UPS reviews

1.2

Ellen
09-04-2016

Op zaterdags niet af te halen

bestel je iets op vrijdagochtend...vertellen ze er niet bij dat het kialapunt van de jumbo op zaterdags geen pakketten ontvangt...kun je dus wachten tot maandag ipv .." vandaag besteld, morgen in huis" niet handig als je op die zondag een cadeautje nodig hebt!

JP
09-04-2016

Kiala en foetsie is pakket

Ik vind kiala een waardeloos bedrijf. Je krijgt geen ontvangstbewijs als je een pakket inlevert. Vragen kunnen alleen via je kialapunt maar die vindt je alleen in het verzendscherm, niet in het vragenstellenscherm. Alle vragen leiden gewoon naar standaard invulscherm zonder uitleg. Klachten kunnen je je niet insturen. Je kunt alleen inloggen als je een pakketje verzendt. Echt waardeloze site. Geen bedrijf wat oog heeft voor klanten.

Boeh
08-04-2016

Eenmaal aangemaakte labels

kun je niet meer annuleren.

contact opnemen gaat niet als particulier.

boeh!

Maaike
07-04-2016

Goedkoop en makkelijk

Ook ik schrik van de slechte reviews. Ik stuur vrijwel wekelijks pakketjes via Kiala en haal ook pakketjes op. Dus zowel verzenden als ontvangen, en nog nooit problemen gehad. Iets langer onderweg als postnl, maar veel goedkoper en dezelfde service. Ook makkelijk thuis voor te bereiden en te volgen. Vind het zeker een aanrader.

Astrid
05-04-2016

Inschrijven

Ik probeer me in te schrijven bij Kiala. gewoon om te ontvangen. Maar eenmaal ingeschreven, blijkt dat ik niet kan inloggen, want mijn email adres is onbekend, terwijl ik een bericht van ze heb gehad, dat ik ben ingeschreven. Wat een flut bedrijf zeg!

Lizette

Prijs waard

Ik schrik van alle slechte reviews, heb zelf alleen goede ervaringen in zowel afhalen als versturen. Vind het een prima alternatief voor de dure postnl.

het is alleen iets langer onderweg.

Niks mis met Kiala

Vandaag weer gewoon een pakje opgehaald dat via Kiala verzonden was vanuit Belgie. Niets aan de hand. Stuk goedkoper dan de post en ik hoef er niet voor thuis te blijven. Zou het fijn vinden als de service bijvoorbeeld naar Duitsland kon worden uitgebreid.

Kwijt raken van goederen

de meest slechte vervoerder die er is .

je krijg na een aantal dagen een mail je pakket ligt bij afhaal punt. kom je daar geen pakket.bellen met kiala word je uurtje in de wacht gegooid.na uurtje word je gezegt we zoeken het uit. morgen weer ff contact nu week verder nog geen pakketje dombo,s

Pakje met een koffiemolen

Slechte ervaring je kan er niets breekbaar verzenden

Meerdemalen kapoten dingen aan gekomen koffiemolen helemaal stuk niets meer van over

En er is geen verhaal mogelijk

Kost tog minimaal 35€ voor een koffiemolen dus weg geld

Jee
31-03-2016

Voor mij geen Kiala meer.

Ik heb 2 x gebruik gemaakt van Kiala en allebei de keren ging het mis. De 1e keer heb ik een pakket naar het buitenland verstuurd. Het pakket is 5 weken onderweg geweest en bij aankomst was het pakket voor de helft leeggeroofd.

De 2e keer heb ik een aankoop in NL via KIala laten versturen en het pakket is 14 dagen onderweg geweest.

Voor mij geen 3e keer meer. Alhoewel..... ze zeggen 3 x is scheepsrecht.

Los Pascallos

MR. ongeduld

Nou is me pakketje gisteren verstuurd met een oude nokia telefoon . Sta er op te springen om dat ding eindelijk in me handen te hebben . Nou ben ik niet bang dat ie beschadigd aan zal komen. Want met menig nokia kon je vroeger gooien , terug in elkaar zetten en alles deed het weer. Het enige wat me nu niet lekker zit . Is die telefoonboek aan slechte reacties . Ongelooflijk! Men happy feeling is naar de klote nou dat ik dit gelezen heb. Wist ik het van tevoren maar want zie er nou een zwaar gat in dat ik het uberhaupt wel binnen ga krijgen .

Als, ALS ik em binnen krijg laat ik precies weten hoe het gegaan is . hoelang het heeft geduurd en hoe dat het pakketje is aangekomen .

