UPS reviews

1.2

Truffel
19-01-2016

Vrijdag is pakket al ingeleverd, nu dinsdag 16.30 uur

nog steeds niet ontvangen.

Nooit meer Kiala , zegt het voort!

Ruben
18-01-2016

Wachten en geen reactie

Ik ben de ontvanger van een pakketje. ALthans, dat zou ik moeten zijn. Pakketje schijnt al een week te zijn ingescand en dat was t dus. Verder geen verdere info. Wat mij het meest stoort is de klantenservice. Die hebben er ook niet zo zin in om vragen te beantwoorden. Schandalig bedrijf; Nederland onwaardig. Alhoewel, dis is wel een beetje het huidige nivo in dit land momenteel. Waardeloos.

16-01-2016

Geen resultaatverplichting

uit de algemene voorwaarden van Kiala:

5.1 De pakketten worden binnen een passend termijn bezorgd, rekening houdend met de operationele infrastructuur van Kiala. Kiala gaat geen enkele resultaatsverbintenis aan met betrekking tot de levertermijn van het pakket.

Dus als je pakket pas na een maand, of helemaal niet aankomt: valt allemaal binnen de passende termijn binnen de operationele infrastructuur van Kiala...

Kiala: Doe het niet!

Bx

Kiala-account niet te verwijderen

Ik dacht bij Kiala een goede oplossing gevonden te hebben voor het verzenden van pakketten.

Account aangemaakt, ingelogd, maar dan zie ik bij het invoeren van de ontvanger, dat ik geen adres kan invoeren. Blijkbaar is Kiala gekoppeld aan internetwinkels en louter bedoeld voor zakelijke gebruikers.

Geprobeerd mijn gegevens dan maar te verwijderen...jammer maar dat gaat dus niet zomaar. Contactgegevens gezocht via e-mail ook niet te doen en een telefoonnummer staat er ook niet bij.

Iemand een oplossing?

Ilja
14-01-2016

2 pakketjes, allebei kapot.

ik ren naar het kiala punt, want vandaag kan ik 2 pakketjes halen!

Allebei de dozen zijn gevallen. De punt van de doos is helemaal ingedeukt, maar ach.... het algoed ingepakt zijn en tja.... eerst thuis kijken.

De verzender van beide pakketjes heeft het artikel goed ingepakt, maar dit mocht niets baten....

Ook ik kan geen telefoonnummer of iets dergelijks vinden. Probeer te mailen, maar tja.... de site ligt eruit?!

Nee.... doe mij maar DHL....

JS
14-01-2016

Zeer goed als je je pakket kwijt wil

Pakket ingeleverd, Kialapunt medewerkster scande mijn pakken per abuis als ontvangen ipv verzenden, maar kon het niet veranderen. Ze belde met Kiala en moest van hen een nieuwe sticker erop zetten. Ik heb dus twee traceernummers, maar geen van beide werken (bij het eerste traceernummer krijg ik de melding dat het pakket nog niet is ingeleverd, bij het tweede krijg ik de melding dat het niet in het systeem bekend is). Kiala heeft geen contacttelefoonnummer, alleen een online contactformulier, maar daar reageren ze niet op. Ging terug naar het Kialapunt, maar mijn pakket was al opgehaald en onderweg. Ik ben het dus kwijt, de Kialapunt medewerkster kan mij niet helpen en ik kan niemand bereiken. Nooit, maar dan ook NOOIT meer.

Luuk
13-01-2016

Waardeloos!

Na een week te hebben moeten wachten, eindelijk bericht dat mijn pakket gevonden is. Het was ingepakt om een orkaan te overleven, en nog hebben ze het weten te vernielen. Daar moet opzet bij geweest zijn.

13-01-2016

WAARDELOOS

waardeloos, eerst online betaald en vervolgens kan de barcode niet afgedrukt worden.

online contact met kiala onmogelijk. Dit is dus de laatste keer dat ik kiala gebruik.

Sander
12-01-2016

Kiala Stront

Hetzelfde probleem als de meeste anderen hier. Mijn pakket verstuurd binnen Nederland een week geleden, en blijft maar hangen op het sorteercentrum. Totaal flutbedrijf. Inderdaad, als ik dit had geweten had ik er NOOIT gebruik van gemaakt!

Sa
11-01-2016

Zoek het zelf maar uit mevrouw

Een pakket al online betaald geeft in de winkel een foutmelding bij het scannen. De service in het kialapunt was al nul, bij Kiala telefonisch nog minder: "wij kunnen de barcode niet veranderen voor u". Ik probeer online contact op te nemen om mijn geld terug te krijgen, maar het contactformulier biedt alleen FAQ, geen contact dus

Maarten
09-01-2016

Dubbeltje op de eerste rij

Ik dacht eens te kijken naar het 'alternatief' voor postnl.

