Jea
08-10-2015

Glazen schalen besteld en totaal kapot ontvangen. Waren echt goed verpakt daar is gewoon mee gegooid. Email naar Kiala hierover als klacht. Geen reactie. Telefoon wordt niet opgenomen. Nooit weer zal ik iets regelen bij Kiala of dit bedrijf aan iemand adviseren

P.tannenbaum
08-10-2015

Prima!

binnen 3 dagen pakketje kunnen ophalen, geen problemen...

Anja
Anja
07-10-2015

Te lang wachten

Nog nooit heb ik via Kiala ontvangen of verzonden, tot vorige week. Ik dacht, ik probeer het. Scheelt toch 3 euro met PostNL. Maar ik vind het nu al niks. Waarom moet een pakje er zo lang over doen. Pakje zaterdag al afgeleverd door verzender, en nog geen bericht. Vind t slecht. En dan wacht ik nog maar een paar dagen! De reviews hieronder liegen er niet om. Ik gebruik geen Kiala meer.

Kwastenaar
07-10-2015

VERWARREND ! verzonden of retour?

Toch benieuwd hoe't met mijn verzonden pakketje gaat.

Via track and trace pakket gevolgd. Melding dat mijn pakketje "retour afzender komt' terwijl het net aangeboden is. VERWARREND !

Ander puntje, de verkoper van het servicepunt kan de tarieven/voorwaar-den niet helder maken. Ter plekke op internet nagezocht. De verkoper zat er compleet naast.Daar kan Kiala niets aan doen, maar't komt knullig over.

Ik koos bijna voor een andere verzender.

Patrickdeborger
01-10-2015

Verzonden pakje niet betaald

heb pakje met kiala verzonden het pakje is afgehaald maar niet betaald

DonLouie
28-09-2015

Pakket is 1 week onderweg. Te langzaam

Het duurt veel te lang!

28-09-2015

Ging weer gewoon goed!

Ik snap niet dat zoveel zendingen niet goed aankomen, bij mij is het voor de 2e keer gewoon goed gegaan.

Han
25-09-2015

Pakket retour verzender ? Welnee ! Gewoon bezorgd !

Op woensdag twee pakketten aangeboden in Arnhem.

Krijg twee ontvangst-/ verzendbewijzen.

Ik volg de pakketten met de nummers van deze bewijzen.

Staat er bij de ene dat het pakket retour verzender gaat.

Balen dus.

Staat er bij "Mijn Pakketten": 0 retour, 2 in de verzending !

Ja, wat is het nou ? Paniekje dus.

Wat denk je ?

Vrijdag gewoon opgehaald door de koper bij de winkel in Geleen.

Hoeveel sterren moet ik nu geven ?

Jan Visser
25-09-2015

Wat een enorm PRUTS bedrijf

Een pakket verzonden met Kuifje beelden naar België. De beelden waren zo goed ingepakt dat een olifant het niet stuk zou kunnen krijgen. Met piep-schuim en opblaas kussentjes kreeg het bedrijf het voor eilaar om het pakket beschadigd af te leveren. Plaats om te klagen is er nauwelijks og niet. NOOOOOOOOOOOIT meer Kiala! Prutsbedrijf!

Pascal
24-09-2015

Soms goed, nu 1 pakketje kwijt

5 pakketjes gingen goed, nu ineens mis ik er eentje. Geen klantenservice. Onbereikbaar, geen bevestigingsmail gekregen, NIETS. Morgen maar even bellen met het nummer 0900-0700 dat ik via zoeken op internet vond. Of anders UPS. Grrrrrrrr

Danielle
Danielle

Grove schending van privacy

Het fijne bedrijf Kiala heeft na het kwijt raken van een pakketje de vrijheid genomen, om mijn privé gegevens en die van mijn klanten te delen met de gedupeerde ontvanger.

Zelf aangegeven dat ik een afleverbewijs had en afschrijving van het pinnen bij het Kiala servicepunt. Als reactie hierop is er een print screen gedeeld met daarop mijn privé gegevens en een overzicht van alle door mij verstuurde pakketjes.

Kiala is misschien goedkoper maar is bij lange na niet betrouwbaar!

Lon

Redelijk

Voor het eerst twee pakketjes via marktplaats verzonden naar een Kiala punt. Inderdaad, goedkoop, voor maar € 3,95 een pakket binnen Nederland. Maar een week wachten totdat het afgehaald kan worden is best lang...maargoed, dan moet je uitwijken naar DHL of Postnl en tja, daar betaal je dan ook naar.