Had ik dit maar eerder gelezen , dan had ik geweten dat postNL het binnen 2 dagen zou klaren .

Mocht ie morgen nog af te halen zijn .. Dan krijg je van mij 5 dikke sterren die jullie goed kunnen gebruiken met 1001 slechte beoordelingen

fingers crossed ...

gr P

Daniëlle
31-03-2016

Tot nu toe zeer tevreden over Kiala

2x verstuurd en 1x opgehaald en ging prima.

WPAGEL
30-03-2016

Servies totaal in scherven

Ik heb 4 borden en brocante dekschalen verstuurd,

heel goed ingepakt en helemaal in scherven aangekomen. Ik schaam me kapot want ik heb dit verkocht via Marktplaats. nu aangeboden om het geld retour te sturen, ben dus mijn mooie schalen kwijt en mijn geld.

NOOIT MEER KIALA

Vin
25-03-2016

Kiala onbereikbaar

Ik wacht al 2 weken op mijn pakket die bij traceren taat op "Pakket ingeleverd in het Kiala Punt van de verzender. Op weg naar de ontvanger."

Maar er is nog niets bij het ontvangstpunt aangeleverd en op vragen erover wordt geen antwoord gegeven. Raar bedrijf. Belachelijk slechte service. Dan is 3,95 verzendkosten toch weer veel geld bij zoveel onzekerheid.

Ilse
25-03-2016

Pakket 2 keer kwijt

Op 2 maart is er een pakket naar het kialapunt van mijn keuze verzonden. Na 2 weken was er nog geen pakket aangekomen. Na een hoop heen en weer gemaild te hebben met Kiala bleek het pakket daar te liggen, zonder adreslabel. De juiste gegevens zijn doorgegeven en het pakket zou alsnog worden verzonden naar het gewenste Kialapunt. Een week later kreeg ik de mail dat mijn pakket kwijt is en dat ik formulieren in moet vullen voor een vergoeding, die neer zal komen op 3,40 EUR. Hoe kan mijn pakket nog een keer kwijtraken? Er wordt er onzorgvuldig gewerkt. Ik ga nooit meer gebruik maken van Kiala.

Madrie
14-03-2016

De 'ervaringen'

wat een klakkeloos geschreven 'ervaringen'. Kunt u wel Nederlands lezen? want in de Algemene Voorwaarden staat zeer duidelijk dat er geen breekbare zaken door Kiala vervoerd mogen worden, noch serviesgoed, noch vloeistoffen... en meer.

Een stelletje ongeduldige gasten zeg op deze site, ze willen alles meteen in huis hebben: ga het dan ophalen, domoor!

Was jij het die wéér niet op de afspraak kwam?! was jij degene die zei 'oh sorry hoor'! .. toen u wéér voordrong bij de supermarkt, was jij het die luid toeterde op straat omdat u voorrang wilde krijgen!?

Jacob
12-03-2016

Beschadigd door kiala

Oude telmachine gekocht op Marktplaats.

Kunststof behuizing op meerdere plaatsen gebroken door ruige behandeling. Wat voor personeel heeft kiala in dienst?

Ik heb al vaker meegemaakt dat dozen beschadigd waren.

Gelukkig was toen de inhoud nog wel intact.

Er wordt gewoon met bestellingen gesmeten alsof het zakken zand zijn.

Deze vervoerder kan ik beslist niet aanraden voor breekbare zendingen!

Leendert
11-03-2016

Prima, wel wat geduld nodig

Twee keer een pakketje verstuurd, een binnen NL en een naar BE.

Beide binnen 4-5 dagen klaar om af te halen. Kortom: gewoon goed. Je hebt wat meer geduld nodig maar daar is de prijs ook naar wat mij betreft.

11-03-2016

Sterk wisselende ervaringen

Een pakket naar België ding goed, maar ben nu pakket naar Delft al 10 dagen kwijt. Zou volgens track and trace onderweg zijn.

De site van Kiala leidt je steeds in cirkels rond, geen telefoonnummer te vinden maar iedere keer dom formulier voor je neus, met onnavolgbare vragen over codes webwinkels enz.

Ze willen kennelijk geen klachten horen. En dat zijn toch nog altijd gratis adviezen om de service te verbeteren.

Voortaan maar PostNL is duurder maar betrouwbaar.

10-03-2016

Top

gaat goed al 10 paleten mee verzonden

duurt even maar dan heb je wat........