Maar na bijna een week is mijn pakket nog steeds niet op de afleverlocatie.

betaal de paar extra euro's, en krijg je pakket gewoon op tijd.

Ar

Waardeloze opvolging

Pakket staat nu al bijna 2 weken als onderweg naar sorteercentrum. Al meerder malen via contactformulier gevraagd waar pakket blijft dat een kleine 2 weken gelden is ingeleverd door de verzender. Totaal geen reactie van Kiala.

05-01-2016

Pakket wordt niet opgehaald bij ophaalpunt

na 9 dagen gaan mailen: volgens Kiala: pakket kwijt. Bij inleverpunt gaan kijken: staat ie nog! geklaagd, na weer 5 dagen geen vooruitgang, staat ie er nog!

Laatste verzending met Kiala, zo'n service kan vandaag toch niet bestaan?

- Bewaken de termijn van levering niet.

- Luisteren ze niet naar een klacht.

Caroline

Ontevreden!

18 december een pakketje teruggestuurd naar een webwinkel, tot op heden hebben die nog niets ontvangen. Dus mijn geld van de webwinkel ook nog niet retour, helemaal klaar met Kiala. Heeft iemand misschien een telefoonnummer van Kiala waar ik mijn beklag kan doen?

Harry
04-01-2016

Retourzending naar Bol.com via AH/Kiala: pakket blijft in sorteercentrum hangen

24/12/2015 bij AH Hoogeveen een pakket van €429 voor retour naar de reparatieservice van Bol.com aangeboden om 13:59. Om 15:33 aangekomen bij 'het sorteercentrum'.

Toen werd het stil.

Kiala kan er niets over zeggen, zij wijzen naar PostNL, Bol.com wil er weinig aan doen, zij willen me het artikel alleen vergoeden. Maar het gaat om een HDD met 3,5 Tb aan data die gewist moet worden.

Bol: slecht.

Kiala: slechter

Roland
04-01-2016

Kiala/UPS: trage/slechte bezorgservice!

Het belangrijkste wat je van een bezorgservice verwacht is snelheid, ik wacht nu al 8 dagen op mijn pakketje, en uiteraard geen reactie op mijn contactform.

laatste keer dat ik Kiala / UPS gebruik

01-01-2016

Verhouding prijs/kaliteit is prima

Wekelijks verstuur ik meerdere zendingen via kiala. Het duurt wel enige dagen voordat de klant de zending kan ophalen bij het door hem of haar gekozen afhaalpunt maar daar is de prijs dan ook naar.

Verder is mijn ervaring dat het bij postnl en dhl zeker ook niet foutloos zijn. Vooral bij postnl raken regelmatig zendingen kwijt.

Kortom wanneer je zending enige dagen onderweg mag zijn is kiala zeker een aanrader!

Tineke
30-12-2015

Wachten

Pakketje is ook al 2 weken onderweg en nog steeds niks.

Ik vraag volgende keer ook eerst aan de verzender door welk bedrijf het verzonden wordt want Kiala nooit meer

23-12-2015

Dit nooit meer

via kiala een pakketje laten verzenden. Een week geleden is het aangemeld en op dezelfde dag afgegeven zo lees ik. 3 dagen later aangekomen bij het laatste sorteercentrum zo lees in de status. Nu staat de status al dagen lang op 'wordt getransporteerd'. Even gebeld met het punt waar het aan moet komen maar die hebben niets ontvangen en erger nog ze geven aan dat er ook niets aankomt. Er gaat hier iets mis zeggen ze. Morgen is de laatste dag voor kerst en ik ben heel benieuwd of het er dan wel is maar ik vrees het ergste. Afgegeven dus op 16 december en nog niet aangekomen op 23 december. Heel slecht dus. Ik kan dus alleen maar zeggen: dit nooit meer. Inmiddels mail verstuurd vandaag naar de klantenservice want bellen kan je ze niet. Ook waardeloos. Nee ik kan kiala alleen maar heel erg afraden.

Maud
16-12-2015

Geen aankomstgarantie

Maandag een pakketje bij een inleverpunt voor bol.com ingeleverd, maar nu (woensdag) is het nog steeds niet bij bol.com aangekomen. Als ik van tevoren had geweten dat dit via Kiala zou gaan, had ik het nooit daar ingeleverd maar was ik naar PostNL gegaan.

Je krijgt vrolijk een track-and-trace code mee, maar de statussen die je te zien krijgt zijn niets-zeggend.