Mijn ervaring, geen haast, dan via Kiala, wel haast, dan naar een ander gaan.

Karin

Traag

Ik zit al vijf dagen op een klein pakje te wachten. Volgens de status is het al drie dagen op transport. Na het lezen van alle bovenstaande reacties vrees ik het ergste. En dan te bedenken dat er vandaag nog een pakje voor mij met kiala verzonden is......

Jeroen
22-09-2015

Pakketje vermist...

Op 27 juli een pakketje afgegeven bij een Kiala punt. Op 13/8 een mail gekregen dat de ontvanger het pakketje afgehaald zou hebben. Ik denk afgehandeld en gooi het ontvangstbewijs weg.

Nu kreeg ik begin september een mail van de ontvanger dat hij het pakket nog niet ontvangen heeft en het zelf heeft proberen op te lossen met Kiala, wat niet gelukt is, omdat ik als afzender toestemming moet geven dat de ontvanger het af mag handelen. Het pakketje is als vermist geregistreerd. Waardeloos....

Ik had een klachtenformulier ontvangen als Word bestand, maar kon deze niet openen. Een mail gestuurd en begin vorige week het klachtenformulier ook als PDF bestand ontvangen. Deze gelijk ingevuld en retour gestuurd te samen met alle benodigde documenten. Gelijk verzocht om het bedrag (25,95 euro) z.s.m. doch uiterlijk eind van de week over te maken.

Gisteren, 22-9-2015, krijg ik onderstaande reactie:

Het dossier wordt doorgegeven aan de directie ter goedkeuring. Na de goedkeuring wordt u binnen de zes weken uitbetaald. Het feit dat u uw retournummer niet meer hebt is geen probleem. Wel zal het onmogelijk zijn om uw klacht nog deze week uit te betalen. Hij moet eerst goedgekeurd worden door de directie en dan moet hij nog doorgegeven worden aan de financiele dienst.

Ik had altijd goede ervaringen met Kiala, maar dit vindt ik geen service. Zij raken het pakket kwijt en laten de klant stikken.

Voortaan verstuur ik mijn pakketten aangetekend via Post NL.

Jannie
21-09-2015

Geen reactie van service afdeling ! WINTERSLAAP !

Bezorging duurde heel erg lang. Meer dan 9 dagen. Pakje zoek wellicht ?Vele vele malen geprobeerd contact te krijgen met de service afdeling.

Totaal geen respons en geen interesse mij te informeren.

Zeer slechte ervaring, met KIALA.

Voortaan met TNT. Volgende dag bezorging binnen 24 uur en zekerheid.

REE
18-09-2015

Alles goed gegaan

Hier geen klachten. Track en trace werkte goed, mijn 3 pakjes zijn goed aangekomen. Duurde wel wat langer dan bij PostNL. Een en ander was 4 dagen onderweg.

Vincent
14-09-2015

Dramatisch langzaam en omslachtig

Mijn eerste en laatste keer Kiala. Iemand wilde perse met Kiala naar mij verzenden. Ik wacht al een week. "onderweg naar sorteercentrum". NL Post zou het al naar Peking en terug hebben. Daarna moet ik nog 3 kilometer naar een kialapunt rijden. Kan ABSOLUUT niet op tegen gemak en snelheid van gewoon de post gebruiken.

Wittenaar
12-09-2015

Van waregem naar olst binnen een week super

is goed en goedkoper dan post nl erg tevreden doe dit al weken achter elkaar geen problemen gehad is langer onderweg maar dat bederft de pret niet van de portemonnee dus mensen hou op met zeuren

MRA
09-09-2015

HELP

Ik heb een pakketje via marktplaats besteld. Die persoon heeft mijn pakket via Kiala verstuurd. Ik ben volledig in paniek omdat ik verschrikkelijke dingen lees.

Iemand ervaring met verzenden met Kiala van Particulier naar Particulier?

Ik hoor het graag :O

09-09-2015

Ging gewoon goed!

Alles is goed gegaan, duurde wel iets langer maar dat kwam doordat er een weekend tussen zat. Voor de prijs van 4 euro waarmee u 15kg aan producten kunt verzenden, is natuurlijk geweldig voor goedkope boeken/dvd's.