UPS reviews

1.2

08-03-2016

Zeer ontevreden staat er niet op ander had ik dat ingevuld!

Dit is een KLACHT!

Nadat Ik U 2x al een bericht gestuurd heb en nooit! een antwoord heb gekregen wordt de klacht alleen maar groter en ik ga dit ook via social media verspreiden!

Dit staat er op jullie website over de service van KIALA

Sneller: zijn pakket wordt binnen 24 uur geleverd in heel Nederland. Daarna haalt hij zijn pakket in een oogwenk af in het Kiala Punt. Zonder lange wachtrijen. … hij haalt zijn pakket af in gemiddeld 1 minuut 7 seconden, nauwelijks langer dan het duurt om de winkelier te begroeten.

Ik wilde een pakketje letten bezorgen via een Kiala punt omdat ze zo snel konden leveren en dat ik het pakketje dan zelf kan ophalen zonder een vrije dag op te nemen.

Ik had het pakketje nodig op zaterdag 5 maart!

Ze afzender had het pakketje dinsdag 1 maart aangemeld en woensdag 2 maart afgegeven. En wat denk je? Ik heb het nog steeds niet! Het is inmiddels dinsdag 8 maart en ik heb Vandaag om 12.45 uur een mailtje ontvangen dat ik het kan ophalen! Het is dus een week, 7 dagen onderweg geweest!

Wat een vreselijk slechte service!

Ik had het pakketje zaterdag nodig en heb dus hals over kop een soortgelijk artikel moeten kopen! Terwijl dat volgens jullie site echt niet nodig is!

DIT DUS NOOIT MEER!

Dit is de status Van het pakket!

Geschiedenis van uw pakket

08-03-2016 12:18

U kunt uw pakket afhalen op het Kiala Punt

05-03-2016 00:14

Pakket aangekomen op laatste sorteercentrum. U krijgt een bericht zodra het pakket op uw Kiala Punt beschikbaar is.

02-03-2016 15:33

Pakket is ingeleverd op het Kiala Punt en wordt naar het sorteercentrum gestuurd.

01-03-2016 09:44

De verzender heeft het pakket bij Kiala aangemeld, maar heeft het pakket nog niet ingeleverd bij een Kiala Punt. Indien u vragen heeft kunt u voor meer informatie de verzender

Martha
08-03-2016

Geen verzendlabel ontvangen wel betaald

Via Kiala iets willen verzenden betaald en verder was het stil geen verzendlabel helemaal niks telefonisch niet te bereiken voor mij geen Kiala meer waardeloos

Lia
04-03-2016

Totaal onbereikbaar

Aangezien het via de site absoluut onmogelijk is mijn account op te heffen (in wil voor 200% van Kiala af) besloot ik het 030601402 nummer te bellen. Een dame met Belgisch accent heette me welkom. Ik moest kiezen tussen 2 mogelijkheden Mogelijkheid 2 was voor (ik dacht) particulieren. Mogelijkheid 1 ben ik door het lange wachten intussen vergeten.

Na ruim 15 minuten gewacht te hebben (muziekje) hield ik het voor gezien.

Ik heb het sterke vermoeden dat dit bij hun ontmoedigingsbeleid hoort. Dat dure (!) 0900 nummer ook. Dat laatste nummer bellen? Ik PEINS er niet over.

Samengevat: ik heb er geen woorden voor. ZO SLECHT.

03-03-2016

Traag

Twee pakketjes besteld. Na twee dagen (binnen Nederland) nog steeds niets ontvangen. Status blijft staan op: Pakket ontvangen in sorteercentrum buitenland (?) Binnen enkele dagen komt het land van bestemming in.

Ik doe dit dus echt nimmer en nooit weer. Had graag deze reviews gelezen voor dat ik dit koos.

Als ik ze met 4 dagen nog niet heb doe ik aangifte van diefstal. De enige manieren om dit soort wanpraktijken aan te pakken. En een mail naar Radar, wat ik iedereen dus met klem wil aanraden.

Wargas
03-03-2016

Voor 19 uur besteld morgen thuis!

Voor 19 uur besteld morgen thuis! Maar voor Kiala morgen is na drie of vier dagen!

Bernard
02-03-2016

Sovjet-onverschilligheid

Ooit werd de Sovjet-Unie opgevoerd als een plek waar verkopers niets aan hun klanten gelegen lieten liggen. Geloof me, Kiala kan er ook wat van. Het ophaalpunt in Nieuwerkerk is nauwelijks te bereiken met openbaar vervoer, dus hoe moest ik mijn grote packet mee naar huis nemen? De man van het ophaalpunt interesseerde het geen lor. Hebt U een vuilnisbak zodat ik het packet kan uitpakken?, vroeg ik. ,,Daar begin ik niet aan" ,,Zijn er openbare vuilnisbakken in Nieuwerkerk?" ,,Weet ik niet". (Nieuwerkerk verzamelt vuil met pasjessysteem). Al deze antwoorden warden gecombineerd met een verveelde blik. Ik moest uiteindelijk een uur met fiets en pakje naar huis lopen!

Hetty
02-03-2016

Nog nooit problemen gehad met kiala

Al een keer of zes pakketten gehad via Kiala en nog nooit problemen gehad

Bianca
29-02-2016

BREEKBAAR

Vandaag na bijna 1 week wachten mijn pakketje opgehaald bij het kiala afhaalpunt .

eindelijk kon ik mijn beeldjes uitpakken die ik via marktplaats had gekocht .Ze waren goed ingepakt en er stond breekbaar op de doos ,helaas bij het afhalen melden ze me al ,dat er met de dozen gegooid word en dat bleek bij het uitpakken ook ,niks en ook niks was heel meer ,....weg centjes nooit en ook nooit meer ...

