverd bij het sorteercentrum van kiala en daarna doodse stilte...

Hoe kan het dat zoiets meer dan een dag moet duren?

helaas word je door de betrokken webshops niet op de hoogte gebracht van deze oplichtingspraktiken?

nooit weer Kiala

Louise

Zeer slecht !

Pakket komt maar niet bij het ophaalpunt.

Wacht al een maand!

Klacht gemeld,wordt niet op gereageerd.

Ben bang dat ik het nooit meer ga krijgen.

Al eerder iets laten versturen omdat t de goedkoopste weg voor de afzender,ook zij kwam klagen bij mij dat t maar niet kwam,uiteindelijk heeft ze t op kunnen halen na 3 wkn.

Ik ga voortaan naar dhl,veel betere service!

Misja
02-12-2015

Goed en goedkoop

Ik heb mijn pakketje van een particuleer verkoper netjes en op tijd ontvangen.

En het scheelt heel veel geld met andere verzenddiensten!

Kaylee de Gardeijn
02-12-2015

Slecht !

De verzender van het pakketje heeft op elke kant van de doos breekbaar gezet en heeeeel goed ingepakt en alsnog kapot aangekomen. Proberen bellen naar kiala niemand neemt op. Echt slecht dit

Ingi
01-12-2015

Ik wacht al 6 maand op geld van verloren gegane pakket

Het pakket heet kwijt te zijn, daar kwam ik pas na 6 weken achter, nu

6 maand later heb ik nog steeds niet mijn geld wat ze behoren en zeiden over te maken..

Dana
01-12-2015

Traag

Normaal goede ervaring met verzenden maar vind ze wel erg traag woensdag is t pakketje ingeleverd zul je denken dat hij vandaag wel binnen is als je de zaterdag mee rekend met verzend dagen maar nee zit nog steeds te wachten...

Mama83

Heel traag

23 november heb ik een bericht gehad dat het pakketje naar de ontvanger is.(dat ben ik)

Tot op heden nog niet mogen ontvangen.

Vind dit heel triest hoop dt het voor 5 december binnen is. Is voor mijn dochtertje. En heb geen geld om wat anders te kopen.

Na alles te hebben gelezen hier onder hou ik me hart vast.

Alstjebliefd zorg ervoor dat mijn pakketje binnen komt

Stefan

Prima

Eerste keer iets ontvangen via Kiala, pakket prima in orde en binnen 3 werkdagen.

Ferk

Tevreden

Logisch dat er alleen mensen hier komen die ontevreden zijn. Maar bij mij stond er enkele werkdagen levertijd en dat was t ook! Ze rijden voor scherpere prijzen door niet elke dag hierheen te rijden en t te brengen naar een bepaalt punt wat prima is.

Post NL is duurder doordat ze vaker rijden en aan huis brengen maar ook hun maken fouten. Ben redelijk vaak een pakket kwijt geraakt door hun waarvan 1 van 100 euro.

Tot nu toe zeer tevreden over kiala. Voor mij geen verrassing hoe t gegaan is. Als je t sneller wil moet je t via post nl doen. Maar deze keer bij kiala waren t drie werkdagen!

Geen probleem als je geen haast hebt

29-11-2015

Prima.

Op tijd afgeleverd op het afgesproken punt.

Dave Platteel
28-11-2015

Tot nu geen levering wacht al 5 dagen

Pakket sinds 24-11-2015 de status: "Pakket wordt getransporteerd".

Erg leuk als je wat besteld en het is to nu al 4 dagen onderweg vanaf het Kiala distributiepunt.

Noor
25-11-2015

Waardeloze service

Privé een pakketje verzonden via Kiala. Na ruim een week was het pakket nog niet gearriveerd op het Kiala-punt. Via het contactformulier gevraagd wanneer het geleverd zou gaan worden. Geen antwoord gekregen. Geprobeerd telefonisch contact te krijgen maar nergens een telefoonnummer te vinden wat werkte. Uiteindelijk nog 2x gemaild, met alleen maar algemene respons terug, dat ze het aan het uitzoeken waren. Ondertussen nu bijna 2 maanden verder. En mijn pakket wordt als verloren beschouwd. Ik krijg een schadevergoeding van €3,40. Die mogen ze in hun..... steken.

Sabrina
25-11-2015

Pakketje KWIJT !

Zeer slechte verzendservice...mijn pakketje met uniek product is kwijtgeraakt . Kosten waren veel hoger dan de € 7.35 die ik volgens zeggen van hun ga ontvangen binnen 4 weken !

Waarom moet je uberhaupt 4 weken over een betaling doen.

Nooit meer !

Terug naar postnl en DHL

Simone

10 dagen onderweg en niemand weet iets

pakketje is 10 dagen onderweg geweest, heb eerst gebeld ( hele dag in gesprek ) toen het contactformulier het weer deed een mail gestuurd ( nooit wat op gehoord ) toen maar weer eens gebeld , belgie aan de lijn , de website deed het niet en nee ze had geen idee waar mijn pakket was , dat kon nu niet want de website deed het niet , goedendag tuut tuut tuut

waardeloze service, wilde hier met mijn bedrijf gebruik van maken, ben helemaal genezen , dan toch maar tnt , duur maar je pakket komt tenminste binnen 2 dagen aan

Nino

Traag.

Ik dacht dat ik traag was met uit bed komen. Nee hoor iets laten bezorgen met kiala, DAT is pas traag. Na een week nog steeds niks ontvangen op mijn kiala punt. Volgende keer betaal ik iets meer en laat ik het post nl versturen. Zij hebben hun zaakjes beter op orde.

Voor mij, nooit meer kiala.

Dervis Dogan
23-11-2015

Van kapot naar gebroken scherm

Ik heb bij een bedrijf genaamd paradigit een laptop gekocht. Deze moest helaas terug gestuurd worden omdat de laptop wel aan ging, maar het scherm niet meer. Deze laptop was nog in goede conditie. Ik was erg geschokt toen ik van het bedrijf een mailtje met foto's kreeg waarop te zien was waar het scherm van de laptop helemaal versplinterd was. Ik heb op mijn email nog geen antwoord gekregen, en terwijl ik dit schrijf zit ik al bijna 10 minuten aan de telefoon, te luisteren naar een irritant wacht muziekje. Graag zou ik iemand spreken zodat ik een vergoeding kan krijgen

Rowan
Rowan
21-11-2015

Zeer slecht en traag

Pakketje laten versturen naar mij toe op 17 november. Krijg je op de 21e om kwart over 4 's nachts een email dat je pakketje beschikbaar is op het kiala ophaal punt kom je daar is het nog steeds niet. Hoe dan?

Waardeloze service dat kiala