Lenneke
27-02-2016

Diefstal!

Deze week een zware doos met een houten kinderspel gestuurd naar iemand.

De doos is gisteren aangekomen: LEEG!

Bewijs dan maar eens dat er iets uitgehaald is.

Dus gewoon diefstal! Voor mij nooit meer KIALA.

Bah.

Lisa
25-02-2016

Waardeloos bedrijf.

Afgelopen dinsdag een pakket retour gestuurd met een bij aankomst defecte laptop. Om mijn geld terug te krijgen moet de webshop natuurlijk de laptop wel ontvangen maar het pakket blijft hangen in het sorteer centrum, God weet waarom. Had het ritje beter zelf kunnen maken met de auto. Echt waardeloos.

Ik raad mensen aan om Kiala niet te gebruiken, ze zijn onbereikbaar en de reden waarom het zolang duurt is mij een raadsel. (Eerder al eens een maand gewacht op een pakket uit NL!)

Rowan
24-02-2016

Waardeloos!

Één keer met kiala en nooit weer. Wacht nu al een een tijd op mijn pakketje. En ik ben net de enige zo te lezen. Dan betaal ik liever €3 meer bij postNL. Dan heb ik het in ieder geval na 1 a 2 dagen thuis. Wat een waardeloos bedrijf. 1 ster is nog teveel!

André
24-02-2016

Drie keer niks

Waardeloos bedrijf pakket 2 weken onderweg en word ook nog eens op een verkeerd afhaalpunt gebracht.

Geert
22-02-2016

Geen afleverbevestiging van Kiala

Eén week na verzending van een pakket, zegt de Kiala tracking:

"Het pakket is ontvangen in het sorteercentrum van Kiala en wordt teruggezonden naar uw webshop - Uw webshop zal na ontvangst van uw pakket u verder kunnen informeren."

Van de webshop nog niets gehoord.

Kiala, zo gaat dat toch niet !

Maris
18-02-2016

Status pakketje blijft: op wordt getransporteerd staan

Iets gekocht op Mp

De verkoper heeft op maandag 15-02 het pakketje ingeleverd op kiala punt

Heb de track en trace netjes ontvangen van verkoper en kan deze ook bekijken..

Vandaag de 4e werkdag en nu staat de status nog steeds op wordt getransporteerd naar sorteercentrum !

Hoe lang gaat dit nog duren?

Het pakket moet nu toch wel eens aangekomen zijn daar?

Na alle reacties hier te hebben gelezen begin ik um toch wel te knijpen

Mandy
15-02-2016

Suuuuuper traag

Na een week hier nog steeds mijn pakketje niet binnen! Hoe lang moet zoiets in godsnaam duren.... hebben ze maar 1 werknemer in dienst?

Nooit meer Kiala hier.. liever meer betalen via PostNL.

Daliyah
12-02-2016

Hoelang duurt een bestelling bij Kiala ?

Hoelang duurt een bestelling met het bedrijf Kuala ik heb 2 paardendekens besteld op marktplaats ze zijn nu op de post gedaan ik krijg een melding dat ze nu onderweg zijn naar de ontvanger (ik dus ) maar ze komen van uit Rijswijk en ik woon in lelystad en dat is maar een uurtje hier vandaag dus ik neem aan dat het binnen 1 dag gewoon in de plus ligt om optehalen ?

Dirk
11-02-2016

BREEKBAAR

voor de eerste keer een servies op laten sturen met kiala mevrouw het het super goed ingepakt met oude theedoeken en met oude handdoeken en met grte letters er nog op gezet BREEKBAAR ,maar blijkbaar kunnen ze bij kiala niet lezen,je kan aan de doos zien dat er niet zachtjes mee is omgegaan dus geen heel servies binnen gekregen maar een half servies,dit was voor mij de eerste keer bij kiala maar tevens de laatst keer

Klaas
10-02-2016

Traag

Mijn pakket was al enige dagen onderweg zonder zichtbare tracking updates op de website van Kia la. Toen dacht ik laat ik maar even bellen nee hoor ik kon nergens geen telefoonnummer vinden dan maar e-mailen pas twee dagen later bericht. Maandag verstuurd Vrijdag bij de ontvanger en nota bene binnen Nederland. Ik betaal liever €3 extra bij PostNL dan die €3,95 bij Kiala.

09-02-2016

Registreren? Niet mogelijk!

Om je als particulier te registreren bij Kiala moet je akkoord gaan met hun privacy-beleid. Je kunt dit onderdeel nergens aanvinken: dus registreren is onmogelijk.

Via hun "contactformulier" kun je dit niet melden.

Geen telefoonnummer of mailadres beschikbaar, kortom zeer klantonvriendelijk

Gabrielle
08-02-2016

Voor mij 0 sterren, slordig bedrijf

Een pakket retour gestuurd via kiala naar supertrash. daar zat een termijn van 14 dagen aan vast, hoorde maar niets van een retour ontvangst.

ga ik kijken via track en tracé zie ik dat het nog niet bij supertrash is afgegeven. Mail gestuurd maar nog geen antwoord. supertrash is niet verantwoordelijk voor zoek geraakte pakketen, maar ze zeggen daar wel dat het via kiala moet. snap niet dat zij nog met dit bedrijf kiala samenwerken.ik kan waarschijnlijk fluiten naar mijn geld. heb aan 200 euro kleding terug gestuurd. heb er geen woorden